Biedt perspectief tochquote:Op zondag 29 maart 2020 22:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit gesnapt. Dat zo'n leuke warme vrouw op zo'n chagrijnig ijskonijn valt...
Neus is ook niet de originele versie.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
Zou Fidan haar bovenlip opgevuld zijn?
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij alle maanden met hoofdletters?
Ik hoopte dat alles weer in juno open zou gaan.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Je mag in September weer werken. Volgend onderwerp.
Denk het niet Job!quote:Op zondag 29 maart 2020 22:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik hoopte dat alles weer in juno open zou gaan.
Weken lang feestjesquote:Op zondag 29 maart 2020 22:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik hoopte dat alles weer in juno open zou gaan.
kampen weer openen stel ik voorquote:Op zondag 29 maart 2020 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die dit nog vergelijken met een griep, daar moeten we een oplossing voor vinden.
Enkeltje ovenquote:Op zondag 29 maart 2020 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die dit nog vergelijken met een griep, daar moeten we een oplossing voor vinden.
Dat wordt wel een aardig gek weekend jaquote:Op zondag 29 maart 2020 22:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
Weken lang feestjesHeeft Fredje belooft
Dat zal @onlogisch niet leuk vinden.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Ze heeft wel de neiging om haar uiers te showen. Vorige keer ook al een spaarpotje toen ze aan tafel zat.quote:
Daar is dan geen geld meer voor.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Maar als ze de uitkeringen nou wat hoger maakten
Als Ex-pwc'er moet jij toch wel weten waarom ze dat op dit moment niet doen?quote:Op zondag 29 maart 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Maar als ze de uitkeringen nou wat hoger maakten
Dit is een godvrezende vrouw hoor!quote:Op zondag 29 maart 2020 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze heeft wel de neiging om haar uiers te showen. Vorige keer ook al een spaarpotje toen ze aan tafel zat.
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:46 schreef KingRoland het volgende:
als dit 10 jaar duurt dan overwegen Mortaxx en ik het touw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |