Wist ikquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:42 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg een 2e bonenmachine, voor boven
Westkapellequote:
Ik wil er ook een na elke dag nespresso. Op zich goed maar dat apparaat is langzaam en lawaaierigquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:42 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg een 2e bonenmachine, voor boven
De domme mensen wonen toch in het noorden zeggen ze?quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:derLudolf
Rustig op straat? In Den Haag (centrum)?Vergeet het maar...
Waar woon jij ook alweer?quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De domme mensen wonen toch in het noorden zeggen ze?
Dure hobby.. hele dag thuis zijn als je nespresso hebtquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:01 schreef Kreator het volgende:
Ik drink thuis momenteel vijf kopjes Nespresso per dag. Veel eer dan normaal.
Juh, een abbo.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik word snibbig van die steeds terugkerende (onterechte!) passief-agressieve adblocker-tekst. Kan dat niet anders?
20 cent per bakkie. Ik overleef het wel.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dure hobby.. hele dag thuis zijn als je nespresso hebt
Wat voor tekst is dat?quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik word snibbig van die steeds terugkerende (onterechte!) passief-agressieve adblocker-tekst. Kan dat niet anders?
Hmmmquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:20 schreef AnneX het volgende:
Het is laat op een lange dag: ik moest de combi cassettebandje/potlood uitleggen.🤪
Zijn er mensen met een DirkvandeBroek in de buurt: “Ze hebben bij @:dirkvandenbroek nu messenblokken van Royal VKB in de aanbieding voor ¤14,95. (deze dus bol.com/nl/p/royal-vkb…) Ik heb mijn el cheapo Hema messen er ook maar bijgezet”
Vanmorgen volgens mij.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik duik er ook zo in, maar heeft @:Uniekhoorn zich al gemeld vandaag?
Heb je pijnstillers in huis? als pcm, max 2 per keer en 4 x 2 per 24 uur zoals ‘wij’ altijd zeggen in de culchat.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 01:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil wel slapen maar die hoofdpijn wil dat niet
half 5 hierquote:
Tx.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 07:46 schreef PdeHoog het volgende:
Succes daar BluesIk heb bewondering voor je. Ik weet niet of ik die gekte aan zou kunnen
Een verhaaltje over dat ik een ad-blocker zou gebruiken (doe ik niet) en waarom dat slecht is en dan, om door te gaan met een ad-blocker moet ik op 'ik fok! liever op de kosten van een ander' klikkenquote:
Veel mensen hebben er al over geklaagd. Bij veel mensen zonder adblocker komt die naar boven. En dan die tekst. Tsja, dan snap ik dat er volk weglooptquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Een verhaaltje over dat ik een ad-blocker zou gebruiken (doe ik niet) en waarom dat slecht is en dan, om door te gaan met een ad-blocker moet ik op 'ik fok! liever op de kosten van een ander' klikkenIk vind zo'n passief-agressief toontje best eh... onprofessioneel.
Precies. Het klopt niet en het is een domme manier van communiceren. Ik begrijp ook volkomen dat je dan rechtsomkeert maakt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Veel mensen hebben er al over geklaagd. Bij veel mensen zonder adblocker komt die naar boven. En dan die tekst. Tsja, dan snap ik dat er volk wegloopt.
Dat soort advies is wel een tikje riskant. Boven de 10gram/dag loop je serieus risico op leverfalen.quote:
Op de manier zoals AnneX aangaf dus nooit meer dan de aangegeven hoeveelheid. Ik weet niet of Uniek tegen medicatie is, sommige mensen hebben dat, had ooit zo'n collega, aangereden, gezicht bont en blauw, gekneusde ribben heel veel pijn "maar ik slik nooit iets, gaat wel over". Dat deed het ook maar met veel onnodige pijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat soort advies is wel een tikje riskant. Boven de 10gram/dag loop je serieus risico op leverfalen.
https://www.trubendorffer.nl/kennis/overdosis-paracetamol/
Ook een tijd last van gehad (terwijl ik ook ads zag) nu lijkt het al een paar dagen goed te gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Een verhaaltje over dat ik een ad-blocker zou gebruiken (doe ik niet) en waarom dat slecht is en dan, om door te gaan met een ad-blocker moet ik op 'ik fok! liever op de kosten van een ander' klikkenIk vind zo'n passief-agressief toontje best eh... onprofessioneel.
Dan zit je boven de 8 stuks per dag. Dat klinkt al behoorlijk als volgooien toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat soort advies is wel een tikje riskant. Boven de 10gram/dag loop je serieus risico op leverfalen.
https://www.trubendorffer.nl/kennis/overdosis-paracetamol/
20. Da's best veelquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan zit je boven de 8 stuks per dag. Dat klinkt al behoorlijk als volgooien toch?
Wellicht ga je ook eerder naar bed.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 07:13 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk merk dat ik bij G toch beter en meer slaap dan thuis
![]()
En bijzonder irritant... neiging om fok de rest van de dag niet meer te openen elke keer dat dat me gebeurd.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Deed ik ook nooit..quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Op de manier zoals AnneX aangaf dus nooit meer dan de aangegeven hoeveelheid. Ik weet niet of Uniek tegen medicatie is, sommige mensen hebben dat, had ooit zo'n collega, aangereden, gezicht bont en blauw, gekneusde ribben heel veel pijn "maar ik slik nooit iets, gaat wel over". Dat deed het ook maar met veel onnodige pijn.
Ik heb ook nog nooit zo'n goede slaapscore (volgens fitbit) gehaald als de afgelopen 2 wekenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wellicht ga je ook eerder naar bed.
Doe ik wel als we samen slapen merk ik
(Maar we staan ook een stuk vroeger op dan...)
Zat toevallig in sleepcycle te kijken dat ik de laatste maanden wel effectief toch langer slaap.
Dit en dit!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:56 schreef Myraela het volgende:
Goede aanbieding! Gelukkig geen Hoogvliet hier.
Ja huuu! Had ik een paar dagen terug ook een poosje. Net als jij werd ik er bloedlink van.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Liesbeth overleden?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:28 schreef borisz het volgende:
Dat Liesbeth en Ramses maar weer een hoop muziek mogen maken ergens.
Achquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:30 schreef borisz het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)st-78-overleden.html
Als een bug er voor zorgt dat een site niet werkt is dat irritant. Als de site vanuit het buitenland totaal niet meer werkt wordt het hoog tijd om de bug er uit te halen. Of niet gaan zeuren dat mensen weglopen of blokkers gaan inzetten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:33 schreef Barreltje het volgende:
Liesbeth List..![]()
Enn@ adblocker dar jullie daar zulke gevoelens bij krijgen joh.. is toch gewoon een bug .. dat wordt wel weer opgelost denk ik dan.. relaaaaaaaxxxx
Dat de tekst opduikt is een bug. De inhoud van de tekst is dat niet, die daar door iemand bewust zo ingezet. Prima voor de mensen die bewust hun addblocker aanzetten. Maar als je er als user niks aan kunt doen dat die bug opduikt komt de tekst niet fijn over.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:33 schreef Barreltje het volgende:
Liesbeth List..![]()
Enn@ adblocker dar jullie daar zulke gevoelens bij krijgen joh.. is toch gewoon een bug .. dat wordt wel weer opgelost denk ik dan.. relaaaaaaaxxxx
Ditquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat de tekst opduikt is een bug. De inhoud van de tekst is dat niet, die daar door iemand bewust zo ingezet. Prima voor de mensen die bewust hun addblocker aanzetten. Maar als je er als user niks aan kunt doen dat die bug opduikt komt de tekst niet fijn over.
Nee nog nietquote:Op vrijdag 27 maart 2020 07:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Zet em op Blues vandaag. Hierna weekend![]()
In weekend heb je toch geen dienst?
Is het een stilte voor de storm?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee nog nietMisschien komt dat nog als we iedereen weer moeten oproepen tzt.
Vandaag zitten we met 3 rustige typjes en we hebben alles onder controle voor nuZo fijn even een keer geen enorme stress maar een klein beetje
Artsen worden nu ingezet om nachtdiensten te draaien dus per week gaan we nu een ander rooster maken voor die artsen en hun patienten weer bellen.
Het lijkt net of er een soort berusting is vandaag qua houding, stemming en sfeer bij ons.
De storm is al ingezet hoorquote:
Echt waar? Alleen maar lurken en dan tevoorschijn komen om iemand 'terecht te wijzen'?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:46 schreef Lienekien het volgende:
Echt waar? Bericht dat iemand is overleden en dan is het nodig een kotssmiley te posten?
Dit.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Echt waar? Alleen maar lurken en dan tevoorschijn komen om iemand 'terecht te wijzen'?
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Echt waar? Alleen maar lurken en dan tevoorschijn komen om iemand 'terecht te wijzen'?
Echt waar? Je zal je er maar druk om maken, gezellige meeposter.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:46 schreef Lienekien het volgende:
Echt waar? Bericht dat iemand is overleden en dan is het nodig een kotssmiley te posten?
Echt waar. Je was me voor.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Fijn dat het meevalt vergeleken met je gevoel voordat je gingquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee nog nietMisschien komt dat nog als we iedereen weer moeten oproepen tzt.
Vandaag zitten we met 3 rustige typjes en we hebben alles onder controle voor nuZo fijn even een keer geen enorme stress maar een klein beetje
Artsen worden nu ingezet om nachtdiensten te draaien dus per week gaan we nu een ander rooster maken voor die artsen en hun patienten weer bellen.
Het lijkt net of er een soort berusting is vandaag qua houding, stemming en sfeer bij ons.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik post wel vaker, hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een min of meer persoonlijk akkefietje met haar gehad. Ze zou 2x optreden op een event. Uren besteeds aan teksten voor liedjes (in het engels), deels ook betaald (haar tijd), diverse zaken rondom die optredens geregeld en ruim een week ervoor belt ze (haar management) af. Ze had besloten dat ze liever niet meer in het engels wilde zingen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:39 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh @:Leintjuh.. in principe doe jij nu ook een pot-ketel![]()
![]()
Anyway.. Ik snap er niks van dat je over dode mensen alleen maar mooie dingen zou moeten zeggen.. Ik vond dat mens niks.. hoog "kijk mij eens kunstzinnig-met-een-grote-K, pardon!, zijn gehalte ..
Van een bloem een theater voorstelling weten te maken..het is een fucking paardebloem.. niet "een wonder der natuur met zijn geurende stamper en frivool krullende bloemenblaadjes ij tonen van geel.." donder op joh..
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:32 schreef Lienekien het volgende:
Fijn, dat de rijen zich hier zo sluiten om zo’n stomme post te verdedigen!
Een oprecht
En iemand anders heeft weer een andere mening. Dat mag dan ook. Dat is fok. Dat jij je mond houdt (doe je nu kennelijk ook niet) en verder gaat en dat een ander er even iets over wil zeggen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:50 schreef AnneX het volgende:
Sjonge...waarover maken jullie druk?
Liesbeth List was een icoon van een vorige generatie.
En sputterde nog wat na.
So what. Hier krijg ik ook wel eens mee van mij onbekende hedendaagse muziek/film/auteurs icons, die mij niks zeggen.
Dan lees ik dat en denk er het mijne van en hou mijn mond.
In overleg eerst nog een week thuiswerken. Week daarop weer normaal. Dan ben ik 14 dagen in Nederland/Duitsland.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:50 schreef AnneX het volgende:
Sjonge...waarover maken jullie druk?
Liesbeth List was een icoon van een vorige generatie.
En sputterde nog wat na.
So what. Hier krijg ik ook wel eens mee van mij onbekende hedendaagse muziek/film/auteurs icons, die mij niks zeggen.
Dan lees ik dat en denk er het mijne van en hou mijn mond.
@:mini...de kiwibessen in de lunch gister...intrigeren mij.
Zo maar te koop bij de jumbo oid?
@:Uniek...de hoofdpijn kan ook komen van spierspanningshoofdpijn vanwege de voorgaande weken/maanden...heb je wel een goed hoofdkussen op de bank?
Of slaap je al weer boven?
En Zet...wat vond de werkgever? Ga je werken? Of ‘kun’ je thuisblijven in isolatie?
Wat zegt de bedrijfsarts erover? (Duits of Nederlands?
Onwerkelijk hoor Blues, zg. rust op het werk.
mmm een van de katten niest en heeft een loopoogquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:14 schreef fietsie het volgende:
In Belgie is nu corona bij een kat vastgesteld...
Mijn kat ging al niet naar feestjes en uit eten, en houdt zéker 10 meter afstand tot iedereen die niet Jross of ik is. Dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:14 schreef fietsie het volgende:
Sneu, ik hoop dat er nog dierenartsen zijn met (voldoende) beademingsapparatuurquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:14 schreef fietsie het volgende:
Die van ons zit ook al tijden in vrijwillige quarantaine.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Mijn kat ging al niet naar feestjes en uit eten, en houdt zéker 10 meter afstand tot iedereen die niet Jross of ik is. Dus dat komt wel goed.
Quote<quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:14 schreef fietsie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |