quote:Op donderdag 2 april 2020 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
Welmoed zoooo lekker die oogjes alleen al
Dat is zo voor mensen met eigen sanitaire voorzieningen. Als je dat niet hebt en de douche en toiletten zijn op slot kun je niet zoveel.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:01 schreef svann het volgende:
[..]
Zit meestal in een redelijk natuurrijke omgeving, dus dan kun je nog wel wat wandelen.
Misschien op halve bezetting van het terrein, zodat het niet te druk wordt.
Blijven idd bijna alleen dingen over die je vaak thuis of vanuit huis ook zou kunnen doen.
Bij een park denk ik aan huisjes met eigen voorzienngen, niet aan een tent.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:03 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat is zo voor mensen met eigen sanitaire voorzieningen. Als je dat niet hebt en de douche en toiletten zijn op slot kun je niet zoveel.
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Als het om kinderen gaat ben ik meestal wel verkocht qua zieligheid.
Zo dubbel altijd. Ben ook voor strenge immigratie en dan zie je die kindjes...
ZWAK Rens ZWAK
quote:Op donderdag 2 april 2020 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Als het om kinderen gaat ben ik meestal wel verkocht qua zieligheid.
Zo dubbel altijd. Ben ook voor strenge immigratie en dan zie je die kindjes...
ZWAK Rens ZWAK
Sowieso je kinderen iets aandoen. Misselijkmakend.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:10 schreef xzaz het volgende:
Sowieso als je je eigen kinderen geen veilig thuis kan geven faal je gewoon.
Dit.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sowieso je kinderen iets aandoen. Misselijkmakend.
Ik hoop dat Jort gebasht wordtquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:20 schreef Szura het volgende:
Laat die talkshows toch eens een keer oppleuren met van die bewust overal zonder kennis tegenaan schoppende ‘opiniemakers’ (oftewel: trollen) zoals Jort Kelder want ‘HET IS SPRAAKMAKEND OPHEFFFFFF’.
Trek die seizoenskaart toch eens in.
Jort Kelder: ‘Economie aan gort voor dikke 80-plussers’.quote:
Ja ik verwacht keiharde vragenquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:48 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Jort Kelder: ‘Economie aan gort voor dikke 80-plussers’.
Ik verwacht wel wat kritiek.
Helft mensen op de IC in Nederland is onder de 50quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:56 schreef superniger het volgende:
Jort heeft gelijk.
Fuck al die bejaarden met overgewicht.
Dit is niet waarquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helft mensen op de IC in Nederland is onder de 50
Bron?quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is niet waar
1/3 is 60-69
1/3 is 70-79
Dit is van 17 maart.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bron?
Het kan zijn dat dit artikel heel erg achterhaald is inmiddels hoor.
Stichting-nice.nl heeft actuele cijfersquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bron?
Het kan zijn dat dit artikel heel erg achterhaald is inmiddels hoor.
Ja toen was meerderheid dus onder 50. Ik was dus benieuwd waar de huidige cijfers te zien waren.quote:
Ik ga niet kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik verwacht vuurwerk
VBL on tour
@:maxi-mus
@:caland
@:jancees
@:doublepain
@:el-stinho
@:ggmm
@:onlogisch
Bedankt maatquote:Op vrijdag 3 april 2020 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ik verwacht vuurwerk
VBL on tour
@:maxi-mus
@:caland
@:jancees
@:doublepain
@:el-stinho
@:ggmm
@:onlogisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |