Enn die man ligt dus nu op de intensive care... Verdomme...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Het gezin van een vriendin van mijn vrouw hebben alle drie Corona en de man is gisteren afgevoerd naar het ziekenhuis.
Sterkte!quote:Op zondag 29 maart 2020 12:39 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Enn die man ligt dus nu op de intensive care... Verdomme...
Vanochtend overledenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 07:22 schreef Piles het volgende:
De opa van m'n vriendin. En die gaat het niet overleven
Overigens niet getest, want niet naar het ziekenhuis...
Damn. Gecondoleerd man.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:59 schreef Piles het volgende:
Vanochtend overleden![]()
Op zijn (kleine) afdeling in het verzorgingshuis is hij de 5e geloof ik
Gecondoleerd.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:28 schreef Tinos85 het volgende:
Mijn buurvrouw is anderhalve week geleden opgenomen mocht redelijk snel weer naar huis, is aan de beterende hand. Haar man is donderdag of vrijdag opgenomen en afgelopen nacht overleden
Gecondoleerdquote:Op zondag 29 maart 2020 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Gecondoleerd.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je er eenmaal zo slecht aan toe bent dat je in t ziekenhuis beland dan zullen ze je testen.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:34 schreef Eh. het volgende:
Hoe kom je erachter dan? Testen doen ze niet. Ik zit nu ook thuis, neusverkouden...maar niet strontziek. Toch maar thuisgebleven.
Hoe gaat het nu met je?quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:08 schreef SeLang het volgende:
Ik heb het volgens mij en zit sinds maandag in isolatie.
Wel milde symptomen gelukkig en het gaat steeds beter.
Wtf. Gecondoleerd man. Hoe oud waren ze?quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Twee kennissen van me. Beiden helaas overleden. Ze zaten allebei in de risicogroepen.
Ik houd mijn hart vast voor de volgnende berichten, want ze komen beiden uit hetzelfde kleine dorp
Helaas vorige week naar Groningen gegaan (om ruimte te maken voor anderen) en sinds gisteren op de IC aldaar, gaat niet goed dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:34 schreef fietsmiep het volgende:
Een neef (64 jr) van mij uit 0ost-Brabant, ligt in het ZH, aan de beademing. Heeft het nog steeds erg benauwd en is erg angstig. Zijn vrouw zit in quarantaine maar heeft geen klachten.
Heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:36 schreef fietsmiep het volgende:
[..]
Helaas vorige week naar Groningen gegaan (om ruimte te maken voor anderen) en sinds gisteren op de IC aldaar, gaat niet goed dus.
Die verzorgingshuizen zijn echt linke soep nu. Verspreiding is al de afgelopen weken gedaan toen weinig mensen het nog serieus namen.quote:Op zondag 29 maart 2020 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja en de verpleging daar hebben ook bijna geen beschermingsmiddelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:17 schreef tstile het volgende:
[..]
Die verzorgingshuizen zijn echt linke soep nu. Verspreiding is al de afgelopen weken gedaan toen weinig mensen het nog serieus namen.
Werk jij in een verzorgingstehuis?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:15 schreef blomke het volgende:
Vandaag via "Teams" gehoord dat een directe collega met hoge koorts was flauwgevallen en met ambulance naar ziekenhuis. Onze leidinggevende wilde/mocht verder geen details geven, maar alles wijst op C., mogelijk van mij.
Zoveel bekende collega's besmet.. was de bescherming zo slecht of is dit pech? Of ken je gewoon veel collega's?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:35 schreef Mrmime het volgende:
Tientallen collega’s waarvan ik de helft persoonlijk goed ken. Werk in een ziekenhuis.
Werk in een groot ziekenhuis en ken veel collega’s.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zoveel bekende collega's besmet.. was de bescherming zo slecht of is dit pech? Of ken je gewoon veel collega's?
Nee, op een centrale. Maar nu dus thuis; via Internet.quote:
Wat vervelend om te horen. Moeilijke situatie als je het eigenlijk alleen maar aan kunt zien.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:34 schreef Blinky het volgende:
Mijn oom. Eind 70, is teruggekomen uit Spanje (is daar naartoe gegaan toen het nog niet zo speelde en je nog gewoon mocht reizen)... en kwam terug met flinke verkoudheid dat is overgegaan in koorts, vanwege risicogroep en zijn verplaatsing naar Spanje is hij getest en helaas positief. Hij zit thuis in quarantaine samen met mijn tante die nog geen klachten heeft. Hij heeft Alzheimer, maar nog niet in een ver stadium. Ik heb een hele goede band met mijn oom en bel hem elke dag. Hij zit er geestelijk behoorlijk doorheen, oppert ook dat hij niet meer wil. Ik merk dat hij de moed aan het opgeven is. Ik hamer erop dat het beter gaat nu zijn koorts soms weer weg is en dat hij echt moet volhouden, hoe moeilijk ook. Het breekt hem op dat hij niemand ziet en hij heeft steeds die vieze smaak in zijn mond. Iets lekkers eten of drinken is er dus niet bij en een glas water is een straf... Mijn tante (zeer slechthorend) is bij hem, zorgt voor hem zo goed als ze kan, zij is ook eind 70. Er komt geloof ik wel thuiszorg, maar wat die precies doen weet ik niet. Mijn tante is erg bang, zegt ook dat gebroken nachten haar concentratie beïnvloeden, ze is een paar keer vergeten zijn temperatuur op te meten en heeft overal briefjes om te herinneren welke medicijnen zij en hij moeten hebben. Heel beangstigend. Maandag wil ze proberen om met de huisarts contact op te nemen voor een gesprek en om dan de sombere gedachtegang van mijn oom te bespreken. Ik hoop dat de arts daar iets mee kan doen wat betreft de depressie, aangezien ik wel voorzie dat hij er nog verder in zal raken. Ik voel me behoorlijk machteloos, vooral als ik mijn oom hoor zeggen dat ze hem wel een pilletje mogen geven om niet meer wakker te worden.
Ik neem aan dat jullie inmiddels allemaal thuis werken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 15:49 schreef ETA het volgende:
Meerdere collega's in ons kantoorgebouw, waarvan 2 formeel bevestigd.
1 collega zag ik bijna dagelijks, daarmee gaat het zeer slecht. Ligt al geruime tijd op de IC in coma aan de beademing. Ze hebben hem deze week proberen wakker te maken en te kijken of hij zelfstandig kon ademhalen. Dit was echter niet het geval en is weer terug in coma gebracht. Gezien zijn leeftijd en het verloop ziet het er niet goed uit.
Andere bevestigde collega zat 1 verdieping onder mij, daar gaat het relatief goed mee, maar zijn hele team zit ook thuis met verschijnselen.
We zijn een internationaal bedrijf waar veel wordt gereisd en waar veel expats werken. Eind februari nog collegas uit Italie overgekomen voor een afscheidsfeestje. Dag erna ging de regel in dat iedereen uit China/Italie 14 dagen in quarantaine moest... zou mij niks verbazen als dit de bron is geweest van besmetting.
3 weken geleden het dringende advies zoveel mogelijk thuis te werken en sinds 2 weken verplicht thuis werken, meeste kantoorgebouwen zijn gesloten. Er is nog 1 kantoorgebouw open gebleven voor o.a. postkamer, IT desk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:54 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie inmiddels allemaal thuis werken.
Goed om te horen.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:11 schreef ETA het volgende:
[..]
3 weken geleden het dringende advies zoveel mogelijk thuis te werken en sinds 2 weken verplicht thuis werken, meeste kantoorgebouwen zijn gesloten. Er is nog 1 kantoorgebouw open gebleven voor o.a. postkamer, IT desk.
Daarvoor al wat maatregelen betreft "quarantaine" (niet op kantoor komen en thuiswerken) voor mensen uit risicogebieden. Dit was rond de eerste week van februari al ingesteld voor mensen uit China + travel ban zakelijke reizen naar China sinds 24 januari.
Gaandeweg zijn de regels uitgebreid naar andere regio's, maar mogelijk net te laat voor Italie dus.
En gisteren helaas overleden. Ging vorige week iets beter met hem. Maar toch weer een terugval. Gisteren hebben ze een scan gemaakt (van zijn longen) en toen werd duidelijk dat de situatie uitzichtloos was. Gisterenavond is hij (71 jaar) gegaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 09:21 schreef Berto het volgende:
Oom van mijn vrouw.
Is van Breda naar Leeuwarden verplaatst. Ligt daar in coma aan de zuurstof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |