Is die obamacare ontmanteld dan? Dat kon toch daarmee?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:31 schreef Sunshine1982 het volgende: [..] Ongetwijfeld. Daar zijn ook nog eens heel wat mensen onverzekerd, dus ik gok dat ze naar een IC opname (mits nodig) kunnen fluiten.
Je zelf geestelijk niet meer in order hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan verdrinken in je eigen vocht... Wat dan?
Charlois. Lees net ook dat ze een tekort aan mondkapjes hebben op het werk. Gaan het recyclen. Ik vind dat niet zo slim eerlijk gezegd. Pfffquote:
Heb je het hier over Laurens?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Charlois. Lees net ook dat ze een tekort aan mondkapjes hebben op het werk. Gaan het recyclen. Ik vind dat niet zo slim eerlijk gezegd. Pfff
Ah oké, ik bedoelde in totaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Doden per dag? Niet volgens de 'lijstjes. Ik had het over doden per dag
Wat is korte termijn,weken, maanden?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Kijkt iemand nieuwsuur? Vaccin op korte termijn! Voelt onrealistisch.
Schakel nu in, heb je een hele korte samenvatting?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik woon in Barneveld en heb vaker benoemd dat de biblebelt een risicogebied is omdat er hier veel christen extremisten/fundamentalisten wonen en christen extremistische/fundamentalistische kerken zijn. Gematigde kerken sloten al vrij snel de deuren maar deze kerken moet je echt dwingen en dan nog kan het zijn dat ze meerdere kerkdiensten na elkaar regelen van 30 man zonder de hele kerk na elke dienst te ontsmetten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Massaal in de kerk gaan bidden. Dat wil wel.
Soort carnaval.
Die vier ruiters van de apocalyps mogen natuurlijk ook nog maar met hun drieën komen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:39 schreef Digi2 het volgende:
Ik woon in Barneveld en heb vaker benoemd dat de biblebelt een risicogebied is omdat er hier veel christen extremisten/fundamentalisten wonen en christen extremistische/fundamentalistische kerken zijn. Gematigde kerken sloten al vrij snel de deuren maar deze kerken moet je echt dwingen en dan nog kan het zijn dat ze meerdere kerkdiensten na elkaar regelen van 30 man zonder de hele kerk na elke dienst te ontsmetten.
Nee, testen op kortere termijn dan normaal.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
September pas testen op mensen (op zn vroegst)quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Een paar zou 2, 3 of 4 maanden naar mijn gevoel, zou fantastisch zijn.
Huh wat? Wat is korte termijn?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
September pas testen op mensen (op zn vroegst)
Vrij realistisch ook gewoonquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:43 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ze hebben het al over december. Niets paar maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |