SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos. Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Welles.quote:
Logitech ken je niet?quote:
Doe er iets aan dan!quote:
Heel lang niet gehoord en zo mooiquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Ah, Bloem...
Minstens zo mooi.
Because...
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
Moet ik nu dus een groen bos geel kleuren?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
I see a green bos and I want to paint it yellowquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:40 schreef livelink het volgende:
Smaakt primaquote:
Lekker doorknabbelen. Anders kun je helemaal niets meer eten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:45 schreef just me het volgende:
Ik zit cashewnoten te eten maar na het verhaal van DDM ben ik wel huiverig.
Gewoon via de neus naar binnen snorten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:45 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon via de neus naar binnen snorten.
Fijnmalen dan maarquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:45 schreef just me het volgende:
Of je test je kiezen door ze ongepeld naar binnen te gooien.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb pistache nootjes. Die moet je zelf nog pellen. Net wat veiligerder
Magnum PI is nog een revamp vanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat is nou een serie die ze wel weer eens mogen herhalen. Als ze Magnum uitzenden dan kan dit ook wel
Ik word helemaal nostalgisch van het jaar 2019quote:
Dat haat ik, dat doet pijn aan mijn vingersquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb pistache nootjes. Die moet je zelf nog pellen. Net wat veiligerder
Toen we nog naar buiten mochtenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik word helemaal nostalgisch van het jaar 2019
Lastig hoor, door mijn neus en dan fijnmalenquote:
ik plofte voor het eten in Flying Doctors, heerlijk!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, ik zag een crossover met de nieuwe Hawaii Five O
Sláintequote:
Die serie hebben we een jaar of twee geleden helemaal gezienquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
ik plofte voor het eten in Flying Doctors, heerlijk!
Fawlty Towers.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar goed: Miami Vice, Moonlighting, wat mag er nog meer in de herhaling?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die serie hebben we een jaar of twee geleden helemaal gezien
Heerlijk he? Dat hebben we maandenlang dagelijks gekeken op Net5 ofzo tot ze er opeens mee stopten. Ik zag dat het nu op een andere zender weer is jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
ik plofte voor het eten in Flying Doctors, heerlijk!
Nietes, ze stopten er opeens mee, de serie liep nog seizoenen doorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die serie hebben we een jaar of twee geleden helemaal gezien
Vind ik wel vermakelijk, lekker om laks te kijken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Die nieuwe Hawaii five O vind ik trouwens vreselijk
Zeker.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sláinte![]()
Zeg, ken jij Lagavulin?
+1quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:56 schreef Symphonic het volgende:
En de Muppetshows mogen van mij ook wel een keer allemaal
Band Of Brothers...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar goed: Miami Vice, Moonlighting, wat mag er nog meer in de herhaling?
Die heb ik ergens op een externe schijf staanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:56 schreef Symphonic het volgende:
En de Muppetshows mogen van mij ook wel een keer allemaal
Ah, ik zag het in Parks & Rec, en dacht dat jij er wel iets van zou wetenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker.
Vind het niet echt mijn ding, maar ik heb er zo'n 20 verschillende flessen van, gok ik...
Ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die heb ik ergens op een externe schijf staan
quote:
Ik ben er 2 keer op bezoek geweest, ken het personeel en ook de liefste dame van Islay, die er tot vorig jaar werkte: Marjory Orr...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, ik zag het in Parks & Rec, en dacht dat jij er wel iets van zou weten
Doe maar niet. Dan zou het gevaar bestaan dat jij gaat draaien...quote:
MCA?quote:
Dat was mijn gelukjequote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoorde na Symph helemaal niks meer.
Why?
Ik ook niet, maar ik weet inmiddels dat ik dan gewoon even de browser moet refreshen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoorde na Symph helemaal niks meer.
Why?
Ja, al jaren niet meer gezien, dus ik weet niet of ik het nu nog mooi zou vinden. Straks maar weer eens kijken.quote:
Ik luister via Winamp en die hield er mee op...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik weet inmiddels dat ik dan gewoon even de browser moet refreshen.
Jij zit de hele avond op je handenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik laat het aan jullie vanavond.
Tenzij er na een minuut nog geen antwoord is of zo...
Ook wel eens goed...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij zit de hele avond op je handen
1 noot was genoegquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Had niet verwacht dat die zo snel geraden zou worden.![]()
[ afbeelding ]
Pistache of cashew?quote:
Ongepelde pistache waarschijnlijk.quote:
Jij denkt dat ze na het geintje dit jaar nog eens lekker incestueus carnaval gaan vieren in het zuiden?quote:
Was vandaag of gisteren nog een heel gedoe over, maar Braboland zou mede daardoor de ontstekingshaard van Nederland zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze na het geintje dit jaar nog eens lekker incestueus carnaval gaan vieren in het zuiden?
Zo ja, dan stoten we het af, hek er om, slot er op, sleutel in de Noordzee..,
Ik hoop voor ze dat het kanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze na het geintje dit jaar nog eens lekker incestueus carnaval gaan vieren in het zuiden?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Minuut is wel om...
Emotions - Best Of My Love
Ik post het ook niet voor niks...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was vandaag of gisteren nog een heel gedoe over, maar Braboland zou mede daardoor de ontstekingshaard van Nederland zijn.
Elk jaar met/na carnaval zie je daar in die regio een piek in de griepgolfquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat en de wintersport in Italiëquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was vandaag of gisteren nog een heel gedoe over, maar Braboland zou mede daardoor de ontstekingshaard van Nederland zijn.
Aan de hand van "ziek"meldingen op het werk?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Elk jaar met/na carnaval zie je daar in die regio een piek in de griepgolf
Precies, lekker 3 dagen met je zatte kop half naakt in de winter op straat sjokken is vragen om ellende...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Elk jaar met/na carnaval zie je daar in die regio een piek in de griepgolf
Nee, echt serieus, met die griepgolf 2 jaar geleden konden de ziekenhuizen daar het nauwelijks aanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Aan de hand van "ziek"meldingen op het werk?
En is helemaal naakt geen optie ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, lekker 3 dagen met je zatte kop half naakt in de winter op straat sjokken is vragen om ellende...
Hoe zit dat met jou Melting, ook altijd ziek na de carnaval ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, echt serieus, met die griepgolf 2 jaar geleden konden de ziekenhuizen daar het nauwelijks aan
Ohja, ik had Paula Abdul in gedachten, maar ik wist dat dat niet klopte.quote:
Nooit.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe zit dat met jou Melting, ook altijd ziek na de carnaval ?
Ik heb het wel eens gehoord. Ik denk via mijn dochter.quote:
Mad zit toch op z'n handenquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gehoord. Ik denk via mijn dochter.
Die heeft juist zachtjes geslagenquote:
ja, dat is idd alweer lang geleden!quote:
Ik zal hem eens porren.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
ja, dat is idd alweer lang geleden!
Geen idee. Pet Shop Boys?quote:
De PSB zijn meer en meer coverhoerenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Feitje, voor spijkerbroek:
De Pet Shop Boys hebben het Bowie-nummer Hallo Spaceboy geremixt. Het origineel heeft maar 1 couplet. PSB wilden dat er een tweede kwam. Neil nam daarom woorden uit Space Oddity - dit nummer dus - husselde die wat door elkaar en zong dat couplet in. Bowie vond dat uiteindelijk prima en liet het zo.
Ze hebben er een redelijk aantal gemaakt, jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De PSB zijn meer en meer coverhoeren
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo dan, 2 van die 9% IJndejaars biertjes hakken er behoorlijk in
Klopt! Ik drink weinig de afgelopen tijd.quote:
Wel bijzonderquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:26 schreef Melting het volgende:
Ik begreep dat dit de demo versie is, maar ik twijfel ook.
Jij gaat het einde van de show dus niet halen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo dan, 2 van die 9% IJndejaars biertjes hakken er behoorlijk in
Dat is een goed begin.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij gaat het einde van de show dus niet halen?
Ik heb net een wijntje voor mezelf ingeschonken.
Nee, dit is een cover van het origineel van Limp Bizkit.quote:
Ja, sorry. Ik ken dit nummer dus alleen van henquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, dit is een cover van het origineel van Limp Bizkit.
Klinkt goed. In NWS had je altijd zo'n user die in elk geopend topic even Jopen-bier aanhaalde.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:36 schreef Melting het volgende:
Ik zit trouwens nu aan deze:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
Ik stap zo even in mijn Homer Simpson sloffen om buiten een peukje te roken.
Paar jaar geleden van sinterklaas gekregen, maar al schuimbekken ze nu af en toe (de watten komen eruit) Ze blijven lekker warm
Dat eerste, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:38 schreef Melting het volgende:
Zijn het vanavond zoveel onbekende nummers, of is er geen behoefte om te raden?
Ik weet de achternaam van de zanger niet, Bobby ... - You Got What It Takes...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:38 schreef Melting het volgende:
Zijn het vanavond zoveel onbekende nummers, of is er geen behoefte om te raden?
Lekker biertje hoor dat Jopen bierquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klinkt goed. In NWS had je altijd zo'n user die in elk geopend topic even Jopen-bier aanhaalde.
Heino ligt toch in Overijssel ?quote:
Wisselt heel erg, vind ik. Sommige zijn echt lekker, andere juist weer erg vies.quote:
Ik ga voor het gewone bier, bijzondere biertjes zijn niet aan mij besteedquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Wisselt heel erg, vind ik. Sommige zijn echt lekker, andere juist weer erg vies.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik bijna overleden...
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je dacht: hier wil ik niet dood gevonden worden?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik aanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:36 schreef Melting het volgende:
Ik zit trouwens nu aan deze:
[ afbeelding ]
Heino is een dorp in de gemeente Raalte in de Nederlandse provincie Overijssel. Het telt 7.110 inwoners. Heino ligt tussen Zwolle en Raalte aan de N35. Ten zuiden van de bebouwde kom ligt het station van Heino, aan de spoorlijn Zwolle - Almeloquote:
Ik ken hetquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Heino is een dorp in de gemeente Raalte in de Nederlandse provincie Overijssel. Het telt 7.110 inwoners. Heino ligt tussen Zwolle en Raalte aan de N35. Ten zuiden van de bebouwde kom ligt het station van Heino, aan de spoorlijn Zwolle - Almelo
Jij bent waarschijnlijk in de war met Heiloo, in Noord Holland.quote:
Oh damn, die kende ik niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Heino is een dorp in de gemeente Raalte in de Nederlandse provincie Overijssel. Het telt 7.110 inwoners. Heino ligt tussen Zwolle en Raalte aan de N35. Ten zuiden van de bebouwde kom ligt het station van Heino, aan de spoorlijn Zwolle - Almelo
De naam van de band vonden ze zelf wat minder boeiend.quote:
Oei.. corona?quote:
Werkweek, skelteren bij Karba, een skelterbaan tussen Heino en Zwolle.quote:
Dat komt omdat je sloffen kapot zijnquote:
Binnen blijven!quote:
Pfff geluksvogel, eng hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werkweek, skelteren bij Karba, een skelterbaan tussen Heino en Zwolle.
Ajax sjaal om mijn nek en die is tijdens het skelteren om de achteras geslagen.
Zo werd ik gestikt en dacht men aan de kant, toen ik stil stond, en zwaaide, dat ze een actiefoto van me moesten maken. Gelukkig is de sjaal uiteindelijk afgebroken en ben ik niet helemaal gewurgd...
quote:
Nee dat is de ome henk versiequote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
Dat komt omdat je sloffen kapot zijn
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo werd ik gestikt en dacht men aan de kant, toen ik stil stond, en zwaaide, dat ze een actiefoto van me moesten maken. Gelukkig is de sjaal uiteindelijk afgebroken en ben ik niet helemaal gewurgd...
Bijna een Darwin-award..quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aiquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schrale troost (voor Heino) is dat Karba echt nog wel (ruim) in de gemeente Zwolle ligt. Scheelt nog wel een kilometer of 2-3 tot aan de gemeentegrens (thans gemeente Raalte)quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn klasgenoten hebben wel een nieuwe Ajax sjaal voor me gekocht.quote:
Zwolle is dodelijk dus...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schrale troost (voor Heino) is dat Karba echt nog wel (ruim) in de gemeente Zwolle ligt. Scheelt nog wel een kilometer of 2-3 tot aan de gemeentegrens (thans gemeente Raalte)
Klinkt hartstikke eng, je hebt echt heel veel geluk gehad dat die sjaal kapot kapot gegaan is!!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn klasgenoten hebben wel een nieuwe Ajax sjaal voor me gekocht.
In Zwolle!
Had brandwonden in mijn nek en heb weken met een soort van verbandkraag gelopen.
Maar het is dus goed afgelopen, hoewel ik me wel herinner dat ik geen lucht meer kreeg...
huhquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:47 schreef Melting het volgende:
Het nummer hierna speciaal op verzoek van spijkerbroek.
De werkweek was in Heino en wat verder waar bij hoort boeit niet zo...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schrale troost (voor Heino) is dat Karba echt nog wel (ruim) in de gemeente Zwolle ligt. Scheelt nog wel een kilometer of 2-3 tot aan de gemeentegrens (thans gemeente Raalte)
Ik heb je hint wel begrepen tijdens de show van Symph.quote:
Ik schijn in een reflex geremd te hebben of zo, waarbij de sjaal afgescheurd is.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
Klinkt hartstikke eng, je hebt echt heel veel geluk gehad dat die sjaal kapot kapot gegaan is!!
Geluk bij een ongeluk..quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schijn in een reflex geremd te hebben of zo, waarbij de sjaal afgescheurd is.
Weet het niet meer precies...
Moet je maar niet te vaak aan denken... je hebt vast wat engeltjes bij jequote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schijn in een reflex geremd te hebben of zo, waarbij de sjaal afgescheurd is.
Weet het niet meer precies...
Mijn dochter is ook op zo'n manier op een klimrek blijven hangen aan haar sjaal toen ze een jaar of 9 was. Ze kwam thuis met wonden in haar nek. Vriendinnetjes hebben haar toen weten te redden, gelukkig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn klasgenoten hebben wel een nieuwe Ajax sjaal voor me gekocht.
In Zwolle!
Had brandwonden in mijn nek en heb weken met een soort van verbandkraag gelopen.
Maar het is dus goed afgelopen, hoewel ik me wel herinner dat ik geen lucht meer kreeg...
Ik denk er nooit meer aan, alleen als ik de naam 'Heino' hoor...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Moet je maar niet te vaak aan denken... je hebt vast wat engeltjes bij je
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter is ook op zo'n manier op een klimrek blijven hangen aan haar sjaal toen ze een jaar of 9 was. Ze kwam thuis met wonden in haar nek. Vriendinnetjes hebben haar toen weten te redden, gelukkig.
Gruwelijk ook...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter is ook op zo'n manier op een klimrek blijven hangen aan haar sjaal toen ze een jaar of 9 was. Ze kwam thuis met wonden in haar nek. Vriendinnetjes hebben haar toen weten te redden, gelukkig.
Snap ik, is ook maar bijzaak natuurlijk. Gelukkig is die sjaal gescheurd...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De werkweek was in Heino en wat verder waar bij hoort boeit niet zo...
heavy hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Speciaal voor spijkebroek die Imca graag wilde horen, en voor livelink omdat ze aan de vino zit.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Imca Marino - Vino Vino Waar Blijft De Wijn
yikesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het ingeschonken, maar nog niet van gedronkenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Speciaal voor spijkebroek die Imca graag wilde horen, en voor livelink omdat ze aan de vino zit.
[ afbeelding ]
Een atje voor de sfeer!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het ingeschonken, maar nog niet van gedronken![]()
Bij deze dan
Ja, wijn kan ook prima in een koffiekopje.quote:
vraag jij nu of livelink haar wijn wil gaat attenquote:
Beide niet, volgens mijn bronnen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is die alweer hersteld of overleden?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
vraag jij nu of livelink haar wijn wil gaat atten
Waar luister jij naar of is het een verzoekje ?quote:
Wanneer is dat?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens kijken of het concert met drummer Stewart Copeland in het Concertgebouw wel doorgaat...
Vast niet. Ik vond hem wel de leukste altijd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens kijken of het concert met drummer Stewart Copeland in het Concertgebouw wel doorgaat...
Roxanne zat ook onder het rode licht.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Waar luister jij naar of is het een verzoekje ?
Ik denk ik vertaal het evenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Waar luister jij naar of is het een verzoekje ?
Dan zal het wel doorgaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
22 Augustus, zie ik net...
https://www.concertgebouw(...)le-orkest/22-08-2020
Zou samen met dat Police-nummer "een goed stel" kunnen zijn bij Annemiekes A-lijst Ken je dat?quote:
Associeren voor zwakbegaafden...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou samen met dat Police-nummer "een goed stel" kunnen zijn bij Annemiekes A-lijst Ken je dat?
Ik zou er maar niet op rekenen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben eerder benieuwd of de tour van Reina del Cid doorgaat (begint eind mei in Noorwegen en komt mid juni naar Nederland). Ik verwacht het niet, eigenlijk.
Twijfel gevalletje, denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben eerder benieuwd of de tour van Reina del Cid doorgaat (begint eind mei in Noorwegen en komt mid juni naar Nederland). Ik verwacht het niet, eigenlijk.
Na 1 juni is het echt niet klaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |