Je zou dat niet verklappenquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb gewoon een vast scharreltje gezocht. Hij werkt thuis, ik zit thuis, we zien alleen elkaar.
Primaa
Nee, daarom als het dan zo kan is het zeker voor ouders die geen bezoek mogen hebben wel heel leukquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Het is niet anders
quote:
Uhuquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, daarom als het dan zo kan is het zeker voor ouders die geen bezoek mogen hebben wel heel leuk
Misschien.quote:
Gast. Niemand had door dat dit over jou ging ..quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zou dat niet verklappen
Hoeren neuken nooit meer werkenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gast. Niemand had door dat dit over jou ging ..
Jij verklapt weer alles..
Beetje werken, beetje leraar spelenquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Ja, doe ik ook altijd, gelijk betalen kan je het ook niet vergetenquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel.. heb meteen ook maar betaald
Wellicht..quote:
Ken weinig mensen met een dirty mind als dat van jouquote:
Haha niet?quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ken weinig mensen met een dirty mind als dat van jou![]()
Daarom anders gooi je het weer in de la en vergeet je het zo weerquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook altijd, gelijk betalen kan je het ook niet vergeten![]()
Hoe lang kan je eigenlijk met lenzen doen
Jij en ik welquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha niet?
Die mensen zijn gewoon net zo dirty, alleen praten se er niet over
Dat kan ook. Maar meestal ben ik de dirtiest person in the roomquote:Op donderdag 26 maart 2020 09:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haha niet?
Die mensen zijn gewoon net zo dirty, alleen praten se er niet over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |