Was voor ons wel een goed moment om de dumbells die al maanden in de weg liggen te verkopen. Binnen 30 minuten waren ze opgehaaldquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:19 schreef Elvi het volgende:
Wow, ik zat online even te kijken naar spullen om thuis te fitnessen. Komt mn moeder binnen: "Je wilt het alleen maar hebben om het idee te hebben dat je goed bezig bent, maar je gaat toch niks doen deze weken"
[ afbeelding ]
Ik bedoel ze heeft gelijk... maar toch
[ afbeelding ]
Geefquote:
Net lekker opgepeuzeld. Goede kibbeling wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef
De kibbeling. Niet het vriendje.
Ik ookquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou de mijne niet snel doen, die gaat over zijn nek in de buurt van een viswinkel
Wees blij dat er iemand eerlijk is als je het zelf niet bent.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:19 schreef Elvi het volgende:
Wow, ik zat online even te kijken naar spullen om thuis te fitnessen. Komt mn moeder binnen: "Je wilt het alleen maar hebben om het idee te hebben dat je goed bezig bent, maar je gaat toch niks doen deze weken"
[ afbeelding ]
Ik bedoel ze heeft gelijk... maar toch
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Net lekker opgepeuzeld. Goede kibbeling wel.
Jammerquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier was de visboer vandaag dicht. wilde kibbeling lunch
Ga het halenquote:
Iedereen werkt nu aan quarantaine body!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar is #fitgirl Cali gebleven?
Zal wel een vent aan de haak hebben geslagen. Dan is de noodzaak weg.quote:
Alles dicht, muv een paar tentjes die take away kunnen leveren. Tis een ghost town hier op het moment.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer.
[..]
Ga het halen. Of is daar alles dicht?
Ben ook al hard op weg. Hoop dat mijn collega's me nog herkennen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iedereen werkt nu aan quarantaine body!
Op een of andere manier zie ik je nu helemaal dik en in een vies hemd voor mequote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben ook al hard op weg. Hoop dat mijn collega's me nog herkennen.
De Onslow look.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Op een of andere manier zie ik je nu helemaal dik en in een vies hemd voor me
Ik heb 3 crackers op vandaag. Die frietjes komen goed. Morgen lekker rondje wandelenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar is #fitgirl Cali gebleven?
Hey! Sssstttttquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal wel een vent aan de haak hebben geslagen. Dan is de noodzaak weg.
Meer neukenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben ook al hard op weg. Hoop dat mijn collega's me nog herkennen.
Wees blij dat he niet de enige #fatty is nuquote:
Hier ook wel redelijk. Ik ben benieuwd hoe lang het nog zo blijft.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles dicht, muv een paar tentjes die take away kunnen leveren. Tis een ghost town hier op het moment.
Ik reken op nog minstens 2 maanden hier. Het gaat hier wel stukken beter dan in andere landen omdat ze vroeg maatregelen treffen. Maar men zegt dat we de piek nog lang niet bereikt hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier ook wel redelijk. Ik ben benieuwd hoe lang het nog zo blijft.
Ik denk dat het hier ook nog zo lang gaat duren inderdaad. Pffff...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik reken op nog minstens 2 maanden hier. Het gaat hier wel stukken beter dan in andere landen omdat ze vroeg maatregelen treffen. Maar men zegt dat we de piek nog lang niet bereikt hebben.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je weer opgeknapt bent.
Let ook op je eigen gezondheid !!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:11 schreef DrMarten het volgende:
Productief middagje. Winkelwagen vol voer ingeslagen en afgeleverd bij vrienden in quarantaine, even snel langs het ziekenhuis geweest, bouwmarkt geweest. Alleen vanavond nog even boodschappen voor mezelf halen.
Mensenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:13 schreef DrMarten het volgende:
Ow en de schepijsboer hier om de hoek is open. Daar stonden dus weer vrolijk 6 man op een kluitje voor het raam te wachten
Ik werk nu al aan m'n Christmas body.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iedereen werkt nu aan quarantaine body!
Ja waarom doen mensen daar moeilijk over?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen.
Ik moest vanmorgen naar de Karwei voor wat schroeven, anders kunnen we niet verder met t kippenhok, daar hebben ze de regel dat je een karretje mee moet anders mag je niet binnen, en als er geen karretje staat, moet je wachten tot iemand naar buiten komt met een karretje. Stond er eentje stennis te schoppen omdat hij alleen maar een klein dingetje nodig was en geen karretje nodig heeft.
Ja pipo, die karretjes moet je niet mee omdat je die per se nodig bent voor wat je wil kopen, maar voor de veiligheid.
Die had ik nogquote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werk nu al aan m'n Christmas body.
Ik heb oprecht geen flauw idee.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja waarom doen mensen daar moeilijk over?
Ik was één klein dingetje vergeten bij de AH, dus nog even snel de etos binnen er tegenover. Daar was een mandje verplicht. Nou prima, dan loop ik met een leeg mandje naar de kassa omdat daar ligt wat ik nog moest hebben. In de huidige situatie gewoon niet moeilijk over doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen.
Ik moest vanmorgen naar de Karwei voor wat schroeven, anders kunnen we niet verder met t kippenhok, daar hebben ze de regel dat je een karretje mee moet anders mag je niet binnen, en als er geen karretje staat, moet je wachten tot iemand naar buiten komt met een karretje. Stond er eentje stennis te schoppen omdat hij alleen maar een klein dingetje nodig was en geen karretje nodig heeft.
Ja pipo, die karretjes moet je niet mee omdat je die per se nodig bent voor wat je wil kopen, maar voor de veiligheid.
Dit was de XL, vanavond nog even naar de AH hier in de buurt. Kijken of die het anders doenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:33 schreef Chia het volgende:
Bij ons in de AH wordt het wagentje gedesinfecteerd voor je en dan kun je hem overnemen.
Spannend leven heb jequote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:17 schreef Faxie het volgende:
Hm hoorde net sirenes, en een motorfiets die 'm behoorlijk op de staart trapte...
Zouden ze het lijk hebben gevonden van de zoveelste vrouw die jou teleurstelde?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:17 schreef Faxie het volgende:
Hm hoorde net sirenes, en een motorfiets die 'm behoorlijk op de staart trapte...
Ik leef gelukkig nogquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zouden ze het lijk hebben gevonden van de zoveelste vrouw die jou teleurstelde?
Zou er wel een willen begraven nuquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zouden ze het lijk hebben gevonden van de zoveelste vrouw die jou teleurstelde?
Nee maar ze gaat praten met d'r exquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt de 'je bent m'n beste vriend' app van kitemeisje gekregen?
inb4 we gaan het nog eens proberenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
inb4 we gaan het nog eens proberen
Oh is ze nog zo jong dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat vrouwen graag een vriend hebben waar ze elke week ruzie mee hebben
Ze heeft hem even jaloers gemaakt met jou.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee maar ze gaat praten met d'r ex
Valt me altijd wel op hoor... als je eenmaal binnen bent kom je d'r bijna niet meer van af.
Spannend voor de poule dit.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt de 'je bent m'n beste vriend' app van kitemeisje gekregen?
Dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft hem even jaloers gemaakt met jou.
Boven of onder de dertig?quote:
Hm ja, die zijn natuurlijk niet meer druk bezig het rugzakje te vullen....quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:02 schreef Fascination het volgende:
Sowieso voor boven de dertig gaan, ja.
Vaak een wat serieuzere insteek.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm ja, die zijn natuurlijk niet meer druk bezig het rugzakje te vullen....
Te oud voor Fax.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:02 schreef Fascination het volgende:
Sowieso voor boven de dertig gaan, ja.
Elliott?quote:
Terecht. Altijd nog een lekker wijf.quote:
En hard op zoek naar een zaaddonorquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak een wat serieuzere insteek.
Oké, boven de veertig dan.quote:
Ja, dat is t issue ook niet, maar waterpas maken en even hoog zetten welquote:
Huehuequote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is t issue ook niet, maar waterpas maken en even hoog zetten wel.
Ah duidelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is t issue ook niet, maar waterpas maken en even hoog zetten wel.
Je hebt praten en praten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook nog regelmatig.
Ging hij vreemd? Dan is ze gewoon domme hoer als ze terug gaat.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Ik heb zo'n spijt, zal het niet meer doen hoor'
'Ok'
Nee dat nietquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ging hij vreemd? Dan is ze gewoon domme hoer als ze terug gaat.
Nja genoeg andere slechte dingen. Daar niet van.quote:
Ik ben opzoek naar een relatie, sta jij er open voor om met mij een relatie te beginne?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja genoeg andere slechte dingen. Daar niet van.
Mja het feit dat ze erover wil praten zegt al dat ze het niet heeft afgesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |