Wist ikquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:42 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg een 2e bonenmachine, voor boven
Westkapellequote:
Ik wil er ook een na elke dag nespresso. Op zich goed maar dat apparaat is langzaam en lawaaierigquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:42 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg een 2e bonenmachine, voor boven
De domme mensen wonen toch in het noorden zeggen ze?quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:derLudolf
Rustig op straat? In Den Haag (centrum)?Vergeet het maar...
Waar woon jij ook alweer?quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De domme mensen wonen toch in het noorden zeggen ze?
Dure hobby.. hele dag thuis zijn als je nespresso hebtquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:01 schreef Kreator het volgende:
Ik drink thuis momenteel vijf kopjes Nespresso per dag. Veel eer dan normaal.
Juh, een abbo.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik word snibbig van die steeds terugkerende (onterechte!) passief-agressieve adblocker-tekst. Kan dat niet anders?
20 cent per bakkie. Ik overleef het wel.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dure hobby.. hele dag thuis zijn als je nespresso hebt
Wat voor tekst is dat?quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik word snibbig van die steeds terugkerende (onterechte!) passief-agressieve adblocker-tekst. Kan dat niet anders?
Hmmmquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:20 schreef AnneX het volgende:
Het is laat op een lange dag: ik moest de combi cassettebandje/potlood uitleggen.🤪
Zijn er mensen met een DirkvandeBroek in de buurt: “Ze hebben bij @:dirkvandenbroek nu messenblokken van Royal VKB in de aanbieding voor ¤14,95. (deze dus bol.com/nl/p/royal-vkb…) Ik heb mijn el cheapo Hema messen er ook maar bijgezet”
Vanmorgen volgens mij.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik duik er ook zo in, maar heeft @:Uniekhoorn zich al gemeld vandaag?
Heb je pijnstillers in huis? als pcm, max 2 per keer en 4 x 2 per 24 uur zoals ‘wij’ altijd zeggen in de culchat.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 01:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil wel slapen maar die hoofdpijn wil dat niet
half 5 hierquote:
Tx.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 07:46 schreef PdeHoog het volgende:
Succes daar BluesIk heb bewondering voor je. Ik weet niet of ik die gekte aan zou kunnen
Een verhaaltje over dat ik een ad-blocker zou gebruiken (doe ik niet) en waarom dat slecht is en dan, om door te gaan met een ad-blocker moet ik op 'ik fok! liever op de kosten van een ander' klikkenquote:
Veel mensen hebben er al over geklaagd. Bij veel mensen zonder adblocker komt die naar boven. En dan die tekst. Tsja, dan snap ik dat er volk weglooptquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Een verhaaltje over dat ik een ad-blocker zou gebruiken (doe ik niet) en waarom dat slecht is en dan, om door te gaan met een ad-blocker moet ik op 'ik fok! liever op de kosten van een ander' klikkenIk vind zo'n passief-agressief toontje best eh... onprofessioneel.
Precies. Het klopt niet en het is een domme manier van communiceren. Ik begrijp ook volkomen dat je dan rechtsomkeert maakt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Veel mensen hebben er al over geklaagd. Bij veel mensen zonder adblocker komt die naar boven. En dan die tekst. Tsja, dan snap ik dat er volk wegloopt.
Dat soort advies is wel een tikje riskant. Boven de 10gram/dag loop je serieus risico op leverfalen.quote:
Op de manier zoals AnneX aangaf dus nooit meer dan de aangegeven hoeveelheid. Ik weet niet of Uniek tegen medicatie is, sommige mensen hebben dat, had ooit zo'n collega, aangereden, gezicht bont en blauw, gekneusde ribben heel veel pijn "maar ik slik nooit iets, gaat wel over". Dat deed het ook maar met veel onnodige pijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat soort advies is wel een tikje riskant. Boven de 10gram/dag loop je serieus risico op leverfalen.
https://www.trubendorffer.nl/kennis/overdosis-paracetamol/
Ook een tijd last van gehad (terwijl ik ook ads zag) nu lijkt het al een paar dagen goed te gaanquote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:10 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Een verhaaltje over dat ik een ad-blocker zou gebruiken (doe ik niet) en waarom dat slecht is en dan, om door te gaan met een ad-blocker moet ik op 'ik fok! liever op de kosten van een ander' klikkenIk vind zo'n passief-agressief toontje best eh... onprofessioneel.
Dan zit je boven de 8 stuks per dag. Dat klinkt al behoorlijk als volgooien toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat soort advies is wel een tikje riskant. Boven de 10gram/dag loop je serieus risico op leverfalen.
https://www.trubendorffer.nl/kennis/overdosis-paracetamol/
20. Da's best veelquote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan zit je boven de 8 stuks per dag. Dat klinkt al behoorlijk als volgooien toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |