Welkom in dit topic.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wacht even iemand die hier blijft herhalen dat het RIVM faalt en dan vind dat iemand overdrijft als hij alleen objectief zegt waarvoor die ziekenhuisboot er ligt.
Misschien is de stelling dat het RIVM faalt wel geen overdrijving dan, hè?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wacht even iemand die hier blijft herhalen dat het RIVM faalt en dan vind dat iemand overdrijft als hij alleen objectief zegt waarvoor die ziekenhuisboot er ligt.
nee, duurt langer dan een vaccin 70 a 80% moet dan immuun zijn, tevens is het nog maar de vraag hoelang iemand immuun blijft en ook nog immuun voor een bepaalde mutatie van het virus.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:20 schreef Maikuuul het volgende:
Gaan we nog steeds voor groepsimmuniteit in Nederland trouwens? Niks meer over gehoord
Als je goed had geluisterd is het geen doel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:20 schreef Maikuuul het volgende:
Gaan we nog steeds voor groepsimmuniteit in Nederland trouwens? Niks meer over gehoord
De rest mag hier -> COR / [COR-Feedback] Covid-19 #2quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
nee Rutte was in de war tijdens de toespraak, dat was nooit zo bedoeldquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:20 schreef Maikuuul het volgende:
Natuurlijk zijn wij noordelingen solidair met de zuiderlingen. Het stugge kan misschien wat afschrikken voor zuiderlingen maar dat is maar een schilletje bij de meeste mensen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Uiteraard moet Noord Nederland solidair zijn met Zuid. We zijn één land. Alleen wat stugge boeren en Friezen hebben last van eigen boeren eerst. Limburgers misschien ook wel.
Maar ik zag Noorderlingen schrijven:"Brabant, wees welkom!!" Welkom in je eigen land ja?
Alsof het bootvluchtingen waren.
We zouden het allemaal toch krijgen zei leider Rutte?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je goed had geluisterd is het geen doel.
Nou nee.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
We zouden het allemaal toch krijgen zei leider Rutte?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mijn schoonouders in Hong Kong wisten niet wat ze hoorden toen ik begon over groepsimmuniteit in Nederland. Ze hadden ze wat slimmer ingeschat zeg maar
Geen doel, maar wel de enige oplossing.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je goed had geluisterd is het geen doel.
ik heb liever een vaccin eigenlijk....dan nu 70 a 80% ermee besmettenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:27 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Geen doel, maar wel de enige oplossing.
Heb jij überhaupt die speech gezien? Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mijn schoonouders in Hong Kong wisten niet wat ze hoorden toen ik begon over groepsimmuniteit in Nederland. Ze hadden ze wat slimmer ingeschat zeg maar
In de war tijdens zijn toespraak? Dan kan je beter geen uitspraken doen als je in de war bent... Man man wat een faal weer. Vooral in dit soort tijden
Misschien moet je de speech eerst terugkijken voordat je onzin aan je schoonouders gaat verkopen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In de war tijdens zijn toespraak? Dan kan je beter geen uitspraken doen als je in de war bent... Man man wat een faal weer. Vooral in dit soort tijden
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Uiteraard moet Noord Nederland solidair zijn met Zuid. We zijn één land. Alleen wat stugge boeren en Friezen hebben last van eigen boeren eerst. Limburgers misschien ook wel.
Maar ik zag Noorderlingen schrijven:"Brabant, wees welkom!!" Welkom in je eigen land ja?
Alsof het bootvluchtingen waren.
Nou ja, na de laatste persconferentie was half Nederland in de war. Hoe en of kunnen kinderen buitenspelen? En gelukkig kunnen we nog lekker op bezoek bij elkaar met zijn drietjes!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:24 schreef Fukushima het volgende:
[..]
nee Rutte was in de war tijdens de toespraak, dat was nooit zo bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |