FLIPPIE DE PIPPIE DE JACKSON IS DE HOOFDSTAD VAN MISSISSIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Juist door gebrek aan mijquote:
Ettoooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
FLIPPIE DE PIPPIE DE JACKSON IS DE HOOFDSTAD VAN MISSISSIPPIIIIIIIIIIIIIIIIII
Mijn username, as usual, verkeerd gespeldquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
Flippie heb je nog mention gegeven in vorige topic
Zit jij daar aan ja? Heftig spul hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen aan even lekker aan de pammetjes denk ik.
Ooit wat gekregen van de dokter voor angsten. Heb er nog wat liggen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit jij daar aan ja? Heftig spul hoor
Ik klap er zo ook een paar lekker manquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit jij daar aan ja? Heftig spul hoor
hoezo kun je hem niet onthoudenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pas dan eens je username aan deze kan ik niet onthouden
Mwah b/c zou ik eerder zeggenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo kun je hem niet onthouden
het is flippie met een extra e
Ja dat vergeet ik steeds. Doe dan soms dubbele i per ongelukquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe staat het met afvallen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Positieve score op Tjackas quiz hequote:
blijf beetje hangen op 95quote:
minder blowen dan onthoud je nog eens watquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat vergeet ik steeds. Doe dan soms dubbele i per ongeluk
Al best goed toch.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
blijf beetje hangen op 95
[..]
minder blowen dan onthoud je nog eens wat
Denk dat Naatje je verzoekje gaat negeren maatquote:
op zich wel ja. en ik zie er (volgens mijn omgeving) ook wel echt beter uit. zou alleen nog wat kilo'tjes kwijt willen maar daarvoor zal ik echt moeten sportenquote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op zich wel ja. en ik zie er (volgens mijn omgeving) ook wel echt beter uit. zou alleen nog wat kilo'tjes kwijt willen maar daarvoor zal ik echt moeten sporten
Truequote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee.
je bent met dieet al een einde gekomen.
Luister al niet meerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Naatje je verzoekje gaat negeren maat
Beetje netflixen boeken lezen gamen facetimen skypenquote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hero, coke en drank om de scherpe randjes eraf te halen
Hoe werkt dat, in reine komen met jezelfquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:45 schreef scrupuleus het volgende: [..] Myrr is knettergek man. Opso moet eerst haarzelf vinden en in reine komen met haar daden.
Heb je nog een goeie Netflix kijktip?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje netflixen boeken lezen gamen facetimen skypen
Heyyyyquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Wil mij namelijk nu gewoon comazuipen
welke drank heb jequote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Wil mij namelijk nu gewoon comazuipen
haha kom ik heb whiskeyquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
godverdomme helemaal niks op thee na omdat ik zo nodig fitgirl moest worden
Eens, het lijkt al een eeuw geledenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga mij echt klemzuipen en stappen als een 16 jarige wanneer de hele coronagedoe voorbij is
Mag hier best in quarantaine jaquote:
Volblaffen krijgt een hele andere betekenis in tijden van coronaquote:
Die mag me wel wat hoofdpijn bezorgenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:24 schreef Fok-it het volgende:
\
[..]
Volblaffen krijgt een hele andere betekenis in tijden van corona
Is dat het dan ook nietquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens, het lijkt al een eeuw geleden
Als je het letterlijk neemt 10 jaar voor mij, maar heb echt het gevoel dat het al maanden geleden is dat ik ff lekker uit konquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je nog een goeie Netflix kijktip?
HE-MAN AND THE MASTERS OF THE UNIVERSEquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat voor genrequote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm interessante docu is altijd wel chill of gewoon iets wat lekker dom wegkijkt. Ben nu ook bezig met Top Boy maar moet ook even wat luchtigs tussendoor kijken.quote:
wolkjes.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm interessante docu is altijd wel chill of gewoon iets wat lekker dom wegkijkt. Ben nu ook bezig met Top Boy maar moet ook even wat luchtigs tussendoor kijken.
kijk ghibli filmquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm interessante docu is altijd wel chill of gewoon iets wat lekker dom wegkijkt. Ben nu ook bezig met Top Boy maar moet ook even wat luchtigs tussendoor kijken.
Heb je die docu over Bill Gates al gezien?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poehhhh zo oudddddquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als je het letterlijk neemt 10 jaar voor mij, maar heb echt het gevoel dat het al maanden geleden is dat ik ff lekker uit kon![]()
Al begin in er ergens ook wel aan te wennen trouwen, en mijn bankrekening klaagt ook niet
Hmm nee volgens mij niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je die docu over Bill Gates al gezien?
Die schijnt best leuk te zijnquote:
Zolang ik niet te oud ben voor een IC plek hoor je mij nog niet klagenquote:
Prima uitzending, boeiend vooralquote:
Lekker 3 weekjes plat op het buikiequote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zolang ik niet te oud ben voor een IC plek hoor je mij nog niet klagen
je gaat al wel richting de dertig he, pas maar op!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zolang ik niet te oud ben voor een IC plek hoor je mij nog niet klagen
BejaardenSCquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh wacht volgens mij is inmiddels iedereen nu rond de dertig hier of niet.
ben nog niet eens 25quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik noem 26 nou niet echt rond de 30quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ontkenningsfasequote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik noem 26 nou niet echt rond de 30
En als je hoort hoe intensief het mensen omdraaien is kan je er met de beste fantasie nog een thaise massage aan vast plakken ookquote:
Huhquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had niet tijdens m'n radio-uitzending de houseparty kamer van m'n crush en haar crush binnen moeten gaanMeteen in depri humeur
Ga je nu de hele nacht Johnny Cash afspelen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had niet tijdens m'n radio-uitzending de houseparty kamer van m'n crush en haar crush binnen moeten gaanMeteen in depri humeur
30 is het nieuwe 20quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Je ziet dat hij echt alles meent wat hij zegt, puur uit gevoelquote:
Wel is fijn aan zo'n tafel vergeleken met de standaard politici praatquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je ziet dat hij echt alles meent wat hij zegt, puur uit gevoel
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je hoort hoe intensief het mensen omdraaien is kan je er met de beste fantasie nog een thaise massage aan vast plakken ook
waarom denk je dat ik geen drank meer heb ik huis en fitgirl ben gewordenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paar jaartjes en dan zijn jouw goede jaren voorbij
Hier is de lachsalvo van Gijp echt meesterlijk.quote:
Maakt het wat meer menselijk, ipv dat gelul over cijfers en voorspellingenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel is fijn aan zo'n tafel vergeleken met de standaard politici praat
Ik heb een crush, en die crush heeft een crush, ik zat met crush+crushcrush en nog iemand in een zo'n kamer. Dat was niet handig.quote:
Hoe krijg je dit voor elkaar, zo ongemakkelijkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een crush, en die crush heeft een crush, ik zat met crush+crushcrush en nog iemand in een zo'n kamer. Dat was niet handig.
Pics van je crush.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een crush, en die crush heeft een crush, ik zat met crush+crushcrush en nog iemand in een zo'n kamer. Dat was niet handig.
Heb je insta?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik geen drank meer heb ik huis en fitgirl ben geworden
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jezus wat een volle studio, houden die mensen geen rekening met besmettingsgevaar ofzo
@emilyskyefitquote:
Heb ik jou nog op whatsapp dan want had recentelijk een crashquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bekijk mijn whatsapp profielfoto maar.
Veel succes.
Zo wat een buikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
@:emilyskyefit
[..]
Heb ik jou nog op whatsapp dan want had recentelijk een crash
wat jammerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik probeerde pax hierheen te halen maar hij komt niet
Weet niet of ik dat hier mag zeggenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh wat was zijn username ook alweer
Ekte strijders zijn loyaal aan hun profiel jaquote:
Dan zal dat wel niet inderdaad.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb ik jou nog op whatsapp dan want had recentelijk een crash
Jij had toch ook dat 'All Bright Places' gekeken?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ekte strijders zijn loyaal aan hun profiel ja
Moet er niet aan denken alle historie van dit account op te gevenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Wel leuk wegkijkfilmpje. Geen hoogstaand verhaalquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij had toch ook dat 'All Bright Places' gekeken?
En wat gaan ze eruit concluderen mortiequote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken alle historie van dit account op te geven
Over 5 eeuwen zullen studenten mijn pohi bestuderen
Eensquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier wil ik een aantal users taggen maar laat ik dat maar niet doenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sowieso, users die #ANONIEM gaan en dan met een kloontje terugkomen.
Jij hebt wel andere username gehadquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is dan toch geen kloon?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sowieso, users die #ANONIEM gaan en dan met een kloontje terugkomen.
Ik erger mij er altijd aan als personages constant bij hun achternaam worden genoemd, zelfs door hun vriendin.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Wel leuk wegkijkfilmpje. Geen hoogstaand verhaal
Oh ja helemaal vergetenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt wel andere username gehad
srslymortaxx
Hoe gaat het met je?quote:
Welke studenten?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
over 30/40 jaar zijn wij de boomersquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke studenten?
Wij zijn de laatste generatie, allemaal CORONAED
Oh wow, niet eens opgevallen in die film volgens mijquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik erger mij er altijd aan als personages constant bij hun achternaam worden genoemd, zelfs door hun vriendin.
ok boomerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
over 30/40 jaar zijn wij de boomers
goed! Heb echt niks te klagen, tevreden met hoe alles gaat. Beetje jammer van dat coronagedoetje, maar goedquote:
Ok boomerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja die gast heette Theodore Finch en toen die chick naar zijn huis kwam vroeg ze aan zijn zus "Is Finch here?" Maar zijn zus is ook een Finch dus dat is fucking RAARquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wow, niet eens opgevallen in die film volgens mij
Ik denk dat ik wel goed kan mopperen (leuk woord).quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij ons op kantoor noemen we elkaar ook altijd bij de achternaamquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik erger mij er altijd aan als personages constant bij hun achternaam worden genoemd, zelfs door hun vriendin.
Opzich wel prima ja, altijd wel wat te klagen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
goed! Heb echt niks te klagen, tevreden met hoe alles gaat. Beetje jammer van dat coronagedoetje, maar goeden bij jou?
Oh ja, dat klopt wel jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die gast heette Theodore Finch en toen die chick naar zijn huis kwam vroeg ze aan zijn zus "Is Finch here?" Maar zijn zus is ook een Finch dus dat is fucking RAAR
Klinkt als een vermoeiende act.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bij ons op kantoor noemen we elkaar ook altijd bij de achternaam
Bij ons in de buitenlucht ook, ik vind het zwaar kutquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bij ons op kantoor noemen we elkaar ook altijd bij de achternaam
Hoezo? Heet je corona van je achternaam?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij ons in de buitenlucht ook, ik vind het zwaar kut
Klagen hoort erbij tochquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel prima ja, altijd wel wat te klagen natuurlijk![]()
Ben je nog aan de studie? Echt geen idee meer hoe oud jij wasBegin 20?
Dan maar een bijnaam zoals vroeger iedereen die had omdat niemand origineel was in namen geven.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt wel ja
Maar ik denk dat je dat al wel snel hebt als je een voornaam-achternaam hebt zeg maar
Dat niet, maar je kan mijn achternaam wel op zijn agressief Duits uitsprekenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Heet je corona van je achternaam?
Dit was wel goede grapquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt wel andere username gehad
srslymortaxx
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Heet je corona van je achternaam?
Doen alsof ik aan het werk ben is pas een vermoeiende actquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt als een vermoeiende act.
Wout Aufmachen is je naam?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat niet, maar je kan mijn achternaam wel op zijn agressief Duits uitspreken
Oke KRANKENHAUSquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat niet, maar je kan mijn achternaam wel op zijn agressief Duits uitspreken
mij noemen ze nog steeds vetklepquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maar een bijnaam zoals vroeger iedereen die had omdat niemand origineel was in namen geven.
Lekker is dat wel ja, geen toekomststress danquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klagen hoort erbij toch
Ben aan het doorstuderen, maar blijkbaar wel goeie studie gekozen aangezien ik best vaak banen aangeboden krijg. Moet nog denken of ik er een PhD nog aan vast ga plakken, maar heb gelukkig nog even.
Ik weet het allemaal niet meer zo goed maar meen mij te herinneren dat jij wegens omstandigheden tijdje was gestopt met werken ofzo? Inmiddels beter dus?
Nee, en ik heet ook geen Wout, anders wat mijn username wel met een T geweestquote:
Oh dacht altijd dat jij een ecto was.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mij noemen ze nog steeds vetklep
Nice! Het is je gegundquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker is dat wel ja, geen toekomststress dan
Ja, heb vast contract dus dat is wel primaOf nou ja, tijdelijk vast. Plus deeltijdstudie er naast dus hopelijk zit ik ook op het goed pad
Dan is nog steeds mijn achternaamquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maar een bijnaam zoals vroeger iedereen die had omdat niemand origineel was in namen geven.
Iedereen is hier of ecto of moddervet tochquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dacht altijd dat jij een ecto was.
nee ben rippedquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dacht altijd dat jij een ecto was.
Uiteindelijk is het iedereen gegund inderdaadquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nice! Het is je gegundWord altijd een beetje trots als ik hoor dat er weer een start is gemaakt met studie en baan.
Spareribbed jaquote:
Jij toch niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Iedereen is hier of ecto of moddervet toch
Wanneer is het punt dat je echt van jezelf kan zeggen dat je tot bloei bent gekomen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het iedereen gegund inderdaad
Sommige zijn alleen laatbloeiers
Dat moment komt nooitquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer is het punt dat je echt van jezelf kan zeggen dat je tot bloei bent gekomen?
Hm. Goeie vraag.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer is het punt dat je echt van jezelf kan zeggen dat je tot bloei bent gekomen?
Net poezie manquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Goeie vraag.
Ik denk, als je na een dag, wat je dan ook gedaan hebt, thuis komt, je schoenen uit doet, gaat zitten en denkt van ja: Ik heb er wat van gemaakt.
Lekker melodramatisch maar soit
Je kan toch gewoon thuis oefeningen doen? Doe ik ook hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee. Wilde wel powerliften om wat breder te worden, maar helaas. Thnx corona
1. Ik heet geen Woud.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hierbij presenteer ik u de uitkeringstrekker Woud Duits achternaam.
Moet ik allemaal spul kopen wat al uitverkocht is en geen zin daarin bluh.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon thuis oefeningen doen? Doe ik ook hoor.
Al blijf ik ecto want eet te weinig LOL.
Hou je wel lang vol zeg, netjesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke Wout de hardwerkende met Zwitserse achternaam.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
1. Ik heet geen Woud.
2. Ik heb geen uitkering, ik werk hard voor mijn coronageld
3. Ik heb niet letterlijk een Duitse achternaam, maar kun je wel op die toon uitspreken
Denk het ook niet.quote:
En dan weten dat je op je piek zit en het vanaf daar alleen nog maar bergafwaarts gaatquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Goeie vraag.
Ik denk, als je na een dag, wat je dan ook gedaan hebt, thuis komt, je schoenen uit doet, gaat zitten en denkt van ja: Ik heb er wat van gemaakt.
Lekker melodramatisch maar soit
je rechterarm trainen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet nu op de een of andere manier aan Rundfund denkenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
1. Ik heet geen Woud.
2. Ik heb geen uitkering, ik werk hard voor mijn coronageld
3. Ik heb niet letterlijk een Duitse achternaam, maar kun je wel op die toon uitspreken
Ik werd bijna boos, zou bijna mijn echte voornaam hier neer zetten, kon mij net inhoudenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke Wout de hardwerkende met Zwitserse achternaam.
Ik ben geen zoetekauw en ik vind eten gewoon saai, en vergeet het ook gewoon vaak. Kan een paar uur honger hebben maar gewoon geen zin hebben om eten te pakken. En een heel bord vol met eten heb ik vaak na drie happen wel gezien, het is een gedoe vaak ook hè.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet ik allemaal spul kopen wat al uitverkocht is en geen zin daarin bluh.
Hahah hoe kan je te weinig etenoveral verleiding
Ik zeg het maar alvast: daar lijk ik ook niet opquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet nu op de een of andere manier aan Rundfund denken
ben ook niet zo'n eter...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben geen zoetekauw en ik vind eten gewoon saai, en vergeet het ook gewoon vaak. Kan een paar uur honger hebben maar gewoon geen zin hebben om eten te pakken. En een heel bord vol met eten heb ik vaak na drie happen wel gezien, het is een gedoe vaak ook hè.
Muah wel af en toe een tijdje dat ik het niet gedaan heb (ook een nieuwe app) en hardlopen nu al een tijdje niet gedaan door coronatijden en omdat ik dan zelf denk het te hebbenquote:
Mwah, ik weet niet. Ook als je laat pas op je piek komt kan het vaak ook nog beter gaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
[..]
En dan weten dat je op je piek zit en het vanaf daar alleen nog maar bergafwaarts gaat
Jeetje. Hou je niet van chocola?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben geen zoetekauw en ik vind eten gewoon saai, en vergeet het ook gewoon vaak. Kan een paar uur honger hebben maar gewoon geen zin hebben om eten te pakken. En een heel bord vol met eten heb ik vaak na drie happen wel gezien, het is een gedoe vaak ook hè.
HAHAH. sorry, een van m’n specialiteiten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik werd bijna boos, zou bijna mijn echte voornaam hier neer zetten, kon mij net inhouden
KoffieGenotquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben ook niet zo'n eter...
wel een koffie-ert.
Na duo penotti en nutella heb je het wel gehad toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Geef mij maar chocolade lavacakes en alle soorten pasta’s
Ohja ik heb geen idee of ik ooit ga pieken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet. Ook als je laat pas op je piek komt kan het vaak ook nog beter gaan.
Heb eerder het gevoel dat mensen die al heel vroeg op hun piek zaten sneller indalen en mensen die daar langer de tijd voor nodig hebben ook op latere leeftijd nog verbeteren qua levensgeluk
nou, ook andere dingen waar chocola verwerkt in zit zoals donuts en stuff krijg ik ook geen genoeg vanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na duo penotti en nutella heb je het wel gehad toch?
R-woud heeft niets te maken met mijn eigen naam, maar met een plaatsnaam waar ik vandaan komquote:
Jawel hoor maar dan als hagelslag op mijn boterham pindakaas of paaseitjes.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jeetje. Hou je niet van chocola?
Qua geld en carriere en dik huis en dikke auto, daar naar streven is zinloos ja, maar gewoon blij zijn met je leven en dat proberen te verbeteren is niet zinloos toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja ik heb geen idee of ik ooit ga pieken.
Maar ben daar ook niet zo naar op zoek, want dat is zinloos.
Ooohke Jannes uit Rotterwoudquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
R-woud heeft niets te maken met mijn eigen naam, maar met een plaatsnaam waar ik vandaan kom
Jawelquote:
Ja maar dat is een doorlopend proces en niet toewerken naar één einddoel zeg maar, dus niet een ambitie hebben van "Ik moet en zal dat bereiken, want dan is mijn hele leven goed".quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua geld en carriere en dik huis en dikke auto, daar naar streven is zinloos ja, maar gewoon blij zijn met je leven en dat proberen te verbeteren is niet zinloos toch?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ooohke Jannes uit Rotterwoud
Hehe.
Daar heb je gelijk in. Dat is een oneindig procesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is een doorlopend proces en niet toewerken naar één einddoel zeg maar, dus niet een ambitie hebben van "Ik moet en zal dat bereiken, want dan is mijn hele leven goed".
Je had hier een opschepperig grapje over je bedkunsten van kunnen maken, gemiste kansquote:
Ik ben niet zo scherp vanavond, in het Op1 topic ging ik ook al meerdere malen de mist inquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had hier een opschepperig grapje over je bedkunsten van kunnen maken, gemiste kans
Ik kwam toevallig vandaag langs een ouderwetse Stinho-rant. Daar moest ik erg om glimlachenquote:
Even inloggen op Chaturbate, dat is weinig risicoquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Bezoeken jullie je vriendje/vriendinnetje nog wel of durven jullie dat ook niet meer.
Welke?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig vandaag langs een ouderwetse Stinho-rant. Daar moest ik erg om glimlachen
in vbl-scquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Bezoeken jullie je vriendje/vriendinnetje nog wel of durven jullie dat ook niet meer.
JA.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb ik nietquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Die werkt in de zorg en ligt hier nu op bed, we laten het handwerk voorlopig voor wat het is.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Geef haar een massagequote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die werkt in de zorg en ligt hier nu op bed, we laten het handwerk voorlopig voor wat het is.
nee toch??quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:35 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij is Etto de enige met een relatie hehe.
Rwoud ookquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:35 schreef Amarantha het volgende:
die zie ik elke dag op werk alquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee nepquote:
Ja weet ik veel. Scrollde er gewoon langs op mijn mobielquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja link dan even naar de desbetreffende post.
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:35 schreef Amarantha het volgende:
Heb hem al gevonden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Scrollde er gewoon langs op mijn mobiel
Zonder gekheid, ze werkt met oudere mensen in een verzorgingstehuis maar er hangt wel een rare sfeer daar heeft ze verteld.quote:
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik dat in mijn zaakje heb zittenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou haar elke dag eerst ontsmetten. Beetje in combi met chloroform ofzo.
Dat heb ik ook nog nooit gedaan in een goeie mood neequote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:40 schreef JanCees het volgende:
Jezelf thuis bezatten is helemaal niet zo leuk eigenlijk
Je moet ook gewoon genietend drinken thuis, niet volop zuipen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:40 schreef JanCees het volgende:
Jezelf thuis bezatten is helemaal niet zo leuk eigenlijk
Je doet een aannamequote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon genietend drinken thuis, niet volop zuipen.
Tja je kan niet zoveel anders tegenwoordigquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog nooit gedaan in een goeie mood nee
Nja, met 2 anderen mag nog hequote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tja je kan niet zoveel anders tegenwoordig
Alsof FOK!kers zoveel vrienden hebbenquote:
Wat had je als TT?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:43 schreef R-woud93 het volgende:
Al ben ik wel bang dat mijn geliefde TT niet doorgaat, wil er eigenlijk nog niet aan denken
Ik zal het topic niet kapenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:43 schreef R-woud93 het volgende:
Al ben ik wel bang dat mijn geliefde TT niet doorgaat, wil er eigenlijk nog niet aan denken
Nee, dat is een grote illusie inderdaadquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alsof FOK!kers zoveel vrienden hebben
quote:
Ja leuk, deze reactie had ik ook verwachtquote:
Zullen er nog veel 'schijt aan corona'-feestjes zijn vanavond? En NSB'ers die de politie erop afsturen.quote:
Is het bij jullie niet gewoon elk weekend zuipen in de stamkroeg?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:43 schreef JanCees het volgende:
Mijn vrienden reageren meestal niet als ik iets voorstel
Van mij mogen ze. Ik krijg een beetje knurft van die mongolen die schijt aan alles en iedereen hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen er nog veel 'schijt aan corona'-feestjes zijn vanavond? En NSB'ers die de politie erop afsturen.
Die is dichtquote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het bij jullie niet gewoon elk weekend zuipen in de stamkroeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |