349, geen idee wat het gisteren wasquote:
Het was vannacht wel heel pijnlijk dat Trump geconfronteerd werd met dat de gouverneur van New York zei dat hij 30 tot 40 duizend beademingsapparaten nodig had en Trump had er dit over te zeggen:quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Iets met de kleren van de naakte keizer.
Als het niet zo triest zou zijn blijf je lachen met Trumps opmerking dat hij volgens zijn adviseurs veel meer weet van het virus dan de experts. Compleet dolgedraaid land dat van gekkigheid niet weet hun leider's ego te strelen. Ook hier zal Amerika Groots gaan zijn.
quote:“I have a feeling that a lot of the numbers that are being said in some areas are just bigger than they’re going to be,” he said. “I don't believe you need 40,000 or 30,000 ventilators. You go into major hospitals sometimes, and they’ll have two ventilators. And now all of a sudden they’re saying, ‘Can we order 30,000 ventilators?’”
https://www.politico.com/(...)s-coronavirus-151311
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:01 schreef Fukushima het volgende:
[..]
349, geen idee wat het gisteren was
quote:
was dat niet het aantal IC opnames?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wacht even. Stijging zieke huisopnames is 29? Iemand hier rekende met 15% en dan zou het al krap worden.
Stabilisatie aantal ziekenhuisopnames in Noord-Brabant en Limburg maar daarentegen fikse toename in Noord- en Zuid-Holland.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:58 schreef butz0rs het volgende:
PDF staat ook online
https://www.rivm.nl/sites(...)7%20maart%202020.pdf
Het is bijna weekend, alle tijd om naar buiten te gaan en van het mooie weer te genieten.quote:
en daar zijn juist allemaal patiënten heen verplaatst toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:02 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Stabilisatie aantal ziekenhuisopnames in Noord-Brabant en Limburg maar daarentegen fikse toename in Noord- en Zuid-Holland.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:55 schreef Ryan3 het volgende:
Ik nog even zoeken naar handschoenen en wat vind ik nu net thuis? Ik wist dat ik er ooit een paar had meegenomen, maar wist niet meer waar ze lagen.
[ afbeelding ]
twitter:bbclaurak twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 13:58:02The Health Secretary Matt Hancock has also tested positive for Coronavirus after he developed symptoms on weds night - mild illness and he is working from home reageer retweet
Dacht van wel ja. En naar overige delen NL, dus hierdoor ook in overig NL meer besmettingen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:02 schreef Fukushima het volgende:
[..]
en daar zijn juist allemaal patiënten heen verplaatst toch?
Dat is over een week hè. Even voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:03 schreef BoneThugss het volgende:
Och ik heb er wel vertrouwen in dat 6 april de boel weer langzaam op gang komt.
Hoe zie je dit voor je?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:03 schreef BoneThugss het volgende:
Not gonna happenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:03 schreef BoneThugss het volgende:
Vreemd dat jij dat denkt, maar het is niet relevant voor het onderwerp.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen idee hebt van de verhouding tussen omzet / winst in deze sector. Hele hoge kosten en omzet.
eensquote:Die staatssteun als dat inhoudt gratis geld, dan moet iedereen het evenredig krijgen..
Als het noodliquiditeit is (dus alleen een lening als het echt moet) moet het een schappelijke lening zijn. Met normale rente.
Dat ging (alleen) over de IC-opnames. Dit is het totaal aantal opnames.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wacht even. Stijging zieke huisopnames is 29? Iemand hier rekende met 15% en dan zou het al krap worden.
Huh? De stijging is groter dan de stijging van gisteren.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:03 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is een soort afvlakking van de ziekenhuisopnames toch? Enige lichtpuntje vandaag.
De eerste maatregelen zouden in of rond dit weekend resultaat moeten krijgen. Dus het is niet zo gek dat er enige afvlakking wordt verwacht.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:05 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het ook een beetje vreemd dat mensen blijkbaar denken dat het nu al zou moeten beginnen af te vlakken. Dan zou Nederland zo ongeveer de enige plek zijn waar dat aan het gebeuren is, dan is het toch compleet onrealistisch om dat te verwachten?
Zou in elk scenario extreem onverantwoord zijn idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is over een week hè. Even voor de duidelijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |