Nouu inderdaadquote:Op maandag 27 april 2020 19:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh dat huis van Trudie in LochemDie keuken
Jaquote:Op maandag 27 april 2020 20:03 schreef mascara-klodder het volgende:
heeft ze hem nou nieuwe onderbroeken gegeven?
Ik vond haar in het huis helemaal niks, maar wat een leuke vrouwquote:Op maandag 27 april 2020 19:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohhh dat huis van Trudie in LochemDie keuken
Dat mens spoort niet, zij is echt doodeng. Die ogen ook. En maar lullen dat ze lekker vrijheid wil en stappen en zuipen met dr vriendinnen. Waarom doe je mee in godsnaam. Weddenschapje verloren of zo.quote:Op maandag 27 april 2020 20:11 schreef mascara-klodder het volgende:
OMG, die Maxine die ook echt haar brief heeft geschreven uit een blaadje gescheurd uit een schriftClassy hoor!
Jaaaa superleuke vrouw, die paar minuten dat je haar even in een andere setting zag.quote:Op maandag 27 april 2020 20:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vond haar in het huis helemaal niks, maar wat een leuke vrouwzag een andere kant van haar
jaquote:Op maandag 27 april 2020 20:14 schreef Chia het volgende:
Zijn alle mannen van Maxine nou op het eind weer weggerend? Ik heb in het begin een stukje gekeken (eerste 2 afleveringen of zo) en ging nu de laatste aflevering even weer kijken en er is weer een dude vertrokken.
Ze post alleen maar foto’s van zichzelf (verrassend) maar niks over Marcelquote:Op maandag 27 april 2020 19:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze heet sherilee01 op insta maar mij accepteert ze niet
Ja en die turk heeft ze zelf weggestuurd want die zat op haar vriendinnen te hittenquote:Op maandag 27 april 2020 20:14 schreef Chia het volgende:
Zijn alle mannen van Maxine nou op het eind weer weggerend? Ik heb in het begin een stukje gekeken (eerste 2 afleveringen of zo) en ging nu de laatste aflevering even weer kijken en er is weer een dude vertrokken.
Waarom accepteert dat mens mij nietquote:Op maandag 27 april 2020 20:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ze post alleen maar foto’s van zichzelf (verrassend) maar niks over Marcel
Ik accept je welquote:Op maandag 27 april 2020 20:20 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom accepteert dat mens mij nietzal wel niks geworden zijn dan
Nou duidelijk danquote:Op maandag 27 april 2020 20:28 schreef roos94 het volgende:
Oke, ik heb dus 2 instagram accounts.
1 echte persoonlijke en nog een troll account waarop ik mensen volg die ik af en toe bekijk en niet echt super boeiend vindt. Ik heb dat fake account met een insta plaatje van een moslim meisje met hoofddoek. Die accepteert Sherilee niet.
Vervolgens probeer ik haar toe te voegen met mijn echte account (ik, nederlandse meid) en die accepteert ze direct
Lekker dan
Ze heeft ook een foto in bikini met een glas drank alsof ze op het strand van Ibiza zit maar het is in haar achtertuinquote:Op maandag 27 april 2020 20:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Sherilee: doe jij nooit een huispak aan ofzo?
Marcel: ja, doe wel een trainingsbroek aan ofzo.
Ik denk: Hele dagen zit ze dus gewoon in haar Tokkie-kloffie met roze lippenstift en gouden oorringenWat een goedkoop wijf zeg met die Poedel in haar kozijn
quote:Op maandag 27 april 2020 20:28 schreef roos94 het volgende:
Oke, ik heb dus 2 instagram accounts.
1 echte persoonlijke en nog een troll account waarop ik mensen volg die ik af en toe bekijk en niet echt super boeiend vindt. Ik heb dat fake account met een insta plaatje van een moslim meisje met hoofddoek. Die accepteert Sherilee niet.
Vervolgens probeer ik haar toe te voegen met mijn echte account (ik, nederlandse meid) en die accepteert ze direct
Lekker dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |