Begrijp ik, jammer. Ik zat klaar, volgende keer beter afspreken of alleen op een zaterdag houden en kijken welke keuze wij maken op een zaterdag.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:11 schreef Momo het volgende:
Misschien is 2 keer per weekend iets teveel?
Oh wat lulligquote:
Lijkt me ook wel een idee. Ik miste gisteren de chat daar ook wel.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:48 schreef Moira het volgende:
TT maar weer leeggehaald
Maar is het misschien een idee als we de Eurovision Again linkjes gewoon in zo'n andchill-room laden? Dat we wel als FOK! met z'n allen in die chatroom kunnen zitten ipv schakelen tussen twitter en het forum?
Dus dat we dan via Andchill met z'n allen alsnog allemaal tegelijk om 20:00 op start drukken
Want ik vond dat samen in die bioscoopzaal kijken zo fijn. En Twitter+FOK!+Youtube+scorelijstje naast elkaar was me iets te veel
Kan gebeuren lieve Moira, ik ben nu CSI aan het kijken.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Oh wat lulligIk ben in alle chaos hier in huis helemaal de tijd vergeten
Als we nu beginnen is denk ik te laat he?
Ja op zich is het enige verschil dat je ipv via Youtube hetzelfde filmpje dan via andchill kijkt met z'n allen in 1 chat. Maar wel tegelijk met alle andere EurovisionAgain-twitteraars want tegelijk om 20:00 ingestart.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel een idee. Ik miste gisteren de chat daar ook wel.
Daarbij zijn die 'agains' (voor mij iig) wel op een handiger tijd, om 19 uur sta ik meestal net te koken.
quote:Op zondag 29 maart 2020 21:27 schreef ato het volgende:
[..]
Kan gebeuren lieve Moira, ik ben nu CSI aan het kijken.![]()
Volgende keer beter.
Ja lijkt me leukquote:Op vrijdag 3 april 2020 17:19 schreef Sableheart het volgende:
Was het de bedoeling om dit weekend weer samen een editie te kijken?
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 19:15:05Tonight.... will be an odd year.
(well, they’re all odd years but you know what we mean: 1, 3, 5, 7, 9.)
#EurovisionAgain reageer retweet
Oh dat weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 4 april 2020 19:36 schreef Meke het volgende:
Ik sluit misschien ook wel aan, even kijken welke editie het is![]()
Kon je dat nou ook streamen naar je tv? Anders open ik hem denk ik gewoon via YouTube
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 20:08:33OH HAI!
Here’s how #EurovisionAgain works: https://t.co/KtJMYYR34W reageer retweet
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 20:28:32OK, so, listen up.
We’re a fan run project, so when the EBU emailed us on Sunday we were fully expecting a cease and desist... BUT NO.
We need to say a HUGE thank you to @EBU_HQ @SCRN and @Eurovision for getting a new ESC on your official channel in time for our tweet-a-long.. https://t.co/74bjyGIH0W reageer retweet
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 20:28:33We know that getting old contests online is tough at the best of times, but to put one up for fans during these difficult days when you’ve all been through the wringer with the event.... it’s appreciated so much. Thank you for letting us know - you didn’t have to, but you did 🙏 reageer retweet
Oooh het wordt waarschijnlijk een oude, wat tof dat de EBU/Eurovision aan zoiets meewerkt en nog ff gauw een ouwe uit het archief trekt en op het officiële kanaal upload voor zetwitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 20:28:33So please, fandom, come together for a special #EurovisionAgain viewing tonight and give our friends at @eurovision @EBU_HQ and @SCRN a HUGE THANK YOU for letting the Eurovision fun live on through joyous fan family nonsense 🥰🙏
#WeAreOne
Reveal at 7.45 xx reageer retweet
Hoe leukquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:33 schreef Moira het volgende:
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 20:28:32OK, so, listen up.
We’re a fan run project, so when the EBU emailed us on Sunday we were fully expecting a cease and desist... BUT NO.
We need to say a HUGE thank you to @:EBU_HQ @:SCRN and @:Eurovision for getting a new ESC on your official channel in time for our tweet-a-long.. https://t.co/74bjyGIH0W reageer retweettwitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 20:28:33We know that getting old contests online is tough at the best of times, but to put one up for fans during these difficult days when you’ve all been through the wringer with the event.... it’s appreciated so much. Thank you for letting us know - you didn’t have to, but you did 🙏 reageer retweet
Oooh het wordt waarschijnlijk een oude, wat tof dat de EBU/Eurovision aan zoiets meewerkt en nog ff gauw een ouwe uit het archief trekt en op het officiële kanaal upload voor zetwitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 20:28:33So please, fandom, come together for a special #EurovisionAgain viewing tonight and give our friends at @:eurovision @:EBU_HQ and @:SCRN a HUGE THANK YOU for letting the Eurovision fun live on through joyous fan family nonsense 🥰🙏
#WeAreOne
Reveal at 7.45 xx reageer retweet
Leuuk!quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:46 schreef Moira het volgende:
Het wordt 2009!
Dit is de Youtubelink: Hij gaat op het officiële kanaal dus ook pas over 13 minuten in première
En hier dus onze 'bioscoopzaal' met chat waar ik 'm al in gezet heb: https://esf.andchill.tv/
Nee maar in mijn hart ben ik bij jullie!quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:54 schreef Meke het volgende:
Joinen er meer? @:Strani @:Hawaii_Tim @:Momo @:ato
Ohh neee, wat jammerquote:Op zaterdag 4 april 2020 20:55 schreef lashatumbai het volgende:
ik heb deze dus een week geleden nog gekeken!!! Ik zat er helemaal klaar voor, maar sla em toch maar over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |