abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 maart 2020 @ 14:47:13 #126
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192336934
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:34 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk ;( :'( :'( -O- -O-

en dit soort reacties maken dit topic dus zo verschrikkelijk irritant om te volgen. Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
Ach zeur niet. Als je er niet tegen kan dat iemand de situatie duidt moet je wat anders gaan doen. Zoek een ander forum op FOK! waar je gevoelens wat meer gespaard blijven
pi_192336935
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:46 schreef Newone82 het volgende:
Bizar:

Helaas hebben wij de keuze moeten maken tijdelijk een bestelpauze te hanteren op DeOnlineDrogist.nl. Dat wil zeggen dat u tijdelijk geen nieuwe bestellingen bij ons kunt plaatsen.

Door de grote hoeveelheid aan bestellingen is de druk op ons magazijn zo groot geworden, dat wij u niet meer de service, snelheid en kwaliteit kunnen bieden die u van ons mag verwachten.

Op dit moment is het dus helaas niet mogelijk te bestellen bij ons, maar gelukkig is dit tijdelijk. Vanaf 1 april 10:00 uur gaat onze webshop weer open en kunnen wij uw bestelling weer met dezelfde service die u van ons kent, verwerken en versturen.

Wij verwachten niet dat vanaf woensdag de hele situatie weer normaal zal zijn, u dient ook dan wel weer rekening te houden met een langere levertijd dan gebruikelijk.

Natuurlijk hadden wij deze situatie ook graag anders gezien, maar juist omdat wij service naar u zo belangrijk vinden, hebben wij deze keuze moeten maken.

Heeft u een bestelling bij ons gedaan? Dan zullen wij deze gewoon versturen, de komende paar dagen gebruiken we om de achterstand in te lopen. Heeft u nog een vraag? U kunt op deze pagina meer informatie lezen.

Onze excuses voor dit ongemak en bedankt voor uw begrip!

Vriendelijke groeten,
DeOnlineDrogist.nl
Kreeg die net ook al. Zijn wel meer sites die dat doen. Is echt bizar veel besteld afgelopen tijd.
  zondag 29 maart 2020 @ 14:48:20 #128
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192336941
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:39 schreef vosss het volgende:

[..]

Alles valt of staat met die 900 units die nog geleverd moeten worden. Voordat die allemaal in gebruik zijn MOET er een daling te zien zijn, anders worden het sowieso Italiaanse toestanden hier. 2500 kan ons zorgstelsel niet aan volgens de baas van alle IC's.
Ik denk dat we boven die 2500 gaan uitkomen. Al hoop ik van harte dat ik ernaast zit
pi_192336943
Bij het Kruidvat kon je ook enkele dagen niets online bestellen, en is pas sinds vanochtend weer mogelijk.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zondag 29 maart 2020 @ 14:48:38 #130
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_192336944
Het Corona-Leed is verschrikkelijk… er moet echt belastinggeld bij

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ondernemen-goed-doel

Miljardenindustrie
Er gaan jaarlijks miljarden euro's om in de sector. Per jaar wordt er ongeveer 5,7 miljard euro gedoneerd aan goede doelen in ons land. Dat geld komt voornamelijk van huishoudens, maar ook van bedrijven, goededoelenloterijen en overheidssubsidies.
  zondag 29 maart 2020 @ 14:49:16 #131
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_192336954
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:46 schreef Newone82 het volgende:
Bizar:

Helaas hebben wij de keuze moeten maken tijdelijk een bestelpauze te hanteren op DeOnlineDrogist.nl. Dat wil zeggen dat u tijdelijk geen nieuwe bestellingen bij ons kunt plaatsen.

Door de grote hoeveelheid aan bestellingen is de druk op ons magazijn zo groot geworden, dat wij u niet meer de service, snelheid en kwaliteit kunnen bieden die u van ons mag verwachten.

Op dit moment is het dus helaas niet mogelijk te bestellen bij ons, maar gelukkig is dit tijdelijk. Vanaf 1 april 10:00 uur gaat onze webshop weer open en kunnen wij uw bestelling weer met dezelfde service die u van ons kent, verwerken en versturen.

Wij verwachten niet dat vanaf woensdag de hele situatie weer normaal zal zijn, u dient ook dan wel weer rekening te houden met een langere levertijd dan gebruikelijk.

Natuurlijk hadden wij deze situatie ook graag anders gezien, maar juist omdat wij service naar u zo belangrijk vinden, hebben wij deze keuze moeten maken.

Heeft u een bestelling bij ons gedaan? Dan zullen wij deze gewoon versturen, de komende paar dagen gebruiken we om de achterstand in te lopen. Heeft u nog een vraag? U kunt op deze pagina meer informatie lezen.

Onze excuses voor dit ongemak en bedankt voor uw begrip!

Vriendelijke groeten,
DeOnlineDrogist.nl
Bij Kruidvat kon het de afgelopen dagen ook al niet.

Bij andere drogisterij-sites krijg je je spullen pas over een week.

En zowat alles wat zinvol is, is op drogist.nl al weg gegraaid.
pi_192336962
quote:
Die hebben hun dosis aandacht nodig.
Ook echt het idee hebben dat een soort Nederlandse band aid iets is wat mensen nodig hebben.
Niemang geeft een fuck om bn'ers of wat ze ergens van vinden en niemand heeft zin in slechte nummers. Blijf gewoon thuis.
  zondag 29 maart 2020 @ 14:49:57 #133
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_192336963
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:46 schreef Newone82 het volgende:
Bizar:

Helaas hebben wij de keuze moeten maken tijdelijk een bestelpauze te hanteren op DeOnlineDrogist.nl. Dat wil zeggen dat u tijdelijk geen nieuwe bestellingen bij ons kunt plaatsen.

Door de grote hoeveelheid aan bestellingen is de druk op ons magazijn zo groot geworden, dat wij u niet meer de service, snelheid en kwaliteit kunnen bieden die u van ons mag verwachten.

Op dit moment is het dus helaas niet mogelijk te bestellen bij ons, maar gelukkig is dit tijdelijk. Vanaf 1 april 10:00 uur gaat onze webshop weer open en kunnen wij uw bestelling weer met dezelfde service die u van ons kent, verwerken en versturen.

Wij verwachten niet dat vanaf woensdag de hele situatie weer normaal zal zijn, u dient ook dan wel weer rekening te houden met een langere levertijd dan gebruikelijk.

Natuurlijk hadden wij deze situatie ook graag anders gezien, maar juist omdat wij service naar u zo belangrijk vinden, hebben wij deze keuze moeten maken.

Heeft u een bestelling bij ons gedaan? Dan zullen wij deze gewoon versturen, de komende paar dagen gebruiken we om de achterstand in te lopen. Heeft u nog een vraag? U kunt op deze pagina meer informatie lezen.

Onze excuses voor dit ongemak en bedankt voor uw begrip!

Vriendelijke groeten,
DeOnlineDrogist.nl
Webshop van Kruidvat is ook tijdelijk dicht.

Mensen willen niet rondlopen in een veel te krappe fysieke winkel met 80% kans dat wat ze zoeken al op is.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 29 maart 2020 @ 14:50:08 #134
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_192336965
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:39 schreef vosss het volgende:

[..]

Alles valt of staat met die 900 units die nog geleverd moeten worden. Voordat die allemaal in gebruik zijn MOET er een daling te zien zijn, anders worden het sowieso Italiaanse toestanden hier. 2500 kan ons zorgstelsel niet aan volgens de baas van alle IC's.
Dan krijg je maatregelen als 80+-ers niet eens meer naar het ziekenhuis brengen maar gewoon thuis een spuitje of pallitatieve zorg geven. Dan kunnen we het heel goed aan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_192336969
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:48 schreef 5thencounter het volgende:
Het Corona-Leed is verschrikkelijk… er moet echt belastinggeld bij

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ondernemen-goed-doel

Miljardenindustrie
Er gaan jaarlijks miljarden euro's om in de sector. Per jaar wordt er ongeveer 5,7 miljard euro gedoneerd aan goede doelen in ons land. Dat geld komt voornamelijk van huishoudens, maar ook van bedrijven, goededoelenloterijen en overheidssubsidies.

Lekker boeiend die goede doelen waarvan de helft naar overbetaalde directeuren gaat.
pi_192336974
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:48 schreef 5thencounter het volgende:
Het Corona-Leed is verschrikkelijk… er moet echt belastinggeld bij

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ondernemen-goed-doel

Miljardenindustrie
Er gaan jaarlijks miljarden euro's om in de sector. Per jaar wordt er ongeveer 5,7 miljard euro gedoneerd aan goede doelen in ons land. Dat geld komt voornamelijk van huishoudens, maar ook van bedrijven, goededoelenloterijen en overheidssubsidies.

Zijn er eigenlijk goede doelen die zijn gestopt omdat hun doel bereikt was?
  zondag 29 maart 2020 @ 14:52:01 #137
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192336985
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:48 schreef 5thencounter het volgende:
Het Corona-Leed is verschrikkelijk… er moet echt belastinggeld bij

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ondernemen-goed-doel

Miljardenindustrie
Er gaan jaarlijks miljarden euro's om in de sector. Per jaar wordt er ongeveer 5,7 miljard euro gedoneerd aan goede doelen in ons land. Dat geld komt voornamelijk van huishoudens, maar ook van bedrijven, goededoelenloterijen en overheidssubsidies.

_O-
  zondag 29 maart 2020 @ 14:52:21 #138
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_192336989
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Die hebben hun dosis aandacht nodig.
Ook echt het idee hebben dat een soort Nederlandse band aid iets is wat mensen nodig hebben.
Niemang geeft een fuck om bn'ers of wat ze ergens van vinden en niemand heeft zin in slechte nummers. Blijf gewoon thuis.
Zoals zondagskinderen Nicolette van Dam en haar Bas, gisteren in Beau's corona-programma. Twee mensen die ik sowieso al niet hoef te zien, en zeker in relatie tot dat onderwerp niet.
  zondag 29 maart 2020 @ 14:52:25 #139
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_192336990
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:46 schreef Za het volgende:
Coronavirus may have infected half of UK population — Oxford study

If the results are confirmed, they imply that fewer than one in a thousand of those infected with Covid-19 become ill enough to need hospital treatment, said Sunetra Gupta, professor of theoretical epidemiology, who led the study. The vast majority develop very mild symptoms or none at all.

https://www.ft.com/content/5ff6469a-6dd8-11ea-89df-41bea055720b
Dat zou geweldig nieuws zijn want dan wordt het dus niet veel erger dan dit...
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_192336991
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:48 schreef 5thencounter het volgende:
Het Corona-Leed is verschrikkelijk… er moet echt belastinggeld bij

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ondernemen-goed-doel

Miljardenindustrie
Er gaan jaarlijks miljarden euro's om in de sector. Per jaar wordt er ongeveer 5,7 miljard euro gedoneerd aan goede doelen in ons land. Dat geld komt voornamelijk van huishoudens, maar ook van bedrijven, goededoelenloterijen en overheidssubsidies.

Laat zorgverzekeraars maar betalen.
Al die profiteurs mogen nu ook eens betalen ipv de burger weer uitmelken.
Is de btw op boodschappen al weer omlaag?
  zondag 29 maart 2020 @ 14:53:18 #141
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_192336996
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:50 schreef Nober het volgende:

[..]

Zijn er eigenlijk goede doelen die zijn gestopt omdat hun doel bereikt was?
Dat is een goeie vraag, ik heb de indruk van niet gezien de hun continue strijd om bestaansrecht en vraag naar almaar meer geld
pi_192336999
Vorige week ging dit plaatje rond op facebook (en wellicht elders).
https://scontent-amt2-1.x(...)bf305a85&oe=5EA51625

Nederland wijkt (in positieve zin) steeds verder af van dit scenario.
Italië is momenteel aan het stabiliseren mbt het dagelijks aantal doden en volgt het China-plaatje van een maand terug. Dus weinig reden voor paniek. Maar sommige mensen eisen dat alles in 1 dag is opgelost. Dat kan natuurlijk niet. Bovendien zijn het veelal oude mensen met obesitas die anders wellicht een paar dagen later zouden zijn overleden.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zondag 29 maart 2020 @ 14:53:36 #144
62913 Blik
The one and Only!
pi_192337003
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:47 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Kreeg die net ook al. Zijn wel meer sites die dat doen. Is echt bizar veel besteld afgelopen tijd.
Zelfs grote partijen als bol.com moeten eieren voor hun geld kiezen en assortiment uitzetten, komt met name ook omdat postNL minder kan leveren
pi_192337020
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:53 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Vorige week ging dit plaatje rond op facebook (en wellicht elders).
https://scontent-amt2-1.x(...)bf305a85&oe=5EA51625

Nederland wijkt (in positieve zin) steeds verder af van dit scenario.
NL heeft nooit op dit scenario gezeten.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192337021
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan krijg je maatregelen als 80+-ers niet eens meer naar het ziekenhuis brengen maar gewoon thuis een spuitje of pallitatieve zorg geven. Dan kunnen we het heel goed aan.
:{ Erg tricky om met zulke dingen aan te komen zetten. Zulke beslissingen zullen nooit gemaakt worden op basis van een telefoontje en het noemen van iemands leeftijd zonder dat diegene onder ogen is geweest bij een medici.

Mensen denken ondertussen zelf al wel af en toe zo, maar dat is juist de grote valkuil.
quote:
[...]
In mijn regio is het nog relatief rustig op de spoedeisende hulp. En dat baart me zorgen. Ik denk vaak: waar zijn de mensen met pijn op de borst nou gebleven? Waarom zijn die er nu niet?

Mensen zijn bang voor besmetting. We krijgen zelfs vragen of in de ambulance waarmee we rijden eerder mensen met corona zijn vervoerd. Dat speelt mee, ze bellen minder snel omdat ze liever nu niet in een ziekenhuis willen zijn. En ze denken dat we het te druk hebben. Maar spoed is spoed.

Ik heb al een patiënt met spoed naar het ziekenhuis moeten brengen. Die het niet gered heeft, terwijl dat wel had gekund. De reden: er werd gedacht dat we het te druk zouden hebben. Bel dus wel als er iets aan de hand is, mijn collega's en ik kunnen dan inschatten of het nodig is of niet."
https://nos.nl/artikel/23(...)jn-vast-te-druk.html
  zondag 29 maart 2020 @ 14:56:16 #147
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_192337028
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Laat zorgverzekeraars maar betalen.
Al die profiteurs mogen nu ook eens betalen ipv de burger weer uitmelken.
Is de btw op boodschappen al weer omlaag?
Nope, roep maar niet te hard want er zal vast wel snel een Corona-Opslag komen op alles wat je koopt..

Voor de Strijd Tegen de Corona-Oorlog natuurlijk
  zondag 29 maart 2020 @ 14:56:19 #148
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_192337029
quote:
Nu al kotsneigingen
Dit is gewoon raar :l
  zondag 29 maart 2020 @ 14:56:39 #149
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192337032
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:52 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Zoals zondagskinderen Nicolette van Dam en haar Bas, gisteren in Beau's corona-programma. Twee mensen die ik sowieso al niet hoef te zien, en zeker in relatie tot dat onderwerp niet.
Dat is toch dat stel wat zo met miljardair Richard Branson te doen had toen een orkaan een paar stoelen op z'n prive'eiland had omgewaaid _O-
  zondag 29 maart 2020 @ 14:57:00 #150
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_192337034
quote:
13s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:55 schreef Chia het volgende:

[..]

:{ Erg tricky om met zulke dingen aan te komen zetten. Zulke beslissingen zullen nooit gemaakt worden op basis van een telefoontje en het noemen van iemands leeftijd zonder dat diegene onder ogen is geweest bij een medici.

Mensen denken ondertussen zelf al wel af en toe zo, maar dat is juist de grote valkuil.
[..]

https://nos.nl/artikel/23(...)jn-vast-te-druk.html
Op een zeker moment heb je geen keuze. En dan is leeftijd een heel duidelijk en objectief criterium. Je kunt natuurlijk ook met 85+ beginnen. Ik denk dat veel mensen, ook 80+ers dit kunnen accepteren.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')