foto?quote:Op zondag 29 maart 2020 12:25 schreef bitterbal het volgende:
ik deel een balkonkast met de buurman, aan beide kanten hebben we onze eigen kast. Nu heeft hij hem helemaal gepimpt en zit ik met zon lelijk ding
als ik hem weghaal sloop ik zijn deel ook denk ik
quote:Op zondag 29 maart 2020 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Dit moet wel de lelijkste kast ooit zijn.
En heb je een foto van de binnenkant/zijkant aan de buitenkant waar ie aansluit op die van je buurman?quote:Op zondag 29 maart 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is nog bezig dus geen foto van zijn kantzijn kant is iets minder breed
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 maart 2020 12:45 schreef FranticDJ het volgende:
Likje verf zou al wonderen doen gok ik
Desnoods plankjes tegen plakken zodat 't op een schutting lijkt
ja dat ookquote:Op zondag 29 maart 2020 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat sowieso.. maar die zijwand en dak, is dat 1 geheel met de buurman?
Begrijpelijk welquote:Op zondag 29 maart 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik gooi alles vanaf een afstand in die kast vanwege de spinnen
Dan kan je zagenquote:
Nodig aan wat piepschuim toe inderdaadquote:Op zondag 29 maart 2020 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Dit moet wel de lelijkste kast ooit zijn.
Stoomreiniger BAM kuub piepschuim BAM ja zo komen we er welquote:Op zondag 29 maart 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik gooi alles vanaf een afstand in die kast vanwege de spinnen
denk je niet dat ik mijn deel zo van die gedeelde wand halen dat het bij hem nog dicht zit? Zitten we alleen met het dak nog.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:53 schreef FranticDJ het volgende:
Hout halen en daar tegen aan plakken/schroeven?
Goedkoper dan dat vidaxl ding.
kan wel, moet je het dak afzagen/zijwand afzagen desnoods. Moet je zijn deel kant ff schilderen. En zo wat van die dak tape over de zaagrand enzo van het dak plakken zodat zijn ding waterdicht blijft.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je niet dat ik mijn deel zo van die gedeelde wand halen dat het bij hem nog dicht zit? Zitten we alleen met het dak nog.
vraag het hemquote:Op zondag 29 maart 2020 12:55 schreef bitterbal het volgende:
maar hij is super handig dus misschien kan hij het wel doen hier.
hij woont hier net nu 2 jaar en heeft zijn appartement eigenhandig helemaal verbouwd
ja ga ik misschien wel doen.quote:Op zondag 29 maart 2020 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vraag het hem?
wie weet kan ie ook wel appelbollen bakken
Wat heb jij hem te bieden?quote:Op zondag 29 maart 2020 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga ik misschien wel doen.
appelbollen vraag ik ook
nicequote:Op zondag 29 maart 2020 13:01 schreef essnhills het volgende:
Ik heb tulpen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De buurman niet hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaan @:LTVDK, Jij en de buurman nog vechten om bitterbal of hoe zit het..?
Ik hou van bloemenquote:
Bitterbal is van LRTVD, zodra corona voorbij is hebben we een huwelijksfeestjequote:Op zondag 29 maart 2020 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaan @:LTVDK, Jij en de buurman nog vechten om bitterbal of hoe zit het..?
Het voorjaarquote:Op zondag 29 maart 2020 13:01 schreef essnhills het volgende:
Ik heb tulpen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar sta jij dan in deze drie/vier hoekverhouding?quote:Op zondag 29 maart 2020 13:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal is van LRTVD, zodra corona voorbij is hebben we een huwelijksfeestje
In de keuken met de gerbils waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waar sta jij dan in deze drie/vier hoekverhouding?
Buitenspelquote:Op zondag 29 maart 2020 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben de dorpspsycholoogquote:Op zondag 29 maart 2020 13:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh ja dat heeft mijn vader ook. Vroeger hadden we vaak hyacinten in huis, want dat ging wel. Totdat dat ook niet meer gingquote:Op zondag 29 maart 2020 13:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook, maar ik ga janken en niesen van 90%
Ah! Niet de toyboy/maitresse?quote:
Ik haal gewoon het buiten naar binnenquote:
Zon foute tantra "coach"quote:Op zondag 29 maart 2020 13:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah! Niet de toyboy/maitresse?
Of meer het soort dat z'n cliënten tot sex dwingt als vorm van behandeling.
Hyacinthen zijn de dildo's des hels.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh ja dat heeft mijn vader ook. Vroeger hadden we vaak hyacinten in huis, want dat ging wel. Totdat dat ook niet meer ging
Ik koop voor mijn moeder ook nooit een bosje bloemen, maar mooie plantjes, zodat mijn vader er geen last van heeft
Ik hoop dat ik nooit zo allergisch word
Vervelend
Hoe ging het de afgelopen periode dan? Geen regen, lage luchtvochtigheid, alles begint weer op te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |