Op stap in AmsterdamSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wonen in AmsterdamSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik op onderstaande link om de prijs per vierkante meter op de kaart van Amsterdam te vinden.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Festivals 2019SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evenementen 2019SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ze hadden 1 van de beste roti's van Amsterdam.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:39 schreef stokj het volgende:
Wat ik me van vroeger (20 jaar geleden) kon herinneren was dat ze altijd van die grote roti's hadden met grote stukken aardappelen. Heerlijk was dat toen.
Nu niet meer? Een goede roti gaat er wel in.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:45 schreef potjecreme het volgende:
Klopt, ze hadden 1 van de beste roti's van Amsterdam.
Ik vind het niet meer zo lekker als ooit. Was aangenaam verrast van de roti van de rotiking aan het Hoofddorpplein.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nu niet meer? Een goede roti gaat er wel in.
Ja, ik hoor dat ze het niet meer hebben en alleen aan roti in bak met groenten doen of een roti-rol. Beetje jammer maar goed. Misschien morgen even langs gaan en kijken welke snacks ze hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Klopt, ze hadden 1 van de beste roti's van Amsterdam.
Nog geweest? En zo ja, was het wat?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:49 schreef stokj het volgende:
Ja, ik hoor dat ze het niet meer hebben en alleen aan roti in bak met groenten doen of een roti-rol. Beetje jammer maar goed. Misschien morgen even langs gaan en kijken welke snacks ze hebben.
zeker in Nieuw West is er (nog) veel groen inderdaad, En het wordt alleen maar groener in deze tijd van het jaarquote:Op woensdag 1 april 2020 02:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen steeds een variatie op rondje Slotermeer gefietst of gewoon überhaupt fietsen in mijn buurt waar groen is en het heeft me positief verrast hoeveel groen er eigenlijk is. Heerlijk!
Ik ben er vandaag geweest. Heb een telo (gebakken casave) met trie (kleine sardientjes) gehaald. De telo was goed krokant en de trie was heerlijk en scherppittig.quote:
Hier ook, beetje aan de wandel of met de fiets en elke keer een andere route.quote:Op woensdag 1 april 2020 02:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen steeds een variatie op rondje Slotermeer gefietst of gewoon überhaupt fietsen in mijn buurt waar groen is en het heeft me positief verrast hoeveel groen er eigenlijk is. Heerlijk!
Denk dat ik een dezer dagen een beetje de Akerdijk ga opzoeken.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker in Nieuw West is er (nog) veel groen inderdaad, En het wordt alleen maar groener in deze tijd van het jaar
phulauri ken ik niet, dat verkopen ze ook daar?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag geweest. Heb een telo (gebakken casave) met trie (kleine sardientjes) gehaald. De telo was goed krokant en de trie was heerlijk en scherppittig.
Daarnaast ook een mangochutney gehaald, bara die vers was en wat phulauri.
Om een indruk te krijgen:
Telo met trie
[ afbeelding ]
Bara
[ afbeelding ]
phulauri
[ afbeelding ]
Is van erwtenpuree gefrituurde snack. Die verkopen ze ook daar. Ik zag wel dat ze snacks op 3 plekken in de winkel hebben. De bara en samosa stonden aan de andere kant van de toonbank en moest je maar net zijn opgevallen. De phulauri lag in de vitrine die je als klant gelijk kan zien.quote:Op zondag 5 april 2020 15:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
phulauri ken ik niet, dat verkopen ze ook daar?
Elk voordeel heeft zijn nadeel in deze tijden (of andersom)quote:Op vrijdag 10 april 2020 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoor van verschillende mensen dat zij opeens en voor een redelijk bedrag een woning hebben gevonden in de vrije sector nu veel Airbnbs leegstaan en er wat expats vertrekken.
Opzich wel een mooie bijkomstigheid van een verder sneu verhaal.
Ik hoop dat ze deze crisis gebruiken om heel dat airbnb te verbiedenquote:Op vrijdag 10 april 2020 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoor van verschillende mensen dat zij opeens en voor een redelijk bedrag een woning hebben gevonden in de vrije sector nu veel Airbnbs leegstaan en er wat expats vertrekken.
Opzich wel een mooie bijkomstigheid van een verder sneu verhaal.
Waarom? Jan met de pet kan zo ook bijverdienen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:44 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze deze crisis gebruiken om heel dat airbnb te verbieden
Ik heb op tijd verkocht maar te vroeg gekocht blijkt nu...quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Elk voordeel heeft zijn nadeel in deze tijden (of andersom)
Dat was initieel inderdaad de opzet en wat mij betreft prima.quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom? Jan met de pet kan zo ook bijverdienen.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb op tijd verkocht maar te vroeg gekocht blijkt nu...
Klopt, geen glazen bol.quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:12 schreef stokj het volgende:
[..]maar je kon dit ook niet voorspellen toentertijd denk ik.
Waar heb je dit gekocht?quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag geweest. Heb een telo (gebakken casave) met trie (kleine sardientjes) gehaald. De telo was goed krokant en de trie was heerlijk en scherppittig.
Daarnaast ook een mangochutney gehaald, bara die vers was en wat phulauri.
Om een indruk te krijgen:
Telo met trie
[ afbeelding ]
Bara
[ afbeelding ]
phulauri
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop