FLIPPIE DE PIPPIE DE JACKSON IS DE HOOFDSTAD VAN MISSISSIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Juist door gebrek aan mijquote:
Ettoooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
FLIPPIE DE PIPPIE DE JACKSON IS DE HOOFDSTAD VAN MISSISSIPPIIIIIIIIIIIIIIIIII
Mijn username, as usual, verkeerd gespeldquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:47 schreef Mortaxx het volgende:
Flippie heb je nog mention gegeven in vorige topic
Zit jij daar aan ja? Heftig spul hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen aan even lekker aan de pammetjes denk ik.
Ooit wat gekregen van de dokter voor angsten. Heb er nog wat liggen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit jij daar aan ja? Heftig spul hoor
Ik klap er zo ook een paar lekker manquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit jij daar aan ja? Heftig spul hoor
hoezo kun je hem niet onthoudenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pas dan eens je username aan deze kan ik niet onthouden
Mwah b/c zou ik eerder zeggenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo kun je hem niet onthouden
het is flippie met een extra e
Ja dat vergeet ik steeds. Doe dan soms dubbele i per ongelukquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe staat het met afvallen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Positieve score op Tjackas quiz hequote:
blijf beetje hangen op 95quote:
minder blowen dan onthoud je nog eens watquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat vergeet ik steeds. Doe dan soms dubbele i per ongeluk
Al best goed toch.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
blijf beetje hangen op 95
[..]
minder blowen dan onthoud je nog eens wat
Denk dat Naatje je verzoekje gaat negeren maatquote:
op zich wel ja. en ik zie er (volgens mijn omgeving) ook wel echt beter uit. zou alleen nog wat kilo'tjes kwijt willen maar daarvoor zal ik echt moeten sportenquote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
op zich wel ja. en ik zie er (volgens mijn omgeving) ook wel echt beter uit. zou alleen nog wat kilo'tjes kwijt willen maar daarvoor zal ik echt moeten sporten
Truequote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee.
je bent met dieet al een einde gekomen.
Luister al niet meerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Naatje je verzoekje gaat negeren maat
Beetje netflixen boeken lezen gamen facetimen skypenquote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hero, coke en drank om de scherpe randjes eraf te halen
Hoe werkt dat, in reine komen met jezelfquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:45 schreef scrupuleus het volgende: [..] Myrr is knettergek man. Opso moet eerst haarzelf vinden en in reine komen met haar daden.
Heb je nog een goeie Netflix kijktip?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje netflixen boeken lezen gamen facetimen skypen
Heyyyyquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Wil mij namelijk nu gewoon comazuipen
welke drank heb jequote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Wil mij namelijk nu gewoon comazuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |