Nou dat dus!quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:28 schreef Chia het volgende:
[..]
De huidige brievenschrijvers hebben het ook voor lief genomen dat ze mogelijk echt een ontzettend koele botte boerin is. Menig autist is een stuk sympathieker dan wat we momenteel van Annemiek hebben gezien.
Dat dacht ik ook even, maar dat zal toch niet?quote:
Ja! Als gitarist. Volgens mij wel hoorquote:Op vrijdag 3 april 2020 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even, maar dat zal toch niet?
In Teach In bedoel je, denk ik?
Ik dacht het ook meteen! Maar vond het zo gek. Want waarom?quote:Op zaterdag 4 april 2020 07:52 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja! Als gitarist. Volgens mij wel hoor
Je mist de bier en peuken + groot gezin op de bankquote:Op zondag 5 april 2020 19:38 schreef Chia het volgende:
Nog een klein uurtje, heeft iedereen de pilletjes en snuifies al klaar liggen?
Dat niet, ik zit wel al klaar voor aflevering acht van Boer Zoekt Vrouw, heerlijk met een huisgemaakte patat met mayonaise en daarna een stukje zelfgebakken appeltaart.quote:Op zondag 5 april 2020 19:38 schreef Chia het volgende:
Nog een klein uurtje, heeft iedereen de pilletjes en snuifies al klaar liggen?
Ik heb helemaal niks lekkers in huisquote:Op zondag 5 april 2020 19:55 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dat niet, ik zit wel al klaar voor aflevering acht van Boer Zoekt Vrouw, heerlijk met een huisgemaakte patat met mayonaise en daarna een stukje zelfgebakken appeltaart.
Hij was betrokken bij de dood van JFK.quote:Op zondag 5 april 2020 20:22 schreef Em31 het volgende:
Nou ben benieuwd wat Jan vandaag bekend gaat maken.
quote:
Zou me niets verbazen.quote:Op zondag 5 april 2020 20:24 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Hij was betrokken bij de dood van JFK.
Ik denk wel dat het een wilde in bed is.quote:Op zondag 5 april 2020 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Vera en haar jaren ‘90 make-up. Heerlijk.
Haar jaren 90-truitjes, ook. Waarmee ze alles in de strijd gooit.quote:Op zondag 5 april 2020 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Vera en haar jaren ‘90 make-up. Heerlijk.
Zul je zien dat zijn vrouwen zelfs daar een probleem van maken.quote:Op zondag 5 april 2020 20:24 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Hij was betrokken bij de dood van JFK.
Natalee Holloway?quote:Op zondag 5 april 2020 20:22 schreef Em31 het volgende:
Nou ben benieuwd wat Jan vandaag bekend gaat maken.
Lekker tegen die collectie botten aan pompenquote:Op zondag 5 april 2020 20:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het een wilde in bed is.
Beter dan zo'n dikke zeugquote:Op zondag 5 april 2020 20:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
Lekker tegen die collectie botten aan pompen
Niet thinshamenquote:Op zondag 5 april 2020 20:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
Lekker tegen die collectie botten aan pompen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |