Mijn oma had 8 kinderen, ook nooit problemen. Ik kan me wel voorstellen dat het soms lastig is icm thuiswerken maar kinderen kunnen niet meer spelen tegenwoordig of zo? Huiswerk kunnen ze toch wel grotendeels zelf maken, op school kauwt de juf (hopelijk) ook niet alles voor.quote:
Leuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het moederschap is een ondergeschoven kindje.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn oma had 8 kinderen, ook nooit problemen. Ik kan me wel voorstellen dat het soms lastig is icm thuiswerken maar kinderen kunnen niet meer spelen tegenwoordig of zo? Huiswerk kunnen ze toch wel grotendeels zelf maken, op school kauwt de juf (hopelijk) ook niet alles voor.
neequote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zouden die COR mods hier veel meelezen om te kijken wie de volgende is die ze een ban aansmeren?
Verkapte "kijk mijn oma eens 8 kinderen hebben". Wat een enorme opschepper ben je toch ook hè. Man man man.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn oma had 8 kinderen, ook nooit problemen. Ik kan me wel voorstellen dat het soms lastig is icm thuiswerken maar kinderen kunnen niet meer spelen tegenwoordig of zo? Huiswerk kunnen ze toch wel grotendeels zelf maken, op school kauwt de juf (hopelijk) ook niet alles voor.
Maar ondertussen wel elke scheet van hun wondertje op facebook zetten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:22 schreef PicoMMP het volgende:
Mensen nemen geen kinderen om ze op te voeden en om erop te passen. Mensen nemen kinderen omdat ze zichzelf zo fantastisch vinden.
Na de geboorte het liefst zo snel mogelijk naar de crèche, zo veel mogelijk op school, naar het kinderdagverblijf, naar de middelbare school en daarna zo snel mogelijk op kamers.
Ik zei dat het haar eigen schuld was door een afstreep kalender te maken dat haar kinderen nu lagen te janken.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mijn oma eens 8 kinderen hebben". Wat een enorme opschepper ben je toch ook hè. Man man man.
Bedankt. Ik herken mezelf hier niet in.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:22 schreef PicoMMP het volgende:
Mensen nemen geen kinderen om ze op te voeden en om erop te passen. Mensen nemen kinderen omdat ze zichzelf zo fantastisch vinden.
Na de geboorte het liefst zo snel mogelijk naar de crèche, zo veel mogelijk op school, naar het kinderdagverblijf, naar de middelbare school en daarna zo snel mogelijk op kamers.
Ze lezen hier wel mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Zouden die COR mods hier veel meelezen om te kijken wie de volgende is die ze een ban aansmeren?
Ik kan het alleen maar met je eens zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zei dat het haar eigen schuld was door een afstreep kalender te maken dat haar kinderen nu lagen te janken.
Koreaans via Duolingo?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:17 schreef KingRoland het volgende:
ik ga leren spreek jullie later vannacht wel
PicoMMP zit weer aan de drank.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. Ik herken mezelf hier niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |