Heb je een spraakcomputer voor blinden ofzoquote:
mijn woordkeuze was inderdaad niet ideaalquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je een spraakcomputer voor blinden ofzo
Ik snap de verwarring het zijn gekke tydequote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn woordkeuze was inderdaad niet ideaal
gelukkig maarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik snap de verwarring het zijn gekke tyde
Beetje naar buiten kijken hoe anderen het leuk hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gelukkig maar
ga je nog wat doen van het weekend
saai hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje naar buiten kijken hoe anderen het leuk hebben
Zou niet willen dat anderen ziek wordenquote:
je mag mij anders wel ziek makenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zou niet willen dat anderen ziek worden
Is goedquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je mag mij anders wel ziek maken
Boeit mij niet mag er toch niet heenquote:
Ik volg mijn yogales al onlinequote:
Denk dat ik gelijk al m'n wervels afbreek als ik aan yoga ga doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik volg mijn yogales al online
Bedankt. Tot morgenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:42 schreef Kiid het volgende:
Ik sluit het topic. Morgenochtend mogen jullie weer door met posten
Dit is echt een rare act.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:42 schreef Kiid het volgende:
Ik sluit het topic. Morgenochtend mogen jullie weer door met posten
Had je er na 3 potjes al geen zin meer inquote:
Ik ging een film kijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je er na 3 potjes al geen zin meer in
Ja dacht eerst ook dat je het op desktop kon doen. Zou wel wat fijner zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging een film kijken.
Ga toch niet de hele tijd met mijn telefoon in mijn klauwen zitten.
Demain Tout Commence, best een leuke film.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dacht eerst ook dat je het op desktop kon doen. Zou wel wat fijner zijn
Wat voor film heb je gekeken?
Is met die acteur van Intouchables tochquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Demain Tout Commence, best een leuke film.
Ja en met Fleur Delacour.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is met die acteur van Intouchables toch
Stond die ook op je lijst of gewoon wat randoms op Netflix aangekliktquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel minder dan Intouchables maar nog steeds wel een mooie film.
Nee ik heb een paar maanden geleden mijn lijst gevuld met alle films op Netflix die mij wel interessant leken. Nu eerst maar proberen alles te kijken voor ik verder ga met de rest (lol)quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond die ook op je lijst of gewoon wat randoms op Netflix aangeklikt
Staat er tegenwoordig wel beetje aardig filmaanbod op Netflix dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik heb een paar maanden geleden mijn lijst gevuld met alle films op Netflix die mij wel interessant leken. Nu eerst maar proberen alles te kijken voor ik verder ga met de rest (lol)
Nee valt wel mee, grotendeels gewoon aardige films. Ik hou mijn ratings bij in een Excel-bestand en het komt allemaal gemiddeld zo uit rond de 7.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat er tegenwoordig wel beetje aardig filmaanbod op Netflix dan?
DWDDquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
Kom allemaal ff dwdd topic. Is gezellig nl3 kijken nu
Ja wel leuk om af en toe dan wat verrassends tegen te komenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar je kijkt wel eerder wat random films waar je echt geen moeite voor zou doen om het te downloaden.
Nope. Mocro Maffia aan het kijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
Kom allemaal ff dwdd topic. Is gezellig nl3 kijken nu
Dat was wel echt genot jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je mist echt wat. Spel zonder grenzen genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, geen idee wat hij daarvoor aan het doen was natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:47 schreef scrupuleus het volgende:
Die man was wellicht al een tijdje aan het vallen.
Overcompenseren met daaronder groot leed ivm zijn seksuele voorkeur.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geen idee wat hij daarvoor aan het doen was natuurlijk.
Maar weet nog dat hij even de golden boy was. Snel stijgen in de rangen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 07:14 schreef scrupuleus het volgende:
Nu wel vriend! Het topic is hierbij open!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal het in het vervolg juist hanteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu wel vriend! Het topic is hierbij open!
Waar gaat jouw seksuele voorkeur naar uit? Cachie? Ama? Flippie? Crack? Simone?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Overcompenseren met daaronder groot leed ivm zijn seksuele voorkeur.
Ik vind dat er al best veel mensen zich eraan houden. Best een goede zaak want daar doe ik het uiteindelijk ook voor. Door de nachtbagger uit te schakelen krijgen we overdag meer activiteit. Daar wil ik mij wel voor jullie voor inzettenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zal het in het vervolg juist hanteren.
Cachie mehquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar gaat jouw seksuele voorkeur naar uit? Cachie? Ama? Flippie? Crack? Simone?
Als je het lijstje zo naast elkaar legt hebben we wel veel smaken en diversiteit aan vrouwen. Realiseer mij net dat ik Opso, Myrr etc ben vergeten maar die liggen toch te ver out of reach voor ons allenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Cachie meh
Ama meh
Flippie mogelijke vrouw
Crack wild mee experimenteren
Simone platonische relatie
Dit helpt mij door deze zware tijden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind dat er al best veel mensen zich eraan houden. Best een goede zaak want daar doe ik het uiteindelijk ook voor. Door de nachtbagger uit te schakelen krijgen we overdag meer activiteit. Daar wil ik mij wel voor jullie voor inzetten
Myrr is knettergek man.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je het lijstje zo naast elkaar legt hebben we wel veel smaken en diversiteit aan vrouwen. Realiseer mij net dat ik Opso, Myrr etc ben vergeten maar die liggen toch te ver out of reach voor ons allen
Al zijn ze allemaal roze van binnen natuurlijk
Gezag wil ik het niet noemen. Ik zet mij gewoon vrijwillig in voor fok zodat mensen hier leuk tijdsverdrijf kunnen hebben. Meer is het niet dat ik doequote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit helpt mij door deze zware tijden.
We hebben gezaghebbende figuren als jou nu extra nodig!
Ga zo door.
Hoezee hoezee hoezee!
Platonisch?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Cachie meh
Ama meh
Flippie mogelijke vrouw
Crack wild mee experimenteren
Simone platonische relatie
Mag ik vragen waaromquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik heb je uit mijn boekje waarin mijn mogelijke sexpartners staan geschrapt.
Ja maar natuurlijk.quote:
Ben je bang dat je ook #ANONIEM gaatquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja maar natuurlijk.
Ik wil altijd gebruik kunnen maken van je aanwezigheid en van jouw intellectuele vaardigheden.
Ik ben bang om dat kwijt te raken als we ons op verschillende manieren gaan binden.
Zouden we niets aan missenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ben je bang dat je ook #ANONIEM gaat
Kom je wel in een illuster rijtje te staanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik ineens anoniem zou gaan. Dan is het topic altijd open of altijd dicht. Zou denk ik een ramp voor fok en haar leden zijnquote:
Zie mijn vorige postquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik ineens anoniem zou gaan. Dan is het topic altijd open of altijd dicht. Zou denk ik een ramp voor fok en haar leden zijn
Ik wil niets met dat rijtje te maken hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kom je wel in een illuster rijtje te staan
Rtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik wil niets met dat rijtje te maken hebben
Rt rt rt al weet ik niet wie Cor is, maar klinkt als een nare man die al op leeftijd isquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn de mods weer bezig. Lijkt hier wel COR
klinkt als Profquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt rt rt al weet ik niet wie Cor is, maar klinkt als een nare man die al op leeftijd is
Je hebt ze al precies goed geranked op basis van vermaakquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zal ik een boek lezen, gamen of slapen
Slapen is goatquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ze al precies goed geranked op basis van vermaak
Maar niet de zorg zodanig onder druk zetten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het wordt dan ook onterecht enorm opgeblazen, een griepvirus kan ten alle tijden dodelijke gevolgen hebben
Veel slapen doe je maar als je dood bentquote:
Dat zei deadprez ookquote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel slapen doe je maar als je dood bent
Kende hem niet echt zo goed.quote:
Je kan toch ook gewoon niet meer inloggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
En wij?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerlijk, wij zijn wel een goed team hier op fok
Misschien moeten we voor onszelf beginnenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 12:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerlijk, wij zijn wel een goed team hier op fok
Eerste 2 afl gezien.quote:
Ga naar kantoor denk ik. Moet er toch een keertje uitquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
He mort ouwe snoepert.
Maandag weer lekker werken in je boxer?
Hoeveel man op kantoor normaal gesproken?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga naar kantoor denk ik. Moet er toch een keertje uit
Normaal 20 in 'mijn' hoek. Maar bijna iedereen werkt nu grotendeels thuis. Zijn nu rond 5 mensen aanwezigquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel man op kantoor normaal gesproken?
Prima, kun je iig lekker afstand houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Normaal 20 in 'mijn' hoek. Maar bijna iedereen werkt nu grotendeels thuis. Zijn nu rond 5 mensen aanwezig
Ja, wel beetje rare navelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima, kun je iig lekker afstand houden.
Zou je?
[ afbeelding ]
Wow die is magerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je?
[ afbeelding ]
Op andere foto's valt die minder op.quote:
NIks mis mee.quote:
Die mening mag je dan voor je houden. Thinshaming kan echt nietquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit noem ik niet gewoon slank hoor
Dat doe ik ook niet, ik zeg alleen dat ik het niet mooi vind. Prima als anderen dat wel vinden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
Die mening mag je dan voor je houden. Thinshaming kan echt niet
Gatverquote:Op zaterdag 21 maart 2020 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou je?
[ afbeelding ]
ik vind ze terechtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarover gesproken
Zou jou mijn laatste vijf notes willen weghalen. Allemaal ongegrond
Van mij had je ze niet gehad hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarover gesproken
Zou jou mijn laatste vijf notes willen weghalen. Allemaal ongegrond
Nu begrijp ik die awardquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Van mij had je ze niet gehad hoor
Flip, ik ben boos. Had een game gekocht voor ps4, special edition. 130 euro.quote:
Was er geen review?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flip, ik ben boos. Had een game gekocht voor ps4, special edition. 130 euro.
En het is buggy as hell, trophies poppen niet. Ben ziedend.
Zo goed als geen. Bijna niemand heeft het gekocht. Op psn profiles bijvoorbeeld maar iets van 200 mensen.quote:
Ik snap dat je troost zoekt bij flippiee na zo'n fiasco.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo goed als geen. Bijna niemand heeft het gekocht. Op psn profiles bijvoorbeeld maar iets van 200 mensen.
En de reviews die er waren, zeuren over het feit dat PS4 niet compatibel is met Switch, xbox en pc. Verder niks.
Haha sukkeltjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is naar Braddie aan het kijken natuurlijk.quote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen is naar Braddie aan het kijken natuurlijk.
Was maar grappie tochquote:
NOG TWEE UURTJESSSquote:
Hahahquote:
Ik wilde hem obese varken noemen maar dat mag vast niet in COR dus hield me in. Goed hèquote:Op zaterdag 21 maart 2020 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen is naar Braddie aan het kijken natuurlijk.
Zit hij ook al in COR dan? Jeetjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wilde hem obese varken noemen maar dat mag vast niet in COR dus hield me in. Goed hè
Oh dacht dat je daar naar verwees. Hij postte een filmpje van het boodschappen doenquote:
Kloptquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah
Hij kan toch niet wachten hoor
Heb soms alleen wel bij bepaalde namen dat ik denk huhquote:
Moet jij wetenquote:
I GOT 99 PROBLEMS BUT CORONA ISNT ONE HIT MEquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I GOT 99 PROBLEMS BUT CORONA ISNT ONE HIT ME
Oh ik ook hoor. Je zou 24 uur per dag alleen maar corona nieuws volgen. Kill me nowquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]![]()
Ben echt helemaal klaar met corona, heb mij er gewoon van afgezonderd
He naatquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb mezelf zojuist even lekker belachelijk gemaakt
Vertelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Vertelquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ja maar echtquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor. Je zou 24 uur per dag alleen maar corona nieuws volgen. Kill me now
Werk je nog wel?quote:
Jazeker, ik werk buiten dus minder risico.quote:
Heb je iemand wat over jezelf verteld?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ja dat is wel prima ja. Thuiszitten alleen maar is drama.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jazeker, ik werk buiten dus minder risico.
Ben ik ook erg blij mee
Hey wat aardig van jequote:
Sowquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je iemand wat over jezelf verteld?
Ik doe het graag voor julliequote:
He Jctje, hou je het allemaal nog beetje uit?quote:
Ja precies, als ik aan het werk ben kan ik gewoon normaal leven zonder alle ellende wat de rest blijkbaar wel meekrijgt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel prima ja. Thuiszitten alleen maar is drama.
Ik begin al binnensmonds te kotsen hou op plsquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik doe het graag voor jullie![]()
Moet me ook concentreren voor wanneer ik blauw ben
Over 80 jaar
Nee word al gek maatquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Jctje, hou je het allemaal nog beetje uit?
Ik zag gister een filmpje van Britse verpleegkundige die een filmpje in haar auto had opgenomen huilend dat ze na een shift van 48 uur boodschappen moest doen en geen fruit en groente meer kon krijgen, dus dat haar gezondheid naar de knoppen gaat terwijl ze voor de gezondheid van anderen aan het zorgen is. Ik werd daar echt giftig vanquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja precies, als ik aan het werk ben kan ik gewoon normaal leven zonder alle ellende wat de rest blijkbaar wel meekrijgt.
Ik hou wel rekening qua hygiëne maar laten we verder wel even normaal doen
En we zijn nog maar net begonnenquote:
Eens, gejankquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag gister een filmpje van Britse verpleegkundige die een filmpje in haar auto had opgenomen huilend dat ze na een shift van 48 uur boodschappen moest doen en geen fruit en groente meer kon krijgen, dus dat haar gezondheid naar de knoppen gaat terwijl ze voor de gezondheid van anderen aan het zorgen is. Ik werd daar echt giftig vanLaat dat soort figuren echt het snelst de pestcorona krijgen
Ja ik bedoel, die mensen in de supermarkt hequote:
Uh, het topic is dicht hoor ;squote:
Nee ik ook hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, die mensen in de supermarkt heNiet die vrouw
Zit Noel daar ook dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:56 schreef R-woud93 het volgende:
2 reacties in het COR topic en heb al een DM te pakken, wat een overgevoelige rotzooi is dat zeg
Ja, echt drama. Lekker egotrippen en schijt hebben aan de restquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:56 schreef JanCees het volgende:
En al dat kut volk dat vandaag naar parken en markten en weet ik veel gingen zorgen ervoor dat het nog langer gaat duren
Ik leg alleen de regels op en houd er toezicht op. Zelf hoef ik mijner niet aan te houden. Daar word je mod voorquote:
Mn vorige usernamequote:
Het is al 12 uur geweest en niksquote:
Ja gvd hier betaal ik niet voorquote:Op zondag 22 maart 2020 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is al 12 uur geweest en niks
GODVERDOMME
Verjaardag, beetje zuipen met m'n matenquote:
Voetbal kijken. Klassiekertjequote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 00:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Verjaardag, beetje zuipen met m'n maten
Staat verder ook echt amper wat noemenswaardig opquote:Op zondag 22 maart 2020 00:06 schreef Solotovski het volgende:
Jezus wat is dat videoland toch eigenlijk kut
Met je fout opgetreden
Wantquote:Op zondag 22 maart 2020 00:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ik verwacht binnen nu en paar uur een ban, onterecht natuurlijk
Staat wel goeie docu op.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat verder ook echt amper wat noemenswaardig op
Temptation island Love Island en nog een paar andere hoereneilanden en dat is het dan
Crewbash denk ik, tenminste zo ziet ze het zelfquote:
Welkequote:
Klopt, waardeloos. Vond Six wel dikke serie en voor de rest alleen the Blacklistquote:Op zondag 22 maart 2020 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staat verder ook echt amper wat noemenswaardig op
Temptation island Love Island en nog een paar andere hoereneilanden en dat is het dan
Heey tot later he daagquote:Op zondag 22 maart 2020 00:08 schreef R-woud93 het volgende:
Ik verwacht binnen nu en paar uur een ban, onterecht natuurlijk
Dan vond je hem vast supergoedquote:Op zondag 22 maart 2020 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik zo niet uit mijn hoofd hehe.
Vast de documentaire van Famke Louisequote:Op zondag 22 maart 2020 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik zo niet uit mijn hoofd hehe.
Ik ben hem al aan het kijkenquote:
Dikke serie hoorquote:
14 dagen gratischquote:
One day Goreng wakes up with his future colleague Trimagasi in the 33rd level of a prison style place, crossed by a hole where a platform descends with meal remains left from the tenants from higher levels. Trimagasi knows the rules that govern this mysterious place: two people per level and an unknown number of them. If you go upwards you survive... but think too much and you will descend again. If you are in the bottom where the food barely arrives, you cannot trust anyone except your gutsquote:
Tldrquote:Op zondag 22 maart 2020 00:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
One day Goreng wakes up with his future colleague Trimagasi in the 33rd level of a prison style place, crossed by a hole where a platform descends with meal remains left from the tenants from higher levels. Trimagasi knows the rules that govern this mysterious place: two people per level and an unknown number of them. If you go upwards you survive... but think too much and you will descend again. If you are in the bottom where the food barely arrives, you cannot trust anyone except your guts
Haha jc kan geen Engelsquote:
Mocro Maffia? Welke nog meerquote:Op zondag 22 maart 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon 2 Nederlandse topseries op dit moment. Niks mis mee
Oogappels. Totaall wat anders maar echt leuk ookquote:
Leuk dat je ook een rolletje hebt in afl 3quote:Op zondag 22 maart 2020 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oogappels. Totaall wat anders maar echt leuk ook
In eerste instantie wel maar uit good will heb ik hem aan je dikke hoeren moeder gegevenquote:Op zondag 22 maart 2020 01:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Leuk dat je ook een rolletje hebt in afl 3
Mocht je die scootmobiel houden of?
Hahahahquote:Op zondag 22 maart 2020 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In eerste instantie wel maar uit good will heb ik hem aan je dikke hoeren moeder gegeven
quote:Op zondag 22 maart 2020 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In eerste instantie wel maar uit good will heb ik hem aan je dikke hoeren moeder gegeven
Ja sorry jij kent dr beter dan ikquote:
Nee, ik ben geadopteerdquote:
Zeker doen. Oogappels is van npoquote:Op zondag 22 maart 2020 01:54 schreef Kauai het volgende:
[..]![]()
Mocro Maffia hoorde ik wel veel goeie dingen over inderdaad, toch maar eens videoland weer nemen dan
Heb je Skins al gekeken?quote:Op zondag 22 maart 2020 01:54 schreef Kauai het volgende:
[..]![]()
Mocro Maffia hoorde ik wel veel goeie dingen over inderdaad, toch maar eens videoland weer nemen dan
Moet zeggen dat ik hem nog niet echt zo spannend vond als paar momenten van seizoen 1,m aar komt nog wel denk ikquote:
Zal hem op mn veel te lange to watch list zettenquote:
Nice nice. Woon je nog thuis?quote:Op zondag 22 maart 2020 02:11 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zal hem op mn veel te lange to watch list zettenSkins ook nog niet gekeken nee.
Vandaag verder gegaan met Breaking Bad (re)watchen met mn zusje, en hierna dan Better Call Saul kijken denk ik (JR vindt dit leuk)
Ja vanaf mn huis is het prima reizen naar uni, dus goed te doen.quote:
Chill toch inderdaad. Zolang je fijne band met je ouders hebt alleen maar beterquote:Op zondag 22 maart 2020 02:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja vanaf mn huis is het prima reizen naar uni, dus goed te doen.
Met coschappen in andere steden is het lastiger, maar dan krijgen we kamers vanuit het ziekenhuis geregeld vaak. Dus die gebruik ik dan. Maar in principe nog thuis jaGaat prima zo
Scheelt wel veel ja zeker! Ook qua geld, en er is ook echt weinig te vinden in Utrecht.quote:Op zondag 22 maart 2020 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chill toch inderdaad. Zolang je fijne band met je ouders hebt alleen maar beter
Nee dan kan je eigenlijk alleen met huisgenoten ergens gaan zitten.quote:Op zondag 22 maart 2020 02:27 schreef Kauai het volgende:
[..]
Scheelt wel veel ja zeker! Ook qua geld, en er is ook echt weinig te vinden in Utrecht.
Spreek jij VA nog trouwens? Of supersof? Komen die hier nog wel eens of niet
Ja en zelfs met huisgenoten ook lastig met hospiteren etc, veel vraag naar die huizen natuurlijkquote:Op zondag 22 maart 2020 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dan kan je eigenlijk alleen met huisgenoten ergens gaan zitten.
Nope. Komen al jaren hier niet meer
Snap ikquote:Op zondag 22 maart 2020 02:29 schreef Fok-it het volgende:
Mis het soms best wel thuis wonennot gonna lie
Nou ja. Je kan het moelijk eigen plekje noemen maar soit. Het is wel zelfstandigheid inderdaadquote:Op zondag 22 maart 2020 02:33 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja en zelfs met huisgenoten ook lastig met hospiteren etc, veel vraag naar die huizen natuurlijk
En zo veel zin heeft het nu niet echt meer om iets te zoeken, moet het dan telkens gaan onderhuren als ik stage heb (vaak buiten Utrecht), ook weer gedoe
[..]
Snap ikMaarja zelfstandigheid en een eigen plekje is ook top natuurlijk
Door huisgenoten bedoel je?quote:Op zondag 22 maart 2020 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Je kan het moelijk eigen plekje noemen maar soit. Het is wel zelfstandigheid inderdaad
Nee het is in principe gewoon zelfstandig. Maar het is zo klein dat ik het steeds minder een verbetering ga vinden tov thuis. Hoe oud je ook bentquote:
Mwah. Als je aan het malen bent welquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 22 maart 2020 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Als je aan het malen bent wel
Jij?
Sup?quote:
Waarom waterquote:Op zaterdag 21 maart 2020 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar heb je voor de zekerheid wel een voorraad water gehamsterd?
Oef wat kutquote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezellig veel plezierquote:Op zondag 22 maart 2020 09:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Lekker met de fam naar de bouwmarkt vandaag
Bedankt het is mooi weer denk dat we daarna een parkje pakkenquote:
Strand is ook lekker. En ze roepen op niet naar strand te gaan dus ook lekker rustig daarquote:Op zondag 22 maart 2020 09:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bedankt het is mooi weer denk dat we daarna een parkje pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |