Inderdaad, de markt was al uitgestorven qua kraampjes. Maar dat komt ook door Corona.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
benieuwd hoe lang die markt er nog staat, ze gaan ook hun opslagplaatsen opknappen.
Worden misschien dure juppen woningen
https://www.at5.nl/artike(...)jke-mensen-en-yuppen
ik weet alleen vd Linde op de Nieuwendijk maar dat is softijs.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:57 schreef Mansjester het volgende:
Het ging hier volgens mij een keer over ijswinkels in Amsterdam. Wat ik me kan herinneren is een super bekende klassieke winkel die werd genoemd. Volgens mij maakte ze iets van yoghurtijs als ik het het nog voor de geest haal. Ik dacht dat het ook een best specifieke winkel was.
Weet iemand het nog? @:karina misschien?
Nee, is geen sofftijs het is slagroomijs.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:03 schreef Karina het volgende:
[..]
ik weet alleen vd Linde op de Nieuwendijk maar dat is softijs.
ijscuypje?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:57 schreef Mansjester het volgende:
Het ging hier volgens mij een keer over ijswinkels in Amsterdam. Wat ik me kan herinneren is een super bekende klassieke winkel die werd genoemd. Volgens mij maakte ze iets van yoghurtijs als ik het het nog voor de geest haal. Ik dacht dat het ook een best specifieke winkel was.
Weet iemand het nog? @:karina misschien?
quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, is geen sofftijs het is slagroomijs.
Volgens mij noemen ze het zelf wel softijs. Maar met slagroom idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:09 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, is geen sofftijs het is slagroomijs.
Dit was hem! Thanks. Ga binnenkort langsquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker hoor! Moet ik ook maar weer eens doenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 19:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit was hem! Thanks. Ga binnenkort langs
Heiden! Van de Linde is geen softijs, maar gewoon slagroomijsquote:Op dinsdag 7 juli 2020 18:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Deel softijs, deel slagroomijs toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:08 schreef Luco het volgende:
[..]
Heiden! Van de Linde is geen softijs, maar gewoon slagroomijs
Softijs is toch een manier van klaarmaken? Zacht ijs. Het is in ieder geval zachter dan schepijs.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 20:08 schreef Luco het volgende:
[..]
Heiden! Van de Linde is geen softijs, maar gewoon slagroomijs
quote:Softijs of "vers ijs" is een halffabricaat in de bereiding van (room)ijs, waarbij het rijpingsproces niet wordt uitgevoerd en het ijs direct uit de ijsemmer wordt geconsumeerd.
De omschrijving die er staat lijkt toch verdomd veel op hoe zij het doen.quote:
De prijzen schieten omhoog net als dat van de huizenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 16:44 schreef Karzai het volgende:
maar er is sowieso al een kentering, veel eettentjes, de 50 cent groentekraam staat er nog
En nog een andere goedkope groentekraam
maar voor de rest is het niet echt goedkoop meer om daar je boodschappen te halen
Absurde prijzen in de Hallen. Ga er eigenlijk heen voor de petit gateau'tjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 17:04 schreef stokj het volgende:
Inderdaad, de markt was al uitgestorven qua kraampjes. Maar dat komt ook door Corona.
Inderdaad is het een yuppen buurt geworden. Een tosti in De Hallen kost al gauw ¤12,-
Woonde er vroeger om de hoek. Geen wonder dat ik destijds kilo's aan kwam.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:31 schreef stokj het volgende:
Dat die Van der Linde nog bestaat! Als ik als klein jochie in de stad was met mijn moeder gingen we altijd daar ijs halen. Nu al jaren niet meer daar geweest (in dat deel van de stad).
Voor schepijs ga ik liever naar Hazel op de Kinkerstraat. Tegenover de Hema / Messenslijpers. Zijn yoghurt amarena ijs isquote:
ah kende ik niet, eet ook niet zoveel ijs, maar ga ik eens bezoekenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor schepijs ga ik liever naar Hazel op de Kinkerstraat. Tegenover de Hema / Messenslijpers. Zijn yoghurt amarena ijs is.
Die zijn ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:15 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Absurde prijzen in de Hallen. Ga er eigenlijk heen voor de petit gateau'tjes.
Hoe ben je van die kilo's afgekomen?quote:Op vrijdag 10 juli 2020 15:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Woonde er vroeger om de hoek. Geen wonder dat ik destijds kilo's aan kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |