foto?quote:Op zondag 29 maart 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
ik deel een balkonkast met de buurman, aan beide kanten hebben we onze eigen kast. Nu heeft hij hem helemaal gepimpt en zit ik met zon lelijk ding
als ik hem weghaal sloop ik zijn deel ook denk ik
quote:Op zondag 29 maart 2020 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Dit moet wel de lelijkste kast ooit zijn.
En heb je een foto van de binnenkant/zijkant aan de buitenkant waar ie aansluit op die van je buurman?quote:Op zondag 29 maart 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is nog bezig dus geen foto van zijn kantzijn kant is iets minder breed
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 maart 2020 12:45 schreef FranticDJ het volgende:
Likje verf zou al wonderen doen gok ik
Desnoods plankjes tegen plakken zodat 't op een schutting lijkt
ja dat ookquote:Op zondag 29 maart 2020 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat sowieso.. maar die zijwand en dak, is dat 1 geheel met de buurman?
Begrijpelijk welquote:Op zondag 29 maart 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik gooi alles vanaf een afstand in die kast vanwege de spinnen
Dan kan je zagenquote:
Nodig aan wat piepschuim toe inderdaadquote:Op zondag 29 maart 2020 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Dit moet wel de lelijkste kast ooit zijn.
Stoomreiniger BAM kuub piepschuim BAM ja zo komen we er welquote:Op zondag 29 maart 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik gooi alles vanaf een afstand in die kast vanwege de spinnen
denk je niet dat ik mijn deel zo van die gedeelde wand halen dat het bij hem nog dicht zit? Zitten we alleen met het dak nog.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:53 schreef FranticDJ het volgende:
Hout halen en daar tegen aan plakken/schroeven?
Goedkoper dan dat vidaxl ding.
kan wel, moet je het dak afzagen/zijwand afzagen desnoods. Moet je zijn deel kant ff schilderen. En zo wat van die dak tape over de zaagrand enzo van het dak plakken zodat zijn ding waterdicht blijft.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je niet dat ik mijn deel zo van die gedeelde wand halen dat het bij hem nog dicht zit? Zitten we alleen met het dak nog.
vraag het hemquote:Op zondag 29 maart 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
maar hij is super handig dus misschien kan hij het wel doen hier.
hij woont hier net nu 2 jaar en heeft zijn appartement eigenhandig helemaal verbouwd
ja ga ik misschien wel doen.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vraag het hem?
wie weet kan ie ook wel appelbollen bakken
Wat heb jij hem te bieden?quote:Op zondag 29 maart 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga ik misschien wel doen.
appelbollen vraag ik ook
nicequote:Op zondag 29 maart 2020 13:01 schreef essnhills het volgende:
Ik heb tulpen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De buurman niet hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaan @:LTVDK, Jij en de buurman nog vechten om bitterbal of hoe zit het..?
Ik hou van bloemenquote:
Bitterbal is van LRTVD, zodra corona voorbij is hebben we een huwelijksfeestjequote:Op zondag 29 maart 2020 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaan @:LTVDK, Jij en de buurman nog vechten om bitterbal of hoe zit het..?
Het voorjaarquote:Op zondag 29 maart 2020 13:01 schreef essnhills het volgende:
Ik heb tulpen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar sta jij dan in deze drie/vier hoekverhouding?quote:Op zondag 29 maart 2020 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal is van LRTVD, zodra corona voorbij is hebben we een huwelijksfeestje
In de keuken met de gerbils waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waar sta jij dan in deze drie/vier hoekverhouding?
Buitenspelquote:Op zondag 29 maart 2020 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben de dorpspsycholoogquote:Op zondag 29 maart 2020 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh ja dat heeft mijn vader ook. Vroeger hadden we vaak hyacinten in huis, want dat ging wel. Totdat dat ook niet meer gingquote:Op zondag 29 maart 2020 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook, maar ik ga janken en niesen van 90%
Ah! Niet de toyboy/maitresse?quote:
Ik haal gewoon het buiten naar binnenquote:
Zon foute tantra "coach"quote:Op zondag 29 maart 2020 13:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah! Niet de toyboy/maitresse?
Of meer het soort dat z'n cliënten tot sex dwingt als vorm van behandeling.
Hyacinthen zijn de dildo's des hels.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja dat heeft mijn vader ook. Vroeger hadden we vaak hyacinten in huis, want dat ging wel. Totdat dat ook niet meer ging
Ik koop voor mijn moeder ook nooit een bosje bloemen, maar mooie plantjes, zodat mijn vader er geen last van heeft
Ik hoop dat ik nooit zo allergisch word
Vervelend
Hoe ging het de afgelopen periode dan? Geen regen, lage luchtvochtigheid, alles begint weer op te komen
Ik hoef ze niet te dwingenquote:Op zondag 29 maart 2020 13:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah! Niet de toyboy/maitresse?
Of meer het soort dat z'n cliënten tot sex dwingt als vorm van behandeling.
quote:Op zondag 29 maart 2020 13:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hyacinthen zijn de dildo's des hels.
Oh ben net 3-4 weken weer in Nederland. En ondertussen gediagnosticeerd met (het gehad hebben van) corona.
Hehe oversekste zeeman dat je er bent.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee hypnose/GHB doet het natuurlijk.
Ik heb aan boord meer sex (met mezelf) dan thuis..quote:Op zondag 29 maart 2020 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe oversekste zeeman dat je er bent.
Maar hebben ze jou speciaal getest omdat je in een risicogroep zit?quote:Op zondag 29 maart 2020 13:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nul koorts, alleen tering benauwd eerder deze week.
Belgiëquote:Op zondag 29 maart 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
Zeeland![]()
12:41
Twee Nederlandse ambulancemedewerkers zijn gisteravond tot hun eigen verbazing tegengehouden toen ze met een coronapatiënt in de ambulance het Belgische tolstation voor de Liefkenshoektunnel wilden passeren.
Ondanks de penibele situatie van de patiënt mochten ze niet door zķnder eerst 6 euro te pinnen.
'Ja regels zijn regels, als we nu iemand gratis door gaan laten dan wil straks iedereen gratis, dat moeten we niet willen'.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
Zeeland![]()
Twee Nederlandse ambulancemedewerkers zijn gisteravond tot hun eigen verbazing tegengehouden toen ze met een coronapatiënt in de ambulance het Belgische tolstation voor de Liefkenshoektunnel wilden passeren.
Ondanks de penibele situatie van de patiënt mochten ze niet door zķnder eerst 6 euro te pinnen.
Ze wilden niet testen omdat ik milde symptomen had, dus kwam niet in aanmerking voor een reguliere test.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hebben ze jou speciaal getest omdat je in een risicogroep zit?
België moet je gewoon ontdoen van alle chocolaterieën en trappistenbrouwerijen, en verder los zagen en de zee op duwen. Met al die domme mensen erbij. Belgiëquote:Op zondag 29 maart 2020 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ja regels zijn regels, als we nu iemand gratis door gaan laten dan wil straks iedereen gratis, dat moeten we niet willen'.
Ah vandaar, ik was vorige week naar de huisarts met koorts en kortademigheid, maar veel meer dan een bloedtest mochten ze niet doen omdat coronatests alleen mochten als je in het ziekenhuis werd opgenomenquote:Op zondag 29 maart 2020 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze wilden niet testen omdat ik milde symptomen had, dus kwam niet in aanmerking voor een reguliere test.
uiteindelijk is mn bloed getest omdat ik voor wat andere zaken bloed moest laten prikken.
Achterlijke Belgenquote:Op zondag 29 maart 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
Zeeland![]()
Maar gelukkig weer aan de betere hand nu?quote:Op zondag 29 maart 2020 13:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nul koorts, alleen tering benauwd eerder deze week.
Ja hoor, weer zo'n internetridder met zijn grote bekquote:Op zondag 29 maart 2020 13:15 schreef DaMart het volgende:
Ik had gewoon die slagboom eruit gereden als ik achter het stuur van die ambulance zat.
Awel u heeft maar 5 euro en 50 centjes aan kleingeld bij, ja helaas mijnheer draait u maar om.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Achterlijke Belgen.
Ik had gewoon die slagboom eruit gereden als ik achter het stuur van die ambulance zat.
quote:Op zondag 29 maart 2020 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar gelukkig weer aan de betere hand nu?
quote:Op zondag 29 maart 2020 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik 24u klachtvrij ben mag ik ook weer naar buiten.
Blijft toch een beetje gokken als astma en hooikoorts figuur
Geloof je me niet?quote:Op zondag 29 maart 2020 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, weer zo'n internetridder met zijn grote bek![]()
Ach. Mij pa loopt nu elk half uur met een oorthermometer z'n voorhoofdstemperatuur te meten om te weten of ie al koorts heeftquote:Op zondag 29 maart 2020 13:21 schreef essnhills het volgende:
Ik ben gestopt met alles lezen over corona.
Ik ben niet hypochonder of panisch aangelegd, maar dan lees je een verhaal van een jong en gezond iemand die overleden is aan Corona. En dan staat er dat ze milde astmatische klachten had.
En dan ga je zoeken wat dat dan inhoudt 'iedere winterperiode terugkerende aanhoudende hoest'. Oh, dat heb ik ook. Hmm, mijn oom en tante zijn ook astmatisch. Ben ik ook astmatisch? Omg wat als ik wel super ziek wordt straks
quote:Op zondag 29 maart 2020 13:20 schreef FranticDJ het volgende:
https://9gag.com/gag/a6NY09L
Moest lachen
Haha aids.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze wilden niet testen omdat ik milde symptomen had, dus kwam niet in aanmerking voor een reguliere test.
uiteindelijk is mn bloed getest omdat ik voor wat andere zaken bloed moest laten prikken.
quote:Op zondag 29 maart 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach. Mij pa loopt nu elk half uur met een oorthermometer z'n voorhoofdstemperatuur te meten om te weten of ie al koorts heeft
Zou me niet te gek laten maken inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee maar daarom, zolang ik me goed voel zal het wel goed zijn toch
Ik ben ondertussen maar weer de keuken ingedoken. Zag de samen brood bakken actie in CULquote:Op zondag 29 maart 2020 13:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zou me niet te gek laten maken inderdaad.
quote:Op zondag 29 maart 2020 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal https://9gag.com/gag/ao5QvXe
quote:Op zondag 29 maart 2020 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen maar weer de keuken ingedoken. Zag de samen brood bakken actie in CUL
Zo even kijken of mijn deeg goed gerezen is, en ik heb nog courgette in huis, ik denk dat ik weer eens courgettesoep ga maken
Coolquote:Op zondag 29 maart 2020 13:30 schreef DaMart het volgende:
Wij zijn daarstraks even op berenjacht geweest met de kleine. Toch 17 mensen die meedoen in de buurt en een beer voor het raam hebben gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb zelf geen beer, anders had ik er ook eentje neergezet"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mijn nichtje heeft een beer van 3 meter hoog in haar huis gezetquote:Op zondag 29 maart 2020 13:30 schreef DaMart het volgende:
Wij zijn daarstraks even op berenjacht geweest met de kleine. Toch 17 mensen die meedoen in de buurt en een beer voor het raam hebben gezet.
Ja probeer dat eensquote:Op zondag 29 maart 2020 13:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet ik volgende keer toch proberen het wat overtuigender te brengen.
Courgettesoep is iddquote:Op zondag 29 maart 2020 13:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
courgettesoep
Ik bak vanavond een van mn zelfgemaakte afbakbroden afkijken of het gelukt is.
Hij heet Arie Boomsma?quote:Op zondag 29 maart 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft een beer van 3 meter hoog in haar huis gezet
Of Gianni?quote:
Oh simpel bruin brood ding. Experiment of ik 't zelf voor elkaar krijg om half af te bakken, dan invriezen en later afbakken.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Courgettesoep is idd![]()
Wat voor afbakbroodjes?
Mijn deeg is nog niet voldoende gerezen, net ff te koud in de keuken denk ik. Laat ik het gewoon nog ff langer staan
I know, maar heb geen haastquote:Op zondag 29 maart 2020 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh simpel bruin brood ding. Experiment of ik 't zelf voor elkaar krijg om half af te bakken, dan invriezen en later afbakken.
Is wat makkelijker om dan 1x in de 2 weken een aantal broden voor te bakken en dan wanneer nodig af te bakken
Deeg rijzen kan ook in een oven op 35-40 graden
Beerquote:
voor Essie misschien welquote:Op zondag 29 maart 2020 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is net niet genoeg dan denk ik
Er zit wel een 3 in?quote:Op zondag 29 maart 2020 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is net niet genoeg dan denk ik
Ja wie weetquote:
kleine crisisquote:Op zondag 29 maart 2020 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben ik een enorme lul als ik zeg dat ik me lichtelijk irriteer aan:
- klappen voor de zorg
- oproepen van artsen op LinkedIn van mensen die doodgaan, mensen huilen en daarom blijf thuis.
- artsen die aan emotionele chantage doen. Zoals de Belgische viroloog die beweerde dat de jongeren van de lochk-out party massaal op de ic lagen.
Enz.
Dit is een relatief kleine crisis hoe gaat het bij een echte crisis die 30% vd bevolking dood?
Mensen zijn al snel beregroot vergeleken met mijquote:
quote:
Wel een moeilijke tijd om nu je geld achter het raam te moeten verdienen zekerquote:
Ik las van die beren en ik moest lachen, er staat sinds een week een Weeping Angel naar buiten te gluren hier.quote:
Ik heb een knuffelsmurf voor het raam gezet. Ik heb geen beer.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las van die beren en ik moest lachen, er staat sinds een week een Weeping Angel naar buiten te gluren hier.
quote:Op zondag 29 maart 2020 13:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik las van die beren en ik moest lachen, er staat sinds een week een Weeping Angel naar buiten te gluren hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ze vallen niet mee:quote:Op zondag 29 maart 2020 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Als er om 14:00 meevallende cijfers komen, bedenk dan wel dat het vorige peilmoment maar 23 uur geleden was he
Owquote:Op zondag 29 maart 2020 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze vallen niet mee:
Totaal gemeld:10.866 (+1104)
Ziekenhuisopname: 3483 (+529)
Overleden: 771 (+132)
quote:Op zondag 29 maart 2020 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze vallen niet mee:
quote:
peepshows mogen toch nog wel? zit glas tussenquote:Op zondag 29 maart 2020 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een moeilijke tijd om nu je geld achter het raam te moeten verdienen zeker
Deze kat is wel handig voor ijsdraakjequote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze vallen niet mee:
Dit gebeurt allemaal in de dromen van UitStralingquote:
Ja, de angel stond voor ik van de berenactie wist.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een knuffelsmurf voor het raam gezet. Ik heb geen beer.
Ook prima tochquote:Op zondag 29 maart 2020 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, de angel stond voor ik van de berenactie wist.
Dat beest is stuk.quote:
Ok ik heb niks gezegdquote:
Zelf heel blijven, is het enige wat je kan doenquote:
ja nu doen we dat gelukkig al een tijdjequote:Op zondag 29 maart 2020 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelf heel blijven, is het enige wat je kan doen
Onze schoonmaakster komt gewoon nog godzijdank.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik maak vrijwilig schoon en heb een volle koelkast.
Dit is echt een hele grote crisis
heb nu alle tijd om het zelf te doenquote:Op zondag 29 maart 2020 14:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Onze schoonmaakster komt gewoon nog godzijdank.
Ik heb net falafel op.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Courgettesoep is idd![]()
Wat voor afbakbroodjes?
Mijn deeg is nog niet voldoende gerezen, net ff te koud in de keuken denk ik. Laat ik het gewoon nog ff langer staan
quote:
Ja GWBMH had voorkennis denk ikquote:Op zondag 29 maart 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb nu alle tijd om het zelf te doen![]()
Het grote rivm moment en fok is weer traag
quote:Op zondag 29 maart 2020 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cool
Ik zag gister en eergisteren ook overal beren voor de ramenWij hebben er zelf ook twee neergezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb zelf geen beer, anders had ik er ook eentje neergezet
Dit soort acties zouden buiten coronatijd ook best vaker mogen worden gedaan... een speurtocht in de eigen wijk.
quote:Op zondag 29 maart 2020 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Even klein rondje lopen. Weer is niet al te lekker, maar toch.
Gewoon niet halen, het is vrij makkelijk hoor.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:17 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik wil vegetarisch lang volhouden. Gisteren toch wel weer vlees op na bijna een week.
ja net als met sigaretten eigenlijkquote:Op zondag 29 maart 2020 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon niet halen, het is vrij makkelijk hoor.
Nee het RIVM had gewoon de pdf met dagcijfers al op de site staan voordat ze de pagina hadden geupdatequote:
Die zigeuners ook naar binnen dus.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
ik kan aan de voorkant weer door de ramen kijken
quote:Op zondag 29 maart 2020 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zigeuners ook naar binnen dus.
is een knuffel voor se kint, staad eronder.quote:
oh echt? Trap ik er inquote:Op zondag 29 maart 2020 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is een knuffel voor se kint, staad eronder.
Moeilijke verslaving dat roken. Ik paf al ruim 30 jaar. Ik rook wel flink minder sinds een jaar of 2. Zit een deel tussen de oren. Toen ik begon met intercontinentaal reizen had ik er behoorlijk last van. Tegenwoordig kan ik het uit mijn hoofd zetten.quote:
Vlees zit niets verslavends in.quote:
Ik krijg toch vaker cravings naar een goed biefstuk dan een sigaretquote:
Heb je het standaard modem van je provider?quote:Op zondag 29 maart 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
Waarom zijn modems zulke verschrikkelijke teringdingen
je meent hetquote:Op zondag 29 maart 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
Trek stekker ergens uit. Modem valt uit. Gelijk geen internet meer
Ja een Ziggo dingquote:Op zondag 29 maart 2020 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je het standaard modem van je provider?
quote:Op zondag 29 maart 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
kan een minuutje duren, maar ja, dan welquote:Op zondag 29 maart 2020 15:12 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
Als de stekker er weer in zit moet die het doen toch
Was dat geen excel sheet?quote:Op zondag 29 maart 2020 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het RIVM had gewoon de pdf met dagcijfers al op de site staan voordat ze de pagina hadden geupdate
Dat is hoe die dingen rollenquote:Op zondag 29 maart 2020 15:11 schreef bitterbal het volgende:
Doe niet zo raar mens, douw die stekker er weer in en een minuutje later doet alles het weerquote:
Doeeeeet die nietquote:Op zondag 29 maart 2020 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe niet zo raar mens, douw die stekker er weer in en een minuutje later doet alles het weer
Ah jawel joh. Minuutje gewacht, of twee?quote:
Al 10 minuten.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah jawel joh. Minuutje gewacht, of twee?
Dat gaat wel ver jaquote:Op zondag 29 maart 2020 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Al 10 minuten.
Verbonden zon internet. Voor zon klote ding betaal je 60 euro per maand.
Heerlijk rustig danquote:Op zondag 29 maart 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
durf nu ook niet te switchen, zit je dadelijk zonder internet :p
Wat doe je er allemaal mee danquote:Op zondag 29 maart 2020 15:22 schreef bitterbal het volgende:
ben er weer.
is gewoon verschrikkelijk dat die dingen zo weinig kunne hebben
Vast wel. Waar maak je dat uit op?quote:Op zondag 29 maart 2020 15:23 schreef FranticDJ het volgende:
Dat verhaal van die ambulance en de liefkenshoektunnel gaat nog een aardig staartje krijgen
Ik dacht aan een ander bestand.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/sites(...)rapport_20200329.pdf
Mooi. Kunnen we niks mee. We zien het vanzelf wel als het boeiend genoeg is danquote:
ik heb er niks mee gedaanquote:Op zondag 29 maart 2020 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doe je er allemaal mee dan![]()
Gewoon aan zetten, het doet het, en verder AFBLIJVEN.
Gewoon 1 extra nemen, ziggo is (binnen haar dekkingsgebied) toch de enige partij die over coax levert. Redundantie.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
durf nu ook niet te switchen, zit je dadelijk zonder internet :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieusquote:Op zondag 29 maart 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb er niks mee gedaan
Trok ee stekker uit de muur omdat ik dat stopcontact schoon wilde maken. staat blijkbaar dat modem op aangesloten... terwijl die de muur in gaat dus begrijp ik ook nietMaar goed dan begint dat kutding te haperen :p
Hahahahaquote:Op zondag 29 maart 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb er niks mee gedaan
Trok ee stekker uit de muur omdat ik dat stopcontact schoon wilde maken. staat blijkbaar dat modem op aangesloten... terwijl die de muur in gaat dus begrijp ik ook nietMaar goed dan begint dat kutding te haperen :p
Jouw problemen doen me altijd denken aan de problemen die ik in 1995 hadquote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Jouw problemen doen me altijd denken aan de problemen die ik in 1995 had
Dat betekent: Op je 60ste loop je hier nog rond. Noem dat maar hoopquote:
echt? ik dacht dat bitterbal daar vrij uniek in zou zijn..quote:Op zondag 29 maart 2020 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
is dat niet beneden jouw stand?quote:Op zondag 29 maart 2020 15:36 schreef UitStraling het volgende:
Als deze crisis voorbij is moet ik ook naar de IKEA om meubeltjes kopen denk ik![]()
quote:Op zondag 29 maart 2020 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tegen die tijd boven mijn stand
en toen kwam koos in je levenquote:Op zondag 29 maart 2020 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
welke?quote:Op zondag 29 maart 2020 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Even wat Mora snackhapjes in de airfryer
maar je was toch zo belangrijk voor ons voortbestaan?:Pquote:Op zondag 29 maart 2020 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker wel. het is niet meer de financiële wereld van 6 weken geleden.
Ach, dromen mag iedereenquote:Op zondag 29 maart 2020 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik was vrij laat digivaardigquote:Op zondag 29 maart 2020 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt? ik dacht dat bitterbal daar vrij uniek in zou zijn..
cryptocrash?quote:Op zondag 29 maart 2020 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
wat frikandelletjes, kipnuggets, bamihapjes en bitterballenquote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
Zet de tv aan om mijn switch aan te zetten, denk och voetbal .... ..... Huh voetbal? Met publiek? Zenden ze een wedstrijd uit 2014 uit.
De F1 wedstrijd van Bahrein werd gister ook al in zijn geheel online gegooid op youtube door het FIA kanaalquote:Op zondag 29 maart 2020 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
Zet de tv aan om mijn switch aan te zetten, denk och voetbal .... ..... Huh voetbal? Met publiek? Zenden ze een wedstrijd uit 2014 uit.
lekkerquote:Op zondag 29 maart 2020 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat frikandelletjes, kipnuggets, bamihapjes en bitterballen
quote:Op zondag 29 maart 2020 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je was toch zo belangrijk voor ons voortbestaan?:P
Lekker!quote:Op zondag 29 maart 2020 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat frikandelletjes, kipnuggets, bamihapjes en bitterballen
ohh zo. die link had ik niet gelegdquote:Op zondag 29 maart 2020 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Mijn werk heeft totaal niets te maken met mijn centjes.
Echter zijn mijn investeringspotjes wel een heel stukje kleiner geworden voorlopig maar goed dat is bijna bij iedereen
Ah.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet eerst even wat opgehaald worden zodat ik plek heb
copulerenquote:Op zondag 29 maart 2020 15:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah.
wat had je anders nu gedaan als we niet in deze situatie zaten?
ik snap hier niets van, maar heb geen geld en nu dus ook geen zorgenquote:Op zondag 29 maart 2020 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerder een winkelcrash, die cryposhit is voor mensen zonder geld, altijd geweest
hoezo voor mensen zonder geld? zijn toch duur in aanschaf? of is het geen slimme inverstering?quote:Op zondag 29 maart 2020 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerder een winkelcrash, die cryposhit is voor mensen zonder geld, altijd geweest
Daar heb ik bitterbal heel niet voor nodigquote:Op zondag 29 maart 2020 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat bitterbal aan seks doet op de een of andere manier.
boks.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:46 schreef Molo het volgende:
[..]
ik snap hier niets van, maar heb geen geld en nu dus ook geen zorgen
Normaal gesproken niet maar ja nu is niets meer een goede investeringquote:Op zondag 29 maart 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoezo voor mensen zonder geld? zijn toch duur in aanschaf? of is het geen slimme inverstering?
goud?quote:Op zondag 29 maart 2020 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet maar ta nu is niets meer een goede investering
Vastgoed nog wel. (Nog)quote:Op zondag 29 maart 2020 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet maar ja nu is niets meer een goede investering
begrijp deze nietquote:Op zondag 29 maart 2020 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je liever gezonde longen of een kilo goud?
Maar het behoud vooralsnog wel redelijk zijn waarde tov andere investeringen.quote:
vooralsnog ja :pquote:Op zondag 29 maart 2020 15:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar het behoud vooralsnog wel redelijk zijn waarde tov andere investeringen.
ja maar je kan prima gezonden longen houden door in goud te investeren. het is niet alsof je moet kiezenquote:Op zondag 29 maart 2020 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat alles een relatieve waarde heeft momenteel.
Samequote:Op zondag 29 maart 2020 15:52 schreef Molo het volgende:
Ik heb de afgelopen jaren vooral geīnvesteerd in mijn huis, vakanties, goed eten, mijn operatie en studie.
Geen spijt van
heb jij ook een maagverkleining gehad?quote:
Die operatie is wel een schot in de roos als ik het medische nieuws zo volg.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:52 schreef Molo het volgende:
Ik heb de afgelopen jaren vooral geīnvesteerd in mijn huis, vakanties, goed eten, mijn operatie en studie.
Geen spijt van
Dat ze zo de top eraf knippenquote:
en dan door verkopen als wijnfles-stopquote:Op zondag 29 maart 2020 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ze zo de top eraf knippen
Lijkt me mooi werk om te doen
Flupjesknipperquote:Op zondag 29 maart 2020 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ze zo de top eraf knippen
Lijkt me mooi werk om te doen
heb het daar laatst nog met mijn chirurg over gehad want die observatie had ik ook gedaan.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die operatie is wel een schot in de roos als ik het medische nieuws zo volg.
witte truffelquote:Op zondag 29 maart 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dan door verkopen als wijnfles-stop
Het is nou op iigquote:Op zondag 29 maart 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de bamiballen mag je houden maar zou de rest wel doen![]()
Yep wat dat betreft heeft het virus genoeg te vreten voorlopig in de USA.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:55 schreef Molo het volgende:
[..]
heb het daar laatst nog met mijn chirurg over gehad want die observatie had ik ook gedaan.
Enorm blij mee, nou had ik goddank geen comorbiditeit maar toch, voorkomen is beter dan genezen. En nu ietsjes minder zorgen om corona
Maar grana padano is een harde kaas. Dus dat kan alleen maar van een harde pik zijn.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar grana padano is een harde kaas. Dus dat kan alleen maar van een harde pik zijn.
En dan gerasptquote:
Varkenslul is hier ook gewoon verkrijgbaar. Heb je geen chinezen voor nodig.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:01 schreef UitStraling het volgende:
Misschien wel minder besmettelijk als de penissen van zowat elke diersoort eten, ik stuur een mail naar de Chinese ambassade.
Niet?quote:Op zondag 29 maart 2020 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
brr ik houd niet zo van die dooraderde schimmelkazen.
quote:Op zondag 29 maart 2020 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?Gorgonzola op een gebakken biefstukje?
Ga voor roquefort.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien moet ik volgende keer even wat gorgonzola of zo bestellen. Kun je vast leuke dingen mee doen in de airfryer. Op hamburgers of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |