SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos. Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Vlakbij mijn huis dusquote:
Ja, ik ben er ook best vaak overheen gelopen. Ik moest regelmatig op het Mijnbouwplein zijn en dan ging ik ook over die brug.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
Vlakbij mijn huis dus
als ik naar de stad loop moet ik er altijd over heen
Oh ja, dat is waar ookquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook best vaak overheen gelopen. Ik moest regelmatig op het Mijnbouwplein zijn en dan ging ik ook over die brug.
Misschien moet ik er wel weer naar toe. Deze week overleg gehad met onze directeur. Ik moet weer deels terug naar mijn vorige functie.quote:
In dat geval...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien moet ik er wel weer naar toe. Deze week overleg gehad met onze directeur. Ik moet weer deels terug naar mijn vorige functie.
Ja, ik zal je een berichtje sturen als ik er weer heen moet.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zal je een berichtje sturen als ik er weer heen moet.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:28 schreef just me het volgende:
Ik zie via Twitter De Nater vrolijk meedoen
patsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Loopt nagenoeg synchroon aan de Radio 49-stream; mooi
En dat elastiekje is kapot nu.
Hopelijk mag je haar dan snel weer appen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:38 schreef just me het volgende:
Ik mag mijn vriendin die gestrand is in Nieuw Zeeland niet meer appen totdat ze zeker weet dat ze de lucht ingaat
Ja hoop ik ook, ze stuurde nog snel een foto met de rugzak ingepakt klaar om te vertrekken. Maar ze vliegt heel ingewikkeld via Vancouver, Toronto, Frankfurt en dan naar huis...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk mag je haar dan snel weer appen.
Ja, dat is meestal het geval inderdaad. Maar het is nu zo'n rare tijd, dat ik denk dat de overgang naar de zomertijd geruisloos zal gaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik denk niet dat ik vannacht korter slaap. Ik denk dat ik maandagochtend extra duf achter de computer kruip
Al het andere is bijzaak, inderdaad.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is meestal het geval inderdaad. Maar het is nu zo'n rare tijd, dat ik denk dat de overgang naar de zomertijd geruisloos zal gaan.
Ja een heel lekkere mp3 is het niet... Als ik eraan denk zal ik deze track binnenkort nog eens draaien.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:42 schreef livelink het volgende:
De plaat lijkt de hele tijd over te slaan.
Welterusten, tot snelquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:45 schreef just me het volgende:
Mijn ogen vallen bijna dicht, ik ga afsluiten.
Nog veel pleziertot snel..
Bedankt voor het draaien De Nater
![]()
Welterusten just mequote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:45 schreef just me het volgende:
![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:45 schreef just me het volgende:
![]()
Ah, sorryquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:57 schreef DJ11 het volgende:
Zeg Nater, doe es af en toe hier posten. Anders moet ik naar het vorige topic terug om je een DM te sturen
Trusten Brotherquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:59 schreef brother52 het volgende:
Ik ga afsluiten.
Thanks voor zover Naatje!
welterusten brotherquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:59 schreef brother52 het volgende:
Ik ga afsluiten.
Thanks voor zover Naatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |