Als alle rook is opgetrokken denken er heel veel mensen op die manier.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Jort heeft hier misschien wel een punt.
Idd, je moet toch een keer gaan nadenken over de wederopbouw nadat de economie totaal stil is komen te staan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Jort heeft hier misschien wel een punt.
Dit jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
Land gebouwd hebben is zo'n standaard dooddoener.
Heb geen zin om mijn avond te verspillen aan Jort.quote:
Had je er graag bij gehad maat.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb geen zin om mijn avond te verspillen aan Jort.
NU! Benen wijd?quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:31 schreef Vallon het volgende:
Jort heeft gelijk en is alleen maar lomp.
de bekende ruzie hier ook thuis... kan je dat niet anders zeggen.
Luister ik ook op Spotifyquote:
Ik zie 1 september steeds vaker terug komen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
1 juno is echt de max van wat we kunnen redden hier. En dan maar hopen dat de rest van de wereld dat ook inziet
Fake news.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Nouri houdt ook een bed bezet heb ik gehoord.
Volgens mij zijn het interviews van de radioquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Luister ik ook op Spotify.
Wel raar dat hij altijd commentaar geeft tussendoor (na afloop opgenomen) over zijn eigen opgenomen podcast.
Klojo.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Nasty questionquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:34 schreef Oostblokkert het volgende:
''Wat vindt u van de lompe uitspraken van de heer Kelder?''
Ik gok ook op 1 setembo.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:34 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik zie 1 september steeds vaker terug komen.
Ligt hij niet wakker vanquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Ja maar hij stopt soms ook het opgenomen interview om commentaar te gevenquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het interviews van de radio
Die verrekte showparade ook... soms... heb "je" daar gewoon geen enkele zin in.quote:
Ja achteraf dusquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar hij stopt soms ook het opgenomen interview om commentaar te geven
Dat gaat hem niet wordenquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:34 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik zie 1 september steeds vaker terug komen.
Ja dat bedoel ik ook. Dat stoort mij soms. Verder fijne podcast.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja achteraf dus
Als ie podcast in elkaar zet
Vind wel grappig want soms vult ie ook wat context aan of corrigeert ie wat
Geloof er niks van. Het is meer dan 8 miljoen als je de economie ziet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:36 schreef Jemoederniet het volgende:
8 miljoen euro per bejaarde om die een jaartje langer te laten leven, waar normaal 80.000 euro voor wordt gerekend.
Maandje IC is toch niet zo duur?quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:36 schreef Jemoederniet het volgende:
8 miljoen euro per bejaarde om die een jaartje langer te laten leven, waar normaal 80.000 euro voor wordt gerekend.
Economie en zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |