Een gevaarlijke boodschap met zondag 20-22 graden in de kaarten. Ik hoop zo dat mensen niet laks gaan worden ondanks de uitstekende persco van Rutte gisteren. We zullen dit echt nog 4-8 weken zeker vol moeten houdenquote:Op woensdag 1 april 2020 10:53 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk dat iedereen toe is aan goed nieuws. Maar dat velen het ook weer zouden interpreteren als "zie je wel, niks aan de hand we gaan weer feesten"
En de hele tijd "er is tijdsdruk".. en vervolgens gaat iedereen ook nog uitgebreid bedanken en slechte vragen stellen.quote:
Ja precies... ze zullen ook de positive scenarios hebben maar daar nu nog niet mee strooien. En ik denk dat dat terecht is.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een gevaarlijke boodschap met zondag 20-22 graden in de kaarten. Ik hoop zo dat mensen niet laks gaan worden ondanks de uitstekende persco van Rutte gisteren. We zullen dit echt nog 4-8 weken zeker vol moeten houden
Even wat anders over prostituees. Als mensen daar niet meer naar toe kunnen voor seks, zou dat resulteren in meer aanrandingen/verkrachtingen? Gelukkig is iedereen meer binnen dus wellicht ook niet. Maar vroeg me dat ineens af toen ik dit las.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Een deel van de Nederlandse sekswerkers negeert de maatregelen tegen het coronavirus omdat zij anders in financiële problemen komen. Dat heeft Pointer, het datajournalistiek platform van de KRO-NCRV, uitgezocht samen met het platform voor onderzoeksjournalistiek Investico.
https://www.nu.nl/coronav(...)nciele-noodzaak.html
// Lekker jezelf de Corona neuken....![]()
Zefde waanzin als vroeger (in de aids hoogtijdagen) de hiftie boys die express hiv positieve mensen neukten om besmet te raken en door te geven..
dus niet zo'n goeie keuzequote:Op woensdag 1 april 2020 10:59 schreef mark6791 het volgende:
Ik stem altijd GL maar dit zijn niet echt slimme vragen. Een beetje als een inversie van Malthus' model, kunnen we hier de capaciteit (min of meer proportioneel) blijven verhogen, terwijl de stijging op de IC steeds minder snel zal gaan.
Dat de IC-bezetting pas over een maand een piek bereikt, zegt dus niets over de druk op de IC.
Nee, maar daar komt wel de toegenomen vraag naar WC-papier en tissues deels vandaan.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even wat anders over prostituees. Als mensen daar niet meer naar toe kunnen voor seks, zou dat resulteren in meer aanrandingen/verkrachtingen? Gelukkig is iedereen meer binnen dus wellicht ook niet. Maar vroeg me dat ineens af toen ik dit las.
net als journalisten steedsquote:Op woensdag 1 april 2020 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Irritant als de politici gewoon een vraag stellen om tenminste in beeld te zijn geweest zodat ze dat op social kunnen plempen terwijl die vraag al duizend keer is gesteld.
Welke drie weken?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:00 schreef magrec het volgende:
Unbelievable, nogmaals vragen naar die 3 weken wat al duidelijk is uitgelegd. Daar gaat je enige vraag die je mag stellen
Al die scenario's staan gewoon in de slides toch?quote:Op woensdag 1 april 2020 10:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat hebben ze echt wel bij RIVM; meest positieve scenario, enz enz. Allemaal wel uitgewerkt maar dat gaan ze niet aan jan en alleman vertellen.
3 weken op de IC liggen die vorige week al waren opgenomen in de grafieken.quote:
het is niet onmogelijk, maar een mondkapje dragen zien mensen als "ik kan dan weer ind e buurt komen van anderen" .. dus dan schiet het allemaal weer niet opquote:Op woensdag 1 april 2020 11:06 schreef _I het volgende:
Kan je niet en en? Is het echt onmogelijk om een mondpakje te dragen als je ook je handen wast?
Mondpakjequote:Op woensdag 1 april 2020 11:06 schreef _I het volgende:
Kan je niet en en? Is het echt onmogelijk om een mondpakje te dragen als je ook je handen wast?
Dan vertel je dat erbij. Opgelost.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het is niet onmogelijk, maar een mondkapje dragen zien mensen als "ik kan dan weer ind e buurt komen van anderen" .. dus dan schiet het allemaal weer niet op
Dat is een aanname.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het is niet onmogelijk, maar een mondkapje dragen zien mensen als "ik kan dan weer ind e buurt komen van anderen" .. dus dan schiet het allemaal weer niet op
Jawel want zo doen ze het in Aziatische landen. Mondkapjes met in acht neming van de strenge hygiene.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:06 schreef _I het volgende:
Gewoon boetes uitschrijven in die gevallenquote:Op woensdag 1 april 2020 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:123 nieuwe overlijdens in ons land
Er zijn de afgelopen 24 uur 123 mensen overleden aan het coronavirus in ons land. Dat is een stijging tegenover gisteren, toen 98 overlijdens werden geteld. In totaal zijn er nu 828 overlijdens vastgesteld in België. 93 procent van de doden is ouder dan 65, zegt viroloog Steven Van Gucht.
In de ziekenhuizen zijn 560 nieuwe patiënten opgenomen. In totaal liggen er 4.995 mensen in Belgische hospitalen. 1.088 mensen krijgen verzorging op intensieve zorgen (stijging met 67), 834 personen worden beademd (stijging met 48). Het voorbije etmaal hebben ook 436 mensen het ziekenhuis weer verlaten.
Ben echt benieuwd of we die stap in het westen gaan zetten. Ik ben er zelf ook nog niet helemaal, als je filmpjes van daaruit ziet lijkt het allemaal zo steriel.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel want zo doen ze het in Aziatische landen. Mondkapjes met in acht neming van de strenge hygiene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |