Zou toekijkenquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanuit onze dojo hebben we een 'challenge' gekregen.
5 dagen in de week:
Warming-up
1 minuut stoten en knieheffen
1 minuut 3x jumpingjack, 1x down&up
Opdracht (50 rondes)
10 directes
6x knie (3x links, 3x rechts)
2x squat óf 2x down&up óf 2x burpee.
In totaal half uurtje mee bezig ongeveer. Kan je zo zwaar maken als je zelf wil. Vind ik erg lekker om te doen nu ik niet kan sporten
uiteraard, moet wel alles kunnen zienquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel minimaal 1,5 meter afstand eh
Thx! Goed idee trouwens! Eens kijken of mijn eigen sportschool wat oefeningen heeft geplaatstquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
5 dagen in de week:
Warming-up
Opdracht (50 rondes)
10 directes
In totaal half uurtje mee bezig ongeveer. Kan je zo zwaar maken als je zelf wil. Vind ik erg lekker om te doen nu ik niet kan sporten
Dat sowiesoquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nja sowieso eerst wandelen lijkt me na zo'n flinke griep.
Je kunt idd gaan hardlopen.
Of thuis van die hiit dingen doen ofzo.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na 1 minuut stoten ben ik normaal gesproken wel klaar![]()
Niet meer verder gelezen daarna.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteraard, moet wel alles kunnen zien
Geen idee wat een down&up is.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
5 dagen in de week:
Warming-up
Opdracht (50 rondes)
10 directes
Succesquote:Op donderdag 26 maart 2020 14:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Thx! Goed idee trouwens! Eens kijken of mijn eigen sportschool wat oefeningen heeft geplaatst
[..]
Dat sowieso
Wees blijquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee wat een down&up is.Of een burpee.
Met een down&up ga je vanuit staande positie, naar voorligsteun (voordat je pushup doet, die houding) terug naar staande positie, het liefst via een squat. Bij een burpee squat je vanuit staande positie naar de voorligsteun, doe je een pushup, spring je vanuit voorligsteun weer in een squat en dan een soort kikkersprong omhoog.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
burpee wel, down en up zegt me ook niksquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Down&up is gewoon de makkelijkere variant van de burpeequote:Op donderdag 26 maart 2020 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
burpee wel, down en up zegt me ook niks
daar hou ik wel van.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Down&up is gewoon de makkelijkere variant van de burpee
Die ken ik dan weer nietquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:06 schreef rival het volgende:
Back and forth blijft toch wel mijn favoriete oefening!
Ik vind burpees niet zo fijn en snap waarom ze zo hetenquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met een down&up ga je vanuit staande positie, naar voorligsteun (voordat je pushup doet, die houding) terug naar staande positie, het liefst via een squat. Bij een burpee squat je vanuit staande positie naar de voorligsteun, doe je een pushup, spring je vanuit voorligsteun weer in een squat en dan een soort kikkersprong omhoog.
Zijn vast plaatjes of filmpjes van bedenk ik me nu
quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik ben zeker weer eens sweet summer child...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |