abonnement Unibet Coolblue
pi_192376134
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 17:41 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Dat er toch nog een kleine wedstrijd in zit. Vind het toch wel een beetje jammer.
Muziek is ook best om van te genieten zonder wedstrijd element.
pi_192376210
Leuk *O* Nu al zin in, vooral ook om onze 3 presentatoren in actie te zien!

Twee uur is best kort en ik hoop dan maar dat de 41 inzendingen de aandacht krijgen die ze verdienen. Ik las in een artikel dat de EBU radiostations aanmoedigt de ESF inzendingen van dit jaar vooral ook te gaan draaien op de radiostations in heel Europa en Australië. ^O^ En hopen dat ze dat de hele week blijven doen zodat de liedjes veel airplay krijgen.
~The present is all there is~
  dinsdag 31 maart 2020 @ 18:49:14 #53
403253 Meke
after all this time? always.
pi_192376238
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 18:29 schreef Greys het volgende:
Op donderdag 14 mei een nieuwe De Beste Zangers Songfestival-special en daarna de docu van Cornald!

Franklin _O_ *O*
(Ik snap Emma, Kim-Lian en Thomas in deze special niet helemaal, wat mis ik? :@ )

[ afbeelding ]
Thomas was anders dit jaar BIJNA de inzending geworden hoor :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator dinsdag 31 maart 2020 @ 18:50:07 #54
375570 crew  Cyan9
pi_192376256
Leuk dit! Toch nog een beetje Eurovisie gevoel.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_192376267
Ohja, en ik had een voting toch wel leuk gevonden. Geen officiële voting, maar wel om te zien waar Europa op had gestemd.

Ik vergeet Nikki helemaal :o Ik hoop op interviews met de artiesten. Laten ze die maar alvast komende maand online gooien, zodat we ons niet hoeven te vervelen.
~The present is all there is~
pi_192376312
Gelukkig geen stemmen, krijg je een jaar discussie over wie eigenlijk moet organiseren.
pi_192376335
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 18:29 schreef Greys het volgende:
(Ik snap Emma, Kim-Lian en Thomas in deze special niet helemaal, wat mis ik? :@ )
Kim Lian *O* is oud-AvroTrosser en zangeres ;) maar dat wist je vast wel. En ook songfestivalfan w/

Thomas en Emma sturen we in 2022 *O* :X (al vind ik Emma wel leuk)
~The present is all there is~
pi_192376343
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 18:33 schreef Dave het volgende:
Kim-Lian heeft beide niet gedaan volgens mij, maar presenteerde wel JESF.
Ohja! En dit idd :)
~The present is all there is~
pi_192376359
quote:
17s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 18:29 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik vind dit zó fijn!! Ik hoop echt dat het een prachtige avond wordt, waarbij we als Europa één zijn. Geen wedstrijd, maar alleen troost en verbroedering. Precies wat nu nodig is! O+
Ik ook!
En dan volgend jaar the real deal *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_192376420
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 18:53 schreef Em31 het volgende:
Gelukkig geen stemmen, krijg je een jaar discussie over wie eigenlijk moet organiseren.
Nah zal wel meevallen. En een online voting bijvoorbeeld (op socials) kunnen ze makkelijk in de uitzending bekendmaken. En dan meer random opnoemen (alleen top 5 ofzo): Deze 5 liedjes zijn bij de kijkers het meest in de smaak gevallen. Krijg je verder ook geen gezeik over wel land het zou moeten organiseren. :)
~The present is all there is~
pi_192376474
Oh leuk! Ben benieuwd hoe het er allemaal komt te zien!
En ik ga maar even van het positieve uit, we zijn gewoon het enige land die dit op deze manier ‘mogen’ doen en dan volgend jaar een gewone show. Daar ga ik gewoon van uit. Ik heb er zin in.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_192378164
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 18:29 schreef Greys het volgende:
Op donderdag 14 mei een nieuwe De Beste Zangers Songfestival-special en daarna de docu van Cornald!

Franklin _O_ *O*
(Ik snap Emma, Kim-Lian en Thomas in deze special niet helemaal, wat mis ik? :@ )

[ afbeelding ]
Het eerste wat mij opvalt is hoe vreselijk dicht die mensen bij elkaar staan #socialdistancingisreal
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 maart 2020 @ 20:13:00 #63
163650 Greys
pi_192378474
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 18:59 schreef grazz het volgende:

[..]

Nah zal wel meevallen. En een online voting bijvoorbeeld (op socials) kunnen ze makkelijk in de uitzending bekendmaken. En dan meer random opnoemen (alleen top 5 ofzo): Deze 5 liedjes zijn bij de kijkers het meest in de smaak gevallen. Krijg je verder ook geen gezeik over wel land het zou moeten organiseren. :)
Zou eventueel wel best beladen kunnen worden als één of meer artiesten tegen die tijd wellicht niet in heel goede gezondheid zijn. Hoop het niet, maar het is niet uitgesloten. Vooral om die reden vind ik het zelf echt goed dat ze de competitie eruit halen. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 31 maart 2020 @ 20:15:24 #64
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192378525
Ik mis wel iets van interpunctie in “Europe shine a light”. Is het gebiedende wijs, dus “Europe, shine a light!” Of bedoelden ze eigenlijk “Europe shines a light”.
#jaikhebniksbeterstedoen |:)
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 maart 2020 @ 20:15:33 #65
163650 Greys
pi_192378530
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 19:59 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Het eerste wat mij opvalt is hoe vreselijk dicht die mensen bij elkaar staan #socialdistancingisreal
Echt he, heb ik nu ook bij series op Netflix enzo. Heel raar hoe dat in je hoofd werkt! (Deze Beste Zangers special is eind november al opgenomen, even voor de zekerheid. ;) )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 31 maart 2020 @ 20:17:51 #66
2681 Dave
Aardig op drave
pi_192378590
Zo dadelijk ook in het NOS journaal
:o)
pi_192379063
Nou een advies is om niet de internationale fora/comment sections te lezen. Wat zijn een hoop fans toch verschrikkelijk. Ik heb weer mensen gezien die boos zijn en vinden dat het toch in mei had moeten plaatsvinden voor de fans, in Ahoy nog wel. Of dat het prima mogelijk was dat elke omroep een klein podium bouwt (zie je je voor je dat de Italiaanse, Spaanse en Franse omroep zich op dit moment bezighouden met de voorbereidingen voor een songfestival?).
pi_192379308
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 18:51 schreef grazz het volgende:
Ohja, en ik had een voting toch wel leuk gevonden. Geen officiële voting, maar wel om te zien waar Europa op had gestemd.

Ik snap wel dat ze daar hun vingers niet aan gaan branden, want zelfs bij een onofficiële stemming zou je het gedoe krijgen dat landen een overwinning menen te moeten claimen, met name bij de fans.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_192379356
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:36 schreef Nashipeer het volgende:
Nou een advies is om niet de internationale fora/comment sections te lezen. Wat zijn een hoop fans toch verschrikkelijk. Ik heb weer mensen gezien die boos zijn en vinden dat het toch in mei had moeten plaatsvinden voor de fans, in Ahoy nog wel. Of dat het prima mogelijk was dat elke omroep een klein podium bouwt (zie je je voor je dat de Italiaanse, Spaanse en Franse omroep zich op dit moment bezighouden met de voorbereidingen voor een songfestival?).
Ik ben zowat alles gaan ontvolgen laatst na de bekendmaking, héérlijk :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 31 maart 2020 @ 20:50:52 #70
163650 Greys
pi_192379363
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:36 schreef Nashipeer het volgende:
Nou een advies is om niet de internationale fora/comment sections te lezen. Wat zijn een hoop fans toch verschrikkelijk. Ik heb weer mensen gezien die boos zijn en vinden dat het toch in mei had moeten plaatsvinden voor de fans, in Ahoy nog wel. Of dat het prima mogelijk was dat elke omroep een klein podium bouwt (zie je je voor je dat de Italiaanse, Spaanse en Franse omroep zich op dit moment bezighouden met de voorbereidingen voor een songfestival?).
Dat soort mensen zetten alleen maar zichzelf voor schut met dat soort dom commentaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192379473
Eerst alleen maar gezeur over hoe slecht dit jaar is, daarna moord en brand dat de liedjes van dit jaar niet meer mee mogen doen. :)
pi_192379520
Ik vind het wel goed dat de EBU geen enkele poging doet om op wat voor manier een ranking te organiseren. Dat is in lijn met de beslissing om het dit jaar te cancelen, omdat elke andere oplossing dan live vanuit Rotterdam uitzenden een eerlijke wedstrijd in de weg staat.
Online platforms genoeg die wel aan rankings doen. En wat weerhoudt je ervan om met een vriendengroep of alle ESF volgers hier je eigen ranking festival te organiseren? Daar heb je de EBU niet voor nodig. Het is geen wedstrijd meer dit jaar, dus er komt geen winnaar. Alle deelnemers krijgen even aandacht. Alle songs zijn op het internet terug te vinden. Er valt nog genoeg plezier te beleven.
pi_192379944
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 20:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik snap wel dat ze daar hun vingers niet aan gaan branden, want zelfs bij een onofficiële stemming zou je het gedoe krijgen dat landen een overwinning menen te moeten claimen, met name bij de fans.
Zo’n ramp is het toch niet als een land officieus ESF-winnaar zou worden? (Nee, niemand rekent er serieus op dat dat land dan mag organiseren).

Mag het volgend jaar eigenlijk wel weer met een ranking, wanneer we net uit de winter komen en meer dan een miljoen Corona-slachtoffers hebben?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 21:26:42 #74
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192380136
Met een show van 2 uur lang kan ik mij niet voorstellen dat de fragmenten langer dan een minuut gaan duren. Ik vraag me af hoe ze het gaan vormgeven.

Ik ben in elk geval super enthousiast dat er daadwerkelijk een programma komt en hoop van harte dat de meeste omroepen dit gaat uitzenden (ja ook jij BBC, ook al had je andere plannen!)
pi_192381524
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:17 schreef Fred_B het volgende:

Mag het volgend jaar eigenlijk wel weer met een ranking, wanneer we net uit de winter komen en meer dan een miljoen Corona-slachtoffers hebben?
Tuurlijk, het leven gaat ook weer door. Maar net zoals Aadrianus zegt, als je het cancelt moet je het competitie-element schrappen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')