SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom relaxen op het paleis van Stokj:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja dan kan je wel er iets moois bij/neerzetten maar thuglife blijft gewoon aanwezig..quote:Op maandag 30 maart 2020 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah joy, ik heb ook eens in zo'n springflat gewoond. Althans de flat naast die van ons stond er berucht om, maar ze waren beiden verder identiek. (Was in Deventer)
Waren overigens fakking dure appartementen, maar er tegenover stond een verpauperde, criminele wijk en waarschijnlijk kwamen de springers daar vandaan.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Helemaal goed meidquote:Op maandag 30 maart 2020 14:45 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb maar ff geopend @:Borrelnootje![]()
Eagles
[..]
Eagles![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mijn zoon en schoondochter wonen in die kleine flatjes daarquote:Op maandag 30 maart 2020 14:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oja idd ook...staan die er nog?
Hun flatje is net voor de corona ellende gerenoveerd
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Toch heeft die buurt wel wat.. zit je aan de rand maar toch vrij centraal. En dicht bij het water.. en ook best wel veel groen daar..quote:Op maandag 30 maart 2020 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn zoon en schoondochter wonen in die kleine flatjes daar
Hun flatje is net voor de corona ellende gerenoveerd
Heb jij even geluk
Sowieso!quote:Op maandag 30 maart 2020 14:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dan kan je wel er iets moois bij/neerzetten maar thuglife blijft gewoon aanwezig..
Ook altijd leuk van die probleemwijken die ze een likje verf geven of wat trespa platen tegen de gevel aan tyfen om het nog wat te laten lijken!
Shit, ik woon nu in een wijk die blijkbaar voorheen compleet verpauperd was.
Daar is de bulldozer overheen gegaan en nu staan er allemaal mooie, nette koop- en huurwoningen, maar de prijzen van de huizen hier liggen beduidend lager dan elders in de stad omdat het nog steeds de naam heeft, en omdat er her en der ook nog steeds mensen van een "andere" komaf wonen.Om maar te zwijgen van het sociale huurbuurtje dat ze onlangs iets verderop tegen de grond hebben gegooid en er nieuwbouw voor terug hebben geplaatst. Verschrikkelijk wat een achterbuurt! En die huizen zijn net 1 - 2 jaar oud!
![]()
![]()
Ja het probleem word niet echt aangepakt ja het is meer een korte termijnoplossing en ze denken ja als de buurt verpauperd bouwen we gewoon nieuwe mooie woningen maar die mensen blijven asoquote:Op maandag 30 maart 2020 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso!
Ook altijd leuk van die probleemwijken die ze een likje verf geven of wat trespa platen tegen de gevel aan tyfen om het nog wat te laten lijken!of ze herplaatsen de mensen ergens anders maar toch niet echt probleemoplossend.
Shit, ik woon nu in een wijk die blijkbaar voorheen compleet verpauperd was.
Daar is de bulldozer overheen gegaan en nu staan er allemaal mooie, nette koop- en huurwoningen, maar de prijzen van de huizen hier liggen beduidend lager dan elders in de stad omdat het nog steeds de naam heeft, en omdat er her en der ook nog steeds mensen van een "andere" komaf wonen.Om maar te zwijgen van het socialehuurbuurtje dat ze onlangs iets verderop tegen de grond hebben gegooid en er nieuwbouw voor terug hebben geplaatst. Verschrikkelijk wat een achterbuurt! En die huizen zijn net 1 - 2 jaar oud!
en dat zal altijd zo blijven.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik zelf woon in de aalanden, vlakbij de Rijnlaan en Waallaan , een paar minuten lopen en je zit in de natuurquote:Op maandag 30 maart 2020 14:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Toch heeft die buurt wel wat.. zit je aan de rand maar toch vrij centraal. En dicht bij het water.. en ook best wel veel groen daar..
Heb jij even geluk
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ahhh dicht bij de aldiquote:Op maandag 30 maart 2020 14:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zelf woon in de aalanden, vlakbij de Rijnlaan en Waallaan , een paar minuten lopen en je zit in de natuur
mijn beste vriendinnetje woonde daar toen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wij wonen hier nog niet zo lang, maar we zien meerdere buurten die duidelijk voorheen netjes waren, maar die nu in een rap tempo aan het verpauperen zijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja het probleem word niet echt aangepakt ja het is meer een korte termijnoplossing en ze denken ja als de buurt verpauperd bouwen we gewoon nieuwe mooie woningen maar die mensen blijven aso
en dat zal altijd zo blijven.
Dan zie je bijvoorbeeld huizen waarin het gras en onkruid in de voortuin op okselhoogte staat en de bruin/gele vitrage opgeknoopt zit en je een peertje als lichtbron aan het plafond ziet hangen, en tussen die huizen in zie je dan ineens een keurig verzorgd tuintje en met smaakvolle decoratie voor de ramen. Daar zie je dan een oud stelletje zitten dat daar altijd gewoond heeft maar die hun geliefde buurtje nu hard achteruit ziet gaan..![]()
Ja toch is het een aparte situatie, want ja wie wil nou in buurt wonen waar mensen zich niet veilig voelen of dat je denkt ja dit ziet er niet uit.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij wonen hier nog niet zo lang, maar we zien meerdere buurten die duidelijk voorheen netjes waren, maar die nu in een rap tempo aan het verpauperen zijn.
Dan zie je bijvoorbeeld huizen waarin het gras en onkruid in de voortuin op okselhoogte staat en de bruin/gele vitrage opgeknoopt zit en je een peertje als lichtbron aan het plafond ziet hangen, en tussen die huizen in zie je dan ineens een keurig verzorgd tuintje en met smaakvolle decoratie voor de ramen. Daar zie je dan een oud stelletje zitten dat daar altijd gewoond heeft maar die hun geliefde buurtje nu hard achteruit ziet gaan..
Maar hard gezegd tokkies gonna tokkie en hebben andere normen en waardes.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Vlakbij de Aldi iddquote:Op maandag 30 maart 2020 14:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ahhh dicht bij de aldi
mijn beste vriendinnetje woonde daar toen![]()
lol !! Ik ken wel een hoop jonge meiden die daar hebben gewoond
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
zou maar zo kunnen dat je haar kent of iemand anders die ik vroegah kendequote:Op maandag 30 maart 2020 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vlakbij de Aldi idd![]()
lol !! Ik ken wel een hoop jonge meiden die daar hebben gewoond
Ja de ergste buurten hier bestaan uit blanke Tokkies, en uit Somaliërs.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja toch is het een aparte situatie, want ja wie wil nou in buurt wonen waar mensen zich niet veilig voelen of dat je denkt ja dit ziet er niet uit.
Maar hard gezegd tokkies gonna tokkie en hebben andere normen en waardes.
Een huis dat mij altijd het meeste opvalt is eentje met een idioot hoge schutting om de tuin (waarvan al een plank is afgeknapt omdat er iemand overheen wilde klimmen) en waarin je allerlei party-tenten en vlaggen van allerlei biermerken ziet staan en hangen.
Daar scheen een tijdje geleden een groot feest geweest te zijn waarop extreem hard gevochten werd. Een buurvrouw vertelde me dat ze ondanks de muziek en lawaai in slaap was gevallen, maar ze werd wakker van de klappen die iemand daar opliep.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2020 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de ergste buurten hier bestaan uit blanke Tokkies, en uit Somaliërs.
Een huis dat mij altijd het meeste opvalt is eentje met een idioot hoge schutting om de tuin (waarvan al een plank is afgeknapt omdat er iemand overheen wilde klimmen) en waarin je allerlei party-tenten en vlaggen van allerlei biermerken ziet staan en hangen.
Daar scheen een tijdje geleden een groot feest geweest te zijn waarop extreem hard gevochten werd. Een buurvrouw vertelde me dat ze ondanks de muziek en lawaai in slaap was gevallen, maar ze werd wakker van de klappen die iemand daar opliep.![]()
![]()
![]()
die hard tokkies dus wel
Ik zwaai naar dieren.![]()
Dat moet haast wel!! Hoewel jij wel wat jaartjes jonger bent (jij bent ongeveer rond de 24?)quote:Op maandag 30 maart 2020 14:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zou maar zo kunnen dat je haar kent of iemand anders die ik vroegah kende
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
sow., nou gezelligquote:Op maandag 30 maart 2020 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de ergste buurten hier bestaan uit blanke Tokkies, en uit Somaliërs.
Daar scheen een tijdje geleden een groot feest geweest te zijn waarop extreem hard gevochten werd. Een buurvrouw vertelde me dat ze ondanks de muziek en lawaai in slaap was gevallen, maar ze werd wakker van de klappen die iemand daar opliep.trouwens ik kijk niet neer op tokkies de naam is wat negatief. Niet denigrerend bedoeld maar het is vaak gewoon een ander slag volk.
veel ouderquote:Op maandag 30 maart 2020 15:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat moet haast wel!! Hoewel jij wel wat jaartjes jonger bent (jij bent ongeveer rond de 24?)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
27. en deze week word ik nog ouder RIP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan er maar slecht mee dealen maarja
wat doe je eraan NIKS
Ik woon in een straat die vroeger ook wel berucht stond..schietpartijen en knokken etc..gelukkig nu niet meer...Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2020 15:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
veel ouder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 maart 2020 15:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
veel ouder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme, fossiel!
Heb je Napoleon nog de hand geschud?![]()
quote:Op maandag 30 maart 2020 15:03 schreef ToT het volgende:
[..]Godverdomme, fossiel!
Heb je Napoleon nog de hand geschud?![]()
ik word rammig NIET FOKKEN![]()
![]()
![]()
Oh jeequote:Op maandag 30 maart 2020 15:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
veel ouder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had beter mijn mond moeten houden
..maar het komt goed
![]()
![]()
Maar dan denk ik idd dat je wat mensen kent
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 30 maart 2020 15:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
ik word rammig NIET FOKKEN![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Sowieso tof kanaal van dat beest!Motherfucker heeft een groep wilde honden te grazen genomen dat het op zijn gezinnetje gemunt had!
Er lag bloed van die honden en 1 van zijn hoorns was afgebroken in het gevecht, maar hij en zijn gezinnetje hadden geen schrammetje opgelopen!
Anyway, ik ben wel ietsjes ouder dan jij!![]()
![]()
je mag alles zeggen van jou kan ik het hebbenquote:Op maandag 30 maart 2020 15:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jeeik had beter mijn mond moeten houden
..maar het komt goed
![]()
![]()
Maar dan denk ik idd dat je wat mensen kent
![]()
het maakt niet uit want het is gewoon zo
Ik heb wel een cadeautje voor jequote:Op maandag 30 maart 2020 15:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ontken gewoon dat ik jarig ben
![]()
![]()
Vlakbij het station?quote:Op maandag 30 maart 2020 15:02 schreef Geerd het volgende:
Ik woon in een straat die vroeger ook wel berucht stond..schietpartijen en knokken etc..gelukkig nu niet meer...
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.![]()
Slimquote:Op maandag 30 maart 2020 15:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik ontken gewoon dat ik jarig ben
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat mag geen problemen meequote:Op maandag 30 maart 2020 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Sowieso tof kanaal van dat beest!Motherfucker heeft een groep wilde honden te grazen genomen dat het op zijn gezinnetje gemunt had!
Anyway, ik ben wel ietsjes ouder dan jij!![]()
ja echt bazig zijn ze. Wat wel grappig is. Ik ben ram maar mijn ascendant is ook ram.
Extra rammig
Niets mis met jouw leeftijd ...je bent gewoon een hele toffe chickaquote:Op maandag 30 maart 2020 15:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je mag alles zeggen van jou kan ik het hebben
![]()
het maakt niet uit want het is gewoon zo
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
lief...quote:Op maandag 30 maart 2020 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niets mis met jouw leeftijd ...je bent gewoon een hele toffe chicka![]()
ja soms is het gewoon confronterend ofzo ik weet niet wat het is Het gaat zo snel.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op maandag 30 maart 2020 15:07 schreef Geerd het volgende:
[..]Oh nice!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Tijd vliegt idd als je ouder wordt...in januari kijk je beetje uit naar de vakanties die je gaat hebben april en mei lekkere maanden vaak kwa salaris..belastingterug en vakantiegeld..naja en als de vakanties weer op zijn...is het wachten op de feestdagen en dan is het weer januariquote:Op maandag 30 maart 2020 15:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lief...![]()
ja soms is het gewoon confronterend ofzo ik weet niet wat het is Het gaat zo snel.Ik zwaai naar dieren.![]()
Ja, maar dat is zo'n instelling van je leeft om te werken, niet dat werken bijzaak is.. maar dat gebeurt snel. En naja ieder is daar anders in maar zou doodongelukkig worden persoonlijk als dat de hoogtepunten zijn elk jaar en waar je naar toe leeft.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tijd vliegt idd als je ouder wordt...in januari kijk je beetje uit naar de vakanties die je gaat hebben april en mei lekkere maanden vaak kwa salaris..belastingterug en vakantiegeld..naja en als de vakanties weer op zijn...is het wachten op de feestdagen en dan is het weer januari'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wat royaal sociaal van jequote:Op maandag 30 maart 2020 15:12 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
jup ..ik heb nog plek zat over kom je erbij wonen ./ ?
maar slecht idee
voor jou
Sja..ik werk wel veel om juist weer leuke dingen te kunnen doen..en daar heb je vaak toch weer vakantie voor nodig..quote:Op maandag 30 maart 2020 15:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo'n instelling van je leeft om te werken, niet dat werken bijzaak is.. maar dat gebeurt snel. En naja ieder is daar anders in maar zou doodongelukkig worden persoonlijk als dat de hoogtepunten zijn elk jaar en waar je naar toe leeft.Ik zwaai naar dieren.![]()
er was zo'n urban legend maar dat word wel over meer zaken gezegd.. dat er in de knoflooksaus sperma zat..quote:
Dat soort verhalen heb ik ook over tenten in Deventer gehoordquote:Op maandag 30 maart 2020 15:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
er was zo'n urban legend maar dat word wel over meer zaken gezegd.. dat er in de knoflooksaus sperma zat..
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja precies dat is het ook. Je moet wel anders is je kwaliteit van leven toch minder goed.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja..ik werk wel veel om juist weer leuke dingen te kunnen doen..en daar heb je vaak toch weer vakantie voor nodig..
Weinig keus dat het anders kan. En natuurlijk word werk ook deel van je identiteit dat is logisch.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ach extra eiwitten en als je het niet proeft/weet boeiendquote:Op maandag 30 maart 2020 15:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
er was zo'n urban legend maar dat word wel over meer zaken gezegd.. dat er in de knoflooksaus sperma zat..
universeel dusquote:Op maandag 30 maart 2020 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat soort verhalen heb ik ook over dat soort tenten in Deventer gehoordmiss wel broodje aap verhaal
wat niet weet wat niet deertquote:Op maandag 30 maart 2020 15:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ach extra eiwitten en als je het niet proeft/weet boeiend![]()
![]()
![]()
vergeten te lunchen
ga ik nu doen voordat ik extra rammig word
miss tot later anders wens ik jullie een gezegende dag angels
doei x'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik weet wel dat daar dingen over in het nieuws/krant oid zijn geweest ...(niet specifiek over die tent )maar hoe het zit en wat er van waar is weet ik nietquote:Op maandag 30 maart 2020 15:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
universeel dusmiss wel broodje aap verhaal
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Fijne dagquote:Op maandag 30 maart 2020 15:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
vergeten te lunchen
ga ik nu doen voordat ik extra rammig word
miss tot later anders wens ik jullie een gezegende dag angels
doei x![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
o hahaha nog ergerquote:Op maandag 30 maart 2020 15:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat daar dingen over in het nieuws/krant oid zijn geweest ...(niet specifiek over die tent )maar hoe het zit en wat er van waar is weet ik niet
gewoon BEWIJS![]()
![]()
Klopt ,al heb ik er in mijn directe omgeving nog niets over gehoord van mensenquote:Op maandag 30 maart 2020 15:21 schreef Geerd het volgende:
Corona gaat ook wel lekker rond zwolle trouwens zie ik....My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee ik ook niet...quote:Op maandag 30 maart 2020 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt ,al heb ik er in mijn directe omgeving nog niets over gehoord van mensenIk zwaai naar dieren.![]()
Zwollluhh de gekste?![]()
Man man man, wilde ik net genieten van mijn middagsnack, belt er iemand van het werk op die mijn advies nodig heeft. Zit je zo weer een uur aan de telefoon...Gelukkig net mijn snack opgegeten.![]()
je passie is eten. Heb je ook een dad bod? 😜 of goede stofwisseling.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:22 schreef stokj het volgende:
Zwollluhh de gekste?![]()
Man man man, wilde ik net genieten van mijn middagsnack, belt er iemand van het werk op die mijn advies nodig heeft. Zit je zo weer een uur aan de telefoon...Gelukkig net mijn snack opgegeten.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik heb geen wasbordje maar ook geen dad bod. Ergens daartussen in denk ik. Mijn stofwisseling is normaal. Maar ik loop veel. Het sporten zelf mag wel wat intensiever. Laten we zeggen dat ik aan minimale beweging doe om gezond te blijvenquote:Op maandag 30 maart 2020 16:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je passie is eten. Heb je ook een dad bod? 😜 of goede stofwisseling.(moet ook wel als je van lekker eten houdt).
![]()
Hahaquote:Op maandag 30 maart 2020 17:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb geen wasbordje maar ook geen dad bod. Ergens daartussen in denk ik. Mijn stofwisseling is normaal. Maar ik loop veel. Het sporten zelf mag wel wat intensiever. Laten we zeggen dat ik aan minimale beweging doe om gezond te blijven(moet ook wel als je van lekker eten houdt).
het werkt wat je doet zonder maximale moeite. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan 😎🙏
Haha zolang je het minimale doet dan is het goed. Alles wat je daarboven doet is beter.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hahahet werkt wat je doet zonder maximale moeite. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan 😎🙏
Nee, ik vind sporten wel leuk maar door het werk kom ik daar niet aan toe. Daarom, zeker met het thuiswerken, kan ik na de lunch even naar buiten gaan lopen en tegelijkertijd wat zaken telefonisch afhandelen en de gedachten ordenen.![]()
Uitlaatklep effect.. bevalt het thuiswerken? Multitasken for the win dat blijkt 😜quote:Op maandag 30 maart 2020 17:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha zolang je het minimale doet dan is het goed. Alles wat je daarboven doet is beter.
Nee, ik vind sporten wel leuk maar door het werk kom ik daar niet aan toe. Daarom, zeker met het thuiswerken, kan ik na de lunch even naar buiten gaan lopen en tegelijkertijd wat zaken telefonisch afhandelen en de gedachten ordenen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Niet gewoon #viesdik zijn als je van eten houdtquote:Op maandag 30 maart 2020 17:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb geen wasbordje maar ook geen dad bod. Ergens daartussen in denk ik. Mijn stofwisseling is normaal. Maar ik loop veel. Het sporten zelf mag wel wat intensiever. Laten we zeggen dat ik aan minimale beweging doe om gezond te blijven(moet ook wel als je van lekker eten houdt).
![]()
![]()
![]()
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
dad bod? Moest ff googelenquote:Op maandag 30 maart 2020 16:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je passie is eten. Heb je ook een dad bod? 😜 of goede stofwisseling.Ik zwaai naar dieren.![]()
Je lichaam in verval aka het vaderschapslichaam (bierbuikje enzo 😜)quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Was druk bezig om de mijne weg te werken...hoop dat ik niet teveel in verval raak door dat corona...quote:Op maandag 30 maart 2020 18:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je lichaam in verval aka het vaderschapslichaam (bierbuikje enzo 😜)Ik zwaai naar dieren.![]()
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_18.21.ProductTitlequote:Op maandag 30 maart 2020 18:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was druk bezig om de mijne weg te werken...hoop dat ik niet teveel in verval raak door dat corona...![]()
Denk het niet..juist nu heb je meer tijd voor jezelf toch (al zijn de omstandigheden minder maar je kan mog naar buiten). Weetje wat ik zo dacht veel mensen vinden het raar dat ze meer mensen zien in het park. Die ze normaal nooit zien of iets in die trant en nu wel. De gedachte die toen bij mij opkwam is.. ja die mensen kunnen miss normaal gesproken niet naar het park omdat ze moeten werken. Het kan zomaar 😜quote:Op maandag 30 maart 2020 18:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was druk bezig om de mijne weg te werken...hoop dat ik niet teveel in verval raak door dat corona...'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja klopt maar elke dag hardlopen is ook niet gezond denk ik...paar dagen herstellen is wel beter..en ik heb thuis geen sportschool..ja je kunt heel veel oefeningen doen maar dat is toch wel beetje categorie yoga.....gewoon lekker bankdrukken en met gewichten bezig zijnquote:Op maandag 30 maart 2020 18:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Denk het niet..juist nu heb je meer tijd voor jezelf toch (al zijn de omstandigheden minder maar je kan mog naar buiten). Weetje wat ik zo dacht veel mensen vinden het raar dat ze meer mensen zien in het park. Die ze normaal nooit zien of iets in die trant en nu wel. De gedachte die toen bij mij opkwam is.. ja die mensen kunnen miss normaal gesproken niet naar het park omdat ze moeten werken. Het kan zomaar 😜![]()
![]()
Ziet er idd niet verkeerd uit ja...quote:Op maandag 30 maart 2020 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)1_18.21.ProductTitleIk zwaai naar dieren.![]()
balance is key 💪quote:Op maandag 30 maart 2020 18:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja klopt maar elke dag hardlopen is ook niet gezond denk ik...paar dagen herstellen is wel beter..en ik heb thuis geen sportschool..ja je kunt heel veel oefeningen doen maar dat is toch wel beetje categorie yoga.....gewoon lekker bankdrukken en met gewichten bezig zijn![]()
Yes...2x per week cardio 3 keer per week kracht deed ik en nog beetje zwemmen...quote:Ik zwaai naar dieren.![]()
Toch best veel hoor qua actieve workouts.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Yes...2x per week cardio 3 keer per week kracht deed ik en nog beetje zwemmen...'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja maar wel lekkerquote:Op maandag 30 maart 2020 18:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Toch best veel hoor qua actieve workouts.![]()
18kg kwijt sinds vorig jaar april...vet percentage van 27.5 naar 15.1 dusja ging aardig de goede kant opquote:![]()
waauw. Goed bezig man. 🙌quote:Op maandag 30 maart 2020 18:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
18kg kwijt sinds vorig jaar april...vet percentage van 27.5 naar 15.1 dusja ging aardig de goede kant op
Ja zat wel een beetje op een punt van ...wil ik zo doorgaan met een kilo zwaarder per jaar...of ga ik er nu aan werken nu het nog te doen is ..quote:Ik zwaai naar dieren.![]()
Zolang jij je maar goed voeltquote:Op maandag 30 maart 2020 18:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja zat wel een beetje op een punt van ...wil ik zo doorgaan met een kilo zwaarder per jaar...of ga ik er nu aan werken nu het nog te doen is ..maar je hebt iig veel doorzettingsvermogen 18 kg is veel.
Ik hou wel van een beetje bewegingquote:Op maandag 30 maart 2020 17:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Uitlaatklep effect.. bevalt het thuiswerken? Multitasken for the win dat blijkt 😜
Thuiswerken bevalt me wel, lekker je eigen planning doen. Voordeel bij mij is dat ik geen werkbezoeken hoef af te leggen en alles digitaal gaat. Dus dat scheelt bij mij in tijd. Verder stromen de inlichtingen iedere ochtend en avond binnen en gaan de dossiers nu volledig digitaal.
En tegelijkertijd wissel ik het af met een beetje FOK!, Netflix of iets anders![]()
![]()
Ik wil niet zwanger van eten zijnquote:Op maandag 30 maart 2020 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet gewoon #viesdik zijn als je van eten houdt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dat het zo kan voor jou.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje beweging
Thuiswerken bevalt me wel, lekker je eigen planning doen. Voordeel bij mij is dat ik geen werkbezoeken hoef af te leggen en alles digitaal gaat. Dus dat scheelt bij mij in tijd. Verder stromen de inlichtingen iedere ochtend en avond binnen en gaan de dossiers nu volledig digitaal.
En tegelijkertijd wissel ik het af met een beetje FOK!, Netflix of iets anders'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Keiharde porno!![]()
Watquote:Op maandag 30 maart 2020 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben zwanger van een achtling
Toch @:madam-april'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat is met gewone zwangerschap ook zo. Die van mij gedroeg zich in ieder geval zo vandaagquote:Op maandag 30 maart 2020 19:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En uiteindelijk.. is het een drol 💩Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
FOTO!quote:Op maandag 30 maart 2020 19:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En uiteindelijk.. is het een drol 💩Ik zwaai naar dieren.![]()
Zo dik is mijn foodbabybuikquote:
Keiharde porno!![]()
Soort vanquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hahaha.. miss in je lintworm actiever dan normaalquote:Op maandag 30 maart 2020 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is met gewone zwangerschap ook zo. Die van mij gedroeg zich in ieder geval zo vandaag'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Om m'n kind nou een lintworm te noemen vind ik wat ver gaanquote:Op maandag 30 maart 2020 19:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hahaha.. miss in je lintworm actiever dan normaalDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
😂 hahaha sorry had niet door dat je echt over je kind hadquote:Op maandag 30 maart 2020 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Om m'n kind nou een lintworm te noemen vind ik wat ver gaan'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op maandag 30 maart 2020 19:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
😂 hahaha sorry had niet door dat je echt over je kind had![]()
Hij was schijt irritant vandaagDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Toch veel overeenkomsten toch met de drol 😜quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Klopt. Daarom zei ik dat net ookquote:Op maandag 30 maart 2020 19:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Toch veel overeenkomsten toch met de drol 😜Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Truequote:Op maandag 30 maart 2020 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben zwanger van een achtling
Toch @:madam-april![]()
![]()
Afterdinnerdip zwaar aanwezig. Ff lekker slapen 🥰🥰🥰🥰 peace out'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:
Trustenquote:Op maandag 30 maart 2020 19:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Afterdinnerdip zwaar aanwezig. Ff lekker slapen 🥰🥰🥰🥰 peace outDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
handjes boven de dekens he !quote:Op maandag 30 maart 2020 19:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Afterdinnerdip zwaar aanwezig. Ff lekker slapen 🥰🥰🥰🥰 peace outIk zwaai naar dieren.![]()
Dat blijkt maar weer. Zeker niet nu het grote gross thuis zit vanwege de coronaquote:Op maandag 30 maart 2020 19:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
we kunnen ze ook geen seconde alleen laten.....
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja precies.....quote:Op maandag 30 maart 2020 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer. Zeker niet nu het grote gross thuis zit vanwege de corona
Gibsie![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 30 maart 2020 19:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En dan ben zelfs ik ook nog niet aanwezigOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2020 19:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sorry, kan even niet zo gauw 1 bedenken![]()
![]()
booker Tquote:Op maandag 30 maart 2020 20:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ging even zoeken op een Booker-T gifjeX10
[ afbeelding ]
Keiharde porno!![]()
Die vond ik altijd wel lachen. Heeft sowieso meerdere grappige gifjesquote:
Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2020 19:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Fijn dat het zo kan voor jou.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Stok, nog roti gegeten ?quote:Op maandag 30 maart 2020 20:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en eten? Heb je speciale gerechten die er bovenuit steken?Ook in moeilijke tijden.![]()
nrrquote:Op maandag 30 maart 2020 20:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en eten? Heb je speciale gerechten die er bovenuit steken?Was ook wel leuk ja, niet zo heel erg meer nadat hij bij tna had gezeten en weer terug kwam.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die vond ik altijd wel lachen. Heeft sowieso meerdere grappige gifjesDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Nee de laatste twee dagen niet meer. Jij?quote:
Ik had van het weekend een Thaise curryschotel gemaakt. Heerlijk. Vooral het dampen was ook fijn. Vandaag twee keer gedraaid![]()
![]()
Haha zag het in Amsterdam topic, vandaarquote:Op maandag 30 maart 2020 20:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee de laatste twee dagen niet meer. Jij?
Ik had van het weekend een Thaise curryschotel gemaakt. Heerlijk. Vooral het dampen was ook fijn. Vandaag twee keer gedraaid
Klinkt goed ! Ik heb bakjes sate opgewarmd, rijst en sperziebonen gekookt, was dikke prima !Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ging even zoeken op een Booker-T gifjeX10
[ afbeelding ]![]()
![]()
Stooooook ik heb je hulp/advies nodigquote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Kan ik anders helpen?quote:Op maandag 30 maart 2020 21:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Stooooook ik heb je hulp/advies nodig![]()
Ja ik zag dat ze hadden gevraagd of ik nog naar die winkel was gegaan. Misschien dat ik morgen even ga om wat lekkers te halen en anders wordt het dit weekend. Ik wil in ieder geval wel gauw langsgaan.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha zag het in Amsterdam topic, vandaar
Klinkt goed ! Ik heb bakjes sate opgewarmd, rijst en sperziebonen gekookt, was dikke prima !
Lekker! Vooral de saté en rijst combinatie is lekker.![]()
Vertel Kopjequote:Op maandag 30 maart 2020 21:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Stooooook ik heb je hulp/advies nodig![]()
![]()
Vals alarm, hij is weer actief!
Edit: Jaaaa, de oogjes beginnen nu wel wat kleiner te worden!
[ Bericht 27% gewijzigd door ToT op 31-03-2020 04:29:45 ]![]()
Goedemorgen allen
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Mogguh sletjesDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Op dit tijdstip...man man man...:Pquote:Op dinsdag 31 maart 2020 03:54 schreef ToT het volgende:
Stuiterballetje hier in huis!![]()
Slapen? Nooit van gehoord! [ afbeelding ]![]()
Waar is dat? Steam, PS4?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom Left 4 Dead 2 spelen, nu met coronamodus![]()
Helloquote:goedddd.. Rustig dagje vandaag
Jaaaquote:maar zo toch maar wat gaan doen.
Ik ga douchen nu. Smirkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:18 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaamaar zo toch maar wat gaan doen.
![]()
![]()
Hey Gibskanonquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja hallon met de ballon
Poetsiepaai
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
zo, telefonisch overleg ook weer gehad voor vandaag.
Iedereen al helemaal in spanning voor de persconferentie van vanavond?
Hoewel volgens mij alles al gelekt is
Keiharde porno!![]()
Morgen Lock Downquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:42 schreef dud0r het volgende:
zo, telefonisch overleg ook weer gehad voor vandaag.
Iedereen al helemaal in spanning voor de persconferentie van vanavond?
Hoewel volgens mij alles al gelekt is
EINZ Apfrilll__!111!!!11
Gok voornamelijk verlenging van de huidige maatregelen tot eind april en dan wordt er opnieuw gekeken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Morgen Lock Down
EINZ Apfrilll__!111!!!11
Als er dan een duidelijke daling is zullen ze wel langzaam aan dingen weer op laten starten. Ga je dan in 1 klap weer alles open gooien krijg je twee weken daarna weer een piek
Keiharde porno!![]()
Daarom denk ik dat half Mei het leven weer enigszins op gang komt,Vandaar ook 1 Juni ( twee weken er tussen ) dat de grote evenement niet door mogen gaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gok voornamelijk verlenging van de huidige maatregelen tot eind april en dan wordt er opnieuw gekeken.
Als er dan een duidelijke daling is zullen ze wel langzaam aan dingen weer op laten starten. Ga je dan in 1 klap weer alles open gooien krijg je twee weken daarna weer een piekOok in moeilijke tijden.![]()
Dat zou mooi op tijd voor mijn verjaardag zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat half Mei het leven weer enigszins op gang komt,Vandaar ook 1 Juni ( twee weken er tussen ) dat de grote evenement niet door mogen gaan.![]()
![]()
ik verwacht dat de grote evenmenten zelfs nog tot eind juli verlengd zullen worden. En dat er tot september een restrictie op omvang zal zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat half Mei het leven weer enigszins op gang komt,Vandaar ook 1 Juni ( twee weken er tussen ) dat de grote evenement niet door mogen gaan.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Daar zal je best nog eens gelijk in kunnen krijgen. Vooral omdat er nu vanuit China geluiden komen dat Italië dezelfde fout maakt. Mensen opnemen in eht ziekenhuis in plaats van lekker bij familie laten uitzieken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik verwacht dat de grote evenmenten zelfs nog tot eind juli verlengd zullen worden. En dat er tot september een restrictie op omvang zal zijn.Ook in moeilijke tijden.![]()
En italie heeft weer commentaar op het beleid dat hier op het moment gevoerd wordt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daar zal je best nog eens gelijk in kunnen krijgen. Vooral omdat er nu vanuit China geluiden komen dat Italië dezelfde fout maakt. Mensen opnemen in eht ziekenhuis in plaats van lekker bij familie laten uitzieken.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Natuurlijk. Stelletje armoedzaaiers. Geldt ook voor Spanje. Twee bodemloze putten waar we dus géén geld in moeten pompen. Doe dat maar in de (nood) lijdende ondernemers, horeca etc.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
En italie heeft weer commentaar op het beleid dat hier op het moment gevoerd wordt.Ook in moeilijke tijden.![]()
![]()
ben zo trots 😜 4 weken geleden was het niks en nu al een mooie tomatenplant in wording. 🥰
O zie zooi liggen op de vensterbank 👻 ik ga weer verder ✌'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nice!!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[ afbeelding ]ben zo trots 😜 4 weken geleden was het niks en nu al een mooie tomatenplant in wording. 🥰![]()
ik wilde weer autoflowers kweken ,maar ik kan niet naar de growshop voor speciale aarde
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
O nice je eigen wietjes kweken. Scheelt ook veel geld. Helaas voor jouquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nice!!![]()
ik wilde weer autoflowers kweken ,maar ik kan niet naar de growshop voor speciale aarde
Jaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O nice je eigen wietkes kweken. Scheelt ook veel geld. Helaas voor jou
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Laat maar, is al niet meer nodigquote:
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Heb je gezien wat voor weer het word komende week?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor weer het word komende week? [ afbeelding ]![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja samen blijquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik word ook blij daarvan samen blij 😎![]()
Het zonnetje schijnt hier nu ook heerlijk...zo meteen een frisse neus halen en genieten van de zonnestraaltjes
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heerlijk!!! Enjoy iig xquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja samen blij![]()
Het zonnetje schijnt hier nu ook heerlijk...zo meteen een frisse neus halen en genieten van de zonnestraaltjes'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Komt goed !! Jij ook !! En je plantje gaat goed!!quote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dankjewel pussylady. Ja lekker chillen vandaag en moet opruimen dat stel ik steeds uit en moet er maar eens aan beginnen.. en daarna miss mijzelf belonen met wijn 😜quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Komt goed !! Jij ook !! En je plantje gaat goed!!'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Drinken is eigenlijk niet verstandig maar 1 wijntje kan wel. Peace out en fijne dag jullie.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Is het gelukt?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Laat maar, is al niet meer nodig![]()
Je hebt groot gelijk!!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dankjewel pussylady. Ja lekker chillen vandaag en moet opruimen dat stel ik steeds uit en moet er maar eens aan beginnen.. en daarna miss mijzelf belonen met wijn 😜![]()
Opruimen moet ik ook nog doen ,maar dat stel ik standaard uit![]()
Maar ook ik heb me voorgenomen om morgen een start te maken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eerst zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb je gezien wat voor weer het word komende week? [ afbeelding ]![]()
![]()
Fijne dag chicka en geniet van de zonquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Drinken is eigenlijk niet verstandig maar 1 wijntje kan wel. Peace out en fijne dag jullie.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
You can do it.! Just do it 😎quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk!!![]()
Opruimen moet ik ook nog doen ,maar dat stel ik standaard uit![]()
Maar ook ik heb me voorgenomen om morgen een start te maken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:dit is toch bewijs
vice versa ☀quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Fijne dag chicka en geniet van de zon'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]dit is toch bewijs
[..]
vice versa ☀
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ga je telefoon opladen nootje!Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Eerst de zon op die dag op dat tijdstip zienquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]dit is toch bewijs
[..]
vice versa ☀![]()
![]()
KOOOOOPJECHIIIIIIIIIIIIIINODenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ook al gedaan heerlijk hardgelopen !!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja samen blij![]()
Het zonnetje schijnt hier nu ook heerlijk...zo meteen een frisse neus halen en genieten van de zonnestraaltjesIk zwaai naar dieren.![]()
Maar wat dan? Nieuwe date?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Laat maar, is al niet meer nodig![]()
![]()
quote:Ja daar hoopte ik op, maar het heeft niet uitgepakt zoals ik wildequote:
Oh jammer....quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Ja daar hoopte ik op, maar het heeft niet uitgepakt zoals ik wilde![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Ja daar hoopte ik op, maar het heeft niet uitgepakt zoals ik wildeJammer Kopje. Komt goed, heb geduld
![]()
![]()
Wie?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Snel, FB topic tekens DM topicgast speelt met vuur
![]()
Ja nee laat maar, ik wil gewoon daten en vond hem wel erg leuk. Maarja komen nog wel anderenquote:
Waardoor is het misgelopen? (als je liever niet hier wilt zeggen is het geen probleem)quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja nee laat maar, ik wil gewoon daten en vond hem wel erg leuk. Maarja komen nog wel anderen![]()
Nou hij begreep niet dat ik interesse had denk ik, dus gesprek is spaak gelopenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:54 schreef stokj het volgende:
Waardoor is het misgelopen? (als je liever niet hier wilt zeggen is het geen probleem)
Was het iemand met een technische achtergrond? Die hebben dit soort dingen meestal niet gauw door.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou hij begreep niet dat ik interesse had denk ik, dus gesprek is spaak gelopen![]()
Ja want heb hem leren kennen bij FASquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:55 schreef stokj het volgende:
Was het iemand met een technische achtergrond? Die hebben dit soort dingen meestal niet gauw door.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Als je iemand tegenkomt die een techneut is en in zo een 'cocon' leeft probeer je wat directer te zijn in wat je wilt. En directer in je signalen. Niet gelijk een hand op zijn been etc maar wat duidelijker zijn in wat je wilt. Je voelt vanzelf wel aan hoever je moet gaan met je directheid.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja want heb hem leren kennen bij FAS![]()
![]()
Geen reden om sceptisch te zijn ☀quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Eerst de zon op die dag op dat tijdstip zien'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja ach zie hem toch (voorlopig) niet meer, want zit weer op de vloer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je iemand tegenkomt die een techneut is en in zo een 'cocon' leeft probeer je wat directer te zijn in wat je wilt. En directer in je signalen. Niet gelijk een hand op zijn been etc maar wat duidelijker zijn in wat je wilt. Je voelt vanzelf wel aan hoever je moet gaan met je directheid.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Toch wel met een benzine aggregaat erin?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch wel met een benzine aggregaat erin?Is het nodig dan?
![]()
![]()
Vakantieeeeeee!!!! 😜quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wordt nog wat,eind april, tering.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Meh, ik verwacht wel dat het nog langer zal duren. Zeker omdat er geruchten blijven komen van een tweede, veel grotere golf van het corona-virus.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wordt nog wat,eind april, tering.
En al zou het bij deze golf blijven, dan nog is het eind april niet zomaar ineens helemaal verdwenen. Als ze dan alles weer open gooien, krijg je het weer keihard terug.![]()
Houd je het nog een beetje vol Gibbie in je isolatie?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wordt nog wat,eind april, tering.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Nee dat weet ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik verwacht wel dat het nog langer zal duren. Zeker omdat er geruchten blijven komen van een tweede, veel grotere golf van het corona-virus.
En al zou het bij deze golf blijven, dan nog is het eind april niet zomaar ineens helemaal verdwenen. Als ze dan alles weer open gooien, krijg je het weer keihard terug.Uiteraard zullen na die datum de nodige maatregelen van kracht blijven.
Duurt allemaal wel pokkelang.Ook in moeilijke tijden.![]()
Moeilijkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Houd je het nog een beetje vol Gibbie in je isolatie?Vind het geen fuck aan.
Tja en ff een weekendje naar de Filipijnen zit er voorlopig ook ff niet in met de gesloten luchtruimen....quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
MoeilijkVind het geen fuck aan.
![]()
Snap ikquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
MoeilijkVind het geen fuck aan.
![]()
Speciaal voor jou:
Voorlopig niet neequote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja en ff een weekendje naar de Filipijnen zit er voorlopig ook ff niet in met de gesloten luchtruimen....Zuigt mooi allemaal
quote:!
Nou, voorlopig word je dus NIET gezogen!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Voorlopig niet neeZuigt mooi allemaal
![]()
![]()
Ken je lekker op daaaansenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Voorlopig niet neeZuigt mooi allemaal
[..]!
Doet me gelijk denken aan mijn papsquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan mijn papsWhehe, oh?
![]()
![]()
Die draaide vroeger altijd van dit soort muziekquote:
En Doe Maar. Heel veel Doe Maar'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, voorlopig word je dus NIET gezogen!
Ah!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die draaide vroeger altijd van dit soort muziek
En Doe Maar. Heel veel Doe Maar
Ja als kind vond ik het ook altijd wel geweldig!Met name zijn sketches, zoals de ambtenaar van de burgerlijke stand enzo!
![]()
![]()
Moest opeens denken aan mijn schoonmoeder.. ZO'N KONTquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Ja als kind vond ik het ook altijd wel geweldig!Met name zijn sketches, zoals de ambtenaar van de burgerlijke stand enzo!
Schoonmoeder, maar idd ja!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moest opeens denken aan mijn grootmoeder.. ZO'N KONT![]()
![]()
Ja autocorrect maar FOK! was weer eens traagquote:
Ah!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja autocorrect maar FOK! was weer eens traag![]()
![]()
Of deze:quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:31 schreef ToT het volgende:
En dat Frans van Dusschoten dan zo de slappe lach krijgt!
Geniaal
We leven wel in Nederland hé, daar is elke dag andersquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geen reden om sceptisch te zijn ☀![]()
![]()
Dan weet je dat je dit kan gebruiken de volgende keerquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ach zie hem toch (voorlopig) niet meer, want zit weer op de vloer.![]()
![]()
Klopt maar het kan ook zo mooi zijn. 😎quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:31 schreef stokj het volgende:
[..]
We leven wel in Nederland hé, daar is elke dag anders'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Zegt me ff niks en ik kan nu ook even niet kijken, maar ik kijk later!quote:![]()
![]()
Ik en flirten. Neequote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan weet je dat je dit kan gebruiken de volgende keer
Echt doen, als je van de trouwscène houdt ga je deze ook zeker vermakelijk vindenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:32 schreef ToT het volgende:
Zegt me ff niks en ik kan nu ook even niet kijken, maar ik kijk later!
Hij staat al in een tabje open!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt doen, als je van de trouwscène houdt ga je deze ook zeker vermakelijk vinden![]()
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:10 schreef ToT het volgende:
Owjah, dat verklaart de titel "Sexy black islamic quadruple amputee midget lesbian porn".![]()
Tsja ik weet niet waar jij stijf van wordt. Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vond het al zo'n rare titel voor een André van Duin filmpje!
Van koude. vochtige dagen!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tsja ik weet niet waar jij stijf van wordt. Ieder zijn ding![]()
![]()
quote:
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Yoooooooo
Hoe is het?quote:
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: