Palliatieve sedatie is toch meer wachten op het eind dan er zelf een eind aan maken?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:30 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Mijn vrouw ziet op dit moment een stijging van palliatieve sedatie medicatie. Dwz dat patienten er nu voor kiezen om zelf een einde te maken in plaats toch door te gaan met hun leven.
Zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee, hij liet papieren zien etc.... in de media hier wordt alleen alle doden met corona geteld...
Maar als je nix hebt is de kans verwaarloosbaar dat je eraan doodgaat! (is toch ook logisch!)
Vóór de Corona gebeurde er ook genoeg, toen was het ook veel showbiz en zo.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:36 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik wil nieuws horen over de toestand in de VS of Aziatische landen, dit begint nogal eentonig te worden. Maatregelen, ic-bedden, handhaven, feelgood filmpjes.. GENOEG.
Mogelijk miljoenen doden in Afrika volgens minister Kaag.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:36 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik wil nieuws horen over de toestand in de VS of Aziatische landen, dit begint nogal eentonig te worden. Maatregelen, ic-bedden, handhaven, feelgood filmpjes.. GENOEG.
Dan gingen ze wel met een stevige griep zoals in 2017/2018...quote:Op donderdag 2 april 2020 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Het halve land heeft overgewicht, of heeft hypertensie, of heeft kanker (gehad) of heeft diabetes, of COPD, of rookt, of astma of heeft een verzwakt immuunsysteem. Dit virus valt juist díe zwakkeren aan.
Het punt is, als die ziekte er niet was, dan leefden ze nog.
Als je die kant op gaat, dan heb je al voor jezelf besloten dat je niet verder meer gaat behandelen. De gedachten erachter is dat ze nu niet naar het ziekenhuis willen.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Palliatieve sedatie is toch meer wachten op het eind dan er zelf een eind aan maken?
Ze doen goed mee aan de groepsimmuniteit. Bible belt kleurt roodquote:Op donderdag 2 april 2020 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
iedereen is gelijk maar gelovigen zijn net iets gelijker dan anderen
Hier toch niet?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:42 schreef Oscar. het volgende:
Ach, de joden hier in Amsterdam gaan nog lekker naar de Sjoel elke dag. Het liefst met 100 man of meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |