Hij is neger hè, die kunnen het niet krijgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:00 schreef rival het volgende:
[..]
Hij is buiten gaan voetballen met een groepje.
Je zou kunnen zeggen dat ze het coronavirus.......negeren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij is neger hè, die kunnen het niet krijgen.
hehe. grappig plaatje trouwens in de OP.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat ze het coronavirus.......negeren.
[ afbeelding ]
De MGTOW topics waren wel echt pareltjesquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou tegenwoordig eerder verbaast zijn als er niet eentje actief is
Op basis van wat er op het veld stond zou dat zomaar de achterliggende gedachte geweest kunnen zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij is neger hè, die kunnen het niet krijgen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nederlanders zijn de Heineken van de wereld. Middelmatig in alles. Komen overal en een grote bek.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hehe. grappig plaatje trouwens in de OP.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De MGTOW topics waren wel echt pareltjes
Gelukkig ben jij de uitzondering op die regel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nederlanders zijn de Heineken van de wereld. Middelmatig in alles. Komen overal en een grote bek.
Preciesquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:15 schreef STING het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat valt die topics wel een beetje samen
Nee ben hooguit een Grolsch door mijn afkomst.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:16 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de uitzondering op die regel.
Heineken....quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nederlanders zijn de Heineken van de wereld. Middelmatig in alles. Komen overal en een grote bek.
Denk nou aan die anderhalf meter jongens!!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:14 schreef rival het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7879357_dfd3175d
Purmerend, et zal niet.
Jammer dat je altijd vergeet dat jouw familie geen weerspiegeling van onze maatschappij.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat dat ook zo is, volgens mijquote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:36 schreef gcjoel het volgende:
Net ruim 2 uur een call met ict![]()
Waarom is het altijd net alsof je beide een andere taal spreekt?
TR gemacht?quote:
Ja precies.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat dat ook zo is, volgens mij. Of je snapt het zelf beter dan de helpdeskmedewerker maar kan net niet bij de oplossing, of zij snappen het beter maar skippen de 20 eerdere doch essentiele stappen om tot de oplossing te komen.
Ja dat! Enorm frustrerend.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies.
Zij denken dat wij niet alle info geven maar wij snappen niet wat ze van ons nodig hebben.
enz.
Dit was de eerste afspraak van mijn nieuwe projectquote:
Omg hij heeft een dominatrix gevonden eindelijk?quote:
Zo wil ik haar niet per se noemen. Maar ik weet niet wat er achter gesloten deuren plaats vind.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omg hij heeft een dominatrix gevonden eindelijk?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo wil ik haar niet per se noemen. Maar ik weet niet wat er achter gesloten deuren plaats vind.
Hier ging het van ruim 20 graden gisteren naar net 6 graden vandaagquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier ging het van ruim 20 graden gisteren naar net 6 graden vandaag
Wee mijquote:
die ene met een A en een L en nog een L enz nog steeds?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo wil ik haar niet per se noemen. Maar ik weet niet wat er achter gesloten deuren plaats vind.
Is goed. Ga ik bier drinken. En daarna steak grillen en flamberen en opeten en wijn drinken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik nog even een rondje gaan wandelen?
Godsamme goed plan man.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is goed. Ga ik bier drinken. En daarna steak grillen en flamberen en opeten en wijn drinken.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is goed. Ga ik bier drinken. En daarna steak grillen en flamberen en opeten en wijn drinken.
Je hebt dingen gemist. Jongen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:44 schreef Ruse het volgende:
[..]
die ene met een A en een L en nog een L enz nog steeds?
Net terug. Heerlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zal ik nog even een rondje gaan wandelen?
HA HAquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:44 schreef Ruse het volgende:
[..]
die ene met een A en een L en nog een L enz nog steeds?
ik heb jou wel een beetje gemist jaquote:
HA HA HAquote:
Ik probeer echt de 10.000 stappen te halen iedere dag.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook even ruim zes kilometer gewandeld. Even m'n rugspieren los.
O dat lukt me nog nietquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik probeer echt de 10.000 stappen te halen iedere dag.
Ik wandel nu 3x per dag om dat te halen.quote:
Ik 2x per dag. Maar vandaag maar 1x een stukje gelopen en dan red ik het al bij lange na niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wandel nu 3x per dag om dat te halen.
Met hond en dan dus 1x echt een grote ronde. anders haal ik het ook niet.
Geen foksterquote:
nou ja, alles beter dan die andere lijkt mequote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen fokster
Dus ja, je hebt niet zoveel aan mijn antwoord
Wij hebben gedart.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik 2x per dag. Maar vandaag maar 1x een stukje gelopen en dan red ik het al bij lange na niet.
Daar heb ik geen mening overquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:38 schreef Ruse het volgende:
[..]
nou ja, alles beter dan die andere lijkt me
Je moet zo ongeveer bij Magic Mike mee kunnen doen zou je zeggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanavond weer Less Mills (gaaaayyy!) power remix van 1u10m hoog tempo gewichten knallen.
Oh god ik zie dit voor me.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet zo ongeveer bij Magic Mike mee kunnen doen zou je zeggen.
moet zeggen dat het bij mij allemaal wel wat gevoelig begint te worden inmiddelsquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Van hieruit wil ik iedereen alhier hoop en kracht geven om nog even door te zetten in deze tijden van vier muren.
Na het kijken van RoboCop 2 voelde ik mij alweer een stuk sterker. Wellicht helpt dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:46 schreef Ruse het volgende:
[..]
moet zeggen dat het bij mij allemaal wel wat gevoelig begint te worden inmiddels
Als dat geen neuken wordt vanavond.quote:
Dat red ik bij lange na niet. Net wel even 3,5 km gewandeld. Was wel even lekker.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wandel nu 3x per dag om dat te halen.
Met hond en dan dus 1x echt een grote ronde. anders haal ik het ook niet.
helpt dat tegen een rauwe voorhuid?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Na het kijken van RoboCop 2 voelde ik mij alweer een stuk sterker. Wellicht helpt dat.
dat decor he, het lijkt wel een perszaaltje van een Oost-Duitse buurtverenigingquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:00 schreef Elvi het volgende:
Oh shit ze hebben geld uitgegeven aan een nieuwe achtergrond voor de persconferentie
.
Ja zit daarmee rond de 8 km. Met dit weer erg lekker.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat red ik bij lange na niet. Net wel even 3,5 km gewandeld. Was wel even lekker.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van rondje wandelen. Was lekker in het zonnetje, maar ik vond dat er ook best wel een koude rotwind stond.
Onderweg nog wel twee hardlopers tegengekomen die geen afstand hielden.![]()
Zegt me vaag wel iets, was dat niet van tellsell?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet zo ongeveer bij Magic Mike mee kunnen doen zou je zeggen.
Vraag je vriendin maar eens wie Magic Mike is.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zegt me vaag wel iets, was dat niet van tellsell?
Oh heyquote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Miengot wat fout.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vraag je vriendin maar eens wie Magic Mike is.
Sowieso.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We hadden toch die reis naar Porto moeten boeken.
Luxepaardje.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:15 schreef Elvi het volgende:
Ik mis het uit eten gaan, en de musea, en het winkelen
28 april zal ook vast niet de einddatum zijn
[ afbeelding ]
Ik mis mijn vriendenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:15 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:46 schreef Elvi het volgende:
En aan de ene kant denk ik "wat kut om single te zijn want nu kan ik niet daten". Alsof ik voorheen zoveel dates had![]()
![]()
Zij had het pas zwaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:15 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |