Je mist een 0 denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:50 schreef speknek het volgende:
Spanje zit nu al aan de 616 doden?. Die gaan hard voorbij de 1000 vandaag of niet?
Gaan we nu ook aan onze kant van de grens met Belgie betonblokken neerzetten?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Helemaal geen goede cijfers uit Belgie....
Belgium +1384 new cases +183 dead (total 1011) +584 hospitalizations
Alles hoger dan gister volgens mij
Waarvan akte.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:51 schreef Lingue het volgende:
Ik vind het wel bijzonder om te lezen dat mensen denken dat straks weer alles mogelijk is.
Hoe vervelend het nu ook is dat we thuis moeten zitten, niet op vakantie kunnen naar de andere kant van de wereld, heeft dat ook een goede reden. Elkaar niet besmetten/zo min mogelijk besmetten.
Maar als ik dan lees dat mensen denken/hopen dat ze in juli/augustus/september toch wel weer naar de andere kant van de wereld kunnen reizen... vraag ik mij serieus af hoe je dan denkt dat de wereld er voor staat... Want massaal straks weer gaan reizen zorgt toch ook weer dat de besmettingen weer toe gaan nemen.
Door nu thuis te blijven betekent niet dat heel dat Covid vanaf mei/juni/juli oid verdwijnt, we houden alleen maar de boel zo veel mogelijk onder controle zodat we proberen geen overbezetting van patiënten in het ziekenhuis te hebben.
Het lijkt mij toch veel makkelijker om even helemaal nergens vanuit te gaan en alles wat straks weer een beetje meer mag is dan toch mooi meegenomen. Scheelt een hoop teleurstellingen, frustraties, boosheid en aanpassingen keer op keer.
Nee ik ben ook niet blij dat ik nergens heen kan. Maar ben wel blij dat ik mijn steentje kan bijdrage om de zorg te ontlasten door zelf gezond te blijven!
naja moest het toch even kwijt, want lees het keer op keer weer vol verbazing. Niet alleen hier, maar overal. De wereld staat in brand, maar zolang je zelf niet in brand staat moet alles maar kunnen krijg ik het idee.
Dus machinelearnig hoef ik maar wat willekeurige cijfers in te kloppen en het weet hoe de hogere orde terugkoppelingen bij complexe modellen werken?quote:Op donderdag 2 april 2020 11:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uh, ik denk dat je niet helemaal op de hoogte bent hoe machine learning werkt.....
Gewoon de bordjes omdraaien, dan vinden ze ons nooitquote:Op donderdag 2 april 2020 11:52 schreef kibo het volgende:
[..]
Gaan we nu ook aan onze kant van de grens met Belgie betonblokken neerzetten?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gewoon de bordjes omdraaien, dan vinden ze ons nooit
Per dag bedoel ik, ze zijn al voorbij de 10.000 in totaal.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2020 11:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
quote:950 doden in Spanje erbij, dodental boven de 10.000
In Spanje zijn er de afgelopen 24 uur 950 doden bij gekomen. Niet eerder in de coronacrisis werden zoveel doden op één dag gemeld in Spanje. Daarmee komt het dodental in Spanje op 10.003, meldt het ministerie van Volksgezondheid.
Het aantal besmettingen is gestegen van 102.136 naar 110.238.
https://nos.nl/liveblog/2(...)we-doden-belgie.html
quote:Op donderdag 2 april 2020 11:53 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:51 schreef Lingue het volgende:
Ik vind het wel bijzonder om te lezen dat mensen denken dat straks weer alles mogelijk is.
Hoe vervelend het nu ook is dat we thuis moeten zitten, niet op vakantie kunnen naar de andere kant van de wereld, heeft dat ook een goede reden. Elkaar niet besmetten/zo min mogelijk besmetten.
Maar als ik dan lees dat mensen denken/hopen dat ze in juli/augustus/september toch wel weer naar de andere kant van de wereld kunnen reizen... vraag ik mij serieus af hoe je dan denkt dat de wereld er voor staat... Want massaal straks weer gaan reizen zorgt toch ook weer dat de besmettingen weer toe gaan nemen.
Door nu thuis te blijven betekent niet dat heel dat Covid vanaf mei/juni/juli oid verdwijnt, we houden alleen maar de boel zo veel mogelijk onder controle zodat we proberen geen overbezetting van patiënten in het ziekenhuis te hebben.
Het lijkt mij toch veel makkelijker om even helemaal nergens vanuit te gaan en alles wat straks weer een beetje meer mag is dan toch mooi meegenomen. Scheelt een hoop teleurstellingen, frustraties, boosheid en aanpassingen keer op keer.
Nee ik ben ook niet blij dat ik nergens heen kan. Maar ben wel blij dat ik mijn steentje kan bijdrage om de zorg te ontlasten door zelf gezond te blijven!
naja moest het toch even kwijt, want lees het keer op keer weer vol verbazing. Niet alleen hier, maar overal. De wereld staat in brand, maar zolang je zelf niet in brand staat moet alles maar kunnen krijg ik het idee.
Mee eens hoor, had voor mezelf tot een paar weken geleden nog echt de hoop dat onze vakantie door zou kunnen gaan maar, dat heeft snel geplaatst gemaakt voor realiteit en besef dat we dit jaar gewoon serieus moeten schrappen qua persoonlijke belangen/wensen in die zin. Ik ben al blij als ik over 1-2 maanden weer fatsoenlijk naar familie en vrienden op bezoek kan..quote:Op donderdag 2 april 2020 11:51 schreef Lingue het volgende:
Het discour gaat straks wel draaien dat iedereen die kwetsbaar is of klachten heeft thuisblijft, en de rest weer kan werken en de econmie draaiende houden.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Dit is pas klaar als er een vaccin of geneesmiddel is.
quote:Woensdag 1 april 2020: Aanvulling op de 3e Noodverordening COVID-19 VRHM
Vanavond heeft de voorzitter van de Veiligheidsregio Hollands Midden, na raadpleging van de burgemeesters, een aanvulling op de 3e Noodverordening COVID-19 vastgesteld.
In deze aanvulling is opgenomen:
Een verbod om sanitaire voorzieningen (gemeenschappelijke toilet-, was- en douchevoorzieningen) bij recreatieparken en andere recreatieve locaties geopend te houden. Het gaat dan om de locaties van vakantieparken, jachthavens, campings, kampeerterreinen en kleinschalige kampeerveldjes (bijvoorbeeld het zogenoemde ‘kamperen bij de boer’) en sanitaire voorzieningen bij parken, natuurgebieden en stranden. Dit verbod geldt in ieder geval tot en met 28 april 2020 (in lijn met de overige landelijke maatregelen).
Een verbod op het aanbieden van recreatief nachtverblijf. Hieronder wordt in elk geval verstaan het recreatief nachtverblijf in de vorm van verblijf op recreatieparken, kampeerterreinen en minicampings, kamperen bij de boer, kamerverhuur, B&B, slaaphuisjes (recreatief nachtverblijf op het strand) en jachthavens.
Een aantal vormen van het aanbieden van recreatief nachtverblijf is uitgezonderd van het verbod. Het aanbieden van een vaste standplaats (een standplaats die voor het gehele recreatieseizoen aan dezelfde gebruiker(s) verhuurd wordt) is toegestaan. Ook het aanbieden van recreatief nachtverblijf aan seizoenarbeiders valt niet onder het verbod en dat geldt ook voor tijdelijke bewoning wegens persoonlijke omstandigheden. Dit verbod geldt tot uiterlijk 10 mei 2020 of zoveel eerder als mogelijk.
Ik heb ook niets tegen gelovige mensen maar dat volk wat naar de zwarte kousen kerk gaat is echt eng. Zondags is hier nog steeds dienst.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Deze mensen zijn zo ver heen, dat ze een regelrecht gevaar zijn voor de maatschappij. Niks mis met gelovige mensen, maar bij deze mensen is het veel te ver doorgeschoten. Deze mensen zijn gebrainwasht en proberen andere mensen te brainwashen. Ongelooflijk dat dat allemaal maar kan.
En zelfs dan duurt het nog even voordat de wereld ingeënt is en de vaccins zijn werk kunnen doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Idd, ik reken ook gewoon op een jaar. Wel zullen de teugels op een gegeven moment losser gaan zodra we het onder controle hebben.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik. Ben. Woest.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Helemaal mee eens. Ik heb me dan ook allang voorbereid dat dit gewoon een jaar zal gaan duren.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:51 schreef Lingue het volgende:
Want? Dit is gewoon realiteit en iedereen heeft er mee te dealen.quote:
Er is een reden dat de Biblebelt vol besmetten zit.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:59 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen gelovige mensen maar dat volk wat naar de zwarte kousen kerk gaat is echt eng. Zondags is hier nog steeds dienst.
Maar die kwetsbaren hebben niet kwetsbare huisgenoten. Blijft het gevaar bestaan.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:58 schreef phpmystyle het volgende:
Het discour gaat straks wel draaien dat iedereen die kwetsbaar is of klachten heeft thuisblijft, en de rest weer kan werken en de econmie draaiende houden.
Dit houdt niemand vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |