abonnement Unibet Coolblue
pi_192387895
en verder...
pi_192387923
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 1 april 2020 @ 11:33:40 #3
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192387979
SQ, zoon gaat zo videobellen met school voor de eerste keer. Ik app je wel als ik richting jouw wijk ga.
pi_192387980
Ik vind bij de ah het minimale bestelbedrag zo hoog. Nu koop ik waarschijnlijk wel te veel als ik naar de winkel ga. Ik kwam er sowieso vrij vaak nu heb ik voor een week boodschappen gedaan maar had teveel groente. Ik moet er weer even aan wennen. Want pre kinderen deed ik ook voor een week boodschappen want fr werken.
  woensdag 1 april 2020 @ 11:39:21 #5
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_192388111
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:33 schreef F_r het volgende:
Ik vind bij de ah het minimale bestelbedrag zo hoog. Nu koop ik waarschijnlijk wel te veel als ik naar de winkel ga. Ik kwam er sowieso vrij vaak nu heb ik voor een week boodschappen gedaan maar had teveel groente. Ik moet er weer even aan wennen. Want pre kinderen deed ik ook voor een week boodschappen want fr werken.
Wat is het minimum dan?
Als je voor de hele week besteld haal je als gezin al die minimums wel toch?

Ik bestel normaal ongeveer 1x per 1,5 week. Ophalen bij pick up point onderweg naar huis. Hoef je ook niet te wachten thuis. Plus als het distributie centrum het niet had maar de winkel wel vullen ze het aan voor je.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_192388121
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:39 schreef laziness het volgende:

[..]

Wat is het minimum dan?
Als je voor de hele week besteld haal je als gezin al die minimums wel toch?

Ik bestel normaal ongeveer 1x per 1,5 week. Ophalen bij pick up point onderweg naar huis. Hoef je ook niet te wachten thuis. Plus als het distributie centrum het niet had maar de winkel wel vullen ze het aan voor je.
75,- ik kom bij meerdere winkels
  woensdag 1 april 2020 @ 11:40:26 #7
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_192388128
Ik bestel online ivm de risico's op besmetting bij het bezoeken van een supermarkt. Voor het gemak hoef je het nu niet te doen, want 't is een heel gedoe om een bezorgmoment te vinden.

Vervelend dat ze zoveel dingen vergeten waren bij jou, SQ! Dat lijkt me toch wel een uitzondering hoor. Laatst was er bij mij ook een klein papieren tasje met shampoo e.d. in 't bestelbusje blijven staan. Ik had inmiddels al ingevuld in de app dat er een paar dingen ontbraken, komt die man het eind van de dag alsnog langsbrengen. Erg aardig.
in de haak.
pi_192388203
Sinds de Corona ga ik alleen op zaterdag mijn weekboodschappen halen. Anders kwam ik er wel 3 keer per week. Nu kook ik met de dingen die ik in huis heb. Op = op.
Gaat tot op heden prima.

Mijn buurvrouw durft niet meer naar de winkel dus die besteld online. Maar zaterdag vertelde ze dat er 6 april pas weer een gaatje was.
Dat is dan vrij lang.
pi_192388244
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:39 schreef F_r het volgende:

[..]

75,- ik kom bij meerdere winkels
Op sommige dagen is het al voor 50 euro :)
pi_192388245
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:39 schreef F_r het volgende:

[..]

75,- ik kom bij meerdere winkels
50 euro is het. Ik kom daar vrij makkelijk aan voor drie personen voor een week :+ Ik bestel online omdat ik het echt intens zonde vind om op mijn enige vrije dag in de week 1,5 uur in de supermarkt door te brengen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 1 april 2020 @ 11:52:06 #11
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_192388324
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

50 euro is het. Ik kom daar vrij makkelijk aan voor drie personen voor een week :+ Ik bestel online omdat ik het echt intens zonde vind om op mijn enige vrije dag in de week 1,5 uur in de supermarkt door te brengen.
Ik zit me steeds af te vragen of jij degene was die in een ziekenhuis psychische ondersteuning ging geven. If so, hoe gaat het?
pi_192388326
Ik bestel trouwens vooral online omdat ik zelf niet duizend trappen op wil sjouwen. Nu in coronatijden moet ik dat alsnog doen helaas :')
pi_192388429
Ik haal nu 2 keer per week boodschappen ipv elke dag. Maar daar is het ook allemaal vriendelijk..

Ook tijdens mijn rondje hardlopen net kreeg ik aardig wat hallo's te horen. En tijdens het uitwandelen nog een praatje gemaakt met iemand die in een voortuin bezig was. Heerlijk lopen met het zonnetje erbij en thuis de 1 april grappen. Het is een goede dag O+
pi_192388450
ik bestel normaal gesproken inderdaad 1 x per maand of minder en dan alle zware spullen of juist onhandig groot. poezenvoer, wc papier, bier..
de dingen die op mijn fietsje minder handig zijn..en dan natuurlijk de rest van de boodschappen erbij die we op dat moment nodig hebben, maar zonder het verse deel.. dat haal ik liever zelf..
nu laat ik de bezorgmomenten maar even voor wie t nodig heeft..
  woensdag 1 april 2020 @ 12:02:09 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_192388525
Het gedrag van complete lak hebben aan alle regels, venco ;)
disclaimer
  woensdag 1 april 2020 @ 12:02:48 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_192388538
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:45 schreef vencodark het volgende:
Sinds de Corona ga ik alleen op zaterdag mijn weekboodschappen halen. Anders kwam ik er wel 3 keer per week. Nu kook ik met de dingen die ik in huis heb. Op = op.
Gaat tot op heden prima.

Mijn buurvrouw durft niet meer naar de winkel dus die besteld online. Maar zaterdag vertelde ze dat er 6 april pas weer een gaatje was.
Dat is dan vrij lang.
Hier heel april niet meer. Da's pas lang.
disclaimer
pi_192388553
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:02 schreef SQ het volgende:
Het gedrag van complete lak hebben aan alle regels, venco ;)
Dacht al zoiets. :+
Dat gaat hier eigenlijk vrij goed.
pi_192388570
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:02 schreef SQ het volgende:

[..]

Hier heel april niet meer. Da's pas lang.
Damn! :o
Grote stad? :+
  woensdag 1 april 2020 @ 12:05:03 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_192388593
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Damn! :o
Grote stad? :+
Nee hoor. Gewoon veel mensen die online boodschappen doen nu.
Ik zag net dat er in week 15 en 16 weer een paar gaatjes vrij zijn gekomen, maar goed, ik doe het maar niet meer.
disclaimer
pi_192388624
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:52 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Ik zit me steeds af te vragen of jij degene was die in een ziekenhuis psychische ondersteuning ging geven. If so, hoe gaat het?
Ja, dat klopt. Lief dat je ernaar vraagt. Ik was er vorige week, toen was het allemaal nog redelijk rustig, beetje stilte voor de storm. In de loop van de week werd ik helaas verkouden, dus ik ben niet terug geweest. Ik begrijp dat de spanning nu wel oploopt omdat de IC's helemaal vol liggen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192388669
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:45 schreef vencodark het volgende:
Sinds de Corona ga ik alleen op zaterdag mijn weekboodschappen halen. Anders kwam ik er wel 3 keer per week. Nu kook ik met de dingen die ik in huis heb. Op = op.
Gaat tot op heden prima.

Mijn buurvrouw durft niet meer naar de winkel dus die besteld online. Maar zaterdag vertelde ze dat er 6 april pas weer een gaatje was.
Dat is dan vrij lang.
Joh, dat is komend weekend al! Dat is toch een keurige termijn? Hier met veel geluk op 20 april een plekje weten te bemachtigen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192388955
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Joh, dat is komend weekend al! Dat is toch een keurige termijn? Hier met veel geluk op 20 april een plekje weten te bemachtigen.
Ik weet niet wanneer ze officieel besteld had. :+ Ze had het over anderhalve week. Zodoende.
Nou ja, zij vond het lang en wie weet gaat zij normaal ook wel 3 keer per week.
  woensdag 1 april 2020 @ 12:54:11 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_192389567
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:02 schreef exode het volgende:
Wij kregen net een uitgebreide update van de school van B. Ze hadden ons maandag een mail gestuurd of iedereen vandaag een foto kon mailen van de haren van je kind. Digitale hoofdluiscontrole, ik heb er eigenlijk geen aandacht aan besteed.....en ja hoor het was een 1 april grap. Er waren blijkbaar ook ouders echt boos geworden om het verzoek _O-
:D Hilarisch!

Oscar krijgt elke dag een beweeg-challenge van de sportleraar en omdat er toch ook rapporten gemaakt moeten worden zou de challenge van vandaag tellen voor je cijfer voor gym.
Echt een bizar lastige opgave. Oscar helemaal sip want hij wilde geen onvoldoende voor gym 'zelfs een boom is nog leniger dan ik'. Ik nog gezegd dat het voor ons verder echt niet uit zou maken. Dat hij maar even moest oefenen en dat we er het beste van zouden maken.

Ligt hij te oefenen, zegt de oudste ineens: zou het niet gewoon een 1 april grap zijn?

:o Ok... daar stonken we dus mooi in! :D

Toen hebben we er een lolletje van gemaakt, de oefening met wat smokkelwerk uitgevoerd, gefilmd en ingestuurd en gezegd dat de meeste Oscar het goede idee had gegeven om op schoonzwemmen te gaan als alles weer normaal is. ;)

Hier de link naar het filmpje met de oefening:
Dat is natuurlijk voor de meeste mensen niet uit te voeren! :D God, dat ik dat zelf niet door had! _O-
***
  woensdag 1 april 2020 @ 13:00:40 #24
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_192389680
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Joh, dat is komend weekend al! Dat is toch een keurige termijn? Hier met veel geluk op 20 april een plekje weten te bemachtigen.
Hier is het wachten tot iets sporadisch vrijkomt gedurende de dag.

Maar ik bestel op het moment juist niet, hier lijkt iedereen dat te doen ofzo = lege winkels met een super goede voorraad :7 dus ik ga èèn keer per 8 dagen nu langs de AH en Lidl. Ben nu goedkoper uit dan voor de corona :D nu ik ook gelijk langs de Lidl ga.
pi_192389700
Haha @Peacefulll heeft die challenge met extra moeilijkheidsgraad voor elkaar gekregen :P
  woensdag 1 april 2020 @ 13:05:20 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_192389762
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:02 schreef Aure het volgende:
Haha @:peacefulll heeft die challenge met extra moeilijkheidsgraad voor elkaar gekregen :P
Degene die ik postte?
Dikke _O_ dan. Ik krijg het ook niet voor elkaar hoor! :N
***
  woensdag 1 april 2020 @ 13:07:43 #27
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_192389813
hahaha! :D
in de haak.
  woensdag 1 april 2020 @ 13:10:33 #28
327807 Mariposas
יה&#14
pi_192389859
Dit is ook een mooie challenge. Voor een 10 op je rapport. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 1 april 2020 @ 13:14:07 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_192389926
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:10 schreef Mariposas het volgende:
Dit is ook een mooie challenge. Voor een 10 op je rapport. :P
Aahh! Die voel ik terwijl ik er naar kijk! ;(
***
pi_192389969
Wij bestellen ongeveer 1x in de 3 weken online en de andere weken ga ik naar de Lidl. Tussendoor loop ik wel eens naar de supermarkt en groenteboer. Wij hebben maar 1 auto dus de grote boodschappen moeten dan 's avonds of in het weekend. Daar heb ik dan niet zoveel zin in :@ Maar als ik online bestel, koop ik altijd veel te veel dus vandaar de 1 x in de 3 weken.

De Lidl is voor mij altijd een challenge, er lopen bij onze Lidl nogal wat aso's, karretjes tegen je enkel dat soort dingen. Daar wil ik nu dus echt even niet heen. Maar goed...online kan tm 14 april niet hier, alles vol.

En we balen! Ons toilet beneden is aan het verstoppen, voor de zoveelste keer inmiddels. 2 jaar geleden volledig nieuwe riolering aangelegd, 5 maanden geleden nog laten ontstoppen. De wastafels borrelen de wc loopt langzaam leeg.....sinds gisteren. :'(
Maar de onstopmijnheer werkt niet vanwege Corona en dat het ook in het riool zit....en hij kon niemand aanraden want ze zijn allemaal dicht. Hij gaf wel aan dat er online wat mannetjes zijn die wel doorgaan maar dat kost dan een paar honderd euro :{w
We kunnen natuurlijk boven naar de wc, maar om dat nog weken a maanden te doen is ook zo wat.

Ik vrees dus dat ik vandaag of morgen een paar honderd aftik aan een mijnheer met een overall.
  woensdag 1 april 2020 @ 13:20:16 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_192390063
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:16 schreef exode het volgende:
Wij bestellen ongeveer 1x in de 3 weken online en de andere weken ga ik naar de Lidl. Tussendoor loop ik wel eens naar de supermarkt en groenteboer. Wij hebben maar 1 auto dus de grote boodschappen moeten dan 's avonds of in het weekend. Daar heb ik dan niet zoveel zin in :@ Maar als ik online bestel, koop ik altijd veel te veel dus vandaar de 1 x in de 3 weken.

De Lidl is voor mij altijd een challenge, er lopen bij onze Lidl nogal wat aso's, karretjes tegen je enkel dat soort dingen. Daar wil ik nu dus echt even niet heen. Maar goed...online kan tm 14 april niet hier, alles vol.

En we balen! Ons toilet beneden is aan het verstoppen, voor de zoveelste keer inmiddels. 2 jaar geleden volledig nieuwe riolering aangelegd, 5 maanden geleden nog laten ontstoppen. De wastafels borrelen de wc loopt langzaam leeg.....sinds gisteren. :'(
Maar de onstopmijnheer werkt niet vanwege Corona en dat het ook in het riool zit....en hij kon niemand aanraden want ze zijn allemaal dicht. Hij gaf wel aan dat er online wat mannetjes zijn die wel doorgaan maar dat kost dan een paar honderd euro :{w
We kunnen natuurlijk boven naar de wc, maar om dat nog weken a maanden te doen is ook zo wat.

Ik vrees dus dat ik vandaag of morgen een paar honderd aftik aan een mijnheer met een overall.
En zelf met een trekveer aan de slag? Of ontstopperspul?
***
  woensdag 1 april 2020 @ 13:22:28 #32
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_192390119
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:16 schreef exode het volgende:
Wij bestellen ongeveer 1x in de 3 weken online en de andere weken ga ik naar de Lidl. Tussendoor loop ik wel eens naar de supermarkt en groenteboer. Wij hebben maar 1 auto dus de grote boodschappen moeten dan 's avonds of in het weekend. Daar heb ik dan niet zoveel zin in :@ Maar als ik online bestel, koop ik altijd veel te veel dus vandaar de 1 x in de 3 weken.

De Lidl is voor mij altijd een challenge, er lopen bij onze Lidl nogal wat aso's, karretjes tegen je enkel dat soort dingen. Daar wil ik nu dus echt even niet heen. Maar goed...online kan tm 14 april niet hier, alles vol.

En we balen! Ons toilet beneden is aan het verstoppen, voor de zoveelste keer inmiddels. 2 jaar geleden volledig nieuwe riolering aangelegd, 5 maanden geleden nog laten ontstoppen. De wastafels borrelen de wc loopt langzaam leeg.....sinds gisteren. :'(
Maar de onstopmijnheer werkt niet vanwege Corona en dat het ook in het riool zit....en hij kon niemand aanraden want ze zijn allemaal dicht. Hij gaf wel aan dat er online wat mannetjes zijn die wel doorgaan maar dat kost dan een paar honderd euro :{w
We kunnen natuurlijk boven naar de wc, maar om dat nog weken a maanden te doen is ook zo wat.

Ik vrees dus dat ik vandaag of morgen een paar honderd aftik aan een mijnheer met een overall.
Al eens zo'n flesje van HG geprobeerd? dat werkte hier zo goed!
Ze zijn tig keer langsgekomen, toen was ik het zat :') en met èèn flesje was het opgelost.
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 13:24:17 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192390173
Ik ben erg tevreden over Picnic! Als een product niet leverbaar is krijg je een alternatief en je krijgt ook nog eens je geld terug. Gratis producten :+ ze zijn nog nooit iets vergeten en via de app zie je waar het karretje rijdt dus je weet precies waar ze zijn. Als je ‘s ochtends om 9 uur besteld zijn ze er een week later ^O^ Ik mik nu ‘s avonds allemaal dingen in mijn “mandje” en bestel dan ‘s ochtends.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 1 april 2020 @ 13:33:17 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_192390341
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:24 schreef MaJo het volgende:
Ik ben erg tevreden over Picnic! Als een product niet leverbaar is krijg je een alternatief en je krijgt ook nog eens je geld terug. Gratis producten :+ ze zijn nog nooit iets vergeten en via de app zie je waar het karretje rijdt dus je weet precies waar ze zijn. Als je ‘s ochtends om 9 uur besteld zijn ze er een week later ^O^ Ik mik nu ‘s avonds allemaal dingen in mijn “mandje” en bestel dan ‘s ochtends.
Alleen jammer dat je eerst een jaar op de wachtlijst moet voordat je mag bestellen :')
disclaimer
pi_192390347
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:22 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Al eens zo'n flesje van HG geprobeerd? dat werkte hier zo goed!
Ze zijn tig keer langsgekomen, toen was ik het zat :') en met èèn flesje was het opgelost.
Helaas na 6 van dit soort verstoppingen, weten we dat maar 1 ding helpt: de vlonder omhoog, stukje tuin opengraven en daar met een trekveer het halve riool leeghalen. Bij de aanleg is het ook zo aangelegd dat we via de buitenkant van het huis kunnen ontstoppen.
De vorige keer bleken natte doekjes de boosdoener, sindsdien gooien we die niet in het riool meer. Wat het nu is, geen flauw idee dus. We zijn heel voorzichtig met de wastafels en toiletten omdat we zo vaak verstoppingen hebben.

We hebben nog 1 klein stukje oud riool dat gaat van de wc naar de keuken en dan de achtertuin in. Maar die riolering zit in de fundering zeg maar dus dan moet de keuken er letterlijk uit als die vervangen moet worden.
  woensdag 1 april 2020 @ 14:07:09 #36
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192391076
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:33 schreef SQ het volgende:

[..]

Alleen jammer dat je eerst een jaar op de wachtlijst moet voordat je mag bestellen :')
gaat redelijk snel hier hoor.... ik heb maar een paar weken moeten wachten. En mijn buren konden volgens mij ook vrij snel. zij hebben deze week hun eerste levering....
pi_192391368
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 08:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

En wat er aan snot en slijm gesmeerd wordt door dat jonge grut... dat uitsmeren van hun coronaatjes is volgens mij een van de grootste besmettingsbronnen.

Daarbij; als kinderen niet besmettelijk waren konden ze ook wel mee naar de supermarkt, bouwmarkt, opa en oma en was het niet nodig zwemlessen en god weet niet wat stil te leggen.
Mogelijke oplossing: laat kinderen vanaf groep 3 t/m 8 twee (middenbouw) of drie uur (bovenbouw) per dag naar school gaan. In deze uren doen ze de belangrijkste werkjes en krijgen ze uitleg van een echte juf/meester. In de middag kunnen ze dan thuis eventueel nog opdrachten of werkstukken maken. Buiten spelen mag dan niet. Misschien niet de leukste oplossing, maar scheelt denk ik wel in de belasting van ouders, kinderen hebben toch weer enigszins contact met hun klasgenootjes. Of het haalbaar is, geen idee. :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_192391371
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:54 schreef BE het volgende:

[..]

:D Hilarisch!

Oscar krijgt elke dag een beweeg-challenge van de sportleraar en omdat er toch ook rapporten gemaakt moeten worden zou de challenge van vandaag tellen voor je cijfer voor gym.
Echt een bizar lastige opgave. Oscar helemaal sip want hij wilde geen onvoldoende voor gym 'zelfs een boom is nog leniger dan ik'. Ik nog gezegd dat het voor ons verder echt niet uit zou maken. Dat hij maar even moest oefenen en dat we er het beste van zouden maken.

Ligt hij te oefenen, zegt de oudste ineens: zou het niet gewoon een 1 april grap zijn?

:o Ok... daar stonken we dus mooi in! :D

Toen hebben we er een lolletje van gemaakt, de oefening met wat smokkelwerk uitgevoerd, gefilmd en ingestuurd en gezegd dat de meeste Oscar het goede idee had gegeven om op schoonzwemmen te gaan als alles weer normaal is. ;)

Hier de link naar het filmpje met de oefening:
Dat is natuurlijk voor de meeste mensen niet uit te voeren! :D God, dat ik dat zelf niet door had! _O-
Deze vind ik echt heel erg tof! Ga ik straks zelf eens proberen :D
Briljant om dit als 1 april grap te doen overigens, ik kan hem wel waarderen.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 1 april 2020 @ 14:21:15 #39
269689 crew  Viv
pi_192391385
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:22 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Al eens zo'n flesje van HG geprobeerd? dat werkte hier zo goed!
Ze zijn tig keer langsgekomen, toen was ik het zat :') en met èèn flesje was het opgelost.
Bij ons was hiermee óók de PVC-lijm van de afvoer opgelost, kregen we dus een lekkage in plaats van verstopping. Gelukkig in ons huurhuis, :@ de beste man die het kwam repareren had dit al vaker gezien en raadt het dus af.
pi_192391587
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 12:54 schreef BE het volgende:

[..]

:D Hilarisch!

Oscar krijgt elke dag een beweeg-challenge van de sportleraar en omdat er toch ook rapporten gemaakt moeten worden zou de challenge van vandaag tellen voor je cijfer voor gym.
Echt een bizar lastige opgave. Oscar helemaal sip want hij wilde geen onvoldoende voor gym 'zelfs een boom is nog leniger dan ik'. Ik nog gezegd dat het voor ons verder echt niet uit zou maken. Dat hij maar even moest oefenen en dat we er het beste van zouden maken.

Ligt hij te oefenen, zegt de oudste ineens: zou het niet gewoon een 1 april grap zijn?

:o Ok... daar stonken we dus mooi in! :D

Toen hebben we er een lolletje van gemaakt, de oefening met wat smokkelwerk uitgevoerd, gefilmd en ingestuurd en gezegd dat de meeste Oscar het goede idee had gegeven om op schoonzwemmen te gaan als alles weer normaal is. ;)

Hier de link naar het filmpje met de oefening:
Dat is natuurlijk voor de meeste mensen niet uit te voeren! :D God, dat ik dat zelf niet door had! _O-
:D Deze had een trainer van de turnvereniging ook al gepost. Hoe. Dan. 8)7
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 april 2020 @ 14:31:55 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_192391593
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:07 schreef amaranta het volgende:

[..]

gaat redelijk snel hier hoor.... ik heb maar een paar weken moeten wachten. En mijn buren konden volgens mij ook vrij snel. zij hebben deze week hun eerste levering....
Ik sta al sinds half september op de wachtlijst. En nu op plaats 80. Dus nee, snel vind ik het niet gaan.
disclaimer
  Moderator woensdag 1 april 2020 @ 14:38:17 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_192391682
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:33 schreef SQ het volgende:

[..]

Alleen jammer dat je eerst een jaar op de wachtlijst moet voordat je mag bestellen :')
Het is inderdaad even wachten maar wanneer je aan de beurt bent dan is het echt heel fijn :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:31 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik sta al sinds half september op de wachtlijst. En nu op plaats 80. Dus nee, snel vind ik het niet gaan.
Zodra er weer een wagentje bijkomt kan het zo zijn dat je van nummer 80 ineens aan de beurt bent :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_192391701
Die schoenchallenge vind ik wel leuk.

Hier hebben we de kinderen wijs gemaakt dat de Ipads naar de reparatiewinkel moesten. Zogenaamd weggebracht en gezegd dat ze in 2 wk in quarantaine moeten omdat ze het coronavirus hebben.
pi_192391778
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:21 schreef ViviRAWRS het volgende:
Bij ons was hiermee óók de PVC-lijm van de afvoer opgelost, kregen we dus een lekkage in plaats van verstopping. Gelukkig in ons huurhuis, :@ de beste man die het kwam repareren had dit al vaker gezien en raadt het dus af.
Dat horen wij inderdaad ook vaker.

Ik word echt gek van het riool. 2,5 jaar geleden begonnen de problemen, we woonden hier toen net 6 maanden. 2 enorme overstromingen uit het toilet gehad ;( Toen 2 camera inspecties laten doen, 1 door de gemeente, bleek niets mis met het gemeente riool en de aansluiting tussen ons riool en van de gemeente. Vervolgens door zo'n specialistisch bedrijf. Het probleem bleek in het stuk onder de achtertuin te zitten. Daar knikte hij iets naar beneden voordat ie de kruipruimte van ons huis inging.
Daarnaast bleek het in onze voortuin iets verzakt te zijn, maar meteen alles laten vervangen toen.

6 maanden geleden dus weer een beginnende verstopping, toen bleken de natte doekjes niet goed weg te spoelen waardoor dat ophoopte. En nu dus weer, geen idee wat er nu weer aan de hand is. En het stomme is dat ik het 2 weken geleden al dacht te ruiken, zo van 'uh, die geur herken ik, volgens mij spoelt het weer niet goed door'

En het kost allemaal zoveel geld :(

Mijn vriendin heeft een hele rare en ingewikkelde rekenopdracht online gezet voor haar klas, met onlogische stappen (zoals gebruik de gevulde glazen voor een toonladder). Dit als 1 april grap, ze wordt nu door ouders gebeld dat het veel te lastig is _O_
  woensdag 1 april 2020 @ 14:54:11 #45
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192391959
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:43 schreef exode het volgende:

[..]

Dat horen wij inderdaad ook vaker.

Ik word echt gek van het riool. 2,5 jaar geleden begonnen de problemen, we woonden hier toen net 6 maanden. 2 enorme overstromingen uit het toilet gehad ;( Toen 2 camera inspecties laten doen, 1 door de gemeente, bleek niets mis met het gemeente riool en de aansluiting tussen ons riool en van de gemeente. Vervolgens door zo'n specialistisch bedrijf. Het probleem bleek in het stuk onder de achtertuin te zitten. Daar knikte hij iets naar beneden voordat ie de kruipruimte van ons huis inging.
Daarnaast bleek het in onze voortuin iets verzakt te zijn, maar meteen alles laten vervangen toen.

6 maanden geleden dus weer een beginnende verstopping, toen bleken de natte doekjes niet goed weg te spoelen waardoor dat ophoopte. En nu dus weer, geen idee wat er nu weer aan de hand is. En het stomme is dat ik het 2 weken geleden al dacht te ruiken, zo van 'uh, die geur herken ik, volgens mij spoelt het weer niet goed door'

En het kost allemaal zoveel geld :(

Mijn vriendin heeft een hele rare en ingewikkelde rekenopdracht online gezet voor haar klas, met onlogische stappen (zoals gebruik de gevulde glazen voor een toonladder). Dit als 1 april grap, ze wordt nu door ouders gebeld dat het veel te lastig is _O_
arme, en ze had al zoveel werkdruk van de bellende ouders :D
  woensdag 1 april 2020 @ 14:55:24 #46
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192391990
iemand een tip voor een nagel die in de lengte is ingescheurd?
pi_192392008
Amaranta, ze ligt zelf echt helemaal in een deuk dus ze kan de extra belletjes wel hebben :D Ze heeft deze week ook hulp gekregen, het was echt niet meer te doen. Ze moet ook management vergaderingen zijn in verband met de formatie van volgend jaar.
pi_192392017
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:05 schreef BE het volgende:

[..]

Degene die ik postte?
Dikke _O_ dan. Ik krijg het ook niet voor elkaar hoor! :N
Ja :D inclusief een op haar hoofd meppend kind terwijl ze die challenge deed :D _O-
pi_192392040
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:31 schreef SQ het volgende:

[..]

Ik sta al sinds half september op de wachtlijst. En nu op plaats 80. Dus nee, snel vind ik het niet gaan.
Hoeveel wachtverzachters heb jij wel niet inmiddels? :D
  woensdag 1 april 2020 @ 15:13:43 #50
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192392290
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:56 schreef exode het volgende:
Amaranta, ze ligt zelf echt helemaal in een deuk dus ze kan de extra belletjes wel hebben :D Ze heeft deze week ook hulp gekregen, het was echt niet meer te doen. Ze moet ook management vergaderingen zijn in verband met de formatie van volgend jaar.
gelukkig. Ik heb begin deze week ook om hulp gevraagd voor mijn ict taak. voelde fijn.
  woensdag 1 april 2020 @ 15:20:27 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_192392417
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:58 schreef Aure het volgende:

[..]

Hoeveel wachtverzachters heb jij wel niet inmiddels? :D
Bar weinig. Krijg er 1 per 6 weken ofzo.
disclaimer
  woensdag 1 april 2020 @ 15:21:17 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_192392433
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:55 schreef amaranta het volgende:
iemand een tip voor een nagel die in de lengte is ingescheurd?
Lijmen. Met een stukje theezakje en secondenlijm.
disclaimer
  woensdag 1 april 2020 @ 15:22:50 #53
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192392462
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:20 schreef SQ het volgende:

[..]

Bar weinig. Krijg er 1 per 6 weken ofzo.
Heb je je adres aangepast van de stad naar het dorp? Wel vreemd dat je al zo lang wacht namelijk.
  woensdag 1 april 2020 @ 15:23:04 #54
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192392465
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:21 schreef SQ het volgende:

[..]

Lijmen. Met een stukje theezakje en secondenlijm.
Ik heb geen secondenlijm helaas.
pi_192392545
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:23 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb geen secondenlijm helaas.
Nagellijm maar dat zul je ook niet hebt gok ik
pi_192392572
Picnic levert hier helaas niet.
  woensdag 1 april 2020 @ 15:31:58 #57
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192392619
@exode WaZo komt nog wel, hebben wij zeer goede ervaringen mee.
KuikenGuppy
pi_192392631
Exode :D

Hier had de directrice een 'zoek de verschillen' kleurplaat in Parro gezet. Zonet bericht dat er geen verschillen waren. Alleen jammer dat je nu niet hoort wie er in zijn getrapt. En ik had hem genegeerd omdat mijn kind dat toch niet leuk vindt..

Kind hier trapte wel in deze luizentest:
https://www.harmhofstede.nl/digibord/luizenscanner/index.php
  woensdag 1 april 2020 @ 15:37:28 #59
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192392705
Bij ons op het werk bellen de leerkrachten met de hangouts met de kinderen. En blijkbaar is er iemand in elke hangout als Maxima in het gesprek erbij gekomen. Geen idee wie het is geweest.\
Maar helemaal met profiel enzo.
pi_192392761
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:29 schreef F_r het volgende:
Picnic levert hier helaas niet.
Hier dus ook niet. :(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 1 april 2020 @ 15:42:29 #61
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192392770
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:27 schreef F_r het volgende:

[..]

Nagellijm maar dat zul je ook niet hebt gok ik
ik heb alleen Sally Hansen Diamond Strenght
  woensdag 1 april 2020 @ 15:48:32 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_192392854
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heb je je adres aangepast van de stad naar het dorp? Wel vreemd dat je al zo lang wacht namelijk.
Nope. Maar goed, fijn om te weten dat het kennelijk heel bizar is _O- :')
disclaimer
pi_192392990
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:55 schreef amaranta het volgende:
iemand een tip voor een nagel die in de lengte is ingescheurd?
Pleister erom en hopen dat hij snel weer groeit... En dan het gescheurde stukje steeds weer zo kort mogelijk knippen. Jongste heeft een heel broze duimnagel aan 1 hand en die is vaker wel dan niet ingescheurd. Heb nog niks gevonden dat écht helpt helaas.

Diezelfde jongste is vandaag BOOS. Alles kan alleen geschreeuwd worden. :X }:|
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 april 2020 @ 16:00:00 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_192393028
Bij nagels die in de lengte scheuren zit het probleem overigens bijna altijd in de nagelriem. Heb je daar wellicht een litteken?
disclaimer
pi_192393055
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:00 schreef SQ het volgende:
Bij nagels die in de lengte scheuren zit het probleem overigens bijna altijd in de nagelriem. Heb je daar wellicht een litteken?
Oh ja? Dat wist ik nog niet. Zoiets zou bij A. best wel kunnen, volgens mij is het begonnen nadat hij 2,5 jaar geleden in Frankrijk uit de hangmat was geslingerd en op zijn duim viel :') .
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 april 2020 @ 16:04:01 #66
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192393090
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 15:58 schreef Phaidra het volgende:
Diezelfde jongste is vandaag BOOS. Alles kan alleen geschreeuwd worden. :X }:|
Ah naar, zulke dagen. Maar heel begrijpelijk.
KuikenGuppy
pi_192393211
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:04 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ah naar, zulke dagen. Maar heel begrijpelijk.
Zeker begrijpelijk. Ik haat alleen het moederbrein, want bij schreeuwende kinderen wordt mijn 'vecht-of-vlucht-systeem' geactiveerd en ben ik direct helemaal kwijt wat ik voor mijn werk probeerde te doen. Nadenken is dan gewoon echt onmogelijk. En dat terwijl ik boven zit en man beneden met kinderen. Damn you hormones! :+

A vroeg laatst of het coronavirus ook in Spanje was.
Ik: Ja, hoezo?
A: Zou Sinterklaas dan ook ziek zijn?? :o

Dus er speelt van alles in dat koppie ;( .

[ Bericht 17% gewijzigd door Phaidra op 01-04-2020 16:17:22 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 april 2020 @ 16:16:33 #68
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192393365
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:00 schreef SQ het volgende:
Bij nagels die in de lengte scheuren zit het probleem overigens bijna altijd in de nagelriem. Heb je daar wellicht een litteken?
ja, soort van. ik ben geopereerd aan die vinger en de nagel is er af geweest. hij groeit terug met en soort deuk en die deuk gaat scheuren...
  woensdag 1 april 2020 @ 16:30:49 #69
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_192393724
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 14:21 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

.
Bij ons was hiermee óók de PVC-lijm van de afvoer opgelost, kregen we dus een lekkage in plaats van verstopping. Gelukkig in ons huurhuis, :@ de beste man die het kwam repareren had dit al vaker gezien en raadt het dus af.
[/quote]

Hahaha omg :D

Zal het onthouden.
pi_192393829
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:10 schreef Phaidra het volgende:


A vroeg laatst of het coronavirus ook in Spanje was.
Ik: Ja, hoezo?
A: Zou Sinterklaas dan ook ziek zijn?? :o

Dus er speelt van alles in dat koppie ;( .
Och :{ Sinterklaas behoort natuurlijk ook wel tot de risicogroep :D

Hier wilde de kleuter weten of onze katten het ook konden krijgen.

Hier vandaag een fijne dag, maar ik ben wel boos op de rest van de wereld. Op de overburen die keiharde kindermuziek draaien in hun voortuin zodat alle buurtkinderen daar bij elkaar komen, plus alle bijbehorende ouders én de oude buurvrouw, en niemand die afstand houdt. En op m'n broer die afgelopen weekend doodleuk naar de verjaardag van z'n schoonmoeder is geweest en vervolgens vraagt of m'n moeder binnenkort op kan komen passen. En op al die andere mensen die de ellende alleen maar opzoeken. Waarom snappen zoveel mensen het nou allemaal niet?! :(
  woensdag 1 april 2020 @ 17:02:44 #71
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_192394371
Foutje
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 1 april 2020 @ 17:04:33 #72
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192394413
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Foutje
Online bestellen?
KuikenGuppy
pi_192394422
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 16:35 schreef Amsel het volgende:

[..]

Och :{ Sinterklaas behoort natuurlijk ook wel tot de risicogroep :D

Hier wilde de kleuter weten of onze katten het ook konden krijgen.

Hier vandaag een fijne dag, maar ik ben wel boos op de rest van de wereld. Op de overburen die keiharde kindermuziek draaien in hun voortuin zodat alle buurtkinderen daar bij elkaar komen, plus alle bijbehorende ouders én de oude buurvrouw, en niemand die afstand houdt. En op m'n broer die afgelopen weekend doodleuk naar de verjaardag van z'n schoonmoeder is geweest en vervolgens vraagt of m'n moeder binnenkort op kan komen passen. En op al die andere mensen die de ellende alleen maar opzoeken. Waarom snappen zoveel mensen het nou allemaal niet?! :(
En ik kan natuurlijk ook niet heel luchtig antwoorden 'Nee natuurlijk niet, komt goed!' Want tja, hoe kan ik dát nou weten?? Zonder meteen alles uit de doeken te doen... <O)

Oef, wat een debielen! Zo hoorde ik ook dat de zus van een goede vriendin nu corona heeft. Ze was de afgelopen weken nog bij veel vrienden op bezoek geweest, "want 1 op 1 mag toch gewoon nog?" En ze heeft behoorlijk overgewicht dus afwachten hoe ze erdoor komt -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 1 april 2020 @ 17:09:17 #74
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192394526
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 17:04 schreef Phaidra het volgende:

[..]

En ik kan natuurlijk ook niet heel luchtig antwoorden 'Nee natuurlijk niet, komt goed!' Want tja, hoe kan ik dát nou weten?? Zonder meteen alles uit de doeken te doen... <O)
Op zich is nu wel een goed moment om dat zonder al te veel drama te doen :P.
KuikenGuppy
pi_192394875
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:02 schreef Aure het volgende:
Haha @:peacefulll heeft die challenge met extra moeilijkheidsgraad voor elkaar gekregen :P
Hahaha ja klopt! Met een M die halverwege nog op mijn hoofd sprong. Veel kinderen uit mijn klas is het ook gelukt trouwens.
pi_192395152
Ean gaat het nu ook proberen.
  woensdag 1 april 2020 @ 18:07:08 #77
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192395631
Blijkbaar is er dus iemand vandaag in alle videochats van de klassen erbij gegaan die zich voor heeft gedaan als Koningin maxima. Iedereen verdenkt mij. Maar ik was het niet. Sterker nog. Ik was niet eens thuis. SQ Kan het beamen.
  woensdag 1 april 2020 @ 18:12:51 #78
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_192395701
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 18:07 schreef amaranta het volgende:
Blijkbaar is er dus iemand vandaag in alle videochats van de klassen erbij gegaan die zich voor heeft gedaan als Koningin maxima. Iedereen verdenkt mij. Maar ik was het niet. Sterker nog. Ik was niet eens thuis. SQ Kan het beamen.
SQ dus ook in het complot
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_192395794
hier ook wel eens ontstopping.
Ik heb nog zon ouderwetse rubberen ontstopper op een stok.
Wat hier ook wel werkt is azijn in combinatie met bakingsoda. Kost beide geen drol en lost geen lijm op en zo.
Hoe je dat t beste hannest met je wc, geen ervaring mee.

Maar ben van de gebruik azijn in je huishouden johova getuigen.
  woensdag 1 april 2020 @ 18:28:48 #80
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192395953
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 18:12 schreef livelink het volgende:

[..]

SQ dus ook in het complot
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Maar de grap is dus dat ik het écht niet was. Heel voor de hand liggend dat ik zou zijn geweest omdat ik als ICT er bij alle chats kan. Maar ik was het dus echt niet.
  woensdag 1 april 2020 @ 18:44:09 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192396235
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 13:16 schreef exode het volgende:
Wij bestellen ongeveer 1x in de 3 weken online en de andere weken ga ik naar de Lidl. Tussendoor loop ik wel eens naar de supermarkt en groenteboer. Wij hebben maar 1 auto dus de grote boodschappen moeten dan 's avonds of in het weekend. Daar heb ik dan niet zoveel zin in :@ Maar als ik online bestel, koop ik altijd veel te veel dus vandaar de 1 x in de 3 weken.

De Lidl is voor mij altijd een challenge, er lopen bij onze Lidl nogal wat aso's, karretjes tegen je enkel dat soort dingen. Daar wil ik nu dus echt even niet heen. Maar goed...online kan tm 14 april niet hier, alles vol.

En we balen! Ons toilet beneden is aan het verstoppen, voor de zoveelste keer inmiddels. 2 jaar geleden volledig nieuwe riolering aangelegd, 5 maanden geleden nog laten ontstoppen. De wastafels borrelen de wc loopt langzaam leeg.....sinds gisteren. :'(
Maar de onstopmijnheer werkt niet vanwege Corona en dat het ook in het riool zit....en hij kon niemand aanraden want ze zijn allemaal dicht. Hij gaf wel aan dat er online wat mannetjes zijn die wel doorgaan maar dat kost dan een paar honderd euro :{w
We kunnen natuurlijk boven naar de wc, maar om dat nog weken a maanden te doen is ook zo wat.

Ik vrees dus dat ik vandaag of morgen een paar honderd aftik aan een mijnheer met een overall.
Als het iedere keer verstopt raakt terwijl jullie aansluiting geheel vernieuwd is zit de verstopping dan niet op het deel van de gemeente? Edit: eerst bijlezen :@ :X
Ik zag net nog wel een rioolbedrijf hier uit de omgeving aan het werk, een die ook ingehuurd is toen de gemeente hier een paar jaar geleden wilde controleren hoe een en ander er voorstond, dus niet zomaar een of andere wilde beun.

[ Bericht 4% gewijzigd door Leandra op 01-04-2020 19:00:09 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_192396275
Nou er is weer ontstopt hoor, halve tuin moest ervoor open en hij is een uur bezig geweest. Mijn zwager is aannemer en die kende gelukkig nog wel een 'mannetje'.

Hij denkt ook dat het onder onze uitbouw waar de keuken en toilet inzitten (en voorheen de badkamer) fout gaat. Dan moet de hele vloer en een deel van de keuken eruit, pffff. Dat stellen we dus zo lang mogelijk uit.
pi_192396294
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 18:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als het iedere keer verstopt raakt terwijl jullie aansluiting geheel vernieuwd is zit de verstopping dan niet op het deel van de gemeente?
Ik zag net nog wel een rioolbedrijf hier uit de omgeving aan het werk, een die ook ingehuurd is toen de gemeente hier een paar jaar geleden wilde controleren hoe een en ander er voorstond, dus niet zomaar een of andere wilde beun.
Dat is 2,5 jaar geleden dus volledig doorgelicht met camera's en al. Helaas het lag echt bij ons. :( gelukkig werden de ontstoppingen en de schade toen vergoed door de verzekering.
  woensdag 1 april 2020 @ 19:00:31 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192396501
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 18:47 schreef exode het volgende:

[..]

Dat is 2,5 jaar geleden dus volledig doorgelicht met camera's en al. Helaas het lag echt bij ons. :( gelukkig werden de ontstoppingen en de schade toen vergoed door de verzekering.
Ja, ik las het inmiddels....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_192396787
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 18:28 schreef amaranta het volgende:

[..]

Maar de grap is dus dat ik het écht niet was. Heel voor de hand liggend dat ik zou zijn geweest omdat ik als ICT er bij alle chats kan. Maar ik was het dus echt niet.
Google hangouts? Ik had laatst ook een videokanaal aangemaakt en blijkbaar heb ik ergens iets niet goed gedaan, want er kwam ook een vreemde bij ons binnen. Zou dat het kunnen zijn? Iemand van buitenaf?
Maar het klinkt meer als een 1 april grap van één van je collega's.
  woensdag 1 april 2020 @ 19:27:48 #86
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192397040
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 19:15 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Google hangouts? Ik had laatst ook een videokanaal aangemaakt en blijkbaar heb ik ergens iets niet goed gedaan, want er kwam ook een vreemde bij ons binnen. Zou dat het kunnen zijn? Iemand van buitenaf?
Maar het klinkt meer als een 1 april grap van één van je collega's.
Het was ook een 1 april grap. Maar ik dus niet.
pi_192397483
Weten jullie nog dat ik me afvroeg wat er zou gebeuren met die voetballende groep jongens elke dag in de speeltuin? Er is dus nu trouw minstens 1 ouder bij om een oogje in het zeil te houden. de groep is ook kleiner geworden, het zijn nu max 9 jongens uit 3 gezinnen.

Ik heb inmiddels een heel pakket voor een vriendin samengesteld om op te sturen. Zij zit inmiddels al meer dan 4 weken in isolatie samen met haar man. Ze zal 1 van de laatsten zijn die weer naar buiten gaat uiteindelijk. Ze gaat wel elke dag wandelen met enorme bochten om iedereen heen maar dat is het. Ze mag geen contact met andere mensen, geen winkel in, zelfs niet naar de huisarts. Ze heeft een heftige longziekte. Het griepseizoen is voor altijd heftig maar deze is volgens haar longarts dodelijk voor haar....Haar levensverwachting is ook maximaal 60 jaar en ze is altijd zo vrolijk en positief, zo bijzonder.
pi_192398733
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 19:49 schreef exode het volgende:
Weten jullie nog dat ik me afvroeg wat er zou gebeuren met die voetballende groep jongens elke dag in de speeltuin? Er is dus nu trouw minstens 1 ouder bij om een oogje in het zeil te houden. de groep is ook kleiner geworden, het zijn nu max 9 jongens uit 3 gezinnen.

Ik heb inmiddels een heel pakket voor een vriendin samengesteld om op te sturen. Zij zit inmiddels al meer dan 4 weken in isolatie samen met haar man. Ze zal 1 van de laatsten zijn die weer naar buiten gaat uiteindelijk. Ze gaat wel elke dag wandelen met enorme bochten om iedereen heen maar dat is het. Ze mag geen contact met andere mensen, geen winkel in, zelfs niet naar de huisarts. Ze heeft een heftige longziekte. Het griepseizoen is voor altijd heftig maar deze is volgens haar longarts dodelijk voor haar....Haar levensverwachting is ook maximaal 60 jaar en ze is altijd zo vrolijk en positief, zo bijzonder.
Ik heb wat flairs liggen kan ik haar daar blij mee maken?
pi_192398932
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:47 schreef F_r het volgende:

[..]

Ik heb wat flairs liggen kan ik haar daar blij mee maken?
Wat ontzettend lief, ik zal even informeren. Ze is nogal van de wetenschappelijke en serieuze literatuur. Ik ga vrij vaak met haar en een andere vriendin weekendjes naar Londen en dan zit zij altijd aan dikke boekwerken waar je wat van opsteekt en wij bladeren in de Kek mama en de Empire _O-
Maar wie weet vindt ze het nu juist heel fijn. Dank je wel voor je aanbod. :*
pi_192405346
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:59 schreef exode het volgende:

[..]

Wat ontzettend lief, ik zal even informeren. Ze is nogal van de wetenschappelijke en serieuze literatuur. Ik ga vrij vaak met haar en een andere vriendin weekendjes naar Londen en dan zit zij altijd aan dikke boekwerken waar je wat van opsteekt en wij bladeren in de Kek mama en de Empire _O-
Maar wie weet vindt ze het nu juist heel fijn. Dank je wel voor je aanbod. :*
Dat heb ik niet liggen. Ik heb vooral leest even lekker weg als ik 5 min heb.
  donderdag 2 april 2020 @ 09:56:30 #91
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_192406498
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 20:59 schreef exode het volgende:

[..]

Wat ontzettend lief, ik zal even informeren. Ze is nogal van de wetenschappelijke en serieuze literatuur. Ik ga vrij vaak met haar en een andere vriendin weekendjes naar Londen en dan zit zij altijd aan dikke boekwerken waar je wat van opsteekt en wij bladeren in de Kek mama en de Empire _O-
Maar wie weet vindt ze het nu juist heel fijn. Dank je wel voor je aanbod. :*
Er zijn ontzettend veel gratis MOOCS, dus online universitaire cursussen, beschikbaar op het moment. Misschien is dat wat voor haar?

Ik heb het oudste ook al aangeraden voor als ze eind april geen les meer heeft.
  donderdag 2 april 2020 @ 10:13:47 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_192406728
Zo gaaf, de meester en juf van mijn oudste hebben van alles uit de kast getrokken en toch nog een plek gevonden zodat ze, als het dan tegen die tijd toegestaan is, in de eerste week van juli alsnog op Groep 8 kamp kunnen! *O* Echt, al die kinders dolblij van het vooruitzicht! *O*

En nu maar hopen dat het kan...
***
pi_192406813
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:13 schreef BE het volgende:
Zo gaaf, de meester en juf van mijn oudste hebben van alles uit de kast getrokken en toch nog een plek gevonden zodat ze, als het dan tegen die tijd toegestaan is, in de eerste week van juli alsnog op Groep 8 kamp kunnen! *O* Echt, al die kinders dolblij van het vooruitzicht! *O*

En nu maar hopen dat het kan...
Ik ga duimen voor ze
pi_192406856
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 09:56 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Er zijn ontzettend veel gratis MOOCS, dus online universitaire cursussen, beschikbaar op het moment. Misschien is dat wat voor haar?

Ik heb het oudste ook al aangeraden voor als ze eind april geen les meer heeft.
Wat een fijne tip! Weet je toevallig ook aan te raden sites waar ik die kan vinden?
pi_192406946
Ik heb ook nog wel wat linkjes van online modules en universiteiten die van alles hebben vrijgegeven nu. Zo eens zoeken, staan op mijn werklaptop.
  donderdag 2 april 2020 @ 10:41:30 #96
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_192407201
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat een fijne tip! Weet je toevallig ook aan te raden sites waar ik die kan vinden?
Sorry... ik las er vorige week over, maar waar en hoe is een beetje in de chemo-mist verloren gegaan. En ik heb er zelf wel eens een gedaan, maar dat is dusdanig lang geleden dat je daar ook niets aan hebt. Als ik iets tegenkom gooi ik het in je dm, ok?
pi_192407249
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:28 schreef exode het volgende:
Ik heb ook nog wel wat linkjes van online modules en universiteiten die van alles hebben vrijgegeven nu. Zo eens zoeken, staan op mijn werklaptop.
Graag! Een deel van mijn werk ligt een beetje stil nu, dus ik was al op zoek naar iets anders om te doen :)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:41 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Sorry... ik las er vorige week over, maar waar en hoe is een beetje in de chemo-mist verloren gegaan. En ik heb er zelf wel eens een gedaan, maar dat is dusdanig lang geleden dat je daar ook niets aan hebt. Als ik iets tegenkom gooi ik het in je dm, ok?
Snap ik heel goed! Mocht je iets tegenkomen graag! Ik ga zelf ook op zoek hoor, dus doe er vooral niet al teveel moeite voor :) .
  donderdag 2 april 2020 @ 10:45:25 #98
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_192407253
Ik vind zelf Khan academy erg goed: https://nl.khanacademy.org/
De app Khan academy kids is ook erg leuk, honderden leerzame spelletjes en allemaal gratis.

Ook Udemy is erg goed (wel betaald, maar kost niet veel per cursus).

En van universiteiten, dit is bijv. de site van de uni Leiden: https://www.coursera.org/leiden en andere uni's staan dus ook op Coursera.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_192407873
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 10:45 schreef SaskiaR het volgende:
Ik vind zelf Khan academy erg goed: https://nl.khanacademy.org/
De app Khan academy kids is ook erg leuk, honderden leerzame spelletjes en allemaal gratis.

Ook Udemy is erg goed (wel betaald, maar kost niet veel per cursus).

En van universiteiten, dit is bijv. de site van de uni Leiden: https://www.coursera.org/leiden en andere uni's staan dus ook op Coursera.
Net een account aangemaakt en ik vind het top! Ik vind het zo op het eerste oog fijner dan gynzykids. Dank voor de tip!
  donderdag 2 april 2020 @ 11:51:49 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192408436
Totaal inkakmoment hier..... ik overweeg een middagslaapje als kleinzoon gaat slapen :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_192408451
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:51 schreef Leandra het volgende:
Totaal inkakmoment hier..... ik overweeg een middagslaapje als kleinzoon gaat slapen :@
Dat had ik om 10 uur al :') Gewoon straks lekker liggen :)
  donderdag 2 april 2020 @ 11:54:59 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192408499
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat had ik om 10 uur al :') Gewoon straks lekker liggen :)
Ja, raar is dat.... gewoon echt van ineens helemaal blegh....
Maar Soneal ligt hier ook op de bank van "pfffffffffff".
Alleen de kleinzoon is net weer van de bank gekomen en verplaatst af en toe een speeltje terwijl hij naar de TV kijkt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_192409089
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:51 schreef Leandra het volgende:
Totaal inkakmoment hier..... ik overweeg een middagslaapje als kleinzoon gaat slapen :@
Mijn kids gaan straks naar hun vader. Ik voorspel dat ik met n dekentje op de bank in het zonnetje eindig :Z
S. 2014
J. 2016
  donderdag 2 april 2020 @ 12:23:03 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192409139
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Mijn kids gaan straks naar hun vader. Ik voorspel dat ik met n dekentje op de bank in het zonnetje eindig :Z
lekker toch
pi_192409147
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Mijn kids gaan straks naar hun vader. Ik voorspel dat ik met n dekentje op de bank in het zonnetje eindig :Z
Welke zon?
  donderdag 2 april 2020 @ 12:23:51 #106
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192409165
Mijn collega had vanuit thuis een video gemaakt, en achter haar tegen het glas van de deur hing nog een papieren kerstster. Kreeg ze een mail van een ouder met de vraag waarom ze een papieren wietplant op de deur had hangen.
pi_192409184
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:23 schreef amaranta het volgende:
Mijn collega had vanuit thuis een video gemaakt, en achter haar tegen het glas van de deur hing nog een papieren kerstster. Kreeg ze een mail van een ouder met de vraag waarom ze een papieren wietplant op de deur had hangen.
:') Wietbladeren zijn naar mijn mening niet rood toch?
  donderdag 2 april 2020 @ 12:26:04 #108
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192409210
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:') Wietbladeren zijn naar mijn mening niet rood toch?
Het was een groene kerstster. Maar dan nog.
pi_192409965
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:23 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Welke zon?
Hier schijnt t zonnetje geregeld tussen de wolken door
S. 2014
J. 2016
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 2 april 2020 @ 13:26:02 #110
269689 crew  Viv
pi_192410407
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:26 schreef amaranta het volgende:

[..]

Het was een groene kerstster. Maar dan nog.
Dat die ouders eerder een link leggen met wiet dan met Kerst zegt vooral iets over die ouders toch? :D
pi_192410472
Waarom sturen ze er überhaupt een mail over? :')
Protège moi de mes désirs.
  donderdag 2 april 2020 @ 13:35:03 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192410519
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:26 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dat die ouders eerder een link leggen met wiet dan met Kerst zegt vooral iets over die ouders toch? :D
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Waarom sturen ze er überhaupt een mail over? :')
Deze ouder heeft al eerder een heksenjacht ontketend tegen deze leerkracht. Dus zou me niks verbazen als ze haar gewoon probeert te pakken ergens op.
Zou me ook dus niks verbazen als ze een foto in de (als die bestaat) groepsapp heeft gedeeld.
Maargoed. Ik denk dat deze moeder ook gewoon een beetje door begint te draaien van het binnen zitten.
pi_192410524
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:23 schreef amaranta het volgende:
Mijn collega had vanuit thuis een video gemaakt, en achter haar tegen het glas van de deur hing nog een papieren kerstster. Kreeg ze een mail van een ouder met de vraag waarom ze een papieren wietplant op de deur had hangen.
Niet! Wat een schaamteloosheid joh (van die ouder) ;(
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_192410611
Vanochtend had mijn vriendin zoals elke ochtend een groepschat met de klas. Ze heeft ze een rondleiding door het huis gegeven net toen het een enorme bende was (nou ja net, het is hier momenteel nogal vaak een bende). Onze woonkamer verandert langzaamaan in een doos vanwege alle online bestellingen en ruimtetekort in de schuur inmiddels. Van een 2 grote dozen zijn huisjes gemaakt voor de kinderen om in te spelen. Ik kan mijn kont dus amper keren...
Nu ben ik dus wel benieuwd wat die kinderen aan hun ouders vertellen en wat voor mailtjes daaruit volgen...we hebben geen Kerststerren iig.
  donderdag 2 april 2020 @ 13:49:46 #115
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192410709
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 45% gewijzigd door amaranta op 02-04-2020 13:58:48 ]
pi_192410755
ik zou toch nooit bedenken om de juf van mijn kind een email te sturen als er op de achtergrond iets hangt wat mij niet zint. Tenzij porno, wapens, etc. Zelfs als het een wietblaadje zou zijn, so what? Niet de beste achtergrond, maar goed, de juf is ook een mens.
pi_192411101
Jeetje, wat erg zijn sommige mensen toch :{ moet je eerst je huis onder handen nemen voordat je les op afstand kunt gaan geven.

Het is hier voor het eerst in weken stil! De jongste ligt in bed en de oudste mocht even met papa mee belangrijke dingen doen voor het werk (lees: ergens een map met papieren voor een deur zetten en ergens anders weer een map met papieren voor een deur ophalen). Hij blijft dus in de auto, maar ziet in ieder geval iets anders dan de 3 straten om ons huis heen.
En ik hoor nu dus niets, alleen maar O+ stilte O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 2 april 2020 @ 14:25:38 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_192411269
Ik weet op welke school amaranta werkt en ik zou bijna zeggen dat ik die moeder ken :') maar laat ik geen voorbarige conclusies trekken :7
disclaimer
  donderdag 2 april 2020 @ 14:33:51 #119
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_192411434
Mag ik even huilen?

Ik trek dit zoooo slecht allemaal. Mijn kinderen krijg ik totaal niet gemotiveerd voor school. De oudste (10) doet nu al zn huiswerk bij z'n begeleider thuis. De middelste (8) doet alleen het werk wat hij 'leuk' vindt en de jongste (4) vertikt het echt helemaal om iets te doen.
Echt. ben alweer bijna overspannen van deze ellende. :')

Niet quoten aub.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_192411453
Ik zag vorige week een foto voorbij komen van iemand die een foto van een luxe hotelkamer groot had uitgeprint en die achter zich had gehangen en daarmee collega’s had gefopt. Wellicht is zoiets een idee voor je collega amaranta? Krijgt ze alleen nog maar gefluister achter haar rug over hoe ze zo’n huis kan betalen ;)
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
pi_192411724
Dat is dus de reden waarom ik met mijn rug tegen een witte muur ga zitten videobellen met leerlingen. Ik wil geen commentaar over mijn huis.

Vlinder, over een kleuter zou ik me niet druk maken. Spelen, voorlezen, af en toe evt spelenderwijs een opdrachtje en dat is het dan voor nu. So be it. En voor je middelste, kan de leerkracht daar wat in betekenen? Het is fijn als ze wat aan school doen, maar welzijn van jullie als gezin is het belangrijkst.

Kleuter heeft hier vandaag een huildag. Great.
pi_192411838
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:41 schreef exode het volgende:
Vanochtend had mijn vriendin zoals elke ochtend een groepschat met de klas. Ze heeft ze een rondleiding door het huis gegeven net toen het een enorme bende was (nou ja net, het is hier momenteel nogal vaak een bende). Onze woonkamer verandert langzaamaan in een doos vanwege alle online bestellingen en ruimtetekort in de schuur inmiddels. Van een 2 grote dozen zijn huisjes gemaakt voor de kinderen om in te spelen. Ik kan mijn kont dus amper keren...
Nu ben ik dus wel benieuwd wat die kinderen aan hun ouders vertellen en wat voor mailtjes daaruit volgen...we hebben geen Kerststerren iig.
Ook gezellig. :')
Mijn zoon ging laatst ook videobellen met de juf en zijn klas. Ging hij vrolijk vertellen dat we van oma een zak stroopwafels hadden gehad (laat ze ook zien) “maar dat we niet bang hoeven te zijn dat papa ze gaat eten want papa heeft gezegd dat hij gezonder gaat eten want hij geeft ons heel vaak koekjes en snoepjes”! *O*

En ik buiten beeld maar seinen dat ie een ander onderwerp moet doen. :')

Nu ben ik niet zo gauw gegeneerd maar mijn man vermoedelijk wel. :P
pi_192411839
Als je nu de moeite neemt om over zo'n knutsel te vallen... Valt er dan ook niks op hun aan te merken?
Vlinder, ik zou de jongste lekker laten gaan.
En evt voor de andere 2 met de leerkracht overleggen? Misschien helpt een strakker schema, of extra contact met de leerkracht (mijn neefje heeft een half uur voor de klas al contact omdat hij het anders niet trekt. Dat is zijn hulpvraag uurtje als het nodig is. Als het niet nodig is, dan niet).

Hier is het werk van de 8-jarige niet moeilijk, maar man wat een faalangst/perfectionisme zit er in dat kind.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puber krijgt vanaf volgende week een nieuw rooster. Het was nu steeds les op de oude uren, dat was soms dan om 9 en 13 uur. En de rest wat omhangen omdat vakken wegvallen. Nu hebben ze alle doorlopende vakken terug gepland tussen half 9 en 12. En dan is hij daarna ook gewoon klaar voor de dag. Dat is voor hem wel fijner.
  donderdag 2 april 2020 @ 15:04:10 #124
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192411898
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:25 schreef SQ het volgende:
Ik weet op welke school amaranta werkt en ik zou bijna zeggen dat ik die moeder ken :') maar laat ik geen voorbarige conclusies trekken :7
Het is niet jouw oude buurvrouw.
  donderdag 2 april 2020 @ 15:05:05 #125
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192411912
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:35 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zag vorige week een foto voorbij komen van iemand die een foto van een luxe hotelkamer groot had uitgeprint en die achter zich had gehangen en daarmee collega’s had gefopt. Wellicht is zoiets een idee voor je collega amaranta? Krijgt ze alleen nog maar gefluister achter haar rug over hoe ze zo’n huis kan betalen ;)
Ik heb die foto ook gezien. Ik heb toch een ander beeld van luxe. Maar dit zou voor mijn collega wel een uitkomst zijn ja.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 2 april 2020 @ 15:09:32 #126
269689 crew  Viv
pi_192411995
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:49 schreef amaranta het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch duidelijk een ster man. :|W

Misschien moet die leerkracht dit terugsturen, bij wijze van "zoek de verschillen":
pi_192412067
Ik zit bij videocalls met collega's gewoon in de slaapkamer van mijn zoon, omringd door Lego :) Met externen ga ik strategisch in ons bed zitten zodat het net lijkt alsof ik niet in een bed zit, hihi.

1 collega wijzigt steeds het schilderij achter zich, als in een tekening van zijn dochters of iets grappigs.
pi_192412121
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:00 schreef Deepfreeze het volgende:
Als je nu de moeite neemt om over zo'n knutsel te vallen... Valt er dan ook niks op hun aan te merken?
Vlinder, ik zou de jongste lekker laten gaan.
En evt voor de andere 2 met de leerkracht overleggen? Misschien helpt een strakker schema, of extra contact met de leerkracht (mijn neefje heeft een half uur voor de klas al contact omdat hij het anders niet trekt. Dat is zijn hulpvraag uurtje als het nodig is. Als het niet nodig is, dan niet).

Hier is het werk van de 8-jarige niet moeilijk, maar man wat een faalangst/perfectionisme zit er in dat kind.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puber krijgt vanaf volgende week een nieuw rooster. Het was nu steeds les op de oude uren, dat was soms dan om 9 en 13 uur. En de rest wat omhangen omdat vakken wegvallen. Nu hebben ze alle doorlopende vakken terug gepland tussen half 9 en 12. En dan is hij daarna ook gewoon klaar voor de dag. Dat is voor hem wel fijner.
Oh, ik vind dit zo herkenbaar. Blinde paniek als hij een sommetje niet weet (rekenen is zijn beste vak, dus daar ligt de lat het hoogst) en trillende handen en een hoop herrie als hij bij een som die hij niet goed weet op enter moet drukken 'want straks heb ik het fout en dan heb ik minpunten'. Ik moet bij voorkeur ook alle antwoorden voorzeggen. Ik vind het ook enorm inzichtgevend, maar ook lastig om daarbij rust te bewaren.

Bij ons op school werken ze met 'growie en fixie' (https://www.hettalentenlab.nl/mindset/) en de leerkuil. .
Het helpt wel enigszins als ik hem daaraan help herinneren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 02-04-2020 15:27:58 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192412383
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:15 schreef Clubsoda het volgende:
ik vind dit zo herkenbaar. Blinde paniek als hij een sommetje niet weet (rekenen is zijn beste vak, dus daar ligt de lat het hoogst) en trillende handen en een hoop herrie als hij bij een som die hij niet goed weet op enter moet drukken 'want straks heb ik het fout en dan heb ik minpunten'. Ik moet bij voorkeur ook alle antwoorden voorzeggen. Ik vind het ook enorm inzichtgevend, maar ook lastig om daarbij rust te bewaren.

Ik ken die leerkuil, hij ook wel.. Alleen daar denkt hij niet aan op het moment zelf.
Op school verbeet hij zich blijkbaar door de paniek heen. Maar thuis durft hij meer open te zijn. En daarmee kan ik het ook sneller ondervangen en bepraten.
Hij had ook extra begeleiding van de plusklas-juf, daar kon hij de buien niet inhouden omdat de lat heel hoog licht(expres), maar dat vervalt nu ook. En eens in de 2 weken is ook anders dan op het moment zelf. Dus ik gebruik deze weken er maar voor. En ik kan het nog aardig bepraten..

Vanochtend ook laten zien dat hij nu 5 keer negatieve emoties had, voor niks want alles voldoende. Terwijl hij misschien ook wel kan accepteren dat hij heel soms 1 keer faalt en 1 keer negatieve emoties heeft, en dan 4 keer blij kan zijn met zijn resultaat.
  donderdag 2 april 2020 @ 15:33:11 #130
319308 Tink89
To live is to dance
pi_192412428
Wat een gedoe he, met dat thuisschoolgebeuren... Dan ben ik toch wel even blij dat mijn prulleke nog maar 16 maanden is. Aan de andere kant kan ik haar ook niet uitleggen dat ze nu heel even stil moet zijn, omdat mama een belangrijk gesprek aan het voeren is. En dan heb je dus continu een brabbelend/krijsend/zingend/gillend kind door je videocalls heen. Lekker professioneel, maar niet heus.

Mijn lieve collegaatje (we werken allebei in Rdam en wonen in NB) had mijn doos met persoonlijke spullen vorige week mee onze kant op gebracht toen ze haar beeldschermen ging ophalen. Ik heb dus net op 3 meter afstand staan zwaaien in haar voortuin. Volgende week donderdag is mijn laatste werkdag en ik vind het zo kut dat ik niet gewoon afscheid kan nemen...

Aan de andere kant moet ik effe een bedrijfje starten, omdat ik voor een duizend of 8 aan klussen heb binnengehaald in een week. Luxepositie, maar eigenlijk wil ik gewoon in loondienst, zekerheid en vastigheid en ziek doorbetaald krijgen enzo. Maar solliciteren nu is ronduit kut.

En dan die stomme renovatie nog, ik raak echt de kluts kwijt...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_192412465
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:30 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Ik ken die leerkuil, hij ook wel.. Alleen daar denkt hij niet aan op het moment zelf.
Op school verbeet hij zich blijkbaar door de paniek heen. Maar thuis durft hij meer open te zijn. En daarmee kan ik het ook sneller ondervangen en bepraten.
Hij had ook extra begeleiding van de plusklas-juf, daar kon hij de buien niet inhouden omdat de lat heel hoog licht(expres), maar dat vervalt nu ook. En eens in de 2 weken is ook anders dan op het moment zelf. Dus ik gebruik deze weken er maar voor. En ik kan het nog aardig bepraten..

Vanochtend ook laten zien dat hij nu 5 keer negatieve emoties had, voor niks want alles voldoende. Terwijl hij misschien ook wel kan accepteren dat hij heel soms 1 keer faalt en 1 keer negatieve emoties heeft, en dan 4 keer blij kan zijn met zijn resultaat.
Dat is natuurlijk ook heel moeilijk, om daar op het moment zelf aan te denken. Dan ben je zo overspoeld door de emoties, dat je ook niet meer na kunt denken. Maar dat is dan weer de taak van de omgeving denk ik, om te leren jezelf te kalmeren en rustig na te denken, in de hoop dat dat dat uiteindelijk inslijt.

Ik vermoed trouwens dat mijn zoon bij zulke hobbels en vragen gewoon een ander werkje ging doen of ging zitten kletsen ;) In die zin is dit ook weer nuttig, van mij moet hij afmaken waar hij aan begonnen is en dan ontdekt ook steeds opnieuw dat het best meevalt. Net wat jij zegt, de doemscenario's pakken echt niet altijd zo uit. Ik vind het ook enorm jammer dat de plusklas wegvalt, hij mist het ook echt, zei hij net. Het gewone werk is toch wat 'saaier' allemaal, blijkbaar.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192412495
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:33 schreef Tink89 het volgende:
Wat een gedoe he, met dat thuisschoolgebeuren...
Ik vind het eigenlijk wel prima zo, voor tijdelijk. Nu kunnen we dit even flink bijschaven voordat hij terug gaat naar school. En dan ook in goed overleg verder daarmee. 1-op-1 is dan toch anders dan 30 op 1 juf.

De oudste loopt hier ook huppelend en zingend door huis, en die redt zich wel.

Al heb ik makkelijk praten met 2 wat oudere kinderen die verder ook redelijk zelfstandig zijn. plus dat ik geen werk hoef te doen, dus ook al mijn energie daar in kan stoppen.
pi_192412597
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook heel moeilijk, om daar op het moment zelf aan te denken. Dan ben je zo overspoeld door de emoties, dat je ook niet meer na kunt denken. Maar dat is dan weer de taak van de omgeving denk ik, om te leren jezelf te kalmeren en rustig na te denken, in de hoop dat dat dat uiteindelijk inslijt.

Ik vermoed trouwens dat mijn zoon bij zulke hobbels en vragen gewoon een ander werkje ging doen of ging zitten kletsen ;) In die zin is dit ook weer nuttig, van mij moet hij afmaken waar hij aan begonnen is en dan ontdekt ook steeds opnieuw dat het best meevalt. Net wat jij zegt, de doemscenario's pakken echt niet altijd zo uit. Ik vind het ook enorm jammer dat de plusklas wegvalt, hij mist het ook echt, zei hij net. Het gewone werk is toch wat 'saaier' allemaal, blijkbaar.
Het werk van de plusklas gaat wel door. Dat staat los van school verder (is van de overkoepelende organisatie). Daar hebben we ook elke dag een half uur werk van. Maar toch typisch dat hij dat werk gewoon doet, en dat "simpele" rekenwerk zo'n drama is. Alleen de mindset begeleiding vervalt wel.

En dat gaan zitten kletsen/rondkijken zie je ook gebeuren, dus op school vast ook. Ik denk dat hij door deze juf toch minder gezien wordt dan door de vorige. Die had die nuance van paniek/slimheid/gevoeligheid prima door. Deze heeft hem ook al eens naar de gang gestuurd omdat hij huilde. (oke, het verstoorde alles en hij had niet goed naar de uitleg geluisterd, maar toch geeft het minder vertrouwen)
pi_192413015
Gatver de gatver. Ik ben even zo klaar met school, maanden vragen we al om hulp, om duidelijkheid.
Spreken we onze zorgen uit.
Nu is daar blijkbaar ook een lichtje op gegaan met het eind van het schooljaar in zicht.
En dan komen er weer berichtjes dat er nu wel serieus gewerkt moet gaan worden, terwijl we daar dus al bijna het hele schooljaar over bezig zijn. Hulp hierbij.
En dan is het klote dat de situatie nu zo is dat dat moeilijk is.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_192414143
Wat bieden ze nu nog aan als hulp dan @Nijna?
Anders is het makkelijker gezegd, dan gedaan.
pi_192416090
Nu gaat de docent die ingezet zou worden voordat de scholen dicht gingen, het toch proberen op te pakken op afstand. Eigenlijk stond de zorg nu stil (alsof leerlingen het niet nu ook of misschien zelfs wel harder nodig hebben), maar dit was niet mijn eerste mail dat het ons zelf niet lukt nu.
Het was de bedoeling om naar planning te gaan kijken en duidelijkheid te krijgen over wat er gedaan moet worden door iemand die ook meer inzicht heeft in het systeem van school.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil de school ook niet volkomen de grond in trappen, we moeten nog een tijdje met ze door, ik denk dat de jongste toch ook hierheen gaat... maar toch.

Het ironische is dat toen ik dit net zat te schrijven, dochter met mijn man naar een artikel aan het kijken was over scholen voor hoogbegaafde leerlingen en passend onderwijs mbt oa begeleiding, een opdracht van school (met hoogbegaafde afdeling, waar dochter op zit... :') alleen heeft zij naast hb ook ass en dat helpt niet)
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 2 april 2020 @ 19:35:07 #137
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_192416515
Ik heb gisteren ook maar een mail naar school gestuurd. Aangegeven dat we er alles aan doen om mijn zoon op de rit te krijgen, maar dat dat erg moeilijk is en dat dreigmailtjes alleen maar averechts werken. Het lukt mij ook al nauwelijks om overzicht te krijgen in zijn opdrachten. Deadlines veranderen voortdurend en bijna alles moet hij in een groepje doen. Voor hem heel moeilijk, want zoveel contacten heeft hij niet op school en hij heeft dus maar van een paar leerlingen contactgegevens.

Hij stond er hardstikke goed voor, maar zegt nu dat hij dit jaar maar het beste gewoon kan overdoen omdat hij het nu helemaal kwijt is eigenlijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_192417102
Wat jammer zou dat zijn livelink... toen wij van de week naar M opperde dat ze er voorzichtig maar rekening mee moet houden dat ze niet overgaat of moet afstromen zei ze dat het haar niet uitmaakt. Ik weet niet of ze dan onverschillig doet of dat ze dat ook is....
Ik hoop wel dat we dan in elk geval voor elkaar krijgen dat we volgend schooljaar niet weer eerst een half jaar moeten gaan lullen, maar er meegedacht gaat worden om wel beter te begeleiden.
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 2 april 2020 @ 20:20:07 #139
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_192417465
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 20:03 schreef Nijna het volgende:
Wat jammer zou dat zijn livelink... toen wij van de week naar M opperde dat ze er voorzichtig maar rekening mee moet houden dat ze niet overgaat of moet afstromen zei ze dat het haar niet uitmaakt. Ik weet niet of ze dan onverschillig doet of dat ze dat ook is....
Ik hoop wel dat we dan in elk geval voor elkaar krijgen dat we volgend schooljaar niet weer eerst een half jaar moeten gaan lullen, maar er meegedacht gaat worden om wel beter te begeleiden.

Oh, ik wist helemaal niet dat het zo moeizaam ging, Nijna.
Dan is het wel extra moeilijk om gemotiveerd te blijven nu, denk ik.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_192426904
Succes Nijna

Iedereen een beetje soepel de zomertijd in gegaan? Nu we niet naar school hoeven en dus minder tijdsdruk ging het hier soepeler
pi_192426977
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:26 schreef F_r het volgende:
Succes Nijna

Iedereen een beetje soepel de zomertijd in gegaan? Nu we niet naar school hoeven en dus minder tijdsdruk ging het hier soepeler
Dat is wel een voordeeltje van dit alles. Ging hier ook makkelijk. Normaal is dat drama met onze langslapers.
pi_192427029
Wat vervelend om al dat schoolgedoe te lezen, zo naar dat deze periode het niet bepaald beter maakt.

Onze buren zijn overigens beide risicopatiënt en hebben elke dag bezoek. Hun kinderen werken in de horeca en zijn nu werkeloos, die hangen bijna non stop bij ze met kleinkinderen. En dan komen nog regelmatig andere ouderen ook langs. Dat dachten we al maar nu met het mooie weer zitten ze vaak in de tuin. We hebben er geen last, maar bizar hoe ze ermee omgaan.
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:02:17 #143
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192431305
Zo, Desperate Housewives gebinged. O+.
Iemand een tip voor een volgende serie?
KuikenGuppy
pi_192431426
The good place, the resident, the good doctor, outlander, teachers.. Genoeg te zien :D
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:14:48 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_192431508
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:02 schreef Burdie het volgende:
Zo, Desperate Housewives gebinged. O+.
Iemand een tip voor een volgende serie?
Peaky Blinders op netflix! O+
***
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:26:56 #146
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_192431685
Ontzettend vervelend, Nijna en Livelink, dat school onvoldoende mee blijkt te denken met wat voor deze kinderen werkbaar is. Ik kan me de frustratie erg goed voorstellen en vind 't ook vreselijk voor jullie kinderen. Weer een rot ervaring erbij, dat kunnen ze nu juist niet gebruiken.
Hier neemt Cato het af en toe ook wel met een korreltje zout, maar ze stond er goed voor en zolang ik zie dat ze aan een aantal onderwerpen serieus werkt, ga ik er niet al te dicht bovenop zitten. Ze vindt het helemaal niet erg om haar klasgenoten nu niet te hoeven zien, want ze had dit jaar toch geen leuke klas.
in de haak.
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:27:41 #147
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192431696
Wat doen de verenigingen bij jullie met lesgeld?
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:28:23 #148
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_192431708
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:14 schreef BE het volgende:

[..]

Peaky Blinders op netflix! O+
Sterke serie inderdaad, maar ik weet niet of iedereen de mate van geweld trekt. Ik kan er niet teveel direct na elkaar zien merk ik.
in de haak.
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:28:42 #149
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_192431714
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:27 schreef amaranta het volgende:
Wat doen de verenigingen bij jullie met lesgeld?
geen idee eigenlijk. nog niks van gehoord.
in de haak.
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:29:59 #150
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192431734
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:28 schreef trui het volgende:

[..]

Sterke serie inderdaad, maar ik weet niet of iedereen de mate van geweld trekt. Ik kan er niet teveel direct na elkaar zien merk ik.
Oh, dan sla ik over. Ik hou helemaal niet van geweld in series of films.
KuikenGuppy
pi_192431758
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:27 schreef amaranta het volgende:
Wat doen de verenigingen bij jullie met lesgeld?
Daar wordt bij onze vereniging maandag over vergaderd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:40:10 #152
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_192431880
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:02 schreef Burdie het volgende:
Zo, Desperate Housewives gebinged. O+.
Iemand een tip voor een volgende serie?
When calls the heart, Chesapeake Shores, Virgin River.
Lekker fout Amerikaanse feel good soapy achtig, wat in deze tijden soms heel prettig is wat mij betreft ;)

The stranger, Suits, Dead to me, Mad men, Lucifer, Brooklyn nine-nine.

Allemaal op netflix.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:42:32 #153
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_192431914
Ik kijk nu Tiger King. Ook een aanrader.
in de haak.
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:46:05 #154
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192431975
Op Facebook zie ik foto's van kinderen met een panter, is dat een app ofzo?
KuikenGuppy
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:59:13 #155
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192432164
Dansschool waar ik bij zit blijft voorlopig innen. Maar dat zijn eigenlijk sws graaiers. Je betaalt bij hen ook vakanties door en vrije dagen.
Ze zeggen dat het lesgeld daar op gebaseerd is. Maar dat klopt helemaal niet want iedereen moet altijd zelfde betalen. Maar als jij bijvoorbeeld op maandag les hebt en het is tweede paasdag dan gaat je les niet door terwijl voor een ander die op dinsdag les heeft wel de les doorgaat. Maar wel evenveel lesgeld heeft betaald.
En over de vakanties zeggen ze dan dat ze bijvoorbeeld een alternatief programma aanbieden. Maar ja als je op vakantie bent kun je dat ook niet volgen.

Ik snap overigens dat ze ook kosten maken hè, maar er zijn ook gezinnen die nu geen inkomen hebben. En die dus eigenlijk ook het lesgeld niet kunnen betalen.

De manege van dochter gaat volgens mij niet innen. Maar werken wel met een systeem waarbij je geld kan doneren voor eten voor de paardjes of een schone box.

Wij hebben al worteltjes gedoneerd.

Ben ook benieuwd naar de ponykampen. Die zou dochter eind april gaan doen bij een andere manege. Waar we geen klant zijn. Nog niks van gehoord.
  vrijdag 3 april 2020 @ 15:59:44 #156
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192432176
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:46 schreef Burdie het volgende:
Op Facebook zie ik foto's van kinderen met een panter, is dat een app ofzo?
Dat is iets van Google. Dat je als je een foto zoekt ook op 3D kan klikken of zoiets dat appte een collega.

Ik gebruik geen Google op mijn telefoon dus ik heb geen idee
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:00:19 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192432192
Zal het bericht even hier Copy Pasten
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:01:04 #158
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192432204
Some fun for your Tuesday: If you type an animals name into Google (on an iPhone or Android) and then press ‘View in 3D’. It brings up your camera and then 30 seconds later you have that animal in your house! You can take a photo of the children with them and they can walk around it.

You can also find :

Lion
Tiger
Cheetah
Shark
Hedgehog
Duck
Emperor penguin
Wolf
Angler fish
Goat
Rottweiler
Snakes
Eagle
Brown bear
Alligator
Horse
Shetland pony
Macaw
Pug
Turtle
Cat
Octopus
Dog
Golden Retriever
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:05:11 #159
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_192432285
Even proberen
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_192432344
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:27 schreef amaranta het volgende:
Wat doen de verenigingen bij jullie met lesgeld?
De sportverenging heb ik nog niks gehoord sinds midden maart. Contributie loopt dus waarschijnlijk door, maar dat is gelukkig geen mega-bedrag. Al zou een update wel eens fijn zijn.

Muzieklesgeld is gehalveerd en nu sturen we filmpjes op, en daar reageert de juf dan op. Een beetje half les voor half geld. Aardig geregeld.
pi_192432706
Al onze verenigingen hebben de contributie door laten lopen. De ene is zich nog aan het beraden op wat ze gaan doen, de andere zeggen dat de kosten doorlopen en we dus moeten betalen. Als voorloper op de ledenvergadering die nu niet door kon gaan, besloten ze alvast de contributie met 25% te verhogen :') om de begroting sluitend te krijgen. Grapjurken.
pi_192432716
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:46 schreef Burdie het volgende:
Op Facebook zie ik foto's van kinderen met een panter, is dat een app ofzo?
Google vr ofzo :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:38:23 #163
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192432746
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:35 schreef Hupje het volgende:
Al onze verenigingen hebben de contributie door laten lopen. De ene is zich nog aan het beraden op wat ze gaan doen, de andere zeggen dat de kosten doorlopen en we dus moeten betalen. Als voorloper op de ledenvergadering die nu niet door kon gaan, besloten ze alvast de contributie met 25% te verhogen :') om de begroting sluitend te krijgen. Grapjurken.
Brutaal
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:39:50 #164
319308 Tink89
To live is to dance
pi_192432759
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:27 schreef amaranta het volgende:
Wat doen de verenigingen bij jullie met lesgeld?
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:59 schreef amaranta het volgende:
Dansschool waar ik bij zit blijft voorlopig innen. Maar dat zijn eigenlijk sws graaiers. Je betaalt bij hen ook vakanties door en vrije dagen.
Ze zeggen dat het lesgeld daar op gebaseerd is. Maar dat klopt helemaal niet want iedereen moet altijd zelfde betalen. Maar als jij bijvoorbeeld op maandag les hebt en het is tweede paasdag dan gaat je les niet door terwijl voor een ander die op dinsdag les heeft wel de les doorgaat. Maar wel evenveel lesgeld heeft betaald.
En over de vakanties zeggen ze dan dat ze bijvoorbeeld een alternatief programma aanbieden. Maar ja als je op vakantie bent kun je dat ook niet volgen.

Ik snap overigens dat ze ook kosten maken hè, maar er zijn ook gezinnen die nu geen inkomen hebben. En die dus eigenlijk ook het lesgeld niet kunnen betalen.

De manege van dochter gaat volgens mij niet innen. Maar werken wel met een systeem waarbij je geld kan doneren voor eten voor de paardjes of een schone box.

Wij hebben al worteltjes gedoneerd.

Ben ook benieuwd naar de ponykampen. Die zou dochter eind april gaan doen bij een andere manege. Waar we geen klant zijn. Nog niks van gehoord.
De dansschool hier heeft alles gecanceld. Je moet wel betalen, maar krijgt de september-januari cursus voor niks als je dan nog eens dezelfde doet.

De manege laat het aan de klant. Als je doorbetaalt, krijg je een toffe bodywarmer geloof ik, met 'Vriend van...'. Je kunt ook voor 29,95 een doos chocolade scoren bij de locale choco-koffie-winkel en dan gaat er ook een baal hooi naar de manege.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:42:15 #165
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_192432785
De judo van mijn zoon niets over gehoord. Persoonlijk hoef ik geen contributie terug. Het is een kleine vereniging en ze doen het niet om het geld, en ik mis het geld ook niet. Mijn eigen bootcamp biedt nu online lessen aan via Zoom, dus dat gaat op die manier nog door. Dus de contribute ook.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_192432890
scouting loopt door, maar dat is ook best weinig.. daarvan moeten ze lidmaatschap aan de landelijke vereniging betalen en het gebouw ed.. verder blijft er orecies genoeg over voor broodjes bakken en limo en nog wat spul, maar niet dat ze enorm besparen op dat er nu geen bijeenkomsten zijn..
trouwens..het programma loopt gewoon door.. beide kinderen hebben op hun eigen niveau via een filmpje toffe opdrachten gekregen om het insigne "thuis" te verdienen.. dat insigne bestond dus gewoon al, hoe geniaal!
pi_192432932
verder zou de oudste nét met een kunstcursus beginnen, maar dat begint nu dus later..en daar hoeven we niks te betalen..zwemles hoeven we niet door te betalen..
  vrijdag 3 april 2020 @ 17:02:13 #168
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_192433116
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:01 schreef amaranta het volgende:
Some fun for your Tuesday: If you type an animals name into Google (on an iPhone or Android) and then press ‘View in 3D’. It brings up your camera and then 30 seconds later you have that animal in your house! You can take a photo of the children with them and they can walk around it.

You can also find :

Lion
Tiger
Cheetah
Shark
Hedgehog
Duck
Emperor penguin
Wolf
Angler fish
Goat
Rottweiler
Snakes
Eagle
Brown bear
Alligator
Horse
Shetland pony
Macaw
Pug
Turtle
Cat
Octopus
Dog
Golden Retriever
Er zijn er nog meer, oa planeten en menselijk lichaam :D

https://www.androidpolice(...)ther-ar-objects/?amp
  vrijdag 3 april 2020 @ 17:07:35 #169
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_192433209
Mijn boogschieten ligt stil tot 1 juni.

Oh en ik krijg dat VR niet aan de praat.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 3 april 2020 @ 18:30:47 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_192434584
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:28 schreef trui het volgende:

[..]

Sterke serie inderdaad, maar ik weet niet of iedereen de mate van geweld trekt. Ik kan er niet teveel direct na elkaar zien merk ik.
Nee, daar heb je gelijk in. Het is niet voor iedereen denk ik.

Maar toch... O+ Tommy! O+

Ik kijk nu trouwens naar 'Selfmade' op Netflix. Ben pas bij de tweede episode maar vind het heel intressant. Over een zwarte vrouw die haar eigen fabriek in haarproducten wil opzetten.
***
  vrijdag 3 april 2020 @ 18:31:59 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_192434609
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:27 schreef amaranta het volgende:
Wat doen de verenigingen bij jullie met lesgeld?
Niks over gehoord nog. Mijn sportdinges zei dat het uitgesteld werd maar ik snap het ook dat een vereniging (die vaak toch al niet bulken van het geld) in de problemen zouden komen zonder de contributie dus ikzelf zou geloof ik zonder morren betalen.
***
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 18:46:17 #172
5428 crew  miss_sly
pi_192434855
De voetbalcontributie betaal je in het begin van het seizoen voor het hele jaar. Dus die beschouw ik als betaald en afgeschreven. Als iedereen nu een deel terug gaat vorderen, kan de club wel inpakken.

Mijn abonnement bij de sportschool loopt gewoon door, wordt geïncasseerd. Zij hebben een mail rondgestuurd dat ze het graag willen laten door lopen en dat ze zich beraden hoe om te gaan met het teveel betaalde terwijl je geen gebruik kunt maken van de sportschool. Ze bekijken in hoeverre ze (een deel van) dat geld kunnen omzetten in tegoed aan de bar (koffie, sportdrabkjes, etc.), extra lessen of afspraken met een personal trainer. En natuurlijk hebben ze, zoals bijna alle sportscholen, lessen online staan.

Zolang wij het kunnen, laat ik alles doorgaan. Ik ben aan de andere kant zakelijk dan weer bezig met allerlei partijen die niet of gedeeltelijk de huur willen/kunnen betalen en zie dus ook hoe lastig het wordt als alle geldstromen dreigen te stoppen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 3 april 2020 @ 19:08:16 #173
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_192435213
Gitaarles wordt het hele jaar vooruit betaald en wordt nu online gedaan dus helemaal prima.
Anders hoefde ik het ook niet terug.
Ik heb de bso ook aangegeven dat ze de compensatie mogen houden.
Dit soort kosten zouden anders ook gemaakt zijn en inderdaad als de geldkraan voor al dit soort partijen dicht gaat blijft er straks bar weinig over om weer op te starten.
Dus met dat wat ik kan missen draag ik graag mij steentje bij.

Hier in het westland worden veel bloemen vernietigd dus in de wijk zijn nu stalletjes die elke dag bevoorraad worden en ik heb nu al een paar weken twee vazen vol verse bloemen staan.

Er zijn echt zoveel lokale creatieve initiatieven ontstaan. Mooi en triest tegelijk maar gelukkig is er een enorme drang om dit soort initiatieven te steunen O+
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 3 april 2020 @ 19:24:30 #174
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_192435481
Mijn dochter zit op dansen en heeft de mogelijkheid om online lessen te volgen. Dat heeft ze ook wel gedaan. Dus ik vind het prima. Ik hoef mijn geld niet terug.

En mijn werkgever heeft ons vandaag allemaal een bos bloemen gestuurd. Niet alleen een hele fijne blijk van waardering, maar ook nog eens een actie die goed is voor de bloemisten.
Ik was er echt heel blij mee.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_192435636
Lief Livelink!!

Ik kreeg woensdag ook bloemen van mijn werkgever. Tulpen via de post, zat in een speciale doos.

En we krijgen een thuiswerkvergoeding om zo de extra gemaakte kosten thuis enigszins te dekken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 3 april 2020 @ 19:38:45 #176
344469 Amsel
zonder t
pi_192435745
Wat leuk die bloemen livelink!

Wij moeten de zwemlessen blijven doorbetalen. Alle gemiste lessen mogen later worden ingehaald, en daarom gaan ze veel meer mogelijke lesmomenten inplannen zodra ze weer open mogen, want anders krijg je die inhaallessen nooit op. Ze gaan ervan uit dat een kind dat normaal gesproken 1x p/w zwemles heeft dus tijdelijk 2x p/w zwemles moet kunnen volgen. En ze geven aan dat ze goed aan het nadenken zijn hoe ze al die kinderen weer snel op niveau kunnen krijgen als de lessen weer wat zijn weggezakt. Ze maken regelmatig video's en we kregen laatst zelfs via WhatsApp een gepersonaliseerd filmpje voor de kleuter. Ik betaal dus met liefde door, zou het echt enorm jammer vinden als ze zouden omvallen.
pi_192435881
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 19:08 schreef laziness het volgende:


Hier in het westland worden veel bloemen vernietigd dus in de wijk zijn nu stalletjes die elke dag bevoorraad worden en ik heb nu al een paar weken twee vazen vol verse bloemen staan.

Heb je wat adresjes?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_192435946
Ik ben bestuurslid van de harmonie en wij kunnen ook echt geen contributie terugbetalen. Dan zouden we als vereniging omvallen. Gelukkig is het niet erg duur en zijn de leden solidair.
Onze slagwerkleraar geeft nu wel iedere week een avond 1-op-1 les in zijn studio thuis. Dan kunnen een paar leden 20 minuten langs komen om te repeteren, in plaats van met de hele groep.
Ons concert in juni zal helaas niet door kunnen gaan. Daar baal ik zo van, voor mij echt een hoogtepunt in het jaar en ik mis al mijn vrienden daar nu.

Morgen gaan we met een paar collega’s weer iets poetsen of klussen in de zaak, nu al een aantal keer geweest (afgelopen maandag alle tafels geschuurd bijvoorbeeld). We hadden alle paaseieren en paaskoekjes al ingekocht, en dat gaan we nu dus niet gebruiken. Mijn werkgever heeft nu op Facebook geplaatst dat je 5 euro in een emmer mag doen en dan een pak koekjes en een zak paaseieren kunt meenemen. Scheelt dan toch weer wat en zonde om weg te gooien.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192436019
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 19:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

Heb je wat adresjes?
Wat zoek je? Bloemen of planten? Er zijn momenteel zoveel kraampjes :)

Werkt deze link?
https://www.google.com/ma(...)203823549999925&z=12
pi_192436109
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 19:50 schreef LeSage het volgende:
Ik ben bestuurslid van de harmonie en wij kunnen ook echt geen contributie terugbetalen. Dan zouden we als vereniging omvallen. Gelukkig is het niet erg duur en zijn de leden solidair.
Onze slagwerkleraar geeft nu wel iedere week een avond 1-op-1 les in zijn studio thuis. Dan kunnen een paar leden 20 minuten langs komen om te repeteren, in plaats van met de hele groep.
Ons concert in juni zal helaas niet door kunnen gaan. Daar baal ik zo van, voor mij echt een hoogtepunt in het jaar en ik mis al mijn vrienden daar nu.

Morgen gaan we met een paar collega’s weer iets poetsen of klussen in de zaak, nu al een aantal keer geweest (afgelopen maandag alle tafels geschuurd bijvoorbeeld). We hadden alle paaseieren en paaskoekjes al ingekocht, en dat gaan we nu dus niet gebruiken. Mijn werkgever heeft nu op Facebook geplaatst dat je 5 euro in een emmer mag doen en dan een pak koekjes en een zak paaseieren kunt meenemen. Scheelt dan toch weer wat en zonde om weg te gooien.
Je woont volgens niet in de buurt anders wil ik ook wel wat overkopen.
pi_192436140
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 19:54 schreef GotC het volgende:

[..]

Wat zoek je? Bloemen of planten? Er zijn momenteel zoveel kraampjes :)

Werkt deze link?
https://www.google.com/ma(...)203823549999925&z=12
Bloemen en fruit
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_192436153
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 19:59 schreef F_r het volgende:

[..]

Je woont volgens niet in de buurt anders wil ik ook wel wat overkopen.
Wel regio, niet dezelfde plaats geloof ik.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_192436208
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:01 schreef Vicky het volgende:

[..]

Bloemen en fruit
Check voor fruit de facebookgroep 'fietsen voor mijn eten' :).
De bloemen/planten groep is op privé gezet, maar die link die ik net postte is de kaart vd stalletjes.
pi_192436457
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 20:04 schreef GotC het volgende:

[..]

Check voor fruit de facebookgroep 'fietsen voor mijn eten' :).
De bloemen/planten groep is op privé gezet, maar die link die ik net postte is de kaart vd stalletjes.
Zie dat ze geen nieuwe leden meer accepteren
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_192437133
De zwemleskaart wordt geblokt tot de lessen weer beginnen. Is zo’n ¤ 66,60 per 8 lessen/weken.

Mijn peuter zal sinds een paar weken op dansles maar omdat ze nog niet mee durfde te toen en wij dus alleen maar aan de kant meekeken, hebben we die 4 keer nog niet hoeven betalen of lid worden. Dus daar ben ik gelukkig nog niets aan kwijt.
pi_192437354
Zwemles betalen we hier per les dus dat loopt niet door, voetbal laat ik tot einde seizoen gewoon doorlopen. Na het seizoen wilde B in principe al stoppen met voetbal.
Ik heb wel Fox Sport opgezegd.

Burdie, heb je Gossip girl al gezien? Ik vind het een fijne serie vooral omdat NY een hoofdrol speelt. En ik kan zelf 100x Friends kijken. Verder heb je aan mij niet veel, ik loop achter de anderen aan zeg maar en ben de laatste die over leuke series hoort.

Die VR via Google is grappig, het werkt alleen op mijn vriendins telefoon op die van mij niet. We hadden vandaag een slang, cheetah en beer in de woonkamer.
pi_192437620
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:27 schreef amaranta het volgende:
Wat doen de verenigingen bij jullie met lesgeld?
April moesten we wel betalen, maar mei wordt kwijtgescholden. Met de optie om een deel te doneren (want de huur moet alsnog betaald worden en zo hopen ze op giften van leden die het kunnen missen). Ik denk dat ik kies voor 50% betalen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 3 april 2020 @ 21:27:29 #188
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_192437666
Hier hebben er 2 zwemles. 1 met maandelijkse betaling en 1 met een vastbedrag en de maandelijkse is nu gewoon stopgezet tot ze weer verder gaan. Voor de allesin1 maakt het niet uit. Het is betaald tot A en B zijn behaald ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 3 april 2020 @ 21:50:19 #189
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_192438022
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 19:54 schreef GotC het volgende:

[..]

Wat zoek je? Bloemen of planten? Er zijn momenteel zoveel kraampjes :)

Werkt deze link?
https://www.google.com/ma(...)203823549999925&z=12
Wat leuk! Dit kende ik nog niet. Binnenkort maar op pad met de bakfiets. :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_192439422
Grace & Frankie is ook een aanrader, kijkt lekker makkelijk weg. En Gilmore girls, lekker oldschool.
  vrijdag 3 april 2020 @ 23:20:12 #191
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_192439761
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 19:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

Heb je wat adresjes?
Zoeken op steun de kweker. Maar op de kaart die geplaatst werd staan dezelfde zo te zien.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_192442809
De vereniging waar ik sport betaal je de contributie voor het jaar vooruit dus die was al voldaan.
Jammer dat we nu niet kunnen, maar onderhoud ed loopt wel door, dus ik snap het door laten lopen van de contributie wel. Vind het ook prima.
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 4 april 2020 @ 08:40:28 #193
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_192443042
Mijn jaarabonnement bij het zwembad is ook betaald en de gesloten periode krijg je er aan het einde bij. Verder zijn ze gestopt met het innen van automatische incasso’s.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 4 april 2020 @ 09:47:01 #194
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_192443660
Voor zwemles wordt geen contributie meer ingehouden deze maand. Ik wde de meiden net inschrijven voor turnen toen alles stil kwam te liggen dus, dat maar even niet gedaan. En mijn eigen gen sportschool was sowieso al meer een sponsorschap dus eigenlijk verandert daar sws niks aan :@
  zaterdag 4 april 2020 @ 09:52:41 #195
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192443716
Nog iemand leuke plannen voor 't weekend? Met dit fijne weer?
Wij hebben een weekendje Tuinesië gepland, zin in *O*.
KuikenGuppy
  zaterdag 4 april 2020 @ 10:13:05 #196
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_192443949
Wij hebben vanochtend heel vroeg al gewandeld, en zullen ook wel wat tijd in de tuin doorbrengen. Maar bij de buren hoorde ik iemand wel heel naar hoesten van de week en 1 huis verder is iemand 'bewezen' corona-ziek, dus ik vind het zelfs al een beetje eng of het onze tuin niet komt binnengewaaid.
in de haak.
  zaterdag 4 april 2020 @ 10:17:07 #197
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_192444006
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 19:50 schreef LeSage het volgende:
Ik ben bestuurslid van de harmonie en wij kunnen ook echt geen contributie terugbetalen. Dan zouden we als vereniging omvallen. Gelukkig is het niet erg duur en zijn de leden solidair.
Onze slagwerkleraar geeft nu wel iedere week een avond 1-op-1 les in zijn studio thuis. Dan kunnen een paar leden 20 minuten langs komen om te repeteren, in plaats van met de hele groep.
Ons concert in juni zal helaas niet door kunnen gaan. Daar baal ik zo van, voor mij echt een hoogtepunt in het jaar en ik mis al mijn vrienden daar nu.

Morgen gaan we met een paar collega’s weer iets poetsen of klussen in de zaak, nu al een aantal keer geweest (afgelopen maandag alle tafels geschuurd bijvoorbeeld). We hadden alle paaseieren en paaskoekjes al ingekocht, en dat gaan we nu dus niet gebruiken. Mijn werkgever heeft nu op Facebook geplaatst dat je 5 euro in een emmer mag doen en dan een pak koekjes en een zak paaseieren kunt meenemen. Scheelt dan toch weer wat en zonde om weg te gooien.
Wat voor zaak is dat?

Die 1-op-1 slagwerklessen om de beurt zou ik zelf eerlijk gezegd ook niet meer doen. Jammer maar helaas. Het is toch weer een extra contact dat niet per se nodig is.

Mijn dochter krijgt nu via de webcam gitaarles, dat gaat heel aardig. Ik kan me voorstellen dat dat met slagwerk wat ingewikkelder is.
in de haak.
pi_192444213
Lunchroom.

We houden ons bij de les goed aan de afstand, reinigen de stokken goed en heb niet het idee dat we daarmee veel risico lopen. De supermarkt vind ik spannender zeg maar.
Via internet is wat lastiger, ik heb (helaas) geen vibrafoon van een paar duizend euro in huis ;( ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 4 april 2020 @ 10:32:08 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_192444246
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 10:17 schreef trui het volgende:

[..]

Wat voor zaak is dat?

Die 1-op-1 slagwerklessen om de beurt zou ik zelf eerlijk gezegd ook niet meer doen. Jammer maar helaas. Het is toch weer een extra contact dat niet per se nodig is.

Mijn dochter krijgt nu via de webcam gitaarles, dat gaat heel aardig. Ik kan me voorstellen dat dat met slagwerk wat ingewikkelder is.
S krijgt idd ook pianoles via facetime. Telefoon op een driepootje op zijn handen gericht en gaan. Dat had je nooit kunnen voorspellen maar het werkt toch best aardig.
***
  zaterdag 4 april 2020 @ 10:40:58 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192444418
Nou ik zit al hoor! Was vanmorgen vroeg vergeten met mijn handdoek een plekje te claimen, maar wonder boven wonder is het nog niet druk en heb ik een heerlijk plekje gevonden in de zon O+.
KuikenGuppy
  zaterdag 4 april 2020 @ 10:43:01 #201
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192444456
Ik heb net 10 zakken kleding naar de kledingbank gebracht. Ze hebben veel behoefte aan kinderkleding.
En nu ga ik opruimen
pi_192444937
Hihi Burdie, lekker weer in Tuinesie he. Voor mij is het zwoegen in borderland. Kattenstront weghalen (van onze eigen katten) en nieuwe grond etc mengen. Koeienmest wacht ik nog maar even mee.

Ben zelf wel wat benauwd nu dus het gaat op een laag tempo.
pi_192445073
Ik zit in Venster-netië. Tot nu toe i het top hier.
  zaterdag 4 april 2020 @ 12:11:37 #204
319308 Tink89
To live is to dance
pi_192445514
Ik heb net in klushuizië kozijnen en deuren staan schuren en nu kijk ik naar prul die met water speelt O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_192445962
Ik zit naast Plopsaland volgens mij, kabouter Klus is hiernaast goed en luidruchtig bezig.
  zaterdag 4 april 2020 @ 13:22:10 #206
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_192446427
Ik zit in mijn nieuwe oude huis!
Ik was helemaal klaar met de shit inrichting en ik heb een nieuwe bank, salontafels, stoelen, kleed tv meubel en stellage kast gekocht en nu ben ik gewoon aan het genieten van mijn knusse woonkamer <3
pi_192447916
Het zonnetje schijnt in Tuinesië, best lekker (in de zon).
Ik heb zelfs een rondje gegolft in de tuin ;).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_192448024
Ik ging aan de belastingaangifte beginnen. Maar weet mijn inloggegevens voor mijn jaaropgave niet meer. Project on hold.
Dan toch maar de tuin in.
pi_192448039
Hier ook goede vakantievibes uit Tuinesië. Zonnetje, boek, spelende kinderen ^O^
pi_192448213
Nou, de eerste opfokte ‘dame’ tegengekomen in de winkel. Ik stond met iemand te praten op zeker 3 meter afstand. Een mevrouw wilde er langs en katte met behoorlijk harde stem dat wij ontzettend in de weg stonden en heeel het pad blokkeerde. :{w

Vriendelijkheid kende ze voor Corona waarschijnlijk ook al niet.
Krijg de blafhik. :+
pi_192449218
Ik heb koorts :'(
Veroorzaakte een paniekreactie vanmorgen bij mij :@
  zaterdag 4 april 2020 @ 17:14:00 #212
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192449262
Ik heb een leuke puzzel via de mail gekregen (beetje pubquiz achtig op papier)\als je de link wil, doe me een pm.
  zaterdag 4 april 2020 @ 17:17:25 #213
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_192449316
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:09 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb koorts :'(
Veroorzaakte een paniekreactie vanmorgen bij mij :@
Kan ik me voorstellen hoor. Sterkte en hopelijk knap je snel weer op :*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 4 april 2020 @ 17:22:16 #214
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_192449388
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:09 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb koorts :'(
Veroorzaakte een paniekreactie vanmorgen bij mij :@
beterschap
pi_192449411
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:14 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een leuke puzzel via de mail gekregen (beetje pubquiz achtig op papier)\als je de link wil, doe me een pm.
Oehh ja leuk!!

Beterschap Adrian!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_192449483
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:09 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb koorts :'(
Veroorzaakte een paniekreactie vanmorgen bij mij :@
Snap ik. :*
Zou ik ook hebben. Beterschap.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 april 2020 @ 17:39:23 #217
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_192449582
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:09 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb koorts :'(
Veroorzaakte een paniekreactie vanmorgen bij mij :@
Dat zou het bij mij ook veroorzaken... Hoe voel je je verder? Beterschap :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_192450061
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:09 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb koorts :'(
Veroorzaakte een paniekreactie vanmorgen bij mij :@
Kan ik me ook goed voorstellen!
Ik was gisteravond ineens erg benauwd, vandaag nog niet helemaal beter. Geen koorts, verkouden of hoesten. Maar moest toch denken aan corona.
pi_192450124
Beterschap Adrian
pi_192450150
Adrian4, dat zou ik ook hebben hoor. Hoe voel je je nu?
pi_192450350
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2020 15:51 schreef vencodark het volgende:
Nou, de eerste opfokte ‘dame’ tegengekomen in de winkel. Ik stond met iemand te praten op zeker 3 meter afstand. Een mevrouw wilde er langs en katte met behoorlijk harde stem dat wij ontzettend in de weg stonden en heeel het pad blokkeerde. :{w

Vriendelijkheid kende ze voor Corona waarschijnlijk ook al niet.
Krijg de blafhik. :+
Blafhik, daar ga ik me dan iets bij proberen voor te stellen :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 17:09 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb koorts :'(
Veroorzaakte een paniekreactie vanmorgen bij mij :@
Beterschap! Hopelijk blijft het bij de koorts en voel je je verder niet al te beroerd :*
Ik zou daar overigens ook wat paniek van krijgen als ik koorts zou hebben...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_192450895
Ik heb koorts en alles wat daar bij komt kijken (wankel, spierpijn etc.) maar verder nergens last van. Geen benauwdheid en ik hoef niet te hoesten. Grootste paniek is ook voorbij. Ff kijken hoe het loopt maar.
  zaterdag 4 april 2020 @ 20:17:08 #223
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_192452018
Ik kreeg van de freerun lessen van oudste een aanmaning die begon met de quote van Koolmees met de oproep zo veel mogelijk gewoon door te betalen. :’) slordig gecopypaste an de NOS-site.
Ik had al een hekel aan die toko, wordt niet minder met zulke mails.
Gelukkig per einde kwartaal opgezegd, ben ik van ze af.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 4 april 2020 @ 20:37:38 #224
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_192452303
Ik kreeg van Pilates studio een hele fijne mail met daarin het verzoek aan diegene met een maandabonnement om dit door te laten lopen. Maar wel alleen als het voor jezelf financieel haalbaar is. De lessen die je niet hebt kunnen gebruiken, mogen ingehaald worden of ze worden omgezet in een aantal andere lessen of privésessies.

Mijn volleybalvereniging gaat kijken of er een restitutie van een gedeelte van de contributie geregeld kan worden. De volleybalvereniging van puber heeft nog niks over contributie gecommuniceerd.

Zangles kregen we bericht dat ze de lessen die niet door kunnen gaan, teruggaan storten. En dat alle incasso’s per direct stopgezet zijn.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 5 april 2020 @ 15:11:18 #225
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_192462575
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2020 20:17 schreef E.T. het volgende:
Ik kreeg van de freerun lessen van oudste een aanmaning die begon met de quote van Koolmees met de oproep zo veel mogelijk gewoon door te betalen. :’) slordig gecopypaste an de NOS-site.
Ik had al een hekel aan die toko, wordt niet minder met zulke mails.
Gelukkig per einde kwartaal opgezegd, ben ik van ze af.
Het maakt echt wel verschil hoe organisaties er nu mee omgaan he? Onze school - net als de meesten in Dubai een privé-school die een lieve duit kost - heeft het echt beroerd aangepakt. Je kunt korting krijgen, of liever gezegd zij kunnen besluiten je korting te geven, als je kunt aantonen met bankafschriften e.d. dat je bent getroffen door de Corona crisis. Nu wil niemand z'n administratie overleggen aan de moederorganisatie van school. Zeker de velen die een eigen bedrijf hebben niet. De brief die ze erover stuurden was bepaald geen wonder van communicatie (iets in de zin van "en we hebben het nu niet over of en hoeveel winst het moederbedrijf maakt" :P Dat is dus Gems, de organisatie die iedere twee jaar de world teacher award van een miljoen dollar uitreikt. Van ons schoolgeld...). Bovendien hebben andere scholen wél iedereen een korting gegeven. Revolte dus!

Alleen is de inmiddels ontstane petitie dan weer zo beroerd geformuleerd (mensen die leerkrachten zien als babysitters, dus nu ze niet fulltime voor hun kinderen zorgen willen ze geld terug; zó denigrerend) dat ik het daar ook niet mee eens kant zijn. Bovendien kunnen ze gewoon niets met de leraren salarissen - die werken ook nu fulltime. Dus dan gaan de teaching assistants, de schoonmakers, etc. eronder lijden, en dat is de zwakste groep, zonder veel reserves, die vaak een grote familie hebben die van hen afhankelijk is. Als het niet moet, vind ik het niet acceptabel om aan die salarissen te tornen.
pi_192463554
A bah Gao, wat slecht van de school! Héél slecht.
Hier hebben krijgen er na een petitie van de ouders toch wel een hele 15% korting. Ik betaal zonder enig probleem dat kapitaal aan de school door voor bv oudste. Want zij heeft nog lessen. De jongste twee krijgen wel opdrachten in classroom maar daar zou minstens 40% korting echt wel op z'n plaats zijn. Ik maar er geen punt van want ik hoop gewoon alleen maar dat alle leerkrachten er nog zijn als we weer naar school gaan. Nu zit de helft in de ontslag support regeling.
Met een meidenkwartet
pi_192463613
Onze club heeft dusdanig weinig reserves (en dus afhankelijk van eventementen en kantineverkoop) dat ze wel eens om kunnen vallen in deze crisis ;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_192465542
Wat is mbt scholen in nl dan goed geregeld.

Geen idee wat de volleybal gaat doen nu ga ik 1x in de pw training dus hoefde geen contributie te betalen.

Ik sport via bedrijfsfitness en ik kreeg vanuit daar de vraag om de sportschool gewoon te blijven betalen. Nu ken ik de eigenaars wel kinderen zitten op dezelfde school. Ik vind het lastig.
  zondag 5 april 2020 @ 19:55:18 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192466753
De sportschool mailde al vrij snel of we alsjeblieft niet wilden storneren omdat hun kosten wel gewoon doorgaan, ik geloof dat er iets stond van na de Corona sluiting kon je een compensatie vragen indien gewenst.

Die mail was al van 16 maart dus ze zaten er bovenop, ze hebben trainingen online staan.

Ik snap ze wel, ik verwacht ook niet dat ik een compensatie ga vragen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_192467269
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 19:55 schreef Leandra het volgende:
De sportschool mailde al vrij snel of we alsjeblieft niet wilden storneren omdat hun kosten wel gewoon doorgaan, ik geloof dat er iets stond van na de Corona sluiting kon je een compensatie vragen indien gewenst.

Die mail was al van 16 maart dus ze zaten er bovenop, ze hebben trainingen online staan.

Ik snap ze wel, ik verwacht ook niet dat ik een compensatie ga vragen.
Mijn sportschool ook. Zij hebben bijna alle groepslessen nu middels een filmpje online staan, inclusief wat trainingen van personal trainers en je kan een eigen thuis-trainingsplan aanvragen, op maat gemaakt. Na deze crisis krijgen alle leden 10x een zonnebankbezoek gratis. Ik vind het heel netjes opgelost! Sterker nog, ik sport nu thuis vaker dan ik naar de sportschool ging.

Heeft ook te maken met alle extra lekkere lunches en uitgebreide kooksessies thuis en niet enorm willen groeien :D
pi_192473101
Jeetje....sommige mensen nemen complot theorieën wel erg serieus:
https://www.nu.nl/tech/60(...)gst-coronavirus.html

Zouden deze mensen zich realiseren dat ze daarmee ook ziekenhuizen plat kunnen leggen?

En verder: wat is het mooi weer! En wat zijn wij blij met onze tuin nu, gisteren zelfs Kubbs in de tuin gespreeld, ijsjes gegeten, het was net vakantie in eigen tuin. 8-)
  maandag 6 april 2020 @ 09:37:57 #232
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_192473640
@Adrian4 hoe gaat het met jou?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_192473679
Nog steeds goed ziek. Nog steeds alleen maar koorts. We gaan er van uit dat het nog wel een tijdje duurt 😐
  maandag 6 april 2020 @ 09:48:25 #234
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_192473733
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 09:43 schreef Adrian4 het volgende:
Nog steeds goed ziek. Nog steeds alleen maar koorts. We gaan er van uit dat het nog wel een tijdje duurt 😐
Beterschap!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar maandag 6 april 2020 @ 10:24:53 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_192474230
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 08:45 schreef exode het volgende:
Jeetje....sommige mensen nemen complot theorieën wel erg serieus:
https://www.nu.nl/tech/60(...)gst-coronavirus.html

Zouden deze mensen zich realiseren dat ze daarmee ook ziekenhuizen plat kunnen leggen?

En verder: wat is het mooi weer! En wat zijn wij blij met onze tuin nu, gisteren zelfs Kubbs in de tuin gespreeld, ijsjes gegeten, het was net vakantie in eigen tuin. 8-)
vakantie in eigen tuin is heerlijk O+

Voor wat betreft het bericht dat je aanhaalt, ik zie her en der ook epistels over dat Corona een hoax is. Dat niemand iemand in zijn omgeving heeft die daadwerkelijk besmet is, dat de ziekenhuizen leeg zijn etc. Ik vind daar wel wat van eigenlijk...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 6 april 2020 @ 10:41:37 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_192474463
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 10:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

vakantie in eigen tuin is heerlijk O+

Voor wat betreft het bericht dat je aanhaalt, ik zie her en der ook epistels over dat Corona een hoax is. Dat niemand iemand in zijn omgeving heeft die daadwerkelijk besmet is, dat de ziekenhuizen leeg zijn etc. Ik vind daar wel wat van eigenlijk...
Ja, lekker zulke dingen als je partner, schoonzus of vader op de IC ligt te vechten voor het leven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 6 april 2020 @ 10:45:53 #237
100412 mefke79
komt goed!
pi_192474522
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 09:43 schreef Adrian4 het volgende:
Nog steeds goed ziek. Nog steeds alleen maar koorts. We gaan er van uit dat het nog wel een tijdje duurt 😐
Beterschap en eigenlijk maar hopen dat het zo blijft of snel opknapt!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_192474558
Ik heb vorige week zo'n aluhoedje gekkie van Facebook verwijderd. Lekker paniekzaaien en met hoaxen gooien :N
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_192474572
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 09:43 schreef Adrian4 het volgende:
Nog steeds goed ziek. Nog steeds alleen maar koorts. We gaan er van uit dat het nog wel een tijdje duurt 😐
Beterschap!

quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 10:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

vakantie in eigen tuin is heerlijk O+

Voor wat betreft het bericht dat je aanhaalt, ik zie her en der ook epistels over dat Corona een hoax is. Dat niemand iemand in zijn omgeving heeft die daadwerkelijk besmet is, dat de ziekenhuizen leeg zijn etc. Ik vind daar wel wat van eigenlijk...
Of dat corona de wereld ingeholpen is om te zorgen dat mensen zich gaan laten vaccineren en dan iets met nanodeeltjes zodat de overheid je "uit" kan zetten en kan zorgen dat je gedwee volgt ofzo... (zag zoiets bij een anti-vaxx kennisje)
Ik lees het niet eens meer en als de wereld werkelijk zo ziek zou zijn dat zulke dingen gebeuren dan hoef ik het niet te weten.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_192474771
Jeetje Adrian het blijft lekker hangen bij je. Hopelijk voel je je snel beter!

Echt die complottheorien, ik kan er steeds minder mee merk ik.

Vanwege mijn werk bij een grote speler in onderstaande materie even in een spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192475645
Ik kan ook niks met de complottheorieën.

Adrian beterschap hopelijk snel weer fit.

Ik verzuchtte vanmorgen dat ik wel weer even het huis voor mezelf wilde. Ik moest naar de wc allebei bezet. Kon ik eindelijk was ik aan het hanessen met met cupje. Gillen er 2 of ik wil helpen met opdracht a t/m z.
pi_192476059
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 11:55 schreef F_r het volgende:

Ik verzuchtte vanmorgen dat ik wel weer even het huis voor mezelf wilde. Ik moest naar de wc allebei bezet. Kon ik eindelijk was ik aan het hanessen met met cupje. Gillen er 2 of ik wil helpen met opdracht a t/m z.
Schudt handen... weer lopen emmeren met de oudste die niet in de les zat waar ze in moest zitten en dus de helft van de uitleg miste. En dan na 3 weken ook nog roepen dat je het niet wist... :X
Jongste zit wel netjes aan haar huiswerk, wilde samen met klasgenootje videobellen, maar klasgenootje wilde niet, gelijk :{ .

Net NL alert een of andere brand met veel rookontwikkeling in de buurt, blij dat het minder waait dan gisteren. Ik zie of ruik nog niks en ik hoop dat dat zo blijft, heb de winterjassen gewassen en die hebben nog wel wat zon nodig om te drogen :P.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_192476507
Sac begint wel goed maar na 10 min is haar concentratie klaar

Maar we zijn weer klaar ze willen alleen niet mee op de fiets naar het winkelcentrum voor een ijsje :?
pi_192476645
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 12:37 schreef F_r het volgende:
Sac begint wel goed maar na 10 min is haar concentratie klaar

Maar we zijn weer klaar ze willen alleen niet mee op de fiets naar het winkelcentrum voor een ijsje :?
Gekke kinderen ;). Ik was gisteren rondje skaten met de jongste en wij hebben onszelf getrakteerd op een ijsje bij de snackbar onderweg :).
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_192477076
Die anderhalve meter afstand is er niet voor het virus, maar om de 5g straling beter de kans geeft om tussen ons door te gaan en meer mensen te raken.. aldus wazige schoon-tante :P

Alleen jammer dat haar schoonzus(mijn schoonmoeder) in een verzorgingshuis zit waar al 2 mensen zijn overleden aan Corona. En er meer besmet zijn..

Zolang het bij die ene gaat, zal het wel. Hier in de wijk gaat het allemaal vriendelijk en rustig.
  maandag 6 april 2020 @ 13:42:47 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_192477472
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 10:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

vakantie in eigen tuin is heerlijk O+

Voor wat betreft het bericht dat je aanhaalt, ik zie her en der ook epistels over dat Corona een hoax is. Dat niemand iemand in zijn omgeving heeft die daadwerkelijk besmet is, dat de ziekenhuizen leeg zijn etc. Ik vind daar wel wat van eigenlijk...
Ik vind daar heel veel van. Ik heb inmiddels vanuit mijn werk te maken met de eerste overledene aan deze ziekte en dan zie je van dichtbij wat het allemaal behelst bij aller partijen die er bij betrokken zijn en dan komt het toch nog wel weer even keihard binnen. Het is echt geen geintje, het is bloedserieus... :{
***
pi_192477519
Vandaag kwamen de juffen van B weer nieuwe werkjes brengen voor hem. Hij is eigenlijk al 3 weken vrolijk en gezellig, maar nadat zijn juffen weg waren, was hij erg stil. Dat was ook nadat we even op school waren geweest. Hij is dan echt even uit zijn doen.

Ik las net wat reacties op Facebook onder een bericht over Zweden en Corona, wij gaan (nou ja gaan, de kans is natuurlijk vrij klein) naar Zweden komende zomer dus het trok me aandacht. En ook daar weer allemaal dingen over 5G en Corona. Kanker bestaat tenslotte ook pas sinds 3G bestaat. Ik moet me dan echt zo inhouden om niet te reageren. Ik ga dan echt even op mijn handen zitten.

Onze overburen zijn nu alle4 ziek, koorts, hoesten, benauwd, alles zeg maar. Vanochtend even voor ze naar de bakker geweest.
  maandag 6 april 2020 @ 13:46:24 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192477538
Groetjes vanuit de achtertuin, het lijkt wel zomer O+.
KuikenGuppy
pi_192478095
Hier gaat het schoolwerk van A. steeds beter. We zijn niet meer zo zoekende en ik merk nu echt hoe zijn schrijven, lezen en rekenen verbeterd.
Wat dat betreft ook mazzel dat ik elke dag thuis ben en hem goed de aandacht kan geven om er samen voor te zitten.
Vindt het wel leuk zo, dat schoolwerk. :)

We zijn gister na 4 weken weer even bij mijn ouders geweest. Alleen A. en ik.
Mijn pa was jarig en ik schatte in dat een uurtje langskomen vast niet gelijk Corona veroorzaakt.
We waren met 4 personen in huis.
Nu blijf ik dus weer een paar weken weg.
Mijn man vond het onverstandig maar ik wilde een verjaardag toch niet overslaan. Houdt mij verder al weken keurig aan de maatregelen.
pi_192478792
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 13:46 schreef Burdie het volgende:
Groetjes vanuit de achtertuin, het lijkt wel zomer O+.
Nou he... 8-)
Mama van 2 lieve meiden :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 6 april 2020 @ 15:09:04 #251
269689 crew  Viv
pi_192478822
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 14:20 schreef vencodark het volgende:
We zijn gister na 4 weken weer even bij mijn ouders geweest. Alleen A. en ik.
Mijn pa was jarig en ik schatte in dat een uurtje langskomen vast niet gelijk Corona veroorzaakt.
We waren met 4 personen in huis.
Nu blijf ik dus weer een paar weken weg.
Mijn man vond het onverstandig maar ik wilde een verjaardag toch niet overslaan. Houdt mij verder al weken keurig aan de maatregelen.
Maar hield jij en A dan wel 1,5 meter afstand tot jouw ouders?

Ik denk niet dat een virus een uur nodig heeft om over te springen. :@
  maandag 6 april 2020 @ 15:18:31 #252
100412 mefke79
komt goed!
pi_192478945
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:09 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Maar hield jij en A dan wel 1,5 meter afstand tot jouw ouders?

Ik denk niet dat een virus een uur nodig heeft om over te springen. :@
nope, 1 hoestbui of verdwaald druppeltje kan genoeg zijn...

In dat kader...Mijn vader werd op een woensdag ziek. De gehele week ervoor was hij met mijn moeder en oom en tante op vakantie. Mijn oom is ook nog bij hem geweest toen hij doodziek onderuit ging in de douche. Inmiddels is de incubatietijd voorbij en zijn zowel oom als tante niet ziek geworden. Vreemd he. En mijn moeder heeft wrs de lichte variant gehad.
Ik zelf natuurlijk ook, ik heb dagen naast mijn man geslapen toen hij al achteraf gezien al ziek was. En ook niks aparts gehad. Het is echt een raar en grillig ziektebeeld.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 6 april 2020 @ 15:21:26 #253
269689 crew  Viv
pi_192478986
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:18 schreef mefke79 het volgende:
Inmiddels is de incubatietijd voorbij en zijn zowel oom als tante niet ziek geworden. Vreemd he.
Maar die kunnen toch wel een asymptomatische infectie doorgemaakt hebben? Of zijn ze (negatief) getest?
  maandag 6 april 2020 @ 15:23:11 #254
100412 mefke79
komt goed!
pi_192479012
Kan inderdaad, ik hoop het eigenlijk wel voor ze, je kan er ook maar vanaf zijn, zeker in de omgeving waar zij wonen. Het is zo vreemd dat het bij de een zoveel harder aankomt dan bij de ander. Terwijl de startomstandigheden als leeftijd, conditie etc zo gelijk zijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 6 april 2020 @ 15:39:18 #255
269689 crew  Viv
pi_192479250
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:23 schreef mefke79 het volgende:
Kan inderdaad, ik hoop het eigenlijk wel voor ze, je kan er ook maar vanaf zijn, zeker in de omgeving waar zij wonen. Het is zo vreemd dat het bij de een zoveel harder aankomt dan bij de ander. Terwijl de startomstandigheden als leeftijd, conditie etc zo gelijk zijn.
Ja, bizar is dat. Ik las laatst een artikel dat de mate van blootstelling opvoert als mogelijke reden voor het verschil. Dat je meer kans hebt op een milder beloop als je vluchtig contact hebt gehad met het virus, dan wanneer je intensief contact hebt gehad. Zoals zorgpersoneel: in Italië zijn nu al minstens 66 artsen/verpleegkundigen overleden aan COVID-19. :o

https://www.nytimes.com/2(...)irus-viral-dose.html
  maandag 6 april 2020 @ 15:40:47 #256
100412 mefke79
komt goed!
pi_192479266
als dat echt zo was dan hadden mijn moeder en ik zieker moeten zijn (want geleefd naast echtgenoten die ziek waren). Tenzij..ik en mijn moeder de oorspronkelijke bron waren. Raar he, kom je nooit meer echt achter.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_192479275
Mefke, hoe gaat het met je man?

Ik ga dus inderdaad niet langs bij mijn moeder, ik heb haar voor het laatst op 16 februari gezien. Komend weekend is Pasen en traditiegetrouw komt mijn familie dan altijd naar ons. Dat is zo jaren geleden begonnen, wij verzorgen een brunch, verstoppen eieren en gaan daarna een stuk wandelen. Ik vind het enorm verdrietig dat het dit jaar niet kan. Vooral voor mijn moeder die is al aan vereenzamen en zich altijd enorm verheugt op dit soort afspraken dat haar kinderen en kleinkinderen samen zijn.
En die kl%te verkoudheid blijft maar hangen, ik wil zo graag bij haar langs, al is het maar om buiten te wandelen samen, op afstand.
  maandag 6 april 2020 @ 15:44:45 #258
100412 mefke79
komt goed!
pi_192479317
Manlief knapt op, wel langzaam. Hij moet woensdag voor een echo van zijn hart naar het ziekenhuis, kijken of de ontsteking waar het allemaal mee begon weg is.

En wij kijken enorm uit naar Pasen want dan zit de quarantaine tijd van mijn ouders erop en wij gaan dan wel langs. Want tja, met twee gezinnen waarin minimaal 3 volwassenen het wel gehad hebben kan je weinig kwaad meer doen. Niet dat het veel knuffelen zal worden, maar ze even zien is al superfijn. We kunnen ook niet zomaar voor het raam gaan staan zwaaien, ze wonen drie kwartier van ons vandaan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_192479345
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:09 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Maar hield jij en A dan wel 1,5 meter afstand tot jouw ouders?

Ik denk niet dat een virus een uur nodig heeft om over te springen. :@
Voornamelijk wel. Soms stond hij wel te dicht in hun buurt.
Ik heb heel erg getwijfeld. Maar kijk: stel dat mijn pa of ma het via werk oploopt of buiten...en stel dat ze zodanig ziek worden dat het echt fout gaat...dan zou ik er weken lang niet geweest zijn (en weet ik hoelang nog) terwijl ze het ook via een ander kunnen oplopen.
Verder speelt A. met niemand buiten en zien we, buiten ons werk om, helemaal niemand.
En in ons dorp is van vrijwel niemand bekend dat ze ziek zijn of positief getest.

En nu blijf ik voorlopig weer weg.
pi_192479565
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 15:44 schreef mefke79 het volgende:
Manlief knapt op, wel langzaam. Hij moet woensdag voor een echo van zijn hart naar het ziekenhuis, kijken of de ontsteking waar het allemaal mee begon weg is.

En wij kijken enorm uit naar Pasen want dan zit de quarantaine tijd van mijn ouders erop en wij gaan dan wel langs. Want tja, met twee gezinnen waarin minimaal 3 volwassenen het wel gehad hebben kan je weinig kwaad meer doen. Niet dat het veel knuffelen zal worden, maar ze even zien is al superfijn. We kunnen ook niet zomaar voor het raam gaan staan zwaaien, ze wonen drie kwartier van ons vandaan.
Herkenbaar, ik moet 70 kilometer rijden om mijn moeder te zien, ook voor mijn zus en broer overigens.
Ik blijf nu dus vooral weg omdat ik verkouden ben. Ik ben serieus nooit verkouden, echt een bagger timing dit.
pi_192479623
Wij hebben geen van allen klachten. Vandaar dat ik ook ging. Als iemand had moeten niesen, was ik ook niet gegaan.
En ze wonen 5 minuten fietsen hier vandaan.
pi_192479709
https://imgur.com/a/kRPGxLY
Fimpje zo voel ik mij dan ook vrees ik.
  maandag 6 april 2020 @ 16:21:25 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192479900
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 16:10 schreef F_r het volgende:
https://imgur.com/a/kRPGxLY
Fimpje zo voel ik mij dan ook vrees ik.
Mijn man heeft vorige week Just Dance aangeschaft voor op de Switch, dus ik voel me juist fitter dan ooit. Dat we nu niet elke avond snacks halen bij de supermarkt (die 150m hier vandaan zit en tot 22 uur open is) scheelt denk ik ook :P.
KuikenGuppy
pi_192480234
Er zijn online 1001 thuisworkouts te vinden. Ik doe nu zelf even niets, want flink ziek - geen covid vermoed ik - maar ik deed ook regelmatig yoga en pilates. Mijn lief en kind sporten zich een ongeluk, betaalde filmpjes, gratis filmpjes, live mee sporten via zoom...
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192480557
Ik ging veel naar de sportschool maar thuis veel minder ruimte om iets te doen
pi_192480753
Zoveel ruimte heb je toch niet nodig? Een matje is zo'n 180x60 cm, is er in de woonkamer/slaapkamer/bijkeuken/tuin/rommelzolder niet zo'n stukje vloeroppervlakte te vinden?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192480857
Ja zo gek. Ook bijvoorbeeld bij de drie dertigers in het ziekenhuis die in het ziekenhuis liggen / lagen. Bij 1tje weet ik dat zij het van haar man heeft gekregen die nog geen dag een beetje beroerd is geweest, terwijl zij naar het ziekenhuis moest. Zelfde leeftijd, zelfde omstandigheden. Zo raar.
pi_192480935
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:14 schreef Clubsoda het volgende:
Zoveel ruimte heb je toch niet nodig? Een matje is zo'n 180x60 cm, is er in de woonkamer/slaapkamer/bijkeuken/tuin/rommelzolder niet zo'n stukje vloeroppervlakte te vinden?
Ik gebruik mijn matje wel. Maar dat is toch echt niet hetzelfde als 3x pw een intensieve groepsles en daarbij nog e-gym en hardlopen
pi_192480947
Ik vind het vooral knap dat jullie er de tijd en energie voor vinden. Ik werk, eet, houd kind bezig&doe huishouden, eet, doe kind op bed, werk nog even en dan ben ik echt afgepeigerd en klaar. :X
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_192480950
nou, ik heb veel minder tijd voor sporten.. reistijd heb ik niet meer, dat was sowieso al 2x een halfuur fietsen..lunchwandeling en zwemmen nu dus ook niet.. ik werk nu meer (want druk) en dan daarnaast de kinderen begeleiden met schoolwerk. Ik wandel wel af en toe met de kinderen en loop om de avond hard. maar toch beweeg ik veel minder dan normaal..
(en vriendinnen spreken via zoom is ook een stuk minder beweging dan erheen fietsen en dan dansen in de stad)
(oh haha.. en dan duidelijk het missende stukje huishouden.. dat negeer ik ook zoveel mogelijk)
pi_192481100
Ik merk dat sporten/bewegen/ontspannen/buiten zijn me echt helpt om een goed te blijven voelen, zowel mentaal als fysiek. Dus probeer ik er tijd voor vrij te maken. Zo ga ik ook bijna elke avond lekker in bad met een tijdschriftje, even afschakelen. Bij ons scheelt het 1,5 uur later op kunnen staan dan normaal en niet dagelijks 2,5 uur reistijd een hoop qua energie. En onze zoon is acht, die vermaakt zichzelf prima en doet ook graag mee met het sporten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192481179
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 17:26 schreef Nanuke het volgende:
Ik vind het vooral knap dat jullie er de tijd en energie voor vinden. Ik werk, eet, houd kind bezig&doe huishouden, eet, doe kind op bed, werk nog even en dan ben ik echt afgepeigerd en klaar. :X
Dat dus.....niet dat ik het afgelopen jaar wel sportief ben geweest, maar ik heb nu gewoonweg de tijd niet. En de spaarzame tijd die ik voor mezelf heb breng ik douchend, lezend of Netflixend door momenteel.
Ach als alles weer 'normaal' is, ga ik 10 kilometer naar kantoor fietsen. OV mijdt ik extra lang denk ik.
  maandag 6 april 2020 @ 17:39:30 #273
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_192481213
Ik doe normaal een plankchallenge maar dat ligt stil.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_192481272
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 16:21 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mijn man heeft vorige week Just Dance aangeschaft voor op de Switch, dus ik voel me juist fitter dan ooit. Dat we nu niet elke avond snacks halen bij de supermarkt (die 150m hier vandaan zit en tot 22 uur open is) scheelt denk ik ook :P.
De FitRing ook aanschaffen! Daar doe je bijna een hele workout mee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_192481495
Ik doe Tabata’s, korte workouts waar je niets voor nodig hebt.
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 18:08:41 #276
5428 crew  miss_sly
pi_192481750
S en ik beginnen de dag met een sportspel wat ze van school kreeg. Zes oefeningen en een dobbelsteen. Gooi je 1 moet je 10 lounges, 2 betekent 10x squat, etc. Dat doen we een kwartiertje en daarna doe ik nog een kwartiertje wat oefeningen voor mezelf. S sport nu immers ook niet, dus voor haar ook goed. En als we meteen om 8 uur daarmee beginnen, voelt het ook niet zwaar en ben je voor de rest van de dag klaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_192481882
om 8 uur sporten :%
Dan komen we er net uitrollen. Streven is om rond 9 uur bij de tafel te zitten werken.. Het is een rare soort langgerekte vakantie met wat werk in de ochtend aan het worden. We hebben onze draai aardig gevonden.
pi_192481919
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:16 schreef Deepfreeze het volgende:
om 8 uur sporten :%
Dan komen we er net uitrollen. Streven is om rond 9 uur bij de tafel te zitten werken.. Het is een rare soort langgerekte vakantie met wat werk in de ochtend aan het worden. We hebben onze draai aardig gevonden.
Hier precies dezelfde tijd. :P
Gaan wel na de lunch door tot uur of 3.

[ Bericht 2% gewijzigd door vencodark op 06-04-2020 18:24:22 ]
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 18:19:18 #279
5428 crew  miss_sly
pi_192481925
Om 8 uur komen we dan uit bed en starten meteen. Wij zitten ook rond 9 uur aan tafel voor werk en school. We werken wel langer dan alleen de ochtend, trouwens. Anders red ik het niet en schaap meestal ook niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_192482173
Wij staan om 7 uur op, maar dat is al 1,5 uur later dan normaal door de week en de normale weekendtijd, dus het voelt al als uitslapen :P Om half 9 wordt er gewandeld en om 9 uur begint school.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 6 april 2020 @ 18:46:05 #281
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_192482491
Vanwege mijn zoon, voor wie structuur en ritme zo belangrijk is, staan wij hier gewoon op dezelfde tijd op als voorheen. Dat is dus om 05.30
En dan begint hij om 08.30 met school en wij meestal rond 08.00 met werken.
Het is voor hem al moeilijk genoeg. Dat ritme erin houden is echt broodnodig. Ik werk normaal fulltime, maar stop nu meestal rond 15.00. Dan heb ik van 08.00 - 15.00 eigenlijk achter elkaar gewerkt en dan ben ik compleet gaar.
Woensdag en vrijdag zit ik alleen en werk ik door tot 17.00. Het is op mijn tandvlees allemaal hoor.

Voordeel is wel dat ik me nog echt kan verheugen op het weekend waar even niks hoeft.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 6 april 2020 @ 18:46:22 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_192482493
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 17:42 schreef Vicky het volgende:

[..]

De FitRing ook aanschaffen! Daar doe je bijna een hele workout mee
FitRing? Do tell!
***
pi_192482514
Wij staan ook nog steeds om 7 uur op, dan kan ik om 8 uur beginnen met werken en toch nog een beetje mijn uren maken voor ik mijn man 's middags 'aflos'.
  maandag 6 april 2020 @ 18:56:25 #284
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_192482633
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:46 schreef BE het volgende:

[..]

FitRing? Do tell!
Overal uitverkocht nu iedereen thuis zit
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 6 april 2020 @ 19:01:41 #285
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192482727
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 17:42 schreef Vicky het volgende:

[..]

De FitRing ook aanschaffen! Daar doe je bijna een hele workout mee
Volgens mij is die al naar ons onderweg!
KuikenGuppy
  maandag 6 april 2020 @ 19:02:42 #286
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192482742
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 18:46 schreef BE het volgende:

[..]

FitRing? Do tell!
Zo'n ding, misschien wel op de reclame eens gezien?

KuikenGuppy
pi_192482933
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 18:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hier precies dezelfde tijd. :P
Gaan wel na de lunch door tot uur of 3.
De oudste heeft een aangepast rooster van 8:30-12:10. Maar hoeft niet vaak zo vroeg klaar te zitten. En hij is om lunchtijd ook echt wel klaar.

De jongste heeft anderhalf uur werk van school, een half uur werk van de externe plusklas. Dat andere uur doen we de piano/engelse wetenschaps podcast/plusklas russisch/online leren programmeren of zoiets.

Na de lunch even eruit, en na tweeen is het meestal gamen. Nu met het mooie weer probeer ik dat richting 3 uur te trekken.
pi_192483112
@Burdie is dat leuk, Just dance? Beetje leuke muziek en leuke dansen of is het een beetje b-kwaliteit?
  maandag 6 april 2020 @ 19:31:29 #289
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_192483243
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 19:02 schreef Burdie het volgende:

[..]

Zo'n ding, misschien wel op de reclame eens gezien?

[ [url=https://cdn01.pijpermedia.nl/-X6ooIPNsvNn8XREzumXiqF5EEw=/667x375/smart/https://cdn.indicium.nu/s(...)nture.png]afbeelding[/url] ][ afbeelding ]
Ja die is een overal uitverkocht -O- . Ik sport nu 1x per week in de werkkamer, maar beweeg momenteel wel aanzienlijk minder. En alleen sporten is gewoon minder leuk.
  maandag 6 april 2020 @ 19:44:13 #290
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192483498
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 19:23 schreef Roomsnoes het volgende:
@:Burdie is dat leuk, Just dance? Beetje leuke muziek en leuke dansen of is het een beetje b-kwaliteit?
Nee ik vind het heel leuk en best goed gedaan!
Alle dansjes staan trouwens ook op YouTube, dus je kunt zo ook gewoon met de filmpjes meedoen zonder het spel-element.
KuikenGuppy
pi_192483574
Ik probeer wel voldoende te bewegen, maar het lukt vaak niet. Ook niet voor deze hele situatie overigens. :@

Vandaag was wel een goede dag qua bewegen, ik heb bijna 8 km gewandeld met de kinderen. Aangezien de kinderen ook niet buiten mogen spelen in de buurt vonden ze het heerlijk om toch eens lang buiten te zijn.
  maandag 6 april 2020 @ 19:56:02 #292
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_192483758
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 19:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee ik vind het heel leuk en best goed gedaan!
Alle dansjes staan trouwens ook op YouTube, dus je kunt zo ook gewoon met de filmpjes meedoen zonder het spel-element.
Oeh dat ziet er cool uit :D heb je daar veel extra tools voor nodig? Wij hebben alleen een ps4 met controllers -O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_192484034
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Oeh dat ziet er cool uit :D heb je daar veel extra tools voor nodig? Wij hebben alleen een ps4 met controllers -O-
Kan je spelen met je mobieltje. App installeren. Wij hebben er een camera bijgekocht. Maar met mobieltjes werkt fijner.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 6 april 2020 @ 20:07:41 #294
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_192484036
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Oeh dat ziet er cool uit :D heb je daar veel extra tools voor nodig? Wij hebben alleen een ps4 met controllers -O-
Volgens mij heb je niks extra's nodig dan. Wij hebben een Nintendo Switch. Ik zie net dat je ook een gratis demo kunt downloaden met 4 nummers, om te kijken of het wat voor de is.
KuikenGuppy
  maandag 6 april 2020 @ 20:10:06 #295
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_192484096
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 20:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Volgens mij heb je niks extra's nodig dan. Wij hebben een Nintendo Switch. Ik zie net dat je ook een gratis demo kunt downloaden met 4 nummers, om te kijken of het wat voor de is.
Ja net gedaan. Gewone spel is via eshop nu 24 ipv 59 dus ben maar gelijk de volledige versie aan het downloaden :@.
  maandag 6 april 2020 @ 20:22:48 #296
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_192484381
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 20:07 schreef Tally het volgende:

[..]

Kan je spelen met je mobieltje. App installeren. Wij hebben er een camera bijgekocht. Maar met mobieltjes werkt fijner.
Ah en die registreren dan de bewegingen ofzo? Ik zag mezelf al niet met zo'n controller staan zwaaien :') :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_192484509
Ik sportte vier keer in de week in de box (CrossFit) en doe nu vijf of zes keer per week een work-out thuis. Vier daarvan, op de dagen waarop ik normaal gesproken trainde, zijn voor mij gepersonaliseerd door mijn trainster op basis van mijn doelen en materialen thuis. O+.

Als ze niet overal stijf uitverkocht waren en we de kamer waarin ik nu sport niet de komende weken nodig hadden als woonkamer (de benedenverdieping wordt verbouwd) had ik denk ik wel een stang en gewichten gekocht om thuis ook nog te kunnen liften. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_192485021
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 20:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sportte vier keer in de week in de box (CrossFit) en doe nu vijf of zes keer per week een work-out thuis. Vier daarvan, op de dagen waarop ik normaal gesproken trainde, zijn voor mij gepersonaliseerd door mijn trainster op basis van mijn doelen en materialen thuis. O+.

Als ze niet overal stijf uitverkocht waren en we de kamer waarin ik nu sport niet de komende weken nodig hadden als woonkamer (de benedenverdieping wordt verbouwd) had ik denk ik wel een stang en gewichten gekocht om thuis ook nog te kunnen liften. :@.
Supertof, die gepersonaliseerde WODs O+! Echt mooi geregeld!

Mijn Crossfitbox post dagelijkse WODs, ook fijn ^O^. En van de week nog een mindset webinar, hoe om te gaan met deze situatie.

Ik doe denk ik 3 à 4 workouts per week. 2x van de box, 2x boven op zolder (stang+kb's+roeimachine daar :@).

Trouwens, nu verbouwen! :o Hoe gaat het daarmee, en lijkt me best vervelend in een thuisblijf situatie?
pi_192485154
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 21:00 schreef GotC het volgende:

[..]

Supertof, die gepersonaliseerde WODs O+! Echt mooi geregeld!

Mijn Crossfitbox post dagelijkse WODs, ook fijn ^O^. En van de week nog een mindset webinar, hoe om te gaan met deze situatie.

Ik doe denk ik 3 à 4 workouts per week. 2x van de box, 2x boven op zolder (stang+kb's+roeimachine daar :@).

Trouwens, nu verbouwen! :o Hoe gaat het daarmee, en lijkt me best vervelend in een thuisblijf situatie?
Ja tof hè! En ze doen drie keer in de week een live wod op YouTube. (Oh ja en ze houdt ook nog eens rekening met I! O+)

Ik ben jaloers! Ik heb een aantal dumbbels en een kettlebell (en een speed rope), maar dan houdt het helaas wel op. En nu ook geen plek voor dus (maar een rack op het dakterras zou misschien wel kunnen O-)).

Ja, die verbouwing hadden we dus maanden geleden al gepland, inclusief logeerdagjes voor de kinderen bij mijn ouders en alles. Nou ja, het is niet anders, we moeten het er maar mee doen. We hebben de mazzel van twee vrij ruime bovenverdiepingen. We zitten nu nog in de voorbereidende fase, vanaf volgende week gaat het los. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_192485450
Ik ben bijna 35 en heb totaal geen conditie.
Lijk wel een oud mens. Dus thuis sporten zou nog niet zo’n slecht idee zijn. :')
  maandag 6 april 2020 @ 22:06:59 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_192486113
Ik zie zelfs bij mijn kleine bonkje spieren vetjes ontstaan. Kind rugby’t normaal 3x in de week plus de hele dag rennen en vliegen op het schoolplein, het is hem zogezegd echt aan te zien dat hij in deze situatie veel minder verbrandt en dat vind ik best naar. Vanaf morgen dus maar iets meer bewust bewegen toch.
En dan met zijn allen, dan moet ik er ook maar aan geloven. :@ -O-

Enige nadeel is dat ikzelf het liefst ‘s morgens vroeg sport maar dat trekt de familie niet. ;)
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')