Als je een sprinter/turbo koopt zit er automatisch een stop loss op.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
Is het niet mogelijk bij de giro om bij sprinters een stoploss prijs in te leggen???
Nou, als ik dan een prijs wil invoeren, in jouw voorbeeld bijvoorbeeld ¤2,50-, dan krijg ik de volgende melding:quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:59 schreef Chaes het volgende:
[..]
Als je een sprinter/turbo koopt zit er automatisch een stop loss op.
Maar denk dat je dat niet bedoelt.
Volgens mij kan dat wel gewoon? Voor zover ik zie iig.
Edit: kijk maar; https://gyazo.com/4649dfb783c5e97206f7064f7e26fc56
Hmm ik zie het ja. Heb zelf nog niet zo'n instrument gekocht maar heb idd hetzelfde probleem als ik het probeer. Alleen limit order werkt...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, als ik dan een prijs wil invoeren, in jouw voorbeeld bijvoorbeeld ¤2,50-, dan krijg ik de volgende melding:
[ afbeelding ]
Betekent dat je alleen kunt verkopen met marketorder/bestens. Moet je continu de boel in de gaten houden. Maandag maar eens bellen naar de giro of dit niet anders kan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:11 schreef Chaes het volgende:
[..]
Hmm ik zie het ja. Heb zelf nog niet zo'n instrument gekocht maar heb idd hetzelfde probleem als ik het probeer. Alleen limit order werkt...
Thanks!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:30 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Overzichten -> Rekeningoverzicht
Wacht nog ff af tot maandag. Dan moet je het zeker zien.
Nope ik heb er geen, maar wilde alleen even proberen wat jij deed. En toen kreeg ik dezelfde foutmelding.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Betekent dat je alleen kunt verkopen met marketorder/bestens. Moet je continu de boel in de gaten houden. Maandag maar eens bellen naar de giro of dit niet anders kan.
Jij had toch ook een sprinter in jouw screenshot?
I doquote:Op zondag 29 maart 2020 14:08 schreef Chaes het volgende:
[..]
Nope ik heb er geen, maar wilde alleen even proberen wat jij deed. En toen kreeg ik dezelfde foutmelding.
Ben benieuwd, laat even weten wat ze zeggen
Scorpio, DHT, Euronav etc. zouden hier enorm van moeten profiteren ja. Eerste opslag doet men op zee. Die VLCC carriers zijn wel extreem volatiel. Dus ook enorme upside nu. Kan zo keer tien als SA en Rusland hun poot stijf houden om shale uit te roken. Het is in ieder geval niet buy-and-hold materiaal, maar meer gambling on coke. Heeft ook zijn charmes.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:07 schreef Isdatzo het volgende:
Wat denken jullie van olierederijen op dit moment? Bv scorpio en frontline.
Veel van die schepen zullen nu gebruikt worden om olie op te slaan nu de reserves gevuld worden en de olieprijs zo laag staat. Ik geef meteen toe er niet zo heel veel kijk op te hebben, maar het lijkt me dat daar wel kansen liggen.
Net als aardappelen die terug op de akker gaan. Dat is geen grap.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:48 schreef SeLang het volgende:
Hou er maar rekening mee dat de prijs van sommige oliesoorten negatief gaat worden.
Krijg je betaald om het terug in de grond te stoppen
Is vorige week al gebeurd met een bepaalde soort die wordt gebruikt voor asfalt e.d. te maken.
(Niet letterlijk het terug in de grond stoppen maar wel betaald krijgen om het af te nemen - je moet ergens heen met die troep!)
Ik heb daar ooit voor een schoolproject nog eens een rapport over geschreven. Contango en backwardation, wanneer deze omslaan e.d.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:12 schreef SeLang het volgende:
Het feit dat je WTI in september voor bijna 50% duurder kunt verkopen dan je in mei koopt geeft gewoon aan dat er weinig opslagruimte meer is.
[ afbeelding ]
Zijn dit futures ofzo? Waar kijk ik naar?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:12 schreef SeLang het volgende:
Het feit dat je WTI in september voor bijna 50% duurder kunt verkopen dan je in mei koopt geeft gewoon aan dat er weinig opslagruimte meer is.
[ afbeelding ]
Maar dat is toch alleen maar goed nieuws als jij die bootjes hebt? Dan kan je langer en hogere facturen sturen .quote:Op zondag 29 maart 2020 20:12 schreef SeLang het volgende:
Het feit dat je WTI in september voor bijna 50% duurder kunt verkopen dan je in mei koopt geeft gewoon aan dat er weinig opslagruimte meer is.
[ afbeelding ]
Wyoming Asphalt Sour nu op zo'n $2, en een dag of 10 geleden rond de 0 idd. Krijg je een vat gratis bij een pakje boter.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:48 schreef SeLang het volgende:
Hou er maar rekening mee dat de prijs van sommige oliesoorten negatief gaat worden.
Krijg je betaald om het terug in de grond te stoppen
Is vorige week al gebeurd met een bepaalde soort die wordt gebruikt voor asfalt e.d. te maken.
(Niet letterlijk het terug in de grond stoppen maar wel betaald krijgen om het af te nemen - je moet ergens heen met die troep!)
Futures idd, van Comexquote:Op zondag 29 maart 2020 20:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zijn dit futures ofzo? Waar kijk ik naar?
Stukje vola zit er ook in lijkt me.. Je zet een prijs vast voor in de toekomst.... Dan moet A het natuurlijk in de toekomst leveren... Dus loopt risico, kan het nu al opslaan.. Kost geld...
Maar die implied volatiliteit is er ook... Maar die kun je hedgen door het fysiek op te slaan inderdaad...
Denk dat ik het wel logisch vind ja dat dit opslagkosten zijn. Das wel echt duur dan.
Die crude ken ik niet maar gezien de prijs kun je dat waarschijnlijk idd letterlijk vanuit de grond direct op je wegdek smeren . Zelfs vrachtschepen hoeven die zooi nietquote:Op zondag 29 maart 2020 21:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wyoming Asphalt Sour nu op zo'n $2, en een dag of 10 geleden rond de 0 idd. Krijg je een vat gratis bij een pakje boter.
"Ga maar een kartbaan in je achtertuin aanleggen, ook leuk voor de kinderen."
Het nieuwsberichtquote:Op zondag 29 maart 2020 22:07 schreef DIJK het volgende:
En toch voorlopig geen rente meer op de Rabo certificaten. Nogal een zwaktebod nu het geen dividend maar rente betreft. Zou de Rabo er nu al zo slecht voorstaan? Dan staat ons nog wat te wachten.
Dus ETFs van olie kopen dan maar?quote:Op zondag 29 maart 2020 21:16 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Futures idd, van Comex
https://www.cmegroup.com/(...)ght-sweet-crude.html
In dit geval geeft het verschil aan dat er vooral een enorme discrepantie zit tussen vraag en aanbod. Normaal gesproken wordt dit weggearbriteerd (vandaar dat backwardation vaker voorkomt dan contango). Maar dit is nu even geen normale situatie. Er is gewoon een flinke vraaguitval omdat mensen veel minder tanken door deze crisis.
Keb laatst gewoon premium diesel getanktquote:Op zondag 29 maart 2020 21:16 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Futures idd, van Comex
https://www.cmegroup.com/(...)ght-sweet-crude.html
In dit geval geeft het verschil aan dat er vooral een enorme discrepantie zit tussen vraag en aanbod. Normaal gesproken wordt dit weggearbriteerd (vandaar dat backwardation vaker voorkomt dan contango). Maar dit is nu even geen normale situatie. Er is gewoon een flinke vraaguitval omdat mensen veel minder tanken door deze crisis.
Mooi is dat, morgen zijn mijn certificaten dus niets meer waard :/quote:Op zondag 29 maart 2020 22:07 schreef DIJK het volgende:
En toch voorlopig geen rente meer op de Rabo certificaten. Nogal een zwaktebod nu het geen dividend maar rente betreft. Zou de Rabo er nu al zo slecht voorstaan? Dan staat ons nog wat te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |