Klopt het resultaat zie je later maar wie weet vinden meer het een leuk idee. Twee weken later de onthulling.quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:02 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja zeker leuk maar dat lukt alleen niet in 1 dag...
Fermenteren sowieso is heel tof, maar dat leent zich meer voor een langlopend topic ipv voor 1 datum. Het is ook nogal onvoorspelbaar wanneer iets "klaar" is, en dat kan heel lang duren, soms wel een maand of langer. Bovendien, strict genomen wordt er niks "gekookt".quote:Op zaterdag 11 april 2020 13:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Klopt het resultaat zie je later maar wie weet vinden meer het een leuk idee. Twee weken later de onthulling.
Dat doe ik altijd in de braadslee. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat ik die plate bake ken als traybake, oftewel: je gooit vanalles aan groente (en vlees) op een bakplaat en schuift dat in de oven.
Voor! Dat hoort op woensdag! Dan maak ik mijn zweetballen (één hap en het zweet breekt je uit).quote:
Hoe is je Engels? Hier kun je naar mijn idee weinig aan verprutsen https://www.jamieoliver.com/recipes/beef-recipes/beef-stifado/ de avond vantevoren het vlees in de marinade doen en op de dag zelf ruim op tijd beginnen, de genoemde anderhalf tot twee uur verdubbel ik. Kleine uitjes kan ik hier nooit vinden, maar 6 sjalotjes in vieren gehakt werkt voor mij ook prima. Allspice zijn pimentkorrels.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:53 schreef Hupje het volgende:
Heeft er iemand een fool proof recept voor stoofvlees? Ik doe morgen mijn boodschappen voor volgende week al... En ik heb nog nooit stoofvlees gemaakt (en ben geen handige kok). Maar het lijkt me wel tof om een keer te proberen.
Maaltijdsalade weet ik nog niet. Op een woensdag.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:02 schreef drakin het volgende:
Wanneer gaat de maaltijdsalade plaatsvinden?
En is een ovenschotel ook niet iets om te doen?
Voor woensdag gehaktdag nog even een slachtoffer zoekenquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maaltijdsalade weet ik nog niet. Op een woensdag.
Ovenschotel en woensdag gehaktdag staan als opties in de OP
Gewoon, een beetje verdeeld over de week met een door de weekse dag en en weekenddag.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:11 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is alles op woensdag en zondag eigenlijk?!!
Okidoki. Ik kan alleen op zondag maar andere dagen schikt eigenlijk ook niet dus prima verder.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gewoon, een beetje verdeeld over de week met een door de weekse dag en en weekenddag.
Je kent het boek niet?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:13 schreef ijs_beer het volgende:
Woensdag gehaktdag vraagt uiteraard om gehaktballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |