maar Afellay is toch wel klaar bij PSV?quote:Op maandag 4 mei 2020 22:12 schreef Generationalpha het volgende:
Ibi blijft wel rondjes lopen.![]()
https://nos.nl/video/2332(...)t-trainingsveld.html
Er is nog niets over bekend maar ik zou het gek vinden als hij mag blijven.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik schrok al, maar nog even deze maand volmaken natuurlijk
Heeft ie in het verleden je vriendin afgepakt ,ofwa?quote:Op maandag 4 mei 2020 22:12 schreef Generationalpha het volgende:
Ibi blijft wel rondjes lopen.![]()
https://nos.nl/video/2332(...)t-trainingsveld.html
Je kunt het ook omdraaien: doordat hij geen topseizoen heeft kunnen draaien en herstellende is van een zware blessure zal je nooit zoveel betalen als je normaal zou moeten doen. Maar dit zijn wel de gasten waar PSV het van moet hebben natuurlijk. Met name Ihattaren en Malen in (vooralsnog) in mindere mate iemand als Madueke. Als je die jongens voor een appel en een ei gaat verkopen dan zit je restwaarde in Danielle Schwaab en Tina Baumgartl, daar kun je lekker van uit eten met de selectie maar dan houdt het ook op.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Malen zou ook voor dat geld wel een risico zijn, lijkt me voor die jongen wel verstandig om eerst weer een seizoen te voetballen na zo'n revalidatie, dan kom je wel bij Ihattaren terecht
Maar het is wel een verschil Premier League of eredivisie, duurde bij Bergwijn ook maar een week of 3 voor hij geblesseerd was bij Spurs door overbelasting. Ik begrijp het financiële gedeelte wel maar na zo'n zware blessure heb je gewoon tijd nodig en dat krijg je daar niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je kunt het ook omdraaien: doordat hij geen topseizoen heeft kunnen draaien en herstellende is van een zware blessure zal je nooit zoveel betalen als je normaal zou moeten doen. Maar dit zijn wel de gasten waar PSV het van moet hebben natuurlijk. Met name Ihattaren en Malen in (vooralsnog) in mindere mate iemand als Madueke. Als je die jongens voor een appel en een ei gaat verkopen dan zit je restwaarde in Danielle Schwaab en Tina Baumgartl, daar kun je lekker van uit eten met de selectie maar dan houdt het ook op.
We noteren het even.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:06 schreef AmaninFull het volgende:
Ik weet dat het nog veel te vroeg is voor dit soort voorspellingen, maar iets zegt mij dat PSV volgend seizoen kampioen wordt mits er één à twee versterkingen worden gehaald voor de achterhoede. Dat baseer ik vooral op de verzwakking van Ajax, die afscheid gaan nemen van Onana en Tagliafico, en de trainerskwaliteiten van Roger Schmidt en het reeds aanwezige potentieel in de voorhoede: Lammers, die Nieuw-Zeelander, Ihattaren en Malen—vooral Malen. Feyenoord zal weer instorten.
Ik weet het, het is speculeren. Maar waarom zou je dat niet kunnen? Aan het begin van het seizoen wordt er ook altijd gevraagd wie er de titel gaat pakken, ik zie niet in waarom dat niet nu al zou kunnen.quote:
Nouja, bijvoorbeeld omdat het nieuwe seizoen pas over een klein half jaar begint.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:08 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik weet het, het is speculeren. Maar waarom zou je dat niet kunnen? Aan het begin van het seizoen wordt er ook altijd gevraagd wie er de titel gaat pakken, ik zie niet in waarom dat niet nu al zou kunnen.
speculeren mag altijd maar er zijn nu nog wel wat meer variabelen dan aan het begin van het nieuwe seizoen al durf ik wel meteen met je te wedden dat Lammers er geen 28 gaat maken.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:08 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik weet het, het is speculeren. Maar waarom zou je dat niet kunnen? Aan het begin van het seizoen wordt er ook altijd gevraagd wie er de titel gaat pakken, ik zie niet in waarom dat niet nu al zou kunnen.
Ik zou hier eerlijk gezegd voor tekenen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:06 schreef AmaninFull het volgende:
Ik weet dat het nog veel te vroeg is voor dit soort voorspellingen, maar iets zegt mij dat PSV volgend seizoen kampioen wordt mits er één à twee versterkingen worden gehaald voor de achterhoede. Dat baseer ik vooral op de verzwakking van Ajax, die afscheid gaan nemen van Onana en Tagliafico, en de trainerskwaliteiten van Roger Schmidt en het reeds aanwezige potentieel in de voorhoede: Lammers, die Nieuw-Zeelander, Ihattaren en Malen—vooral Malen. Feyenoord zal weer instorten.
Denk vooral dat Lammers met ca. 28 doelpunten topscorer wordt.
Wat heb jij gesnoven/gedronken?quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:06 schreef AmaninFull het volgende:
Idd. Zou Ik all-in op gaan.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
speculeren mag altijd maar er zijn nu nog wel wat meer variabelen dan aan het begin van het nieuwe seizoen al durf ik wel meteen met je te wedden dat Lammers er geen 28 gaat maken.
Obispo god is ook weer terug. Die versterking achterin is niet nodig.quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:06 schreef AmaninFull het volgende:
Ik neem aan dat 'ie met Jong PSV bedoeltquote:Op donderdag 7 mei 2020 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
speculeren mag altijd maar er zijn nu nog wel wat meer variabelen dan aan het begin van het nieuwe seizoen al durf ik wel meteen met je te wedden dat Lammers er geen 28 gaat maken.
Ik doe normaal nooit voorspellingen. Heb wel een keertje een WK poule gewonnen (en dat was meteen m'n enige deelname.)quote:Op donderdag 7 mei 2020 13:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou hier eerlijk gezegd voor tekenen.
Nu even realistisch kijkend: hoe zit jij - procentueel gezien - met je voorspellingen?
Wij hebben niet echt insider contacten dus we zijn allemaal afhankelijk van het nieuws.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:10 schreef Generationalpha het volgende:
Bij jullie nog mogelijke transfers op de planning? Of blijft het allemaal een beetje hetzelfde en gaan jullie het met deze groep doen?
Sinds Thijs er zit zijn rangen meer gesloten dan een anorexiapatiënt met obstipatie. Komt niets meer uit!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 16:10 schreef Generationalpha het volgende:
Bij jullie nog mogelijke transfers op de planning? Of blijft het allemaal een beetje hetzelfde en gaan jullie het met deze groep doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |