Fijn he, onze Amerikaanse 'bondgenoten'quote:Op maandag 30 maart 2020 01:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Philips vreest vorderingen beademingsapparaten door Amerikaanse overheid
Philips vreest dat de duizenden beademingsapparaten die het concern in Amerikaanse fabrieken wil produceren, worden gevorderd door de Amerikaanse overheid. Dit op basis van de Defence Production Act die nu van toepassing is.
--------------------------------------------
Echter, dit is dus nu niet meer aan de orde zoals van Houten ook uitlegt bij Op1.
De hele supply chain zou dan in elkaar storten waardoor Trump alsnog geen grote aantallen apparaten over zal houden voor de VS.
die kerel moeten ze opsluiten in een mental hospitalquote:Op maandag 30 maart 2020 06:27 schreef einzeinz het volgende:
https://m.nieuwsblad.be/c(...)tm_source=nieuwsblad
Meent hij dit echt?
Het land heeft 330 milj inwoners, dus dat lijkt me best reeël. Doet niets af aan de puinhoop die het daar nu is overigens..quote:Op maandag 30 maart 2020 06:27 schreef einzeinz het volgende:
https://m.nieuwsblad.be/c(...)tm_source=nieuwsblad
Meent hij dit echt?
Deze site wordt continu bijgewerkt en de gegevens van de laatste 3-4 dagen zijn vaak nog onvolledig en worden in de loop der tijd aangevuld.quote:Op maandag 30 maart 2020 06:33 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.stichting-nice.nl/
Riiiiiiight...quote:Op maandag 30 maart 2020 02:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima, als anderen ergens anders een mes in de rug van het land steken dat 10000 keer meer positieve dingen voor ons gedaan heeft dan negatieve.
Is er iemand die denkt dat het niet verlengd wordt?quote:Op maandag 30 maart 2020 07:08 schreef MissButterflyy het volgende:
De VS nog een lockdown voor twee weken, dan zal het hier morgen ook nog wel verlengd worden. :/
Ik weet alleen dat 31 maart Rutte meer laat horen, over of het tot 6 april gaat duren. Maar dat zal wel langer worden.quote:Op maandag 30 maart 2020 07:10 schreef koemleit het volgende:
[..]
Is er iemand die denkt dat het niet verlengd wordt?
Pasen heeft hij al opgegeven. Heeft het een beetje vooruitgeschoven naar 1 juni he.quote:Op maandag 30 maart 2020 07:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Riiiiiiight...
Toen Rutte volgens jou niet snel genoeg handelde en je als een banshee hysterisch krijste om een total lockdown was iedereen die daar niet in meeging een potentiële moordenaar van zwakkeren en ouderen.
Trump houdt z'n land op vele fronten nog meer open dan Rutte ooit heeft gedaan, en is voornemens met Pasen het helemaal weer open te gooien, maar nu is er opeens enorm veel nuance.
Schooljaar zit er gewoon op joh. Op basis van huidige resultaten zal bepaald worden of iemand overgaat of niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 07:51 schreef Aventura het volgende:
Schoolkinderen hebben in de periode tussen 6 april en 6 mei maar ongeveer 10 dagen les (ivm vakanties en feestdagen), dus ik verwacht minimaal dat de scholen tot 6 mei dicht blijven.
Er is ook nog zoiets als kinderopvangquote:Op maandag 30 maart 2020 07:51 schreef Aventura het volgende:
Schoolkinderen hebben in de periode tussen 6 april en 6 mei maar ongeveer 10 dagen les (ivm vakanties en feestdagen), dus ik verwacht minimaal dat de scholen tot 6 mei dicht blijven.
Ik denk dat ze pas na de zomer open gaan.quote:Op maandag 30 maart 2020 07:51 schreef Aventura het volgende:
ICs zitten aan capaciteit op dit moment met 1006quote:Op maandag 30 maart 2020 06:33 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.stichting-nice.nl/
Natuurlijk. Ten minste 2 weken. Direct naar 1 mei zie ik ook nog als optie.quote:Op maandag 30 maart 2020 07:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat 31 maart Rutte meer laat horen, over of het tot 6 april gaat duren. Maar dat zal wel langer worden.
Feestje bij de 1000quote:Op maandag 30 maart 2020 08:04 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
ICs zitten aan capaciteit op dit moment met 983.
Zijn we al, ik keek niet goed.quote:
https://www.rfa.org/engli(...)-03272020182846.htmlquote:Estimates Show Wuhan Death Toll Far Higher Than Official Figure
Dan laat je dus buiten beschouwing de sterk verminderde productiviteit van de ouders. Wij hebben een peuter en een kind in groep 5. Ik heb een contract voor 36 uur en werk amper 20 uur nu. Aan de dingen die diepe concentratie vergen kom ik niet toe. Man heeft een eigen zaak en probeert dat ook te redden, maar heeft dus ook op momenten de zorg voor de kinderen. Wij houden dit niet nog maanden vol en ik vraag me ook af wat mijn werkgever hiervan gaat vinden op langere termijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik denk dat ze pas na de zomer open gaan.
Het is onrealistisch om 6 mei als we op de verwachte piek zitten alles open te gooien.
Dat wordt dan weer verlengd.
Dan is er nog ong een maand school over, is het dan de moeite alles open te gooien voor 5 weken? Zal ook geen animo voor zijn dus wordt het verlengd tot na de zomervakantie.
Ik zal de slingers maar even laten staan.quote:
Hopelijk kan Duitsland er genoeg opvangen, want dit is echt code Zwart nu.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:06 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik zal de slingers maar even laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |