ik denk eerder dat ze die heeeel snel verzonden hebben voordat trump alles in beslag neemt.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:12 schreef Faraday01 het volgende:
Philips geeft nog een goed signaal af: er wordt eerst geleverd daar waar de nood het hoogst is
Ze zeggen dus eigenlijk niet alleen snel aan Nederland te leveren maar op basis van schaarste in landen te gaan leveren. En daarmee ook niet wie het meeste wil betalen.quote:Logisch, das lekker om de hoek ook
Gommers gaf toch juist aan dat het aantal apparaten niet het essentiële probleem is?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:04 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:MinVWS twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 13:01:25Mooi nieuws! Het eerste deel van de levering van 1000 beademingsapparaten en 1000 patiëntbewakingssystemen zijn binnen. @:mjrijn ontving ze zojuist van @:PhilipsNL. Hiermee kan de IC-capaciteit in Nederland snel omhoog. Komende weken wordt de rest van de apparaten geleverd. https://t.co/bbzKvoUqtI reageer retweet
Lees het persbericht van Philipsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik denk eerder dat ze die heeeel snel verzonden hebben voordat trump alles in beslag neemt.
volgende week gaat het helemaal verkeerd in de USA.
of waren ze al in NL ?
Er waren laatst berichten dat Tesla en SpaceX ook die apparatuur aan het maken waren, maar dat rijke Russen die zooi in bulk opkochtenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik denk eerder dat ze die heeeel snel verzonden hebben voordat trump alles in beslag neemt.
volgende week gaat het helemaal verkeerd in de USA.
Korte termijn wel, vervolgens wordt het probleem dat er geen personeel is als er nog veel verder opgeschaald moet wordenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gommers gaf toch juist aan dat het aantal apparaten niet het essentiële probleem is?
Valt meequote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:17 schreef Markesh het volgende:
Waar het een begin van de week echt aanzienlijk rustiger was op straat is het nu weer net zo druk als op een "normale" zaterdag.
Nederlanders hebben echt totaal geen discipline.
Echt ongelofelijk
Klopt. Aantal bedden en apparatuur was niet het probleem.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gommers gaf toch juist aan dat het aantal apparaten niet het essentiële probleem is?
Bureaucratie tot een minimum beperken scheelt zo 300%quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:18 schreef Markesh het volgende:
[..]
Klopt. Aantal bedden en apparatuur was niet het probleem.
De zorg zou het gewoon Niet aankunnen
Vanaf een maximale grens van 2500 IC bedden wordt de capaciteit van het zorgpersoneel de echte limiterende factor.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Goed nieuws!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:04 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:MinVWS twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 13:01:25Mooi nieuws! Het eerste deel van de levering van 1000 beademingsapparaten en 1000 patiëntbewakingssystemen zijn binnen. @:mjrijn ontving ze zojuist van @:PhilipsNL. Hiermee kan de IC-capaciteit in Nederland snel omhoog. Komende weken wordt de rest van de apparaten geleverd. https://t.co/bbzKvoUqtI reageer retweet
Als er meer dan 2500 ic bedden vol zouden komen. Klopt niet dus.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:18 schreef Markesh het volgende:
[..]
Klopt. Aantal bedden en apparatuur was niet het probleem.
De zorg zou het gewoon Niet aankunnen
kun je nagaan dat spanje een hardere lockdown heeft al 14 dagen lang en niet eens aan de piek zit, in nederland een softe lockdown en veel mensen luisteren niet eens, kinderen spelen nog met elkaar etcquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:17 schreef Markesh het volgende:
Waar het een begin van de week echt aanzienlijk rustiger was op straat is het nu weer net zo druk als op een "normale" zaterdag.
Echt ongelofelijk
Geen probleem als ze maar afstand houden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:17 schreef Markesh het volgende:
Echt ongelofelijk
Het zal per gemeente ongetwijfeld zeer verschillend zijn.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:11 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Fijn dat deze gezonde jongedame gewoon als statistiekje kunnen wegzetten. Net als haar vele gezonde jonge voorgangers op de IC.
Kan gebeuren. Het is net een griepje joh.
PHILIPSGODENquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:04 schreef tompsv18 het volgende:
Ik denk dat ze er 3 weken bij doen, gewoon nieuwe termijn erbijquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:20 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik denk trouwens dat de nieuwe maatregelen wat we te horen krijgen disndag een beetje lijken zoals ze in Belgie, Duitsland en Frankrijk doen. Dacht eerst dat ze wellicht alles wel naar 1 juni zouden trekken, maar achteraf lijkt me dat toch wel iets te lang. Denk dat wij ook 2 weken erbij krijgen en dan steeds aankijken of het dan nog steeds nodig is om het bij te verlengen.
beetje laat weerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:20 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik denk trouwens dat de nieuwe maatregelen wat we te horen krijgen disndag een beetje lijken zoals ze in Belgie, Duitsland en Frankrijk doen. Dacht eerst dat ze wellicht alles wel naar 1 juni zouden trekken, maar achteraf lijkt me dat toch wel iets te lang. Denk dat wij ook 2 weken erbij krijgen en dan steeds aankijken of het dan nog steeds nodig is om het bij te verlengen.
Godsamme...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:11 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Fijn dat deze gezonde jongedame gewoon als statistiekje kunnen wegzetten. Net als haar vele gezonde jonge voorgangers op de IC.
Kan gebeuren. Het is net een griepje joh.
Meer dan 2200 bedden werd er gezegd wat ik mij herinnerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als er meer dan 2500 ic bedden vol zouden komen. Klopt niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |