That's fucked up.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:15 schreef theNull het volgende:
Het land van Trump.twitter:KurticusB twitterde op woensdag 01-04-2020 om 06:25:26Video has emerged from Lenox Hill Hospital located at 76th Street and Park Avenue in midtown Manhattan, New York City, showing an utterly HORRIFYING number of dead dead bodies; people killed by Coronavirus. DOZENS of body bags, filled with dead people, line the floor. https://t.co/3ePMAju2Kl reageer retweet
quote:Op woensdag 1 april 2020 08:15 schreef theNull het volgende:
Het land van Trump.twitter:KurticusB twitterde op woensdag 01-04-2020 om 06:25:26Video has emerged from Lenox Hill Hospital located at 76th Street and Park Avenue in midtown Manhattan, New York City, showing an utterly HORRIFYING number of dead dead bodies; people killed by Coronavirus. DOZENS of body bags, filled with dead people, line the floor. https://t.co/3ePMAju2Kl reageer retweet
The Division vibesquote:Op woensdag 1 april 2020 08:15 schreef theNull het volgende:
Elon Muskquote:Op woensdag 1 april 2020 08:01 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe men het voor elkaar denkt/hoopt te krijgen om op aanstaande zondag 2400 IC plekken te hebben.
Het opschalen van de standaard 1150 naar 1500 naar 1600 is mede gerealiseerd door de 1e deellevering van 100 beademingsapparaten van Philips.
De overige 900 van Philips werden 'in de komende weken' verwacht.
Alle andere opties (TU Delft en een ander bedrijf) duurden ook nog een paar weken.
Heeft iemand enig idee waar men in die korte tijd opeens 800 apparaten vandaan haalt?
@:Lenny_Leonard
@:Arts-assistent
twitter:elonmusk twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 17:27:02We have extra FDA-approved ventilators. Will ship to hospitals worldwide within Tesla delivery regions. Device & shipping cost are free. Only requirement is that the vents are needed immediately for patients, not stored in a warehouse. Please me or @Tesla know. reageer retweet
Dat zou wel heel mooi zijnquote:Op woensdag 1 april 2020 08:20 schreef danos het volgende:
[..]
Elon Musktwitter:elonmusk twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 17:27:02We have extra FDA-approved ventilators. Will ship to hospitals worldwide within Tesla delivery regions. Device & shipping cost are free. Only requirement is that the vents are needed immediately for patients, not stored in a warehouse. Please me or @:Tesla know. reageer retweet
Wie zegt dat Hugo niet bij dat overleg was?quote:Op woensdag 1 april 2020 02:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, inderdaad bizar. Dus eigenlijk heeft Rutte het dus nu alleen voor het zeggen, want kabinet mag ook nog net ff z'n plasje doen ná de aankondigingen van maatregelen. Verbaasde me ook dat De Jonge niet bij het laatste overleg was.
@KingRoland jouw mening als marketingexpert?quote:Op woensdag 1 april 2020 08:20 schreef danos het volgende:
[..]
Elon Musktwitter:elonmusk twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 17:27:02We have extra FDA-approved ventilators. Will ship to hospitals worldwide within Tesla delivery regions. Device & shipping cost are free. Only requirement is that the vents are needed immediately for patients, not stored in a warehouse. Please me or @:Tesla know. reageer retweet
Walgelijk land is het ookquote:Op woensdag 1 april 2020 08:15 schreef theNull het volgende:
Ja,dat ze niet even binnen enkele dagen 500 lijkenvriezers regelen, bah!quote:Op woensdag 1 april 2020 08:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Walgelijk land is het ookop heel veel gebieden niet meer dan een ontwikkelingsland.
En Lambiekjes posts in BNWquote:Op woensdag 1 april 2020 08:29 schreef Tyr80 het volgende:
Wel vreemd, na de bergen vermeende lijkkisten van FEMA die we altijd te zien hebben gekregen van Alex Jones.
Hoe hij er ff tussendoor (op?) stapt ook...
Is dat wel echt dan?quote:Op woensdag 1 april 2020 08:15 schreef theNull het volgende:
ADquote:De Braziliaanse president Jair Bolsonaro heeft nu toegegeven dat de Covid-19-epidemie, die hij eerder een 'kleine griep' noemde, 'de grootste uitdaging' vormt voor zijn generatie. Hij houdt echter vol dat de strijd tegen pandemie de economie niet zal schaden. De rechtse president heeft de afgelopen weken de omvang van de coronavirusepidemie voortdurend gebagatelliseerd en hekelde de maatregelen die wereldwijd en door de meeste Braziliaanse staten werden genomen.
ADquote:De Hema dreigt te bezwijken door de coronacrisis. De omzet van de warenhuisketen is gekelderd. Dat meldt FD op basis van een brief die Hema-topman Tjeerd Jegen vorige week aan verhuurders van Hema-panden heeft gestuurd. Het bedrijf kan de komende maanden niet meer dan de helft van de huur betalen. Hema is zo'n 13 miljoen euro per maand kwijt aan huur voor de winkelpanden. Alle winkels van het warenhuis in Frankrijk, België, Duitsland en Spanje zijn gesloten. Dat zijn er meer dan 200. In Nederland is de omzet met een derde gedaald doordat het winkelend publiek wegblijft.
Ook het personeel moet helpen om de verliezen te stoppen. In overleg met de vakbonden is besloten de uitbetaling van periodieke loonsverhogingen op te schorten.
En op de IC is de verhouding nog meer richting mensen met hoog BMI denk ik? Omdat die sneller beademing nodig hebben?quote:Op woensdag 1 april 2020 07:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gemiddelde hier is bmi 28,3.
mediaan 27,5
mensen >30: 102
mensen >25: 241
mensen <25: 82
Ik ben hier uitgegaan van positief getest. Exclusief verdenkingen. Vandaar de iets kleinere dataset t.o.v. normaal.
Ja echt gevaarlijk als je als bevolking voor zo'n krankzinnige stemt.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
AD
Als je dacht dat Trump al achterlijk is
Die liggen natuurlijk niet opgeslagen in het centrum van New York, zolang de crematoria het aankunnen hoeven die ook niet gebruikt te worden.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:29 schreef Tyr80 het volgende:
Wel vreemd, na de bergen vermeende lijkkisten van FEMA die we altijd te zien hebben gekregen van Alex Jones.
Hoe hij er ff tussendoor (op?) stapt ook...
Heb meteen even gekeken.quote:Op woensdag 1 april 2020 08:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En op de IC is de verhouding nog meer richting mensen met hoog BMI denk ik? Omdat die sneller beademing nodig hebben?
Fake. Wat een kut platform vol bagger is Twitter tochquote:Op woensdag 1 april 2020 08:15 schreef theNull het volgende:
ja daar moest ik ook gelijk aan denken .....quote:
Zolang er nog geen Cleaners door de straten lopenquote:Op woensdag 1 april 2020 08:44 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja daar moest ik ook gelijk aan denken .....![]()
Ik lees dat er ´maar´36 nieuwe gevallen erbij zijn gekomen.quote:Op woensdag 1 april 2020 07:58 schreef Noek het volgende:
[..]
1577 nieuwe besmettingen
Ik vind dat stijgend.
Dan Singapore. Singapore gaat pas echt mondjesmaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |