OK, maar dat mag ook - het gaat mij om serieus schijt hebben aan de 1,5m regel en in groepjes naar buiten. Zie nog steeds veel kinderen in speeltuinen samenklonteren en jongeren hangen in parkjes.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:12 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik zie vooral ouderen buiten hier..
Woon aan een winkelcentrum.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Veel mensen jonger dan 40 jaar nemen het nog steeds amper serieus heb ik het idee.
Bizar ja, dan ben je wel echt een prutserquote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:05 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het ook een beetje vreemd dat mensen blijkbaar denken dat het nu al zou moeten beginnen af te vlakken. Dan zou Nederland zo ongeveer de enige plek zijn waar dat aan het gebeuren is, dan is het toch compleet onrealistisch om dat te verwachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volledig oneens. Als men geen weet van zaken binnen het ondernemersbestaan hebben moeten ze zich eigenlijk gewoon van weerhouden er een mening over te gevenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vreemd dat jij dat denkt, maar het is niet relevant voor het onderwerp.
[..]
eens
Eens, plus degenen die naar buiten gingen en winkelpersoneel droegen zonder uitzondering mondkapjes.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:10 schreef Dejannn het volgende:
Daar nog graag even in meenemen dat China véél strengere maatregelen trof, daar zijn woonwijken waarin iemand met corona zat ongeveer hermetisch afgesloten van de buitenwereld. Maatregelen die ze in Bangladesh trouwens ook treffen nu.
Je snapt dat ze dat alleen maar (moesten) zeggen omdat de politiek daar expliciet om vroeg?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:13 schreef merdobach het volgende:
Wat als het rivm nou gewoon alleen feiten deelt en niet dat downplayen en “lijkt af te nemen bla” erbij. Laat mensen dat zelf invullen, of niet. 112 doden, maar “neemt misschien mogelijk kan zijn af bla bla”. Walgelijk.
Mijn vriendengroep neemt het eig serieus. En al helemaan toen ik ze verhalen ging vertellenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Veel mensen jonger dan 40 jaar nemen het nog steeds amper serieus heb ik het idee.
Waarom dan? Dit idee heb ik helemaal niet. Volgens mij neemt deze groep het juist serieus.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, het enige positieve was dat de verspreiding af nam richting 1.0. Dus nog steeds dagelijks +1000, maar niet elke dag 20% meer.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:16 schreef tompsv18 het volgende:
We zouden nu toch resultaat moeten zien volgens het RIVM? Faal.
112 overledenen aan corona waarvan de overledenen niet getest worden?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:16 schreef Noek het volgende:
112 en daarvan worden overledenen dus niet getest. Hm, niet best.
Hoe weet je dat nou als je niet test?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:17 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Nee, het enige positieve was dat de verspreiding af nam richting 1.0. Dus nog steeds dagelijks +1000, maar niet elke dag 20% meer.
Er wordt wel getest, hoe verklaar je anders de +1172 van vandaag?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:18 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou als je niet test?
Ik zou deze grafiek als uitgangspunt nemen. Duurt nog wel even voor je een echte omslag gaat zien dus:quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:16 schreef tompsv18 het volgende:
We zouden nu toch resultaat moeten zien volgens het RIVM? Faal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |