Meerdere redenen. Moeten nog wat andere dingen gebeuren eerst en dat ligt nu ook stil. Mijn vader zou helpen met schilder- en stucwerk en dat kan nu ook niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom stellen jullie het kopen van een nieuwe keuken uit? Het lijkt me dat je juist nu door een keuken te kopen enigszins kunt bijdragen aan het draaiende houden van de economie.
die moeten voor Duitsland de kastanjes uit het vuur halen, krijgen ze weer wat IC bedden voorquote:Op maandag 30 maart 2020 23:40 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Inderdaad, Hoekstra en Rutte laten zich niet piepelen en spelen hoog spel. Prima, had al veel eerder moeten gebeuren.
omdat dat van de NRA moet denk ikquote:Op maandag 30 maart 2020 23:49 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom moet Trump altijd benadrukken dat wat the great US kan geen ander land in de wereld toe in staat is?
Omdat hij een narcist is. Profielschets is al 1000 keer naar voren gekomen. En meeste Amerikanen zijn zo. Zit in volksaard.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:49 schreef DonDruiper het volgende:
Waarom moet Trump altijd benadrukken dat wat the great US kan geen ander land in de wereld toe in staat is?
Waarom mag je vader niet mogen klussen? Die van mij is hier lekker bezig hoor. Ik zit ondertussen op zolder te werken.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:49 schreef Kyran het volgende:
[..]
Meerdere redenen. Moeten nog wat andere dingen gebeuren eerst en dat ligt nu ook stil. Mijn vader zou helpen met schilder- en stucwerk en dat kan nu ook niet.
Wij werken beiden in de zorg en willen ook niet dat midden in de verbouwing wij opeens ergens anders ingezet moeten worden.
Hebben wel toevallig echt net toezegging gedaan dat wij daar gaan kopen. Even piek en verdere gang van zaken afwachten en dan overgaan tot koop.
We spreken hem wel over een week of drie.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:49 schreef DonDruiper het volgende:
Want, achterban.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:49 schreef DonDruiper het volgende:
Heel veel landen hebben dat. Alleen Nederlanders zijn niet echt trots op hun land.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Omdat hij een narcist is. Profielschets is al 1000 keer naar voren gekomen. En meeste Amerikanen zijn zo. Zit in volksaard.
ja, hij heeft het over ards ratio's, volume per kg lichaamsgewicht, over lig posities, over spo2 volumes,over shock toestanden,quote:Op maandag 30 maart 2020 23:39 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Zegt hij iets meer dan relatief lage teugvolumes en hoge PEEP?
Nou dat mocht je hier gisteren niet zeggen, want andere landen (Turkije, Duitsland) waren minimaal net zo.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Omdat hij een narcist is. Profielschets is al 1000 keer naar voren gekomen. En meeste Amerikanen zijn zo. Zit in volksaard.
Ik ben vaak in Amerika geweest en vind de bevolking bijzonder vriendelijk en bescheiden.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:50 schreef Newone82 het volgende:
[..]
We zijn gewoon Calvinisten. En gelukkig maar.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heel veel landen hebben dat. Alleen Nederlanders zijn niet echt trots op hun land.
Fransen en Duitsers kunnen er ook wat van.
Valt mee, maar Nederlanders zijn ook nuchter en realistisch. We kunnen moeilijk roepen dat we de beste leger van de wereld hebbenquote:Op maandag 30 maart 2020 23:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heel veel landen hebben dat. Alleen Nederlanders zijn niet echt trots op hun land.
Fransen en Duitsers kunnen er ook wat van.
naar buiten echt wel, we weten ook alles beterquote:Op maandag 30 maart 2020 23:51 schreef PicoMMP het volgende:
Alleen Nederlanders zijn niet echt trots op hun land.
Komt overeen met 330 in Nederland. Bizarre aantallen jaquote:Op maandag 30 maart 2020 23:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
913 doden vandaag in spanje...
En calvinistisch zijn houdt ook in dat je altijd een mensenleven voor de economie stelt.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:52 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
We zijn gewoon Calvinisten. En gelukkig maar.
Dat wil het merendeel niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:52 schreef DonDruiper het volgende:
Ik vind het weerzinwekkend dat het merendeel van het volk deze man als hun president willen.
Nee hoor, alleen als het ook echt zo isquote:Op maandag 30 maart 2020 23:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
naar buiten echt wel, we weten ook alles beter
Klinkt als geen bijster nieuwe info voor een ANIOS IC / interne. Heb het inmiddels ook deels gekeken, en wel entertaining in een vogelvlucht gebracht!quote:Op maandag 30 maart 2020 23:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, hij heeft het over ards ratio's, volume per kg lichaamsgewicht, over lig posities, over spo2 volumes,over shock toestanden,
In andere woorden, ja. Min het woord "altijd".quote:Op maandag 30 maart 2020 23:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En calvinistisch zijn houdt ook in dat je altijd een mensenleven voor de economie stelt.
Prepare for landslide 2020, FOUR MORE YEARSquote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 23:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen als het ook echt zo is
Ik zie weinig Nederlanders in het buitenland met de Nederlandse vlag aan de auto door de straten toeteren bijvoorbeeld.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
naar buiten echt wel, we weten ook alles beter
Dat kan best. Maar Trump had niet de meeste stemmenquote:Op maandag 30 maart 2020 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prepare for landslide 2020, FOUR MORE YEARS.
Truequote:Op maandag 30 maart 2020 23:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat kan best. Maar Trump had niet de meeste stemmen
Het zijn ook altijd mensen met onterechte onderbuikgevoelens die dit soort dingen posten. Hetzelfde als de 'typisch Nederlands' posters.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zie weinig Nederlanders in het buitenland met de Nederlandse vlag aan de auto door de straten toeteren bijvoorbeeld.
Als we hier iets te trots of chauvinistisch worden zijn we gelijk racistisch tegenwoordig.
https://thehill.com/homen(...)r-coronavirus-deathsquote:FEMA sending refrigerator trucks to NYC for coronavirus deaths
The Federal Emergency Management Agency (FEMA) is sending refrigerator trucks to New York City to act as interim mortuaries for those who died from COVID-19, an official said Monday.
Thomas Von Essen, FEMA’s regional administrator, made the announcement during a press conference with New York City Mayor Bill de Blasio and said the agency has provided 42 people to help in the Manhattan Medical Examiner’s Office, CNBC reported.
“We are sending refrigeration trucks to New York to help with some of the problem on a temporary basis,” he said.
dat is gewoon debiel zijn maar chauvinisme kan je ook op andere manieren uitenquote:Op maandag 30 maart 2020 23:56 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zie weinig Nederlanders in het buitenland met de Nederlandse vlag aan de auto door de straten toeteren bijvoorbeeld.
Klopt, sorry, het ver-van-mijn-bed show calvinisme. Maar in principe telt elk leven, ook die in Italie.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:55 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
In andere woorden, ja. Min het woord "altijd".
Daar zal iedereen het over eens zijn. In een pandemie is het redden van ieder mensenleven jammer genoeg niet haalbaar.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Klopt, sorry, het ver-van-mijn-bed show calvinisme. Maar in principe telt elk leven, ook die in Italie.
Het meerendeel wil dat ook niet. Maar goed, 40-ish procent wat het wil vind ik ook al bizar hoog.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:52 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik ben vaak in Amerika geweest en vind de bevolking bijzonder vriendelijk en bescheiden.
Ik vind het weerzinwekkend dat het merendeel van het volk deze man als hun president willen.
Bij ons in de snijzaal gebruiken ze formaldehyde. Ruikt extreem naar vingerverf.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Weet iemand hier wat het conserveringsmiddel is wat in propofol voor diergeneeskunde zit?
Hoop niet dat ie de afgelopen tijd een bezoek aan de Vaticaanstad heeft gebrachttwitter:NCRonline twitterde op maandag 30-03-2020 om 23:25:57From @joshjmac: Cardinal Angelo De Donatis, who runs the day-to-day operations of the Diocese of Rome in the name of Pope Francis, has tested positive for the coronavirus. https://t.co/jxrjic1MwC reageer retweet
En wie bepaalt dan welke wel?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:00 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
Daar zal iedereen het over eens zijn. In een pandemie is het redden van ieder mensenleven jammer genoeg niet haalbaar.
Volgend jaar weer business as usual dusquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:03 schreef Predator40 het volgende:
"Eindelijk is er een sprankeltje hoop in deze coronacrisis. Farmareus Johnson & Johnson (J&J) zegt dat het begin volgend jaar al een vaccin klaar kan hebben. Het bedrijf pompt 1 miljard dollar (ruim 906 miljoen euro) in het onderzoek met steun van de Amerikaanse overheid.
Het bedrijf hoopt vanaf september te kunnen starten met het testen van het vaccin op mensen. Met het extra geld kunnen die tests worden bekostigd en ook de productiecapaciteit worden vergroot."
Bron: meerdere nieuws sites
er zijn nu dus 60 vaccins in ontwikkeling, er is meer dan genoeg funding voor en sommigen krijgen een fast track als de nood hoog is kan het opeens wel razendsnel, en er zijn natuurlijk bakken met geld mee te verdienen ook.
twitter:DrPeckPNP twitterde op zondag 29-03-2020 om 01:43:47This is how far back we have to put the swab to test you for #COVID19.
You might want to follow medical recommendations and #StayHome. https://t.co/gCMqUdpsEk reageer retweet
Mark my nose: Niet fijnquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DrPeckPNP twitterde op zondag 29-03-2020 om 01:43:47This is how far back we have to put the swab to test you for #COVID19.
You might want to follow medical recommendations and #StayHome. https://t.co/gCMqUdpsEk reageer retweet
Benzylacohol in PropoFlo 28™ ( Zoetis )quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Weet iemand hier wat het conserveringsmiddel is wat in propofol voor diergeneeskunde zit?
nope been there done that begin maart ......was gewoon het rhinovirus trouwensquote:
Lol!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:04 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DrPeckPNP twitterde op zondag 29-03-2020 om 01:43:47This is how far back we have to put the swab to test you for #COVID19.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |