Stuk beter. Eigenlijk alles een stuk minder. Pijn(niet echt super veel) is eigenlijk het meest irritante nu. Voelt alsof er een riem om de borstkas zit.quote:
Uiteraard. In China duurde dat 5 weken.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:05 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het ook een beetje vreemd dat mensen blijkbaar denken dat het nu al zou moeten beginnen af te vlakken. Dan zou Nederland zo ongeveer de enige plek zijn waar dat aan het gebeuren is, dan is het toch compleet onrealistisch om dat te verwachten?
Ze zijn dan ook in onderhandeling met Duitsland hierover (Duitsland heeft hulp aangeboden, waar dat kan).quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:08 schreef TheVulture het volgende:
Je gaat de Duitse IC-capaciteit nodig hebben om dit te kunnen blijven handelen....
Ik heb toch het idee dat men liever binnen blijft dan te gokken dat je misschien dood gaat aan dit virus.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vrees een beetje voor het weekend - wordt weer mooi weer en mensen beginnen het steeds meer beu te worden om binnen te zitten (ondanks de boetes etc.).
Inderdaad. Hier moeten we hopen dat Duitsland onze patiënten overneemt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het was vannacht wel heel pijnlijk dat Trump geconfronteerd werd met dat de gouverneur van New York zei dat hij 30 tot 40 duizend beademingsapparaten nodig had en Trump had er dit over te zeggen:
[..]![]()
Bloody hell. Dan ben je toch blij dat we hier wel wat mensen aan het roer hebben die wat minder last lijken te hebben van het Dunning-Kruger effect.
In het weekend wordt het minder aangenaam. De wind draait naar de noordhoek en voert koudere lucht aan. Ook trekt de wind aan, aan zee kan het krachtig waaien met een windkracht 6. De gevoelstemperatuur daalt daardoor flinkquote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vrees een beetje voor het weekend - wordt weer mooi weer en mensen beginnen het steeds meer beu te worden om binnen te zitten (ondanks de boetes etc.).
Veel mensen jonger dan 40 jaar nemen het nog steeds amper serieus heb ik het idee.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat men liever binnen blijft dan te gokken dat je misschien dood gaat aan dit virus.
Zolang het bij iedereen beperkt blijft tot een blokje om zonder de drukte op te zoeken dan is er niets aan de hand, maar dat zal wel ijdele hoop zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Ja dat zag ik, maar dat is ook echt broodnodig, die IC's hier liggen morgen waarschijnlijk al vol.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook in onderhandeling met Duitsland hierover (Duitsland heeft hulp aangeboden, waar dat kan).
Ik juist bij mensen ouder dan 40quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Veel mensen jonger dan 40 jaar nemen het nog steeds amper serieus heb ik het idee.
Dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Veel mensen jonger dan 40 jaar nemen het nog steeds amper serieus heb ik het idee.
Daar nog graag even in meenemen dat China véél strengere maatregelen trof, daar zijn woonwijken waarin iemand met corona zat ongeveer hermetisch afgesloten van de buitenwereld. Maatregelen die ze in Bangladesh trouwens ook treffen nuquote:
Ging niet ongeveer een kwart naar de IC van alle ziekenhuisopnames? 350 nieuwe ziekenhuisopnames > 75-100 nieuwe opnames op de IC?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:10 schreef DustPuppy het volgende:
Even op 7 uur wachten op de echt boeiende cijfers.
Zie niet in hoe dat een reactie is op wat er geschreven staat. Dus omdat het hier niet ideaal is, hebben ze daar een goede leider ofzo?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Inderdaad. Hier moeten we hopen dat Duitsland onze patiënten overneemt.
Als vuistregel lijkt me dat redelijk, dus dan zitten we nu op net geen 900 misschien?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ging niet ongeveer een kwart naar de IC van alle ziekenhuisopnames? 350 nieuwe ziekenhuisopnames > 75-100 nieuwe opnames op de IC?
Ik zie vooral ouderen buiten hier..quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:04 schreef leolinedance het volgende:
Vreemd dat jij dat denkt, maar het is niet relevant voor het onderwerp.
Ik hoop dat mensen eindelijk zo verstandig zullen zijn...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat men liever binnen blijft dan te gokken dat je misschien dood gaat aan dit virus.
edwin.pwquote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:08 schreef TheArt het volgende:
Wat is dat Twitteraccount ook alweer dat dagelijks altijd met de aantallen komt per gemeente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |