wel eens ja, die laatste paar CL wedstrijden zonder publiek waren niet om aan te zienquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zal best en dat denk ik ook. Maar het haalt voor mij wel een groot deel van het plezier weg:
Weet iemand hier of hij een beetje goed is?quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:24 schreef PIETR het volgende:
Avery Appiah maakt volgend seizoen de overstap naar de jeugdopleiding van Ajax. De 14-jarige verdedigende middenvelder laat Feyenoord na vijf jaar achter zich. Appiah kwam in de zomer van 2015 over van de jeugd van Sparta AV.
''Na vijf mooie jaren bij Feyenoord heb ik besloten om de club te verlaten. Op deze manier kan ik mij als voetballer verder ontwikkelen. Met ingang van het nieuwe seizoen zal ik mij aansluiten bij Ajax. Ik wil de club, de spelers en alle trainers bedanken voor de afgelopen jaren'', aldus Appiah op zijn Instagram-account.
🤮
Zit ook bij oranje, dus zal best wel iets kunnen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet iemand hier of hij een beetje goed is?
quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zit ook bij oranje, dus zal best wel iets kunnen.
Centjes.quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Is die jeugdopleiding bij Feynoord echt zo achteruit gegaan? We waren toch jarenlang de beste van Nederland.
Ik dacht dat ze een aardig trainingscomplex hadden, dan denk ik eerder dat de trainers niet goed zijn.quote:
Qua faciliteiten hebben ze het laatste jaar juist weer een inhaalslag gemaakt ..quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Is die jeugdopleiding bij Feynoord echt zo achteruit gegaan? We waren toch jarenlang de beste van Nederland.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Qua faciliteiten hebben ze het laatste jaar juist weer een inhaalslag gemaakt ..
Zal bij Ajax vast wel iets beloofd zijn wat Feyenoord hem niet kon bieden.
Kan hier met m'n hoofd echt niet bij. Je speelt al 5 jaar in de jeugd bij Feyenoord, dan zou het toch helemaal niet raar zijn dat je een gezonde afkeer van Ajax krijgt?
Het lijkt me juist gezond als kinderen dat niet krijgen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:33 schreef PIETR het volgende:
[..]
Qua faciliteiten hebben ze het laatste jaar juist weer een inhaalslag gemaakt ..
Zal bij Ajax vast wel iets beloofd zijn wat Feyenoord hem niet kon bieden.
Kan hier met m'n hoofd echt niet bij. Je speelt al 5 jaar in de jeugd bij Feyenoord, dan zou het toch helemaal niet raar zijn dat je een gezonde afkeer van Ajax krijgt?
Een topsporter in spe is iets anders dan een fan. Dat is natuurlijk onvergelijkbaar.quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:33 schreef PIETR het volgende:
Had jij dat op je 14e nog niet dan?quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me juist gezond als kinderen dat niet krijgen.
Dit ja.quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me juist gezond als kinderen dat niet krijgen.
Hoezo aanstellen? Ik heb het over een gezonde afkeer van Ajax, wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stel jij je al zoveel jaar aan ja?
daarom, die kinderen (vooral de begeleiding) kijken gewoon naar zichzelf en wat @AFCNiels zegt, die zien elkaar bij de vertegenwoordigende elftallen en daar hebben ze het echt wel over de methodes etc. dus als verkassen beter is doen ze dat gewoon.quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Een topsporter in spe is iets anders dan een fan. Dat is natuurlijk onvergelijkbaar.
Als fan niks, als sporter wel.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoezo aanstellen? Ik heb het over een gezonde afkeer van Ajax, wat is daar mis mee?
Natuurlijk wel, maar het moet niet.quote:
Ja, wel eens.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar het moet niet.
Kort door de bocht (mijn mening):
Als (top)sporter ga je voor het allerhoogste/beste (sportief danwel (helaas) financieel). Als dat bij Ajax beter kan dan bij Feyenoord, waarom zou je dan bij Feyenoord blijven? Tenzij je naast sporter óók fan bent, en het allerhoogste wellicht niet het belangrijkste is. Niks mis mee natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |