Beide, gewoon heel anders.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Voordelig of nadelig? Veel minder binnenlands verkeer van personen. Laat staan internationaal.
Als ik mod was had ik overigens dezelfde break geplaatstquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:53 schreef Lonaa het volgende:
[modbreak]Het is hier geen OUD jongens[/modbreak]
Ik zou 2009 niet pre-social media noemenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ook dat, ik denk zelfs in 2009 pre social media dat het heel anders zou gaan.
Het bedrijf waar ik op doelde had best een redelijke IT, gewoon netjes geregeld, alleen hebben ze destijds voor mini pc's gekozen omdat dat meer praktisch was. Daarnaast was thuiswerken daar gewoon niet zo een ding (was een grote reisorganisaties die heel veel met klanten bellen en teamoverleg hebben). Mjah ze hadden hun Netwerkadressering ook niet zo handig opgezet, maar dat word te technisch.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedrijven die niet meegaan met IT kan je vroeg of laat sowieso afschrijven
Kunnen we het respect voor mensen in de zorg ook wel loslaten, immers zelf voor gekozenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:51 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Respect ? gewoon zelf voor gekozen hoor, nu niet huilie doen dan
Partypeeps2000 telt niet he.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zou 2009 niet pre-social media noemen
Das stimmt.quote:
Waarschijnlijk omdat jouw link tot week 11 gaat en we nu in week 14 zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:34 schreef zoost het volgende:
in de statistieken is niets te zien van hogere sterftecijfers dan "normaal"
https://opendata.cbs.nl/s(...)ed/table?fromstatweb
Ik begrijp de huidige paniek niet helemaal.
Probleem is dat je dan nooit me-time hebt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kunt ook creatief zijn, bijvoorbeeld door op tijden te gaan werken als die draken slapen.
Of wissel het af met je partner, wanneer de ander oppast op een andere plek te gaan zitten.
Dat is veel ouder als je denkt, al ruim 150 jaarquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Waarmee gaan ze antistoffen behandelen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:55 schreef Noek het volgende:
Erasmus gaat dus starten met het behandelen van antistoffen.
Is dat nu zo experimenteel? Dit hebben ze toch in China ook wel gedaan, gok ik zo?
Die eten alles dus die zullen ook vast alles wel injecteren.
Omdat er helemaal niet veel griepdoden vallen (gelukkig). Kijk maar eens naar 2018. Toen was het pas erg. Alleen was het niet in het nieuws.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:55 schreef JochemSjakie het volgende:
Waarschijnlijk omdat jouw link tot week 11 gaat en we nu in week 14 zitten.
Nouja pre smart phone dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zou 2009 niet pre-social media noemen
haha lol, leuken garp weer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:55 schreef Noek het volgende:
Die eten alles dus die zullen ook vast alles wel injecteren.
In 2009 werd er al druk gepost op Twitter en Facebook, hoor. Maar ook daarvoor had je natuurlijk al Reddit en (niet te vergeten!) Fok!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Helpt natuurlijk ook lekker mee dat Gommers bij jullie werkt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Het lijkt wel goed voor de PR van mijn werkgever het erasmusmc die hoor je te pas en te onpas.
Euh, jawel https://www.dvhn.nl/groni(...)retour-23075433.htmlquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:56 schreef zoost het volgende:
[..]
Omdat er helemaal niet veel griepdoden vallen (gelukkig). Kijk maar eens naar 2018. Toen was het pas erg. Alleen was het niet in het nieuws.
[ afbeelding ]
Oh, dan is het wat anders...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat is heel wat anders......ga ff lekker fietsen met je kids man
Dat was wel in het nieuws toen, hoor. Februari was toen de dodelijkste maand in Nederlands sinds WO II.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:56 schreef zoost het volgende:
[..]
Omdat er helemaal niet veel griepdoden vallen (gelukkig). Kijk maar eens naar 2018. Toen was het pas erg. Alleen was het niet in het nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |