Verschrikkelijkquote:
Eens wel. Dat Engelse commentaar klinkt honderd keer mooier.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Fan van Sierd. Maar het originele commentaar maakt het zoveel beter
Gewoon Theo Koomen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Eens wel. Dat Engelse commentaar klinkt honderd keer mooier.
Wat een kut keeper die Pieters Graafland.
Die gaan we winnen, ik voel hetquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:49 schreef De_Kraam het volgende:
Vanavond 20:30 de Europacupfinale 1970 op Ziggy Sport
Eddy PoelmanGOAT werd ook ingeruild door FOX Sports in de 2002 finale.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Fan van Sierd. Maar het originele commentaar maakt het zoveel beter
Dat ging nog 22 jaar zo doorquote:Op dinsdag 7 april 2020 21:20 schreef Caland het volgende:
Blijft toch vreemd elke keer die terugspeelballen
Pieter BLACKEDtwitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 08-04-2020 om 10:02:25Begon Totaalvoetbal met Ajax?
Feyenoord was eerder met de buitenspelval, 4-3-3 en collectieve pressing
Over de vernieuwingsdrang van Ernst Happel, ondanks 'kein keloel, fussball spielen'
https://t.co/BiKZ4ZoHvX reageer retweet
was bij mij overigens al bekend, dat gelul dat Feyenoord altijd havenjongens voetbal heeft gespeeld slaat ook nergens op, met middenvelders als Van Hanegem en Jansen was dat ook niet nodig.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:42 schreef Caland het volgende:
Pieter BLACKEDtwitter:PieterZwartNL twitterde op woensdag 08-04-2020 om 10:02:25Begon Totaalvoetbal met Ajax?
Feyenoord was eerder met de buitenspelval, 4-3-3 en collectieve pressing
Over de vernieuwingsdrang van Ernst Happel, ondanks 'kein keloel, fussball spielen'
https://t.co/BiKZ4ZoHvX reageer retweet
Gisteren die hele wedstrijd gezien, viel me ook op hoe goed Jansen was. Natuurlijk wel gehoord maar nooit echt een beeld bij gehad.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
was bij mij overigens al bekend, dat gelul dat Feyenoord altijd havenjongens voetbal heeft gespeeld slaat ook nergens op, met middenvelders als Van Hanegem en Jansen was dat ook niet nodig.
Israël was ook echt heel goed. Daar hoor je tegenwoordig weinig van omdat ie niet zo mediageil is, maar dat viel me echt op.quote:Op woensdag 8 april 2020 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren die hele wedstrijd gezien, viel me ook op hoe goed Jansen was. Natuurlijk wel gehoord maar nooit echt een beeld bij gehad.
quote:Bekerfinale staat gepland op 12 juli: ''Niets staat nog vast''
Nu de KNVB heeft aangegeven vol in te zetten op het uitspelen van de competitie is er ook een concept programma gemaakt. De voetbalbond wil dat clubs eind mei weer beginnen met trainen en juni moet er weer gevoetbald gaan worden. ''Niets staat nog vast en niets is definitief.''
Manager competitiezaken Jan Bluyssen wacht de zware taak om geschikte datums te vinden. De competities moeten voor augustus worden afgerond. Het nieuwe seizoen begint hierdoor later. "We moeten de tijd ergens vandaan halen en in de periode tussen Kerst en nieuwjaar is natuurlijk wat ruimte.''
Voor de bekerfinale tussen FC Utrecht en Feyenoord is op 12 juli een plek in de agenda gevonden, maar niks is nog zeker in deze tijden. "Alles is momenteel doordrenkt met onzekerheden. Ook deze kalenderopzet kan gewijzigd worden en beweegt mee met de ontwikkelingen rond het virus."
Bluyssen laat verder in gesprek met de NOS weten dat voorlopig alleen het mes in de play-offs gaat, die in een sterk afgeslankte vorm zullen plaatsvinden om ruimte te creëren in de agenda. ''Op 21 april praat het kabinet Nederland weer bij over het eventueel verlengen van de huidige maatregelen. Dat zal een moment zijn waarop veel meer duidelijk wordt.''
Toch gewoon een potentieel prijsje. Kan ook voor de tv spannend zijn toch? Zal wel een raar gezicht zijn, maar liever zo dan helemaal geen voetbal.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:50 schreef Haringkop het volgende:
Zolang er geen publiek bij kan boeit het mij eigenlijk allemaal niet zoveel.
Een bekerfinale in een leeg stadion interesseert mij eigenlijk gen moer.
Ik ga er inmiddels vanuit dat we heel 2020 zonder publiek gaan spelen. En met die wetenschap zeg ik; laat maar komen dat zonder publiek spelen.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:50 schreef Haringkop het volgende:
hopelijk kunnen ze hier nog wat goedkoops oppikkentwitter:VI_nl twitterde op woensdag 08-04-2020 om 18:38:54Grote zorgen voor Standard Luik. De Belgische club heeft geen prof- en amateurlicentie gekregen en dreigt af te zakken naar het vierde niveau. https://t.co/zNX2iiK2AR reageer retweet
hoezo?quote:Op woensdag 8 april 2020 19:00 schreef hhh38 het volgende:
Bestemmingsplan ‘point of no return’ voor Feyenoord?
https://www.vastgoedmarkt(...)-feyenoord-101153057
Ik word echt met de week pessimistischer over Feyenoord City en de gevolgen voor de club
Ik heb al tijden geen positief bericht meer gehoord vanuit Feyenoord, ook niet voor de hele corona perikelen.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoezo?
het geld kan nu echt bijna gratis worden geleend
De mannen van Verkracht de Kuip hebben ook weer een nieuwe schets gemaakt.twitter:DeModerneKuip twitterde op woensdag 08-04-2020 om 23:06:07Via @nrc • Alternatief stadionplan is een oplossing, zegt Consortium DMK: modernisering van de Kuip voor 200 miljoen euro, binnen tweeënhalf jaar. „Wij staan klaar als het nodig is.” #DMK #StadionCampus #feyenoordcity
https://t.co/TKNfluFWZe https://t.co/JDRXzm4jJb reageer retweet
Genieten toch, voor slechts iets meer dan 400mln in een graftombe spelen die 5mln per jaar meer oplevert als het meezit.quote:Op woensdag 8 april 2020 19:00 schreef hhh38 het volgende:
Bestemmingsplan ‘point of no return’ voor Feyenoord?
https://www.vastgoedmarkt(...)-feyenoord-101153057
Ik word echt met de week pessimistischer over Feyenoord City en de gevolgen voor de club
quote:Op donderdag 9 april 2020 08:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Genieten toch, voor slechts iets meer dan 400mln in een graftombe spelen die 5mln per jaar meer oplevert als het meezit.
Spelers budget gaat naar 25mln volgens hun eigen cijfers en het stadion gaat ruim 400mkn kosten. Dus wat is hier onderbuik aan? Ik vind het stadionontwerp inderdaad niet mooi, beetje aReNa achting.quote:
Zeker geen beelden van ze gooien allemaal bommetjesquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:10 schreef Caland het volgende:
De doorberekening van dat nieuwe plan uit de koker van Red de Kuip
[ afbeelding ]
Die gekken moeten ze echt per direct in een dwangbuis stoppen
Dat doet alleen maar inspelen op sentiment blijkbaarquote:Op vrijdag 10 april 2020 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]![]()
![]()
Toch knap dat ze wel weer de nationale media weten te halen.
quote:Op vrijdag 10 april 2020 20:15 schreef De_Kraam het volgende:
De moffen hadden in 40-45 de Kuip af moeten breken zoals ze toen van plan waren, waren we nu van dat gezeur afgeweest. #sloopdekuip
De kans is enorm dat er de rest van het jaar niet met publiek gespeeld wordt dus wen er maar aan.quote:Op woensdag 8 april 2020 17:50 schreef Haringkop het volgende:
Ben wel benieuwd wat nu de toevoeging Hypercube is, dit ziet er nog niet heel solide uit.quote:Op vrijdag 10 april 2020 18:10 schreef Caland het volgende:
De doorberekening van dat nieuwe plan uit de koker van Red de Kuip
[ afbeelding ]
Die gekken moeten ze echt per direct in een dwangbuis stoppen
Zal best en dat denk ik ook. Maar het haalt voor mij wel een groot deel van het plezier weg:quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
De kans is enorm dat er de rest van het jaar niet met publiek gespeeld wordt dus wen er maar aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |