Jensen is een doorgesnoven fantast en mensen die hem serieus nemen zijn rijp voor een gesticht.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jensen kwam met cijfers dat feitelijk iets van 34 echte corona doden er zijn in nl.
(Mensen die nix anders hadden!)
quote:Op donderdag 2 april 2020 22:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jensen kwam met cijfers dat feitelijk iets van 34 echte corona doden er zijn in nl.
(Mensen die nix anders hadden!)
Mijn vrouw ziet op dit moment een stijging van palliatieve sedatie medicatie. Dwz dat patienten er nu voor kiezen om zelf een einde te maken in plaats toch door te gaan met hun leven.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral ook aan behandeling in een ziekenhuis en het koste wat het kost rekken van levens. In Nederland wordt toch al sneller het gesprek gevoerd of je nou eigenlijk nog wel een zware behandeling met beperkte kans op fatsoenlijk herstel moet willen.
Nee, hij liet papieren zien etc.... in de media hier wordt alleen alle doden met corona geteld...quote:Op donderdag 2 april 2020 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jensen is een doorgesnoven fantast en mensen die hem serieus nemen zijn rijp voor een gesticht.
In Italie mag dat zeker niet van het geloofquote:Op donderdag 2 april 2020 22:30 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Mijn vrouw ziet op dit moment een stijging van palliatieve sedatie medicatie. Dwz dat patienten er nu voor kiezen om zelf een einde te maken in plaats toch door te gaan met hun leven.
Ze hebben telefonisch contact gehad. Baudetquote:
Het halve land heeft overgewicht, of heeft hypertensie, of heeft kanker (gehad) of heeft diabetes, of COPD, of rookt, of astma of heeft een verzwakt immuunsysteem. Dit virus valt juist díe zwakkeren aan.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Al die andere mensen waren al ziek en oud of zwak... en kregen toen corona erbij... dat was dan wel de bekende druppel!
Daar komen ze op dit moment niet eens toe aan de dagelijkse zorg, laatst staan aan zorg voor de laatste momentenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In Italie mag dat zeker niet van het geloof
Palliatieve sedatie is toch meer wachten op het eind dan er zelf een eind aan maken?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:30 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Mijn vrouw ziet op dit moment een stijging van palliatieve sedatie medicatie. Dwz dat patienten er nu voor kiezen om zelf een einde te maken in plaats toch door te gaan met hun leven.
Zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee, hij liet papieren zien etc.... in de media hier wordt alleen alle doden met corona geteld...
Maar als je nix hebt is de kans verwaarloosbaar dat je eraan doodgaat! (is toch ook logisch!)
Vóór de Corona gebeurde er ook genoeg, toen was het ook veel showbiz en zo.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:36 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik wil nieuws horen over de toestand in de VS of Aziatische landen, dit begint nogal eentonig te worden. Maatregelen, ic-bedden, handhaven, feelgood filmpjes.. GENOEG.
Mogelijk miljoenen doden in Afrika volgens minister Kaag.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:36 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik wil nieuws horen over de toestand in de VS of Aziatische landen, dit begint nogal eentonig te worden. Maatregelen, ic-bedden, handhaven, feelgood filmpjes.. GENOEG.
Dan gingen ze wel met een stevige griep zoals in 2017/2018...quote:Op donderdag 2 april 2020 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Het halve land heeft overgewicht, of heeft hypertensie, of heeft kanker (gehad) of heeft diabetes, of COPD, of rookt, of astma of heeft een verzwakt immuunsysteem. Dit virus valt juist díe zwakkeren aan.
Het punt is, als die ziekte er niet was, dan leefden ze nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |