NOS Liveblogquote:Nederlandse trucker komt om bij ongeval bij Belgische grenscontrole
Een Nederlandse trucker is in België om het leven gekomen bij een verkeersongeval op de snelweg tussen Antwerpen en Breda. De vrachtwagenchauffeur reed in op een andere vrachtwagen die stilstond in een file, die was ontstaan door grenscontroles vanwege het coronavirus. De Nederlander overleed ter plaatse, meldt de Gazet van Antwerpen. Een andere bestuurder liep zware verwondingen op. Bij het ongeval op de E19 in Meer waren in totaal vier vrachtwagens en een bestelwagen betrokken.
Ook ong 40% tov van zondag, meer dan 40% tov zaterdag. Zelfs met vertraging loopt het gewoon op. Op zaterdag werden er 454 opgenomen en zon-dinsdag 1758. Heb de opname data van vrijdag ff niet bij de hand, dat is meer dan 450 per dag gemiddeld, dus toename tov zaterdag. We'll see, hopelijk is het morgen weer ongeveer 80-100 doden en 500 opnames.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Je hebt nooit meegekregen dat er op maandag altijd enorme vertraging in de cijfers is?
Fifa-toernooitje voor de trainers, wil Dick Advocaat wel eens zien spelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:34 schreef Postbus100 het volgende:
Lol, Rutte heeft met zijn uitspraak over het profvoetbal half Twitter aan een discussie gezet over wat een rechtvaardige manier is om de uitslag van de competitie vast te stellen.
Ja weet het. Ben lastig.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh, jij wilt de aantallen per dag van opgenomen patiënten met de correctie toegevoegd zeg maar?
Heb voor nu deze in ieder geval weer een update gegeven:
[ afbeelding ]
Mijn (amateur)voetbalseizoen is definitief ten einde las ik al op de site van de KNVB. Geen kampioen en promotie/degradatie.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:34 schreef Postbus100 het volgende:
Lol, Rutte heeft met zijn uitspraak over het profvoetbal half Twitter aan een discussie gezet over wat een rechtvaardige manier is om de uitslag van de competitie vast te stellen.
Ja dat snap ik, dat is ook mijn punt: groepsimmuniteit bereik je door te vaccineren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Zie bv. https://rijksvaccinatiepr(...)ten/groepsimmuniteit
Kortom, een vaccin is het middel om het einddoel (= groepsimmuniteit) te bereiken. Vaccineren is ook geen doel op zich, maar dus een middel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, dat is ook mijn punt: groepsimmuniteit bereik je door te vaccineren.
2400 - 500 (voor reguliere zorg), dus 1900 bedden vrijquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Op welke termijn gaat die krap worden is nu de schatting? We hebben volgende week 2400 plaatsen beschikbaar
Net zoals dat wij "drugs" gedogen. Daarom ook wegblijven uit elkaars tuin en niet gaan proberen te vergelijken dat het ene land het op komma's beter doet dan het andere.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, dat heeft in het buitenland ook voor veel verwarring gezorgd dat je niet zomaar recht trekt.
Waar is hier?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier heeft 40 procent een beperkt beleid. Komt dus niet op de IC. Dat zijn niet alleen oude mensen. Ook oncologie, comorbiditeit, psychische problemen, whatever.
Niet te vergelijken.
Nou ja op zich is dat waaom ik de dagcijfers die het RIVM geeft meer waard vind dan de grafieken die tien keer aangepast worden. De cijfers die ze dagelijks geven zijn altijd op zelfde manier gegeven, dus hebben altijd dezelfde spreiding die jij ook noemt. Enige nadeel is dat ze iets vertraagd zijn, maar geven nog wel een prima trend weer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:39 schreef _I het volgende:
[..]
Ja weet het. Ben lastig.![]()
Dat corrigeren van die datum verstoort de bruikbaarheid van de cijfers. Maar het inleveren zou voor elk ziekenhuis wel een patroon moeten laten zien. Als je op zondag niet meldt, zal je dat nooit op zondag doen.
Dus als ze gewoon per dag uitgezet worden dat ze erbij komen, dan zouden de cijfers wel een beeld geven waar je iets mee kan. Of meer dan met de huidige curve in ieder geval.
Maar je hoeft er geen moeite voor te doen, als je het zo had, was het leuk geweest.
Denk dat ze in het profvoetbal ook de huidige stand gewoon houden. Na juni nog alles uitspelen is totaal niet haalbaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Mijn (amateur)voetbalseizoen is definitief ten einde las ik al op de site van de KNVB. Geen kampioen en promotie/degradatie.
Oeh, zijn die wel te zien. Ff zoeken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja op zich is dat waaom ik de dagcijfers die het RIVM geeft meer waard vind dan de grafieken die tien keer aangepast worden. De cijfers die ze dagelijks geven zijn altijd op zelfde manier gegeven, dus hebben altijd dezelfde spreiding die jij ook noemt. Enige nadeel is dat ze iets vertraagd zijn, maar geven nog wel een prima trend weer.
Stand zo houden, aan de hand daarvan Europese tickets verdelen. Geen kampioenen/promovendi en ook geen degradanten. Zou serieus het beste zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk dat ze in het profvoetbal ook de huidige stand gewoon houden. Na juni nog alles uitspelen is totaal niet haalbaar.
Laatste kolom van mijn tabelquote:
Dus als cijfer morgen lager ligt dan vandaag, dan denk jij dat er daling is?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja op zich is dat waaom ik de dagcijfers die het RIVM geeft meer waard vind dan de grafieken die tien keer aangepast worden. De cijfers die ze dagelijks geven zijn altijd op zelfde manier gegeven, dus hebben altijd dezelfde spreiding die jij ook noemt. Enige nadeel is dat ze iets vertraagd zijn, maar geven nog wel een prima trend weer.
Het spijt me zeer, maar dit heb je volledig aan jezelf te danken. Valsheid in geschrifte richting de kinderen die zijn voorzien van niet volledig correcte informatie. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden als er direct duidelijkheid was geschept, want een ieder wist dat de verlenging van 6 april een formaliteit was!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Net 3 huilende kinderen naar bed gebracht. We hadden de vorige ronde een soort van aftelkalender voor ze gemaakt t/m 6 april om een beetje inzichtelijk te maken hoeveel dagen het duurt. Elke dag een vakje ingekleurd etc. We hadden al gezegd dat er misschien wat dagen bij gaan komen.
Net een hele nieuwe kalender gemaakt met 28 witte vakjes.
Ik vind dat Rutte nog wel een oproep had kunnen doen om ook dit weekend met het lekkere weer echt niet elkaar op te gaan zoeken..quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:40 schreef Vallon het volgende:
[..]
Net zoals dat wij "drugs" gedogen. Daarom ook wegblijven uit elkaars tuin en niet gaan proberen te vergelijken dat het ene land het op komma's beter doet dan het andere.
Het is natuurlijk wel verleidelijk om nt wat kinderne doen, het (enige) voordeel van de één te gaan betrekken als argument om je doel te rechtvaardigen.
Haha, nice.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Laatste kolom van mijn tabel(die bedoel ik in ieder geval).
Iemand zonder kinderen gespot.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar dit heb je volledig aan jezelf te danken. Valsheid in geschrifte richting de kinderen die zijn voorzien van niet volledig correcte informatie. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden als er direct duidelijkheid was geschept, want een ieder wist dat de verlenging van 6 april een formaliteit was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |