Wij worden naast onze gewone werkzaamheden ingezet om het zorgpersoneel te ondersteunen. Maandag ben ik op de IC geweest en daar houden we laagdrempelig vinger-aan-de-pols. Toen was de sfeer nog rustig en ze konden het goed aan. Maar IC-personeel is natuurlijk ook behoorlijk wat gewend. Ik werd twee dagen later verkouden dus ik ben nog niet teruggeweest. Verder spreek ik mijn 'gewone' patiënten (geen covid dus) digitaal of telefonisch en die zijn of ontspannen of erg angstig en alles er tussenin. Maar ook daar geldt: ik ben gewend om dagelijks in gesprek te zijn met zieke mensen die worstelen met hun emoties. Met mij gaat het dus voor nu ook goed. Lief dat je het vraagtquote:Op zondag 29 maart 2020 11:51 schreef AnneX het volgende:
Omdat het een mega post was.
@:Kreator en puzzlestukje: Pantykousje over mondstuk van de stofzuiger en eruit zuigen?
Goeiemorgen, brooddeeg is gevouwen.
Nog 30 min.
Stom van Isa’s trein en nog stommer van de beveiliger zonder handschoenen.
Werd het handvat wel gereinigd?.
Ach ja, J’s vriend in het zorgcentrum.
@:Clubsoda ik ben benieuwd hoe de gesprekken gaan in jullie huis.
Is het met personeel, of ook met patiënten?
Een arts gister bij Op1 vertelde geëmotioneerd en duidelijk over de te nemen keuzen.
Red jij het?
Het waait hard in de polder. Heel hard.
Als iedereen er bij ons is in het secretariaat is, zijn 2 blokken van 4 en 1 van 2 bureaus bezet. In een nét ff te krappe ruimte.quote:Op zondag 29 maart 2020 08:59 schreef Isabeau het volgende:
Verpleegkundigen lopen ook gewoon net niet hand in hand door de gangen. En ik denk niet dat het allemaal huisgenoten zijn. Veel collega's die ik sprak die hebben zich er al bij neergelegd dat ze de komende maanden waarschijnlijk wel besmet raken...
Kutinformatie ook altijd van de NSquote:Op zondag 29 maart 2020 08:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet of 3 kwartier wachten in de kou en nu thuis zijn 'goed komen' is. De trein die ik wilde hebben en die volgens de door de omroeper aangeraden reisplanner gewoon reed kwam niet meer goed.
Jaja! Nood breekt wetquote:
Nee, voor een schermpje.quote:
Wat een mooie tartaar! Hoe heb je die gemaakt?quote:Op zondag 29 maart 2020 13:25 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens onder de indruk van de camera van m'n telefoon. De batterij van mijn spiegelreflexcamera was leeg, maar als ik met mijn telefoon zulke foto's kan maken, heb ik die eigenlijk niet eens nodig.
Ik heb hem meteen even uitgeschreven: https://www.seasonwithlove.nl/tomatentartaar/quote:Op zondag 29 maart 2020 13:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wat een mooie tartaar! Hoe heb je die gemaakt?
Lekker.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb hem meteen even uitgeschreven: https://www.seasonwithlove.nl/tomatentartaar/
Oeh, ziet er een beetje uit als wat mijn tante voor kerst had gemaakt. Lekker!quote:Op zondag 29 maart 2020 13:25 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens onder de indruk van de camera van m'n telefoon. De batterij van mijn spiegelreflexcamera was leeg, maar als ik met mijn telefoon zulke foto's kan maken, heb ik die eigenlijk niet eens nodig.
Ja, er zijn veel variaties.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:04 schreef golfer het volgende:
Lekker.
Ik heb hem ook al een aantal keren gemaakt als voorgerecht voor vegetarische vrienden met vrijwel hetzelfde recept:
http://www.mytastenld.com/click/index/249580802/smaakmenutie.nl
Werkt het niet zoals gedacht?quote:Op zondag 29 maart 2020 14:22 schreef fietsie het volgende:
-gooit de details weer weg-
Informatie uitwisselend zorglandschap in Nederland moet nog veel leren.
(dit is de gecensureerde versie van wat ik eerder typte)
Nee de directeuren generaal, en andere top beleidsmakers moeten beslissen op basis van wat er nu nodig is, en wat er ook KAN volgens de werklijk inhoudelijk deskundigen in de zorg, en kiezen er ineens voor voor te luisteren naar marktpartijen (die natuurlijk geen en-kel lange termijn belang hebben..)quote:Op zondag 29 maart 2020 14:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Werkt het niet zoals gedacht?
Ondertussen ben ik de Franstalige chansons aan het vertalen voor mn.X van het concert Liesbeth 70.
Hij kent de melodieën, niet de teksten.
Ow...ik vond het al ‘zo netjes’ toen ik las dat de z.v.partijen samenwerken in het delen van kosten. Vijf miljard in de gezamenlijke pot?quote:Op zondag 29 maart 2020 14:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee de directeuren generaal, en andere top beleidsmakers moeten beslissen op basis van wat er nu nodig is, en wat er ook KAN volgens de werklijk inhoudelijk deskundigen in de zorg, en kiezen er ineens voor voor te luisteren naar marktpartijen (die natuurlijk geen en-kel lange termijn belang hebben..)
Denk dat ik het zo subtiel verwoord.
Wauw, daar ben ik even stil vanquote:Op zondag 29 maart 2020 14:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee de directeuren generaal, en andere top beleidsmakers moeten beslissen op basis van wat er nu nodig is, en wat er ook KAN volgens de werklijk inhoudelijk deskundigen in de zorg, en kiezen er ineens voor voor te luisteren naar marktpartijen (die natuurlijk geen en-kel lange termijn belang hebben..)
Denk dat ik het zo subtiel verwoord.
Ik niet, zo gaat het al jaren.quote:
Dat heb ik iedere dag. Neem het op zodat ik het ook even stop kan zetten.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:50 schreef AnneX het volgende:
Sjonge...dikke strot van emotie van het kijken naar #frontberichten. 😢
Zit ik relatief veilig in de polder en anderen lopen risico.
Yep enquote:Op zondag 29 maart 2020 14:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik niet, zo gaat het al jaren.
Het wordt echter nu weer even zichtbaar voor die organisaties die voorop lopen / liepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 maart 2020 15:01 schreef AnneX het volgende:
@:fietsie
Dit las ik, via Topics in Trouw.Ja, en -dat- is ook helemaal goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op zondag 29 maart 2020 15:01 schreef AnneX het volgende:
@:fietsie
Dit las ik, via Topics in Trouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kende het niet, maar kwam er toevallig langs gezapt. Ging het over mensen die geen afscheid konden nemenquote:Op zondag 29 maart 2020 14:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik iedere dag. Neem het op zodat ik het ook even stop kan zetten.
T is iedere dag rondom 22 uur. Van de week over een vrouw, bijna aan het bevallen en zij had samen met haar man besloten dat hij niet bij de bevalling zou zijn vanwege meer kinderen thuis. Hartverscheurendquote:Op zondag 29 maart 2020 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kende het niet, maar kwam er toevallig langs gezapt. Ging het over mensen die geen afscheid konden nemen
Ik bespaar mijzelf maar dit soort programma's. Kan me er genoeg bij voorstellen.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:47 schreef Kaatje1 het volgende:
T is iedere dag rondom 22 uur. Van de week over een vrouw, bijna aan het bevallen en zij had samen met haar man besloten dat hij niet bij de bevalling zou zijn vanwege meer kinderen thuis. Hartverscheurend
Ik had 'm ook al voor de SC op de foto gezet gisteren!quote:Op zondag 29 maart 2020 15:06 schreef Candaasje het volgende:
Speciaal voor onze 3D printerliefhebbers:
[ afbeelding ]
Geen pantykousje voorradig..quote:Op zondag 29 maart 2020 15:33 schreef Kreator het volgende:
Het stukje is terecht. Ik moest wel de plankconstructie licht uit elkaar halen.
Het komt voorbij voordat je erg in hebt.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik bespaar mijzelf maar dit soort programma's. Kan me er genoeg bij voorstellen.
Ik vind het een mooi inzicht geven in beroepen waar je nauwelijks van door hebt hoe belangrijk ze in de schakel zijn. Naast ziekenhuis medewerkers, ook de schoonmakers, politie, maar ook buschauffeurs vuilnismensen, diverse onderwijsinstellingen, maar laatst ook een burgemeesterquote:Op zondag 29 maart 2020 15:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het komt voorbij voordat je erg in hebt.
Als een sterreclame voor/na een willekeurig programma.
En ook wisselende hulpverleners.
Eerder vandaag met een item zoals de bus werd begeleid.
#frontberichten.
Gewoon niet op NL zenders komen, scheelt een hoop verontrustende input.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het komt voorbij voordat je erg in hebt.
Als een sterreclame voor/na een willekeurig programma.
En ook wisselende hulpverleners.
Eerder vandaag met een item zoals de bus werd begeleid.
#frontberichten.
Niet iedereen kan Omrop Fryslan ontvangen.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gewoon niet op NL zenders komen, scheelt een hoop verontrustende input.
Indringend, maar mooie portretten zijn datquote:Op zondag 29 maart 2020 15:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi inzicht geven in beroepen waar je nauwelijks van door hebt hoe belangrijk ze in de schakel zijn. Naast ziekenhuis medewerkers, ook de schoonmakers, politie, maar ook buschauffeurs vuilnismensen, diverse onderwijsinstellingen, maar laatst ook een burgemeester
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Awesome, nog veel puzzelplezier!quote:Op zondag 29 maart 2020 15:33 schreef Kreator het volgende:
Het stukje is terecht. Ik moest wel de plankconstructie licht uit elkaar halen.
Professionele setupquote:Op zondag 29 maart 2020 17:25 schreef Aure het volgende:
Geïnspireerd door de andere puzzelaars hier:
[ afbeelding ]
Nu beginnen
Ik doe het niet meer omdat ik dan geen oog dicht doe. Blijf er mee doorgaan en ga niet eens naar bedquote:Op zondag 29 maart 2020 17:34 schreef Sarabi het volgende:
Leuk al die puzzelaarszou ook wel willen maar heb al genoeg hobbies
Haha dat is leuk om t samen te doen.quote:Op zondag 29 maart 2020 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
Goed, dat ieder apart gamen ging goed tot na de lunch. Daarna zaten we met zijn tweetjes City Skylines te spelen
Ook wel herkenbaarquote:Op zondag 29 maart 2020 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik doe het niet meer omdat ik dan geen oog dicht doe. Blijf er mee doorgaan en ga niet eens naar bed
Die ziet er wel heel leuk uitquote:Op zondag 29 maart 2020 17:25 schreef Aure het volgende:
Geïnspireerd door de andere puzzelaars hier:
[ afbeelding ]
Nu beginnen
Jij bent veel te druk met geweldig mooie dekens hakenquote:Op zondag 29 maart 2020 17:34 schreef Sarabi het volgende:
Leuk al die puzzelaarszou ook wel willen maar heb al genoeg hobbies
Wat voor garen is ook wel heel persoonlijk. Ik heb graag katoen, dat voelt dan ook best zwaar aan. En voor mijn man maak ik ze weer van wol, dat vindt hij fijnerquote:Op zondag 29 maart 2020 18:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Jij bent veel te druk met geweldig mooie dekens haken
Zit te overwegen voor mijn lief ook een deken te maken. Vind ie vast heel cool.. en we zitten vaak onder een dekentje op de bank.
Als je nog leuke ideeen hebt mbt dikte van het garen... en patronen...
ik zat al te snuffelen op iets met schaken...
Maar kan nog niet het perfecte patroon vinden.
En anders een leuk herenpatroontje in zwart/wit oid kan natuurlijk ook.
Ik snuffel even verder op ravelry
Wel in het andere topic...quote:Op zondag 29 maart 2020 18:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat voor garen is ook wel heel persoonlijk. Ik heb graag katoen, dat voelt dan ook best zwaar aan. En voor mijn man maak ik ze weer van wol, dat vindt hij fijner
Granny stripes vind ik altijd wel leuk, makkelijk en toch nog best mannelijk.
Op het moment ben ik niet meer aan het haken, nog even bij komen van de Rozetaheb ik het resultaat hier eigenlijk laten zien?
Ben nu bezig met borduren en diamond painten.
Wel een mooie omroep hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 16:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet iedereen kan Omrop Fryslan ontvangen.
Wat voor painting heeft ze?quote:Op zondag 29 maart 2020 18:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wel in het andere topic...
Maar je mg best nog een keer hoor. Hij is echt onwijs mooi geworden.
Ik denk dat een iets lichtere deken hier ook wel prettig is.
Morgen eens diamond painting proberen met dochterlief.
Je kan de puzzel aan de muur hangen.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:36 schreef minilot het volgende:
Ik geloof niet dat ik me ooit tot puzzelen zou kunnen zetten, ook niet bij een zevenjarige totale lockdown!Mijn halve schoonfamilie legpuzzelt fanatiek (ook wedstrijden enzo), maar heb de aantrekkingskracht ervan nooit begrepen.. Als ik ergens hobbymatig tijd en moeite in steek gaan wil ik aan het eind iets om op te eten, aan te kunnen trekken, aan de muur te kunnen hangen of whatever, maar na het puzzelen heb je alleen.. Tsja. De puzzel zelf!
Fascinerend hoe zoveel mensen daar uren aan kunnen besteden!
Mijn opa had er een van ik gok zo'n 3 bij 2 meter, aan de schuine muur boven het gat van de vlizotrap naar zolder hangen.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kan de puzzel aan de muur hangen.
Legpuzzelwedstrijdenquote:Op zondag 29 maart 2020 18:36 schreef minilot het volgende:
Ik geloof niet dat ik me ooit tot puzzelen zou kunnen zetten, ook niet bij een zevenjarige totale lockdown!Mijn halve schoonfamilie legpuzzelt fanatiek (ook wedstrijden enzo), maar heb de aantrekkingskracht ervan nooit begrepen.. Als ik ergens hobbymatig tijd en moeite in steek gaan wil ik aan het eind iets om op te eten, aan te kunnen trekken, aan de muur te kunnen hangen of whatever, maar na het puzzelen heb je alleen.. Tsja. De puzzel zelf!
Fascinerend hoe zoveel mensen daar uren aan kunnen besteden!
Hm iets met een kittenquote:
Komt vast goedquote:Op zondag 29 maart 2020 18:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm iets met een kitten
Gekregen van oma... maar ze heeft zeker al 2cm2 af hoor
Samen gaat het vast beter
Deze is wel groot als je geen enorm geduld hebt
Oh nee... maar soms wat vooruitgang motiveert wel om verder te gaan. En samen is gezelliger.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Komt vast goedgeen haast toch
Ik ben al 2 jaar met die van mij bezigmaar nu is ie echt bijna klaar...
Samen is sowieso leukerquote:Op zondag 29 maart 2020 19:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh nee... maar soms wat vooruitgang motiveert wel om verder te gaan. En samen is gezelliger.
Ondertussen mopper ik op dekens.. wlles wat ik echt leuk vind is stervormig kf rond.
Dat wikkelt zo lastig op de bank.
De leukste so far... is wel rond daarentegen.. moeilijk moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:26 schreef Blues het volgende:
Zoon F heeft een moestuintje
Ze stonden als zoveelste op de wachtlijst, maar omdat zij altijd zo trouw de schooltuintjes jaren lang hebben bijgehouden én ze op een "flatje 3 hoog achter wonen met zijn 4tjes" kregen ze voorrang en kunnen ze al beginnen.
Het was een biologische moestuin van iemand die er niet veel aan deed.
Er staan nog 2 kisten waarvan er 1 met een hangslot die gaan ze binnenkort openbrekenGaaf! Leuk ook met de kinderen. Is het complex wel open nu? Sommige tuincomplexen zijn ivm corona gesloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ze stonden als zoveelste op de wachtlijst, maar omdat zij altijd zo trouw de schooltuintjes jaren lang hebben bijgehouden én ze op een "flatje 3 hoog achter wonen met zijn 4tjes" kregen ze voorrang en kunnen ze al beginnen.
Er staan nog 2 kisten waarvan er 1 met een hangslot die gaan ze binnenkort openbrekenWat leuk! Zeker als ze geen tuin hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Het is wel vermakelijk maar zoveel dingen om rekening mee te houdenquote:Op zondag 29 maart 2020 17:38 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Haha dat is leuk om t samen te doen.
Hier bij de jongens alleen maar fortnite op de ps4.
Ik wil voor mezelf ook een game.
Bedoeling was de sims, speelde ik "vroeger" op de wii maar heb "vroeger" ook simcity op de pc gespeeld.
N.a.v. je bericht gaan googlen op cities skylines en nu twijfel haha.
Vanavond nog maar eens rondje googlen 😉
Hoi trouwens
Er staan nog 2 kisten waarvan er 1 met een hangslot die gaan ze binnenkort openbrekenLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Leukquote:Op zondag 29 maart 2020 20:32 schreef Barreltje het volgende:
Hier is het puzzelen met handleiding![]()
[ afbeelding ]
Nu verder met borduurwerk en morgen bitterballen en kroketten draaien![]()
Een hijskraanquote:
Die is coolquote:
Qwixxquote:Op zondag 29 maart 2020 19:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Samen is sowieso leukerdat mis ik nu wel met mijn moeder.
Succes met de zoektocht
Wij gaan even Qwixx spelen.
Hmmm kan ik me ook niet al te veel van voorstellenquote:Op zondag 29 maart 2020 20:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Qwixx
Zag vandeweek dat er ook een bordspel van is.
Leek me niet enorm veel toevoegen maar altijd lastig concluderen aan de hand van de doos.
Ja mag! Met alleen je eigen gezin en de afstandrestricties.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gaaf! Leuk ook met de kinderen. Is het complex wel open nu? Sommige tuincomplexen zijn ivm corona gesloten.
* Isabeau noteert dit voor het ontbijtquote:Op zondag 29 maart 2020 21:06 schreef fietsie het volgende:
Late avond toetjeskook..
Griesmeel gemaakt.
Had ik zin in: warme griesmeel.
Ik deed er een eetlepeltje custard bij en een beetje zout, en dan maar de helft vd suiker als het pak suggereert. Was prima.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau noteert dit voor het ontbijt
Custard heb ik ook nog welquote:Op zondag 29 maart 2020 21:21 schreef fietsie het volgende:
Ik deed er een eetlepeltje custard bij en een beetje zout, en dan maar de helft vd suiker als het pak suggereert. Was prima.
Nee laten we ochtend maar uitstellen, ik ben wel gehecht aan mn koptelefoonvrije zondag.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Custard heb ik ook nog wel
En bevroren besjes en aardbeien, dus dan kan ik een warme saus maken voor over de griesmeel. Was het maar alvast ochtend
quote:Op zondag 29 maart 2020 21:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik was er heilig van overtuigd dat Dora 8 tepels had maar ze heeft er 10.
Ik schrok best toen ik er ineens 5 voelde aan 1 kant.quote:
Als die ook vol liggen mag je ook al een flinke maand hebbenquote:Op zondag 29 maart 2020 21:25 schreef Lonaa het volgende:
Varkens gemiddeld 13 dacht ik. Een oneven getal, dat vind ik minstens zo fascinerendquote:Op zondag 29 maart 2020 21:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik schrok best toen ik er ineens 5 voelde aan 1 kant.![]()
Blijf het fascinerend vinden dat 'een hond meestal 10 tepels heeft'.
Ja he? Sally had er dus 7. 4 om 3.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Varkens gemiddeld 13 dacht ik. Een oneven getal, dat vind ik minstens zo fascinerend
Wat fijn. En wat een geweldige timing zeg.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja mag! Met alleen je eigen gezin en de afstandrestricties.
quote:Op zondag 29 maart 2020 21:25 schreef Lonaa het volgende:
Dit iddquote:Op zondag 29 maart 2020 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat fijn. En wat een geweldige timing zeg.
Om en om tepels, handig! Bij katten werkt dat, helaas voor de kittens, niet zo (N = een stuk of 20).quote:Op zondag 29 maart 2020 22:01 schreef Candaasje het volgende:
Fascinerend feitje: wij mensen leggen als embryo dus ook bilateraal melklijsten aan. Maar deze regregresseren. Het kan daardoor soms voorkomen dat iemand een derde tepel heeft.
Wat oneven aantal betreft; ik dacht dat ze ook geschrankt liggen ten opzichte van elkaar; daardoor beter bereikbaar voor de jongen. (Anders zouden die recht bovenop elkaar moeten liggen om bij een tepel te kunnen)
Jij zal ook selectief zijn in van wie je dat toelaat? Misschien heeft ze wel that special person, daarvoorquote:Op zondag 29 maart 2020 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Piep vindt het niet goed dat ik haar tepels tel.
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij zal ook selectief zijn in van wie je dat toelaat? Misschien heeft ze wel that special person, daarvoor
Jaquote:Op zondag 29 maart 2020 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben/hadden jullie dat ook? Na een fijn weekend met je "geliefde" een probleem hebben met omschakelen naar "normaal"?. En op tijd naar bed en morgen weer werken etc.
Nee maar dat zal de gewenning en het samenwonen zijn. Dat is in jouw geval heel anders natuurlijk. Zie je hem (man toch?) ook door de week?quote:Op zondag 29 maart 2020 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben/hadden jullie dat ook? Na een fijn weekend met je "geliefde" een probleem hebben met omschakelen naar "normaal"?. En op tijd naar bed en morgen weer werken etc.
Nee. Te ver weg + "corona"quote:Op zondag 29 maart 2020 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee maar dat zal de gewenning en het samenwonen zijn. Dat is in jouw geval heel anders natuurlijk. Zie je hem (man toch?) ook door de week?
Hel is het 😡quote:Op zondag 29 maart 2020 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Elke zondagavond weer. Geen zin om te slapen.
Ik wil ook de werkweek niet in.. Maar ja.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu zeker niet..heb het gevoel dat het nog maar 21:00 is.
1,5 meter afstand houden is wel lekker rustigquote:Op zondag 29 maart 2020 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anyway #small problems in a big world. En dikke luxeproblemen.
Ooit dacht ik dat de timing ve nwe relatie en "corona" nogal slecht was. Nu denk ik dat het juist goed was.
Not gonna happenquote:Op zondag 29 maart 2020 23:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
1,5 meter afstand houden is wel lekker rustig
Er staan nog 2 kisten waarvan er 1 met een hangslot die gaan ze binnenkort openbrekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof voor ze! En kisten met mysterieuze inhoud!
Wel laten weten wat erin zat hè?
Let me see you stripped down to the bone
Aww, de voorpret!quote:Op zondag 29 maart 2020 21:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Custard heb ik ook nog wel
En bevroren besjes en aardbeien, dus dan kan ik een warme saus maken voor over de griesmeel. Was het maar alvast ochtend
Hij mocht blijven tot een kwartier geleden... dus ik heb nog een uur nu om in werkmodus te komen.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Yeah!quote:Op maandag 30 maart 2020 06:15 schreef minilot het volgende:
[..]Tof voor ze! En kisten met mysterieuze inhoud!
Wel laten weten wat erin zat hè?
Nope... didn’t work out that way.quote:Op maandag 30 maart 2020 07:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hij mocht blijven tot een kwartier geleden... dus ik heb nog een uur nu om in werkmodus te komen.
Vraag me af of dat gaat lukken.. tijd voor koffie 2.
Hmm nou... de koffie welquote:Op maandag 30 maart 2020 07:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Wilde hij niet weg?
Koffie niet gelukt?
Werkmodus niet gelukt?
Vragen Vragen
succes vandaag weer bluesquote:Op maandag 30 maart 2020 07:55 schreef Blues het volgende:
Oké, genoeg tijd opgevuld. Naar het crisiscentrum dan maar
Succes met schakelenquote:Op maandag 30 maart 2020 07:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hij mocht blijven tot een kwartier geleden... dus ik heb nog een uur nu om in werkmodus te komen.
Vraag me af of dat gaat lukken.. tijd voor koffie 2.
Werk ze!quote:Op maandag 30 maart 2020 07:55 schreef Blues het volgende:
Oké, genoeg tijd opgevuld. Naar het crisiscentrum dan maar
quote:Op maandag 30 maart 2020 08:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben op en voorzien van ontbijtNu maar eens kijken of ik alles op kan starten voor de cursus
Ik zit hier klaar met het studiemateriaal op de iPad, laptop voor de videoconferencing en een groot scherm om zometeen op te kunnen oefenen
Succes herenquote:Op maandag 30 maart 2020 08:27 schreef borisz het volgende:
Mogge
Succes Bloes.
Nieuwe week. Morgen ook een hertoetsingsgesprek met een goed doel via de digitale snelweg. Ook een primeur. Gelukkig is er weinig aan de hand. Nou ja het is niet helemaal een primeur. Heb wel eens met Gambia geskypt ivm initiële beoordeling. Maar dat is al even geleden.
quote:Op maandag 30 maart 2020 08:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou iets moeten doen, staar verliefd naar collega die prachtig uitgelicht boven op tafel uit het raam zit te staren en schattig zit te doen.
Zo’n collega heb ik ookquote:Op maandag 30 maart 2020 08:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou iets moeten doen, staar verliefd naar collega die prachtig uitgelicht boven op tafel uit het raam zit te staren en schattig zit te doen.
Same here. Eerste week van het kwartaal is altijd veel en saai.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo geen zin vandaag om te werken, maar tja, er ligt een bult werk zie ik net.
Dat heeft jou ook flink te pakken gehad zeg!quote:Op maandag 30 maart 2020 09:17 schreef AnneX het volgende:
Goeiemorgen.
Op een andere manier: ook een bult werk gepland vandaag: vijf uien snipperen en 1 kg. gehakt verwerken voor pastasaus.
En ook eens een rondje zonder hond gaan lopen.
Bijna 4 weken later.
Je kan ook gewoon niet werken en wel naakt door het huis rennen, natuurlijk.quote:
Pics or etcquote:Op maandag 30 maart 2020 10:05 schreef Kreator het volgende:
Wel zin om naakt door het huis te rennen.
quote:Op maandag 30 maart 2020 08:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh, dat is zuur. Is dat ook niet terug te krijgen (al is het maar deels) van de annuleringsverzekering?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:30 schreef Blues het volgende:
Coll moet de hele hap qua vakantie betalen, zonder coulance. Tent in Italië geboekt voor eind mei... niet aangesloten bij een reisorganisatie. Best lullig.
Deze week zouden wij Eliza betalen..denk dat dat beter geregeld gaat worden.
Dat soort berekeningen heb ik opgegeven. Ik vind ze te gecompliceerd en aan verandering onderhevigquote:Op maandag 30 maart 2020 10:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb geprobeerd uit te rekenen wat ik terug krijg van het energiebedrijf na een jaar energie afnemen.
Mijn berekeningen verschilde van 200 tot 800 euro.![]()
Ik krijg iig terug. So that's nice.
Ik kreeg vandeweek commentaar.. dat ik steeds een ander achtergrondje hadquote:Op maandag 30 maart 2020 08:54 schreef PdeHoog het volgende:
Die van mij liggen voor pampus op bedIk had vannacht wel twee heel gezellige bedgenoten
Ze lagen stijf tegen elkaar aan naast me.
En die training wordt interessant: we zijn idd met twee cursistenDe achtergronden bij dat videobellen zijn toch altijd wel interessant
Nee, want niet aangesloten bij ANVRquote:Op maandag 30 maart 2020 10:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh, dat is zuur. Is dat ook niet terug te krijgen (al is het maar deels) van de annuleringsverzekering?
Ik kreeg net ook commentaar. Een brit (Nika) kan nogal "boos" kijken en iemand in de call vond het maar een enge katquote:Op maandag 30 maart 2020 10:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik kreeg vandeweek commentaar.. dat ik steeds een ander achtergrondje had
Thuisachtergrond word het meest gewaardeerd geloof ik.. daar ligt vaak een kater te snurken.
Wij alleen de aanbetaling.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb nog niets gehoord van de reisorganisatie. Maar wat ik begrijp van de reizen tot 1 mei, krijgen die mensen een voucher dat een jaar geldig is. Maar ik heb nog niet eens betaald.
Wat zonde, zeker ook geen doorlopende verzekering? Want daarmee kan je volgens mij wel (wat) geld terugkrijgen. Maar hoe dat met de huidige situatie is weet ik eigenlijk ook niet.quote:
Ze zijn volop aan het mailen met de verzekering, maar zo te horen wordt het niks.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat zonde, zeker ook geen doorlopende verzekering? Want daarmee kan je volgens mij wel (wat) geld terugkrijgen. Maar hoe dat met de huidige situatie is weet ik eigenlijk ook niet.
Wie heeft geannuleerd? De tent in Italie? Dan hun aansprakelijk stellen door de coll. Zij leveren niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:30 schreef Blues het volgende:
Coll moet de hele hap qua vakantie betalen, zonder coulance. Tent in Italië geboekt voor eind mei... niet aangesloten bij een reisorganisatie. Best lullig.
Ik beeld me graag in dat het volkomen wederzijds isquote:
Screenshot, toe! Desnoods met geblurd hoofd!quote:Op maandag 30 maart 2020 10:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik beeld me graag in dat het volkomen wederzijds is
Screenshot? Van welk screen?quote:Op maandag 30 maart 2020 11:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Screenshot, toe! Desnoods met geblurd hoofd!
Oooooh, ik dacht dat je webcamsgewijs naar collega zat te staren!quote:
Neeeee kind, naar de (pracht)kat!quote:Op maandag 30 maart 2020 11:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Oooooh, ik dacht dat je webcamsgewijs naar collega zat te staren!
Oh.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neeeee kind, naar de (pracht)kat!
quote:Op maandag 30 maart 2020 11:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh.Met een sissend geluid dooft daar de MI van aanloop naar buitenechtelijke avonturen tussen Phoebs en collegachick.
Dat is zonde. Daarom boek ik eigenlijk altijd bij een reisorganisatie die aangesloten is bij de ANVR en SGR, plus reis- en annuleringsverzekering.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:30 schreef Blues het volgende:
Aangezien ik laatst Polizei op de grens zag staan es uitgezocht hoe het in Duitsland en de grens met NL. Op zich mag je gewoon het land in, maar tot op nader orde mogen er geen hotelkamers verhuurd worden voor recreatieve doeleinden.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:44 schreef borisz het volgende:
Ook blij dat ik nog geen vakantie heb geboekt. Bovendien heb ik mijn verlof kunnen doorschuiven naar juni. In mei nu wel een weekje vrij ipv twee en dan in juni twee weken vrij. Hopelijk kan ik weg (al dan niet in eigen land).
Ja zeg, deels zelfisolatie, toen gemakzucht en ik hoefde nergens heen en wij willen het dorp niet uit.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heeft jou ook flink te pakken gehad zeg!
Brengen mag ookquote:Op maandag 30 maart 2020 12:05 schreef AnneX het volgende:
@:minilot ...stuur je de brownies ook op?
Oh ja, en zijn de zondagse broodjes ook op te piepen. Er liggen er nog 2.
Is dat een Germanisme? Ken het niet als Nederlands woord.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:05 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, en zijn de zondagse broodjes ook op te piepen. Er liggen er nog 2.
Merci.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat een Germanisme? Ken het niet als Nederlands woord.
Maar kan prima. Eventueel even beetje nat maken en even in de oven.
Kan ik me voorstellen dat ze blij is.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:54 schreef AnneX het volgende:
Vanmorgen even met de zojuist gepensioneerde klm stewardess - na 40 jaar - gesproken.
Die heeft heel wat meegemaakt! de wereld over en is heel blij dat zij niet meer vliegt in een overvolle kist en afstand houden?
Zag ook dat mensen ongecontroleerd uit New York het land binnenkomen.![]()
Vliegt jouw zusje nog eigenlijk, FFT?
Bij Eliza doorgeboekt naar begin oktober na telefonisch overleg vanuit hun.
Kreeg de bevestiging met opnieuw factuur.
Een niet urgent mailtje gestuurd en 2 weken later is het gecorrigeerd.
Nou maar afwachten of Transavia nog vliegt tegen die tijd.
Weet je met een bundel zeker dat je die plek elke 2 weken hebt?quote:Op maandag 30 maart 2020 12:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, ik heb een AH bezorgbundel gekocht. Vanaf 23 april hebben we elke donderdag Albert over de vloer. Ik denk dat ik er maar om de week gebruik van ga maken, eens in de twee weken boodschappen is wel genoeg.
Ja, met een bundel kan je kiezen voor een vast bezorgmoment. Het wordt elke week voor je gereserveerd en het vervalt als je niet aan het minimale bestelbedrag van 50 euro komt. De eerste keer dat ik er gebruik van kan maken is echter wel pas 23 april.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weet je met een bundel zeker dat je die plek elke 2 weken hebt?
Zat van de week er al over te twijfelen maar vond het veel geld als je dan alsnog kans hebt om achter het net te vissen.
ga hier maar eens een tostie maken...quote:Op maandag 30 maart 2020 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
LunchpauzeHelaas zonder lekkere lunch dit keer. Moest het doen met mijn crackers met philadelphia. En een appeltje.
Dat ga ik vanavond compenseren met ovenfrietjes, een pikanto en pindasaus
Oh bahquote:Op maandag 30 maart 2020 12:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buh. Vanmorgen telefoon dat een collega onverwacht is overleden (niet Corona gerelateerd).
Rest van de ochtend besteed aan rondbellen van het slechte nieuws, want dat doe je niet via mail, vind ik.
Nu gaar. Koelkast bekijken op inhoud. Lunchen.
Oh bah Cat wat ellendig.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buh. Vanmorgen telefoon dat een collega onverwacht is overleden (niet Corona gerelateerd).
Rest van de ochtend besteed aan rondbellen van het slechte nieuws, want dat doe je niet via mail, vind ik.
Onverwacht?quote:Op maandag 30 maart 2020 12:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hartaanvalquote:Op maandag 30 maart 2020 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Onverwacht?Jeetje, knuffel
En nee, dat doe je niet via de mail. Een uitvaart nu is ook zo wat, sober en klein.
Bij niet zwangere poezen zitten ze echt verstopt. Moet je heel veel buikkriebels voor gevenquote:Op maandag 30 maart 2020 13:15 schreef Barreltje het volgende:
Ik kon vanmorgen maar 1 tepel vinden bij poes 1..![]()
Oh en Cat, dat is naar nieuws!
De vader van een kennis overleed afgelopen week aan kanker.. zij woonden in een klein dorp. Omdat er verder niemand aanwezig mocht zijn hebben ze hem van huis naar de kerk naar de begraafplaats gelopen. In een duw-baar (Of hoe heet een draagbaar die je duwt? ) ze vroegen iedereen uit het dorp om.lanhs de route te staan.. op die manier konden de mensen toch afscheid nemen.. Ik vind het slim bedacht..quote:Op maandag 30 maart 2020 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hartaanval![]()
Zo sneu, zeker nu. Hij had een grote vriendenkring, maar ja... er mogen maar 30 man naar de uitvaart. Wij gaan dus uiteraard ook niet.
Wellicht dat er later een groter afscheid wordt georganiseerd.
Lief, jullie reacties
Poes 2 sprong vandaag voor de 2e keer sinds dat ze hier was bij ons op bed.. het van de week al een overwinning.. ze is heel schrikkerig.. dus ik wilde niet teveel pielenquote:Op maandag 30 maart 2020 13:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bij niet zwangere poezen zitten ze echt verstopt. Moet je heel veel buikkriebels voor geven
Gecondoleerd en sterktequote:Op maandag 30 maart 2020 12:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat is mooi, als dat kanquote:Op maandag 30 maart 2020 13:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De vader van een kennis overleed afgelopen week aan kanker.. zij woonden in een klein dorp. Omdat er verder niemand aanwezig mocht zijn hebben ze hem van huis naar de kerk naar de begraafplaats gelopen. In een duw-baar (Of hoe heet een draagbaar die je duwt? ) ze vroegen iedereen uit het dorp om.lanhs de route te staan.. op die manier konden de mensen toch afscheid nemen.. Ik vind het slim bedacht..
Zou niet lukken hier in de grote stad.. maar toch..
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 30 maart 2020 13:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Poes 2 sprong vandaag voor de 2e keer sinds dat ze hier was bij ons op bed.. het van de week al een overwinning.. ze is heel schrikkerig.. dus ik wilde niet teveel pielen
Dat doet poes 2 hier alleen maar als ze denkt dat ik slaap. En ze woont hier al bijna 7 jaar!!!quote:Op maandag 30 maart 2020 13:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Poes 2 sprong vandaag voor de 2e keer sinds dat ze hier was bij ons op bed.. het van de week al een overwinning.. ze is heel schrikkerig.. dus ik wilde niet teveel pielen
Whole wheat = volkoren tarwequote:Op maandag 30 maart 2020 13:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm in kader van de lekkere broodjes...
staan er 3 soorten meel in het recept.
Hoe doen jullie dat?
All purpose = bloem neem ik aan.
Whole wheat = tarwe
Maar die andere?
(Not to mention dat 1 willekeurige soort meel al lastig te vinden is..)
Zelluf bedachtquote:Op maandag 30 maart 2020 13:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee zondagbroodjes. Nog nooit in het Nederlands gezien.
Geen idee wat daar precies mee bedoeld wordt.quote:
Drom gebruikte ik broodmix.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee wat daar precies mee bedoeld wordt.
Dat is een bepaalde maling meel. Net als tipo00 geschikt is voor pizza, heb je meer varianten. Mini zei al eerder dat je dit gewoon met normale bloem kunt gebruiken.quote:
Vreselijk zo plotseling wegquote:Op maandag 30 maart 2020 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hartaanval![]()
Zo sneu, zeker nu. Hij had een grote vriendenkring, maar ja... er mogen maar 30 man naar de uitvaart. Wij gaan dus uiteraard ook niet.
Wellicht dat er later een groter afscheid wordt georganiseerd.
Lief, jullie reacties
Nou, varkens hebben er vaak 12. Of 14.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Varkens gemiddeld 13 dacht ik. Een oneven getal, dat vind ik minstens zo fascinerend
ik gebruikte dus "broodbloem" .. van Robertquote:
Voor het "zicht" kan je een speld in het kopje steken. Dan lijkt het alsof ze niet hangen.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:37 schreef Tele6 het volgende:
Gisteren deed mijn hoofd weer stom.
Met als kers op de taart dat ik terug in mijn huis was na een weekendje met A en B en dat ik zag dat de bloemen al hun water opgedronken hadden. Gauw bijgevuld, maar nu hangen de rozen nog steeds met hun kopjes naar beneden. Ik kon wel janken.
Inmiddels voel ik me wel wat beter.
Bijlees:
@:minilot gefeliciteerd enbrownies
@:Cat-astrophe gecondoleerd
@:Kreator gewoon afwisselen tussen naakt rondrennen en werken, toch?
Dat hebben ze met de gerbera's in mijn boeket gedaan en ik vind het heel zielig voor de bloem.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor het "zicht" kan je een speld in het kopje steken. Dan lijkt het alsof ze niet hangen.
MI van Kreator...quote:Op maandag 30 maart 2020 14:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor het "zicht" kan je een speld in het kopje steken. Dan lijkt het alsof ze niet hangen.
met die 'kabel' van enige topics terug?quote:
Is het volgens mij ookquote:Op maandag 30 maart 2020 14:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik te kijken naar de soorten muizenvallen en ik zie dat er gewoon nog lijmvallen worden verkocht. Ik dacht dat dat al jaren verboden was.
En bedankt hèquote:
Nee.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeliciteerd met J., mini!
En ben je reeds master in het pannenkoeken bakken?
Eh ja, geen idee eigenlijk. Ik heb al jaren een trackball. En nu weer 1, maar dan met Bluetooth. Van 100 euro. Nergens last van.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:08 schreef Barreltje het volgende:
Zeg.. Ik keek dus even naar ergonomische muizen.. maar er zit ten muizen bij an 20 euro en van 150 euro.. hoe weet ik nou welke goed is?![]()
Degene die ik op werk heb zit er natuurlijk niet tussen..
Mja ik zo'n muis waarbij je hand op 1 kant ligt.. Ik vind het ondertussen heerlijk werken.. op werk dus ook 1 die ik weer meeneem als ik ga verhuizen, maar hem nu ophalen is wat lastigquote:Op maandag 30 maart 2020 15:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eh ja, geen idee eigenlijk. Ik heb al jaren een trackball. En nu weer 1, maar dan met Bluetooth. Van 100 euro. Nergens last van.
Jij hebt ook geen idee welke muis er goed is voor Barrel?quote:
Was? Was?! Waarom niet meer?quote:Op maandag 30 maart 2020 15:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mijn vriend was daar altijd fan van. Ik vind dat echt zulke waardeloze dingen
Wat zoek je? Ik ben blij met de draadloze trackball van logitech. Maar ik heb ook collega's dier er niet aan kunnen wennen.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:08 schreef Barreltje het volgende:
Zeg.. Ik keek dus even naar ergonomische muizen.. maar er zit ten muizen bij an 20 euro en van 150 euro.. hoe weet ik nou welke goed is?![]()
Degene die ik op werk heb zit er natuurlijk niet tussen..
Zoiets?quote:Op maandag 30 maart 2020 15:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja ik zo'n muis waarbij je hand op 1 kant ligt.. Ik vind het ondertussen heerlijk werken.. op werk dus ook 1 die ik weer meeneem als ik ga verhuizen, maar hem nu ophalen is wat lastig
Ieniemienie, 10/10quote:Op maandag 30 maart 2020 15:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen idee welke muis er goed is voor Barrel?
Dan moet je oordopjes in vanwege het gekwebbelquote:
Zoiets ja! Maar daar vind ik op bol dus van 20-150 EUR exemplaren vanquote:Op maandag 30 maart 2020 15:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zoiets?
https://www.logitech.com/(...)ical-ergonomic-mouse
[ afbeelding ]
Oh geen idee, hij heeft tegenwoordig gewoon een simpele, nadat de trackballmuis de geest had gegeven. Hij heeft nu wel iets heel fancy's voor 3D-modelleren. Geen idee hoe dat precies werkt, het is geen muis en het is geen joystick. Maar iets ertussenin ofzo.quote:
Ik heb de opvolger ervan: MX ERGO. Daar zit bluetooth bij en een switch voor meerdere computersquote:Op maandag 30 maart 2020 15:12 schreef z80 het volgende:
[..]
Wat zoek je? Ik ben blij met de draadloze trackball van logitech. Maar ik heb ook collega's dier er niet aan kunnen wennen.
M570.
anders even op Alternate.nl kijken, da's meer een bedrijf voor zoiets.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zoiets ja! Maar daar vind ik op bol dus van 20-150 EUR exemplaren van
Even wachten op Fietsie's opmerking.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:16 schreef Barreltje het volgende:
Oh en ik wil geen draadloze![]()
Geen idee waarom, maar ik heb graag draadjes aan mn accessoires
Een pen? Werkend met een bordje waar je op tekent? bekent merk is Wacom.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh geen idee, hij heeft tegenwoordig gewoon een simpele, nadat de trackballmuis de geest had gegeven. Hij heeft nu wel iets heel fancy's voor 3D-modelleren. Geen idee hoe dat precies werkt, het is geen muis en het is geen joystick. Maar iets ertussenin ofzo.
Ik dacht aan zelfrijzend bakmeel.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Drom gebruikte ik broodmix.
Foutje zei mini terecht, want daar zit al gist in!
Nee, Wacom gebruik ik zelf. Inmiddels minder want ik zit niet meer echt in de tekenbranchequote:Op maandag 30 maart 2020 15:18 schreef z80 het volgende:
[..]
Een pen? Werkend met een bordje waar je op tekent? bekent merk is Wacom.
Ik kan er zelf niet mee overweg. Altijd ruzie met die dingen.
Deze muis doet ongeveer 1 jaar met een batterij bij dagelijks 8 uur gebruik.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:16 schreef Barreltje het volgende:
Oh en ik wil geen draadloze![]()
Geen idee waarom, maar ik heb graag draadjes aan mn accessoires
Hmm hier net even 3km gewandeld precies tussen 2 buien in: in de zon.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:16 schreef z80 het volgende:
Zit aan mijn diensturen. Mag het systeem dus afsluiten.
Kijkt naar buiten om een rondje dijk te gaan lopen, toch maar niet. Donker grijs en zo te zien valt er ook al wat vocht uit.
Een lontje?quote:Op maandag 30 maart 2020 15:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Even wachten op Fietsie's opmerking.
Ah maar die zijn handig voor 3D tekenenquote:Op maandag 30 maart 2020 15:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, Wacom gebruik ik zelf. Inmiddels minder want ik zit niet meer echt in de tekenbrancheDie heeft 'ie trouwens ook wel,
Dit, ik moest even zoeken. Geen idee of het hetzelfde merk is hoor:
https://www.paradigit.nl/(...)FY9wdU4aAj_BEALw_wcB
Shit, je was te snelquote:Op maandag 30 maart 2020 15:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah maar die zijn handig voor 3D tekenen
Mja en daar gaat het dus niet eens om.. om de batterij. Er HOORT gewoon een kabel aan ofzoquote:Op maandag 30 maart 2020 15:20 schreef z80 het volgende:
[..]
Deze muis doet ongeveer 1 jaar met een batterij bij dagelijks 8 uur gebruik.
Staart is niet meer nodig.
Een goede muis en/of toetsenbord kan duur zijn. Maar gaan dan vaak ook jaren mee.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja en daar gaat het dus niet eens om.. om de batterij. Er HOORT gewoon een kabel aan ofzo![]()
Werk-model gevonden.. hoppa 90 euro..
Ik had redelijk vaak contact met hem ja.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:06 schreef minilot het volgende:
Teruglees. Bah Cat, schrikken zeg.Collega waar je veel contact mee had?
Ik heb bij een opruimactie een heel nest muizen gevonden. Allen mankeerden wat.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja en daar gaat het dus niet eens om.. om de batterij. Er HOORT gewoon een kabel aan ofzo![]()
Werk-model gevonden.. hoppa 90 euro..
Mocht je vragen hebben, ik kan je waarschijnlijk ook helpenquote:Op maandag 30 maart 2020 15:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En bedankt hè![]()
Moddergevechten zijn altijd goed Mini. Wel wat fris ja.
Ik vervloek mezelf even over mijn waardeloze aantekeningen betreft een hoofdstuk biochemie. Doos die ik ook af en toe ben. Nouja, maar eens een mailtje sturen naar een medestudent die ongeveer elke les woord voor woord uitschrijft, hij kan me vast wel helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |