quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
In COR mag je dit niet zeggen. Italië heeft de beste gezondsheidszorg van de wereld zeggen zequote:Op zondag 29 maart 2020 22:32 schreef Caland het volgende: Altijd al gezegd dat Italie een derdewereldland is
![]()
Had Denk niet ooit een miss Nederland ofso als woordvoerder?quote:
Oh wacht ik postte hem toch hierquote:Op zondag 29 maart 2020 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In COR mag je dit niet zeggen. Italië heeft de beste gezondsheidszorg van de wereld zeggen ze
Sorry, ik zag niet dat ik de laatste post had.quote:
Ik ging naar het verkeerde topicquote:Op zondag 29 maart 2020 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh wacht ik postte hem toch hier
Goedemorgen
Hey maat.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ging er zelfs van in het verkeerde topic posten
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In COR mag je dit niet zeggen. Italië heeft de beste gezondsheidszorg van de wereld zeggen ze
Nederland in de top 3quote:Op zondag 29 maart 2020 22:37 schreef Revanches het volgende:
Noord Italië is een behoorlijk welvarende regio, en de gezondheidszorg is daar goed, staat in de wereldwijde top 10.
Ik vind Fidan ook een van de betere, maarja naast Pauw sneeuw je snel onder.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
on a mission om te laten zien hoe het moet
Ik was even bang dat ze zich liet verleidenquote:
Jammer dat ze geen kijkersvragen beantwoorden daar, dit was een goeie geweest.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
Zou Fidan haar bovenlip opgevuld zijn?
Haar lippen zijn opgevuld door Wierd DukGod.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
Zou Fidan haar bovenlip opgevuld zijn?
Bron?quote:Op zondag 29 maart 2020 22:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Haar lippen zijn opgevuld door Wierd DukGod.
Dat heb ik echt nooit gesnapt. Dat zo'n leuke warme vrouw op zo'n chagrijnig ijskonijn valt...quote:Op zondag 29 maart 2020 22:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Haar lippen zijn opgevuld door Wierd DukGod.
Bij pwc moet je gewoon elke dag werken corona of niet.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Je mag in September weer werken. Volgend onderwerp.
Waarom schrijf jij alle maanden met hoofdletters?quote:Op zondag 29 maart 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Je mag in September weer werken. Volgend onderwerp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |