Ditquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:48 schreef Yesse het volgende:
Als IJsland hem volgend jaar niet stuurt schieten ze zichzelf in hun voetMaar dat is mijn bevooroordeelde mening
![]()
Alles wat hij maakt is gewoon lekkere muziek.
Meer artiesten nuquote:Op vrijdag 10 april 2020 17:51 schreef Yesse het volgende:
Deze duurt wel langer dan vorige week toch? Toen had ik het idee dat het zo voorbij was.
Doen nu drie artiesten meer mee geloof ik, dus zes liedjes extra.quote:Op vrijdag 10 april 2020 17:51 schreef Yesse het volgende:
Deze duurt wel langer dan vorige week toch? Toen had ik het idee dat het zo voorbij was.
Dat dusquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:00 schreef Moira het volgende:
have a great life, if you'd do that, that'd help me out
twitter:Moira_FOK twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 18:03:47“Have a great life, if you’d do that, that’d help me out” 😂👌🏼
I’m doing it for you @dadimakesmusic , I’m having a great life for you! ❤️🇳🇱🇮🇸💪🏼👏🏼
#EurovisionHomeConcerts
#haveagreatlife4dadi reageer retweet
Oke ik ben doodtwitter:dadimakesmusic twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 18:07:50@Moira_FOK Thank you! That really means a lot! reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:09 schreef Moira het volgende:
twitter:Moira_FOK twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 18:03:47“Have a great life, if you’d do that, that’d help me out” 😂👌🏼
I’m doing it for you @:dadimakesmusic , I’m having a great life for you! ❤️🇳🇱🇮🇸💪🏼👏🏼
#EurovisionHomeConcerts
#haveagreatlife4dadi reageer retweetOke ik ben doodtwitter:dadimakesmusic twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 18:07:50@:Moira_FOK Thank you! That really means a lot! reageer retweet
Ik vond dat adem snakkende niet mooi, ik vind haar winnend lied goed en dat zong ze mooi.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:24 schreef Nexum het volgende:
Ach wat was Jamala weer goed![]()
![]()
![]()
Ze doet Arcade enorm goed recht
Leuk.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:09 schreef Moira het volgende:
I’m doing it for you @:dadimakesmusic , I’m having a great life for you! ❤️🇳🇱🇮🇸💪🏼👏🏼
#EurovisionHomeConcerts
#haveagreatlife4dadi reageer retweetOke ik ben doodtwitter:dadimakesmusic twitterde op vrijdag 10-04-2020 om 18:07:50@:Moira_FOK Thank you! That really means a lot! reageer retweet
Ik vond Montaigne's optreden echt vreselijk, ik hou helemaal niet van haar stem zoquote:Op vrijdag 10 april 2020 19:23 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vond dat adem snakkende niet mooi, ik vind haar winnend lied goed en dat zong ze mooi.
Arcade vond ik niet mooi gezongen.
Verder verrastte Montaigne mij met de cover van Gjon, die zong zij best goed.
Gjon deed het ook prachtig, Dadi deed Lipstick goed.
Ik weet niet wat ik van die Vasil moet vinden
En in het engels :quote:Op zaterdag 11 april 2020 00:11 schreef usagi414 het volgende:
nog iets uit de NDR nieuwsbrief:
ESC-PreParty in Madrid findet online statt
https://www.youtube.com/channel/UCo2ydguV0jvF_J85JGBvwxg
twitter:Eurovision twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 14:37:06If you loved yesterday’s #EurovisionHomeConcerts, get ready for HUGE line up next week!🎉
Italian duo, Jalisse, finished 4th in 1997 with their song ‘Fiumi di parole’🇮🇹
#Eurovision https://t.co/RgLWbGYtZm reageer retweet
Was het leuk?quote:
Oh ben ik nieuwsgierig naar, 1 van mijn favoriete Italiaanse inzendingen ooit.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:44 schreef Nashipeer het volgende:
twitter:Eurovision twitterde op zaterdag 11-04-2020 om 14:37:06If you loved yesterday’s #EurovisionHomeConcerts, get ready for HUGE line up next week!🎉
Italian duo, Jalisse, finished 4th in 1997 with their song ‘Fiumi di parole’🇮🇹
#Eurovision https://t.co/RgLWbGYtZm reageer retweet
Jup Nouja je kunt het nu nog steeds allemaal terug zienquote:
Ja misschien ga ik het nog doenquote:Op zondag 12 april 2020 12:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Jup Nouja je kunt het nu nog steeds allemaal terug zien
twitter:damiandmusic twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 10:14:06I'm bringing back GLITTER to your lounge room! I'm throwing a Eurovision themed Facebook Live concert on May 9🎶 I'm singing some of my favourite Eurovision songs of all time as well as my own songs ❤💃 Let me know which songs you want me to perform 💙 #EurovisionIsoParty https://t.co/1L3kpAbZ5m reageer retweet
Fantastisch, nu al zin inquote:
Tears Getting Sober als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 17 april 2020 14:50 schreef Lamballert het volgende:
Is het al bekend wat onze Jeangu gaat coveren?
Oh dat wordt mooi!quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tears Getting Sober als ik het goed heb.
Ik ook, maar vertraagd. Stream stond open in een tabblad op de achtergrond en dan start ie blijkbaar niet automatischquote:
DA'S HIP.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:10 schreef Meke het volgende:
Je riem niet even door het lusje van je broek halen lijkt me knap irritantDat ding slaat zo toch steeds tegen haar bovenbeen aan?
Ze had ook vier maten kleiner kunnen kopen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:10 schreef Meke het volgende:
Je riem niet even door het lusje van je broek halen lijkt me knap irritantDat ding slaat zo toch steeds tegen haar bovenbeen aan?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:11 schreef Momo het volgende:
Niet dat Victor kan zingen, maar dat maakt niet uit
Ik vind het nog best okeequote:Op vrijdag 17 april 2020 17:11 schreef Greys het volgende:
Kijken of Victor dit keer minder vals zingt
Ja dat zou kunnenquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
DA'S HIP.
Denk ik. Ik weet niet wat hip is.
Jaquote:
Ik niet. Enige goede aan dit lied is de tekst imoquote:
Het begin vond ik prima, nu gaat hij iets hoger en is het voor mij gelijk een stuk minderquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:28 schreef Momo het volgende:
Arme Uku die niet terug mag komen...
Ook al vind ik het een boutennummer.
Sergey en Helena had ik wel CATS willen horen doen!quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:43 schreef Meke het volgende:
Dit waren allemaal wel leuke opties geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |